Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.08.2022 20:39 - Завръщането
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 719 Коментари: 8 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нощта неистово заставя ме да пиша.
Да пиша с магмата на демоничната душа.
Магьосник черен вместо мене диша.
Изгаря устните ми с плътен огнен шал...

Душа се, искам да крещя, ала не мога
и само треморно редя на листа бял слова.
Расте в сърцето земетръсната тревога,
набъбват думи-гъби в есенната кал.

Огъвам този свят докрай в една подкова,
държа го в шепите си мъничък - безлик.
Духът-небитие расте -  вселените оборва,
надал самотен, метагалактичен вик.

По плочи от галактики пристъпвам
към бездната между живота и смъртта.
Изпразнен от желания изтръпвам,
катеря соло Хребета на вечността.

Под мен тъмнее всичко мимолетно,
премигват оглушели светлини.
Над мен просветва призрачно неземното
и гаснат метеорно земни истини.

Достигам  кръг от строги катедрали
по периметър на Великия квадрат,
където мислите са разширяващи се зали
в  свещената мъгла - невидим свят.

Назад е невъзможно всяко връщане.
Усещам,  губя вече този земен лик.
И всъщност пътят ми е дългото завръщане,
зад хоризонта кратък, към родилен вик!



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemja - Между редовете:
02.08.2022 21:11
Може би земният път на човека е завръщане към началото и към...вечността!
Все по-мъдри стихове редиш, Мисана!
цитирай
2. iw69 - Всеки
02.08.2022 21:24
трябва да измине сам своя път към върха на Вечността - за някои той ще е дълъг, за други кратък, но за всички е неизбежен. Така устроила го е природата - по-старото да отмира и да прави място за новото, за добро или за лошо. Вечният кръговрат.
цитирай
3. kvg55 - missana,
02.08.2022 23:30
Твърде много се отклоняваш от ежедневното и даже от земното. Връщането сигурно е тягостно. Ако решиш да "отпрашиш", на забравяй за нас.
цитирай
4. missana - Благодаря, Земя!
03.08.2022 01:59
zemja написа:
Между редовете: Може би земният път на човека е завръщане към началото и към...вечността!
Все по-мъдри стихове редиш, Мисана!


Което пиша съм го преживявал в сънищата си и в една друга - отвъдна реалност.
цитирай
5. missana - Благодаря, Ив!
03.08.2022 02:02
iw69 написа:
Всеки трябва да измине сам своя път към върха на Вечността - за някои той ще е дълъг, за други кратък, но за всички е неизбежен. Така устроила го е природата - по-старото да отмира и да прави място за новото, за добро или за лошо. Вечният кръговрат.


Свободната воля се оказва, както отбелязва Спиноза, само осъзната необходимост.
цитирай
6. missana - Благодаря за остроумния ти коментар!
03.08.2022 02:03
kvg55 написа:
missana, Твърде много се отклоняваш от ежедневното и даже от земното. Връщането сигурно е тягостно. Ако решиш да "отпрашиш", на забравяй за нас.


Няма опасност да забравя за високоинтелигентните представители на хомо сапиенс.
цитирай
7. rosiela - Нормално за талантливите Водолеи.
03.08.2022 17:37
Нощта неистово заставя ме да пиша.
Да пиша с магмата на демоничната душа.
Магьосник черен вместо мене диша.
Изгаря устните ми с плътен огнен шал...
цитирай
8. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
03.08.2022 19:35
rosiela написа:
Нормално за талантливите Водолеи.
Нощта неистово заставя ме да пиша.
Да пиша с магмата на демоничната душа.
Магьосник черен вместо мене диша.
Изгаря устните ми с плътен огнен шал...

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5122757
Постинги: 2918
Коментари: 18874
Гласове: 3355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930