Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.10.2020 21:56 - Тресавище от кал
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 696 Коментари: 8 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg


В красивите ти мигли се заглеждам.
Смъртта ти е кодирана зад тях.
В походката ти отскокливо лека,
в свенливата усмивка пълна с грях.

Настъпих Цвете върху тъмните поляни,
следи от минало - изящен тюркоаз.
И съвестта разцъфна - прясна рана,
под купола на айсберг - моят аз.

Не Го видях, попадна под ботуша
на късогледа и гримирана съдба.
Преди стаената в засада суша,
издъхна най-сиротно, без борба.

Запътил се към нови хоризонти,
забравих, че отдръпваха се те.
Венците на надеждите оголени
усмихваха се със зъби от лед.

Обгърнат от словесните пътеки -
със котки по отвесната скала,
катеря се безшумно и полека
над този свят - тресавище от кал.

Небето ми прилича на пустиня
повита с креп от ярка синева
и пътят вие се съвсем безименен -
по него сякаш вечно съм вървял.




Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikovpisane - Страхотни редове, Приятелю!
01.10.2020 22:47
Два куплета ме размазаха:

" Настъпих Цвете върху тъмните поляни,
следи от минало - изящен тюркоаз.
И съвестта разцъфна - прясна рана,
под купола на айсберг - моят аз.

Не Го видях, попадна под ботуша
на късогледа и гримирана съдба.
Преди стаената в засада суша,
издъхна най-сиротно, без борба. "

Много са силни, защото са истинни, Младене! Сигурен съм, че всеки човек е настъпвал Цветето по пътя си, ала не всички са осъзнали, че са го сторили. Блажени са тези, при които настъпването е дало резултат - събудил се е Съвестта! Великанска поезия пишеш, Приятелю! Поздравявам те!
цитирай
2. rosiela - Младене,
01.10.2020 23:38
невероятно стихотворение. Толкова размисъл и емоция се преливат, толкова самобитен изказ, нямам думи. Неземен си, неведнъж съм го писала.
цитирай
3. rosiela - Младене,
01.10.2020 23:40
не ставаш за ученически учебник като булевардната поезия на Станков. Теб трябва да те четат хора на високо ниво, за да те осмислят
цитирай
4. missana - Сърдечно ти благодаря, Влади!
01.10.2020 23:45
tikovpisane написа:
Страхотни редове, Приятелю! Два куплета ме размазаха:

" Настъпих Цвете върху тъмните поляни,
следи от минало - изящен тюркоаз.
И съвестта разцъфна - прясна рана,
под купола на айсберг - моят аз.

Не Го видях, попадна под ботуша
на късогледа и гримирана съдба.
Преди стаената в засада суша,
издъхна най-сиротно, без борба. "

Много са силни, защото са истинни, Младене! Сигурен съм, че всеки човек е настъпвал Цветето по пътя си, ала не всички са осъзнали, че са го сторили. Блажени са тези, при които настъпването е дало резултат - събудил се е Съвестта! Великанска поезия пишеш, Приятелю! Поздравявам те!


Преди години публикувах това стихотворение в сайт Откровения и там ме нападна другарката Валентина Йотова. Най-напред ме обвини в кражба от сонет на
Шекспир, а когато я опровергах написа, че в това стихотворение можело да се разместват по произволен начин куплетите и то запазвало звученето си. Тогава се заливах от смях, защото всъщност тази нейна "доброжелателна" критика важеше точно за всяко едно от нейните стихотворения. Но нали още Иисус го е казал: Не вижда гредата в своето око, а вижда сламката в окото на брата си."
цитирай
5. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси! Дано заслужавам поне мъничко от тези твои похвали.
02.10.2020 00:50
rosiela написа:
Младене, невероятно стихотворение. Толкова размисъл и емоция се преливат, толкова самобитен изказ, нямам думи. Неземен си, неведнъж съм го писала.

цитирай
6. missana - Повторно ти благодаря за толкова хубавото мнение, което имаш за мен, Роси!
02.10.2020 00:51
rosiela написа:
Младене, не ставаш за ученически учебник като булевардната поезия на Станков. Теб трябва да те четат хора на високо ниво, за да те осмислят


Бъди благословена!
цитирай
7. vedrina - !!!
02.10.2020 05:57
Голяма емоция.
цитирай
8. missana - Благодаря Ви, Марина!
02.10.2020 09:56
vedrina написа:
Голяма емоция.


Да имате прекрасен петък и уикенд!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5018601
Постинги: 2864
Коментари: 18568
Гласове: 3345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031