Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
18.08.2021 20:11 - Затворени в мига
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1385 Коментари: 7 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
На колко си години не попитах,
по-важното е днес, че си до мене.
Това, че не говориш, си е чудо,
защото със мълчание те вземам

в ръцете си, но ти не проговаряй -
мълчи, магията дано да продължава.
Мълчи, сърцата си забързани да чуем,
кръвта, която в нас се утаява.

Защото тези мигове са наша вечност,
открадната от клюна на живота.
Поглъщат ни предишните моменти,
а следващите водят към Голгота.

Сега ще ми покажеш как се любиш.
По-млада си от мен и по-красива.
До седмата си лудост ще те вкусвам,
на осмата аз също ще се влюбя.

В очите ти загледан ще остана
и сърпа си луната ще извие...
Но моля те да остаряваш бавно -
във младостта ти искам да се скрия!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Младене,
18.08.2021 20:15
над прекрасното.
цитирай
2. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
18.08.2021 20:41
rosiela написа:
Младене, над прекрасното.

цитирай
3. tikovpisane - Мисля, че съм го чел и преди, Приятелю
18.08.2021 20:46
Ти си го поствал май и по-рано. Невероятно е! Мигът - това е най-хубавото, което може да дари любовта. Нейните мигове са най-скъпото в живота ни! Поздравявам те за силното лирическо перо!
ПП: Не беше ли казвал, че заглавието "Затворени в мига" ще е заглавие на твоя предстояща стихосбирка? Или нещо не съм разбрал?...

Да имаш хубав и вдъхновен остатък от седмицата, Младене!
цитирай
4. missana - Благодаря ти за този толкова хубав коментар, Влади!
18.08.2021 22:16
tikovpisane написа:
Мисля, че съм го чел и преди, Приятелю Ти си го поствал май и по-рано. Невероятно е! Мигът - това е най-хубавото, което може да дари любовта. Нейните мигове са най-скъпото в живота ни! Поздравявам те за силното лирическо перо!
ПП: Не беше ли казвал, че заглавието "Затворени в мига" ще е заглавие на твоя предстояща стихосбирка? Или нещо не съм разбрал?...

Да имаш хубав и вдъхновен остатък от седмицата, Младене!


Наистина съм публикувал този стих и преди. Имам слабост към него. Много точно си запомнил какво съм ти казвал за заглавието му.

Мерси за хубавото пожелание! Нека се сбъдва и за теб, Приятелю!
цитирай
5. tikovpisane - Благодаря ти!
18.08.2021 22:53
missana написа:
tikovpisane написа:
Мисля, че съм го чел и преди, Приятелю Ти си го поствал май и по-рано. Невероятно е! Мигът - това е най-хубавото, което може да дари любовта. Нейните мигове са най-скъпото в живота ни! Поздравявам те за силното лирическо перо!
ПП: Не беше ли казвал, че заглавието "Затворени в мига" ще е заглавие на твоя предстояща стихосбирка? Или нещо не съм разбрал?...

Да имаш хубав и вдъхновен остатък от седмицата, Младене!


Наистина съм публикувал този стих и преди. Имам слабост към него. Много точно си запомнил какво съм ти казвал за заглавието му.

Мерси за хубавото пожелание! Нека се сбъдва и за теб, Приятелю!

цитирай
6. zemja - Върховно!
19.08.2021 00:15
Стих за един от Миговете в любовта, които остават във вечността...
Чета и препрочитам!
цитирай
7. missana - Благодаря, Земя!
19.08.2021 00:22
zemja написа:
Върховно! Стих за един от Миговете в любовта, които остават във вечността...
Чета и препрочитам!


И аз самия имам сантимент към това стихотворение. Да ти е много хубав денят!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5119997
Постинги: 2918
Коментари: 18874
Гласове: 3355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930