Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2018 13:02 - Виц на деня
Автор: missana Категория: Забавление   
Прочетен: 2265 Коментари: 10 Гласове:
-2

Последна промяна: 01.04.2018 14:46

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Як пенсионер, с най-ниската пенсия, се похвалил пред приятеля си:
- Онче, специализирах се на 65 годишни вдовици. Да знаеш  - голям келепир пада.
Онче: Какъв келепир?
Пенсионерът: Едни ми купуват чорапи, други бельо, трети - панталони. А наскоро една дори ми оплете шал.
Онче: А ядене кой ти купува?
Пенсионерът: Малолетните.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. kremenova - Таман да е вярно. . . особено мало...
30.03.2018 13:16
Таман да е вярно...особено малолетните,дето ще му ошушкат мизерната пенсия веднага...кой малолетен има пари да храни възрастен?! Пък вдовиците особено,които са на пенсии само...всички търсят мъжка материална подкрепа...иначе ни шал ,ни гащи ще види...Един път може да се излъжат,не повече... Този виц е измислен от мечтаещ си пенсионер за блага...ама трудно се намират такива жени вече...уви!Ако даде шал,то ще иска да и изчисти тавана,да смени инсталацията,да помете двора,да подрежерозата,да я съпровожда по кафенета и театри,да изтупа дивана,да изчисти гардероба отгоре,да замаже,изцикли и много неща....как се плете шал просто така!
цитирай
2. missana - Кременова,
30.03.2018 13:32
ама ти май яко ги цицаш пенсионерите. Горкичките, че те като ти изчистят тавана, ще бъдат толкова уморени, че как ще ти напълнят после тавата. Нали ще са по-черни от негри, от прахоляците. Има жени, които сигурно това ги възбужда, ала на мен това ми напомня повече за романа "Жерминал" на Емил Зола.
цитирай
3. kremenova - ама ти май яко ги цицаш пенсионер...
30.03.2018 13:53
missana написа:
ама ти май яко ги цицаш пенсионерите. Горкичките, че те като ти изчистят тавана, ще бъдат толкова уморени, че как ще ти напълнят после тавата. Нали ще са по-черни от негри, от прахоляците. Има жени, които сигурно това ги възбужда, ала на мен това ми напомня повече за романа "Жерминал" на Емил Зола.

Те ме цицат и аз ги цицам...ами има баня,ще се изкъпе,ще почине и ше го нахраня,а може после да се докаже и като мъж...що не!
цитирай
4. missana - Само гледай да не си им и теляк у банята,
30.03.2018 14:51
щото като те гледам колко си яка, горките после няма да могат да си стоят на краката, камо ли работа да ти вършат по тънката част.
цитирай
5. kremenova - щото като те гледам колко си яка, ...
30.03.2018 17:21
missana написа:
щото като те гледам колко си яка, горките после няма да могат да си стоят на краката, камо ли работа да ти вършат по тънката част.

Pianistkite sa iaki v racete,no i poniakoga mnogo negni ,s kadifeni prasti i sviriat mnogo vazbugdachto po kogata oba4e na lubimiia... ina4e ne si praviat vaobchte truda.
цитирай
6. karamelita - щото като те гледам колко си яка, ...
30.03.2018 21:34
kremenova написа:
missana написа:
щото като те гледам колко си яка, горките после няма да могат да си стоят на краката, камо ли работа да ти вършат по тънката част.

Pianistkite sa iaki v racete,no i poniakoga mnogo negni ,s kadifeni prasti i sviriat mnogo vazbugdachto po kogata oba4e na lubimiia... ina4e ne si praviat vaobchte truda.

Ti mi vidia priiatelia,hudognika,s kogoto hodia po operi i koncerti nali,visok,s chiroki ramena i graden koch i hubav,pred nego se gubia daje . NE sam za slabotelesen mag,ne mi podhogda .ZA nego sam normalna,ne iaka,moge bi iska po silna gena po negoviia vkus.I maga mi vidia,4e i toi e takav po figura .Takiva mage ne mi kazvat kato teb,prosto ne me misli,4e chte sam sas slabotelesen i dreben mag,a s iak.
цитирай
7. missana - Обичайте се и се уважавайте.
31.03.2018 00:50
Бог да ви помага!
цитирай
8. vedrina - !!!
31.03.2018 14:47
Трай коньо - за зелена трева...!!!
цитирай
9. missana - Чудесен коментар, Марина!
01.04.2018 00:45
vedrina написа:
Трай коньо - за зелена трева...!!!


Честита Цветница от мен!
цитирай
10. vedrina - !!!
01.04.2018 13:36
Народна поговорка...!!!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5035252
Постинги: 2884
Коментари: 18663
Гласове: 3347
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031