Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.04.2022 22:59 - От Меру по-висока, голяма...!
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1082 Коментари: 9 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Осъзнах в дивен бряг от вълни
красотата на морската пяна
и отрекох аз всички жени,
само ти, само ти ми остана.  

Моя вярна - последна любов,
от Меру по-висока, голяма...
Все зовеш ме с магичния зов,
за да бъдем завинаги двама.  

Върху краткия сал на деня
полудели телата ни странстват,
непостигнали пълна луна,
ала жадни за лунно пиянство.  

Забранена - велика любов!
Ти единствена нея ми даде.
И отрекъл света съм готов
да летя от небето предаден.  

Да летя и те нося в ръце,
за да стигнем контура на рая...
Нека в теб - преродено сърце,
с най-неравния пулс те позная.  

Осъзнах в дивен бряг от вълни
красотата на морската пяна
и отречен от всички жени
те възпявам в стиха си, Йоана!



Гласувай:
5



1. rosiela - Младене,
17.04.2022 23:03
както си се развихрил откъм поетичните магьосничества, ще удавиш едно малко брадато морско джудже от мъка, така да знаеш.
Ами то, нямам думи от възхита.
Ако джуджето се обади, значи все пак е оживяло.
цитирай
2. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
18.04.2022 00:11
rosiela написа:
Младене, както си се развихрил откъм поетичните магьосничества, ще удавиш едно малко брадато морско джудже от мъка, така да знаеш.
Ами то, нямам думи от възхита.
Ако джуджето се обади, значи все пак е оживяло.


Като спомена за джудже, ще ти разкажа един интересен виц:
Отива пациент при лекар с оплакване от постоянно нощно напикаване. Лекарят го моли да разкаже как точно му се случва нещастието. Пациентът му обяснява, че всяка нощ в съня му се явява джудже и му казва: Хайде да пикаем! Лекарят се замислил за момент и му казал: Ако тази нощ джуджето пак дойде и ти каже същото, ще му отговориш: Аз вече пиках!
На следващия ден пациентът идва още по-разтревожен. Пита го лекарят какво се е случило. А онзи отговаря: Постъпих както ме посъветвахте, докторе! Щом джуджето ме подкани да пикаем, аз му казах, че вече съм свършил тази работа. Е и какво се случи - полюбопитствал докторът. Ами джуджето каза: Да акаме тогава! - отговорил пациентът...

Та джуджетата са нещо много опасно!
цитирай
3. zemja - Велика любов!
18.04.2022 01:06
Само сравнението на Любимата с мистичния връх Меру, най-труден за изкачване, казва всичко за тази "забранена" любов.
Благословен си, Мисана, че познаваш това чувство и можеш да го споделиш със света
с един незабравим стих!

Пролетно и празнично в душата ти да бъде!


цитирай
4. missana - Благословен съм и, че получавам коментар като твоя, Земя! Дълбоко съм трогнат!
18.04.2022 01:20
zemja написа:
Велика любов! Само сравнението на Любимата с мистичния връх Меру, най-труден за изкачване, казва всичко за тази "забранена" любов.
Благословен си, Мисана, че познаваш това чувство и можеш да го споделиш със света
с един незабравим стих!

Пролетно и празнично в душата ти да бъде!



цитирай
5. rosiela - Леле,умрях от смях, ама си е вярно.
18.04.2022 07:40
missana написа:
rosiela написа:
Младене, както си се развихрил откъм поетичните магьосничества, ще удавиш едно малко брадато морско джудже от мъка, така да знаеш.
Ами то, нямам думи от възхита.
Ако джуджето се обади, значи все пак е оживяло.


Като спомена за джудже, ще ти разкажа един интересен виц:
Отива пациент при лекар с оплакване от постоянно нощно напикаване. Лекарят го моли да разкаже как точно му се случва нещастието. Пациентът му обяснява, че всяка нощ в съня му се явява джудже и му казва: Хайде да пикаем! Лекарят се замислил за момент и му казал: Ако тази нощ джуджето пак дойде и ти каже същото, ще му отговориш: Аз вече пиках!
На следващия ден пациентът идва още по-разтревожен. Пита го лекарят какво се е случило. А онзи отговаря: Постъпих както ме посъветвахте, докторе! Щом джуджето ме подкани да пикаем, аз му казах, че вече съм свършил тази работа. Е и какво се случи - полюбопитствал докторът. Ами джуджето каза: Да акаме тогава! - отговорил пациентът...

Та джуджетата са нещо много опасно!

цитирай
6. rosiela - Земя, представяш ли си какво ще става като издадем книгата,мила?
18.04.2022 07:41
zemja написа:
Само сравнението на Любимата с мистичния връх Меру, най-труден за изкачване, казва всичко за тази "забранена" любов.
Благословен си, Мисана, че познаваш това чувство и можеш да го споделиш със света
с един незабравим стих!

Пролетно и празнично в душата ти да бъде!



цитирай
7. zemja - Опитвам се да си представя, Роси.
18.04.2022 08:43
...И виждам революция в поетичното пространство...
Честити да сте и двамата с Мисана!
цитирай
8. missana - Повторно ти благодаря, Роси!
18.04.2022 08:51
Много се радвам, че вицът те е развеселил. Един от най-смешните вицове е.
И нека новата седмица започне с веселие и да завърши с размисъл и вглъбяване, защото е страстната седмица. Амин!
цитирай
9. missana - Благодаря за хубавите пожелания, Земя!
18.04.2022 08:52
Много хубава страстна седмица и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5167821
Постинги: 2920
Коментари: 18883
Гласове: 3355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930