Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.12.2019 16:22 - Коледна ода за народа
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1608 Коментари: 14 Гласове:
-4

Последна промяна: 30.12.2019 16:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Насън погалих коледна свиня.
Наточиха ножове да я колят.

Едно джудже се появи с кама,

а тя с човешки глас му се примоли:


Не ме коли, велик си ти - велик!

А аз съм само дърта, тлъста свинка.

Човек да бях, бих била мъченик.

Едвам преборих зимната настинка.


Грухтях, грухтях, но де го моя път.

След постите започват да ме колят.

Тъй гневна бях, но свърши ми гневът.
Червата ми от ужаса къркорят.

И точно ти ли вдигаш ми кама? -
Джудже, което вечно коментирах...
Поне да бе видял у мен жена.

Заради теб копитцата лакирах.


Заради теб прописах даже стихове -
за миг поне да би ме забелязал.
Но явно жертва си на бесове

и за пача неистово си ме белязал.


Така ще си отиде без борба
сланинката нарязана на ситно.
Ще плюскаш с бандата шкембе чорба,
с пиперец лют ще мляскаш ненаситно.

Но моля те поне да окачиш,

там - над вратата, свинската ми зурла.

Та друга свинка вместо мене да квичи,

от болка, че и нея би погубил.

Повярвайте, насън се разридах.
Изпитах върху себе си вината.

Събудих се със чувството за грях

и с ода за джуджето и свинята.





Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. morskipesni - С каквито простотии завършиш старата,
30.12.2019 16:30
същите, че и по-велики ще ти донесе и Новата.
цитирай
2. анонимен - Я, чучелото е тук с един от многото си ...
30.12.2019 16:39
Я, чучелото е тук с един от многото си клонинги.
И ти е пуснал минус.
Чу
цитирай
3. missana - Бъди жив и здрав, Морскипесни!
30.12.2019 16:45
morskipesni написа:
С каквито простотии завършиш старата, същите, че и по-велики ще ти донесе и Новата.


И сънувай по-честичко морето!
цитирай
4. анонимен - Аре бе, малоумно чупело, идвай и с ...
30.12.2019 16:46
Аре бе,малоумно чупело, идвай и с другия клонинг
poilgor.
цитирай
5. missana - Весела да е Новата година!
30.12.2019 16:46
4uidovi6tetto написа:
Я, чучелото е тук с един от многото си клонинги.
И ти е пуснал минус.
Чу


За мен всеки негов минус е тлъст плюс!
цитирай
6. yootova - Како Тано, понеже вчера взе да пр...
30.12.2019 17:00
Како Тано, понеже вчера взе да правиш реклама колко велик и любим е лудия графоман, да ти река, че нямат никакво значение тия празни класации.Точно защото чучелото е никой в реала, затова виси денонощно тук.
И забележи безкрайната разлика межфу постингите на тоя пич тук мисана и на чучелото.
Тия постинги са без автокоментари, защото в лудостта си да се мисли за велик оня идиот се коментира сам с илуче, селена, поликор и поилкор, съответно си бие плюдове с тях, а на тоя минуси.
Акп е за минуси, чучелото ше има доста, хаха.
цитирай
7. rosiela - Младене,
30.12.2019 17:22
НЯМАМ ДУМИ. ПАРОДИЯТА Е НЕВЕРОЯТНА. СТОПИ ИМ НАСТРОЕНИЕТО ЗА НОВАТА ГОДИНА НАПРАВО! 6 ПЛЮС!
цитирай
8. missana - Благодаря ти, Роси!
30.12.2019 17:46
rosiela написа:
Младене, НЯМАМ ДУМИ. ПАРОДИЯТА Е НЕВЕРОЯТНА. СТОПИ ИМ НАСТРОЕНИЕТО ЗА НОВАТА ГОДИНА НАПРАВО! 6 ПЛЮС!


Това стихотворение е чисто хумористична поезия, без конкретна персонификация. Просто се сетих за лошия човешки ритуал да се колят благородни животни като прасетата. За какво ги отглеждаме, като ще ги колим. И защо точно на Коледа, при това след 40 дневния пост, който пречиства напълно организма. Това ще си остане непонятно за мен.
цитирай
9. lexparsy - :-)))
30.12.2019 19:33
Добре си възпял Забавлително празнуващите джуджета с прасета :) Ама защо не го сложи в категория "забавление" брат? :)
Той май повечето Блъг там трябва да се класифицира :))) И да Има само още две категории "споделения" и "изкуство"
:)))
Лекс
цитирай
10. rosiela - Младене,чудесно ги ваеш: от общото към частното!
30.12.2019 19:49
missana написа:
rosiela написа:
Младене, НЯМАМ ДУМИ. ПАРОДИЯТА Е НЕВЕРОЯТНА. СТОПИ ИМ НАСТРОЕНИЕТО ЗА НОВАТА ГОДИНА НАПРАВО! 6 ПЛЮС!


Това стихотворение е чисто хумористична поезия, без конкретна персонификация. Просто се сетих за лошия човешки ритуал да се колят благородни животни като прасетата. За какво ги отглеждаме, като ще ги колим. И защо точно на Коледа, при това след 40 дневния пост, който пречиства напълно организма. Това ще си остане непонятно за мен.

цитирай
11. missana - Благодаря ти, Лекс! Абсолютно си прав, че трябваше да е друга категорията.
30.12.2019 20:11
lexparsy написа:
Добре си възпял Забавлително празнуващите джуджета с прасета :) Ама защо не го сложи в категория "забавление" брат? :)
Той май повечето Блъг там трябва да се класифицира :))) И да Има само още две категории "споделения" и "изкуство"
:)))
Лекс


Ама на - не се сетих, братиньо! Да си изкараш божествено на Нова година! Може и без прасе!!!
цитирай
12. missana - Благодаря ти, Роси!
30.12.2019 20:13
rosiela написа:
Младене,чудесно ги ваеш: от общото към частното!
missana написа:
rosiela написа:
Младене, НЯМАМ ДУМИ. ПАРОДИЯТА Е НЕВЕРОЯТНА. СТОПИ ИМ НАСТРОЕНИЕТО ЗА НОВАТА ГОДИНА НАПРАВО! 6 ПЛЮС!


Това стихотворение е чисто хумористична поезия, без конкретна персонификация. Просто се сетих за лошия човешки ритуал да се колят благородни животни като прасетата. За какво ги отглеждаме, като ще ги колим. И защо точно на Коледа, при това след 40 дневния пост, който пречиства напълно организма. Това ще си остане непонятно за мен.



Малко като при Шерлок Холмс е. Да се използва дедуктивния метод.
цитирай
13. lexparsy - И ти да посрещнеш 20-ките с весели и ...
30.12.2019 21:09
И ти да посрещнеш 20-ките с весели и само позитивни мисли и приятелю!

Ама ти да не си мислиш че аз се класифициран в този раздел като си изказвам иронично семплите смисли :))) Там трябва да са само душевно споделили бродните си светове със съмислещи! А толкова са много...!
Мен мъй срам кат' са сместя в ръчканицата брат...
:)))))
Лекс
цитирай
14. missana - Благодаря ти, Приятелю!
30.12.2019 21:43
lexparsy написа:
И ти да посрещнеш 20-ките с весели и само позитивни мисли и приятелю!

Ама ти да не си мислиш че аз се класифициран в този раздел като си изказвам иронично семплите смисли :))) Там трябва да са само душевно споделили бродните си светове със съмислещи! А толкова са много...!
Мен мъй срам кат' са сместя в ръчканицата брат...
:)))))
Лекс


Твоето присътвие в този блог е осезаемо, както в оригинално разбиране за реалността, така и в качествено писане. От това ще има нужда и през 2020-а година. Няма начин!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5018874
Постинги: 2864
Коментари: 18569
Гласове: 3345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031