Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
23.11.2021 20:05 - Алеф нула
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 907 Коментари: 8 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Замислих се за мъртвите полета,
затрупани със шума - без цветя.
И аз сред тях, прокълнал днес поета,
възпял отколешната си мечта.

Погалих с длан самотната брезичка
погледнала ме нежно, без очи.
В един-единствен миг дари ме с всичко
и редом с мен разбиращо мълчи.

Сега съм просто раздавач на вяра -
на бедните от нея ще раздам.
Смъртта ще изненадам с изневяра
и влюбен в нея ще остана сам!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemja - И пак за Любовта...
23.11.2021 21:02
Брезичката сред тази пустош е метафоричен образ – символизира Любовта, която е всичко в човешкия живот.
Финалът провокира размисли.
Харесах, Мисана!
цитирай
2. rosiela - Безкрайно
23.11.2021 21:08
талантлив и оригинален.
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Земя, за този много ценен коментар!
23.11.2021 21:52
zemja написа:
И пак за Любовта... Брезичката сред тази пустош е метафоричен образ – символизира Любовта, която е всичко в човешкия живот.
Финалът провокира размисли.
Харесах, Мисана!

цитирай
4. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
23.11.2021 21:54
rosiela написа:
Безкрайно талантлив и оригинален.

цитирай
5. tikovpisane - Както каза и Ели,
23.11.2021 23:04
Финалът провокира към размисъл! И самотната брезичка наистина е метафора на Любовта! Цялото стихотворение, Приятелю, и израз на добрия човек, който е обречен на самота и неразбиране, който хем чувства смъртта близка, хем иска да й изневери, защото е много повече влюбен в Живота! (че кой не е влюбен в живота повече от добрия, останал разочарован от него, но знаещ, че само той му дарява чиста радост). Поздравявам те, Младене! Страхотен стих!
цитирай
6. missana - А аз ти благодаря за страхотния коментар, скъпи приятелю!
23.11.2021 23:29
tikovpisane написа:
Както каза и Ели, Финалът провокира към размисъл! И самотната брезичка наистина е метафора на Любовта! Цялото стихотворение, Приятелю, и израз на добрия човек, който е обречен на самота и неразбиране, който хем чувства смъртта близка, хем иска да й изневери, защото е много повече влюбен в Живота! (че кой не е влюбен в живота повече от добрия, останал разочарован от него, но знаещ, че само той му дарява чиста радост). Поздравявам те, Младене! Страхотен стих!


Щастлив съм, че те познавам. Щастлив съм, че на тази Земя все още има хора с толкова човечно и доблестно сърце, а също и с толкова талантливо перо! Бъди благословен!
цитирай
7. tikovpisane - Благодаря ти, Младене!
24.11.2021 09:51
missana написа:
tikovpisane написа:
Както каза и Ели, Финалът провокира към размисъл! И самотната брезичка наистина е метафора на Любовта! Цялото стихотворение, Приятелю, и израз на добрия човек, който е обречен на самота и неразбиране, който хем чувства смъртта близка, хем иска да й изневери, защото е много повече влюбен в Живота! (че кой не е влюбен в живота повече от добрия, останал разочарован от него, но знаещ, че само той му дарява чиста радост). Поздравявам те, Младене! Страхотен стих!


Щастлив съм, че те познавам. Щастлив съм, че на тази Земя все още има хора с толкова човечно и доблестно сърце, а също и с толкова талантливо перо! Бъди благословен!


И аз съм щастлив, че сме приятели!Бъди благословен и ти!
цитирай
8. missana - И аз ти благодаря за това приятелство, Влади!
24.11.2021 20:18
От Бога е!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5120976
Постинги: 2918
Коментари: 18874
Гласове: 3355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930