Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.03.2021 23:42 - ПРОТЕСТ!
Автор: jupel Категория: Технологии   
Прочетен: 1019 Коментари: 0 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
  БЛОКИРАН ВХОД

Вие сте блокиран за 45 минути.

Админ, наистина се прекалява с моята добрина.

Всеки божи ден паролата тук ми се краде  

и във всички браузери , и на двата ми профила,

и не мога да влезна от раз в сайта.

Това е вече месеци, да не кажа половин година.

Това си е направо психически тормоз, жив рекет!
 

Не мога да влизам без да си сменям

паролата и то чрез имела, който на два пъти беше блокиран и той!

На трети опит ме  блокирате за 45 мин ,както и тази вечер.

А паролата си я имам записана, така че…

няма как да я греша при това три пъти.

Ако това е начин да се откажа от сайта ,

да се откажа да пускам постове за протестите

ТОВА Е СУПЕР ПРОСТАШКО, НЕЗАВИСИМО

КОЙ ГО ЗАДЕЙСТВА и едва ли само на мен.

 

Вече не се чудя на няколкото ,които ги занимава

само моята особа  тук , та  и семейството ми

дрънкат в постовете си.

Но нали трябва да има тук правила, защото май

са за едни и същи, а тези няколко си узурпират сайта необезпокоявани.


 

Колкото до това какво пея, свиря, пиша …

си е моя работа, нали тук трябва да бъда себе си?

Хубаво прегледайте профилите и троловете им на тези няколко ,

които се мислят за голямата работа и тогава

РЕАГИРАЙТЕ КАКТО ПОДОБАВА НА ЧЕСТНИ ХОРА,

А НЕ ШУРОБАДЖАНАЩИНА!

Не се моля, защото Ви писах и на лични,

и в пощата за проблемите си от няколкото тук явно, но без файда.

Това не означава,

че целият блог е срещу мен,

както им се ще на няколкото от една групичка тук ,която е

надделяла на сайта и управата му.

Българите са такива –имат си мнение ,

но си траят, снишават се, избягват намеса.

Един пример –пребиха жена в тролея никой не се намеси.

 

НЯМАМ НАМЕРЕНИЕ ДА СИ КУПУВАМ НОВ КОМПЮТЪР

СЛЕД ДВА ОСНОВНИ РЕМОНТА, ЗНАЕТЕ ЗА КАКВО НАМЕКВАМ…

КАК НЯМАТЕ ГРАМ СРАМ! АМИ ТАКА- СЪРЦА В ЛОЙ .


Гледам  кои профили , а и с троловете си  пускат пост след този ми и ми става ясно.






Пуснах поста ПАК, ЗАЩОТО БЕШЕ ПЪЛНЕН С "ГРЕШКИ " подбрани по смисъл,

КАТО ТАЗИ НАПРИМЕР -


"а тези няколко си узурпират сайта обезпокоявани"-

ясно помня, че написах -НЕОБЕЗПОКОЯВАНИ.

Много плоско и простовато се действа срещу мен

от няколкото тук и  явно имат свой човек в управата на сайта.

Но всичко с времето си,когато му доде времето и да сме живи да гледаме...



Тагове:   sekirata anita protest,


Гласувай:
3



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2459584
Постинги: 2847
Коментари: 1224
Гласове: 14426
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930