Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.01.2022 20:10 - Дори да бъда...
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1223 Коментари: 6 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

В полетата на залеза живях.

В света отхвърлил ме като различен.

Изпитвах гняв, но никога не страх.

По мълнии катерех се,

за да не съм себичен.

Как искахте да ме разкъсате за миг,

чакали свили се в родилната утроба.

Да душите кървящите ми дни

и да ме влачите със зъби остри в гроба.

Но Бог Отец не ви го позволи,

защото скулптор е на световете.

Изсече моя поетичен лик

в кандилото на бъдното да свети.

Дори да бъда с трънния венец

и туй да е най-злата ви утеха,

навярно ще ме прероди в щурец

да пея стихове край полската пътека.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemja - Да бъде, Поете!
20.01.2022 20:35
Такава увереност в собственото Аз и в силата на сътвореното от теб заслужава почит.
Дерзай!
цитирай
2. planinitenabulgaria - Тази вечер попаднах на две хубави /според мен/ стихотворения и близки като теми -
20.01.2022 20:51
- Вашето и "Истинен" на Ведрин. В момент, когато страната ни е залята с агресивна простащина, изявите на Творците са особено потребни за съхраняване на духа и ценностите ни.
Поздравления!
цитирай
3. missana - Много благодаря за хубавия коментар, Земя!
20.01.2022 21:49
zemja написа:
Да бъде, Поете! Такава увереност в собственото Аз и в силата на сътвореното от теб заслужава почит.
Дерзай!


Може да прозвуча нескромно, но твърдо вярвам, че досега не съм писал напразно.
цитирай
4. missana - Сърдечно Ви благодаря за хубавия отзив, г-н ПланинитенаБългария!
20.01.2022 21:54
planinitenabulgaria написа:
Тази вечер попаднах на две хубави /според мен/ стихотворения и близки като - Вашето и "Истинен" на Ведрин. В момент, когато страната ни е залята с агресивна простащина, изявите на Творците са особено потребни за съхраняване на духа и ценностите ни.
Поздравления!


Наистина страната ни навлезе в тежък период. Но така е ставало винаги, когато комунистите вземат властта. Неслучайно Хегел казва, че единствената поука, която може да се извлече от Историята е, че човечеството никога не си е извличало поуки от Историята. Това особено силно важи за българската нация техническа!
цитирай
5. rosiela - БЕЗ КОМЕНТАР!
20.01.2022 22:59
Но Бог Отец не ви го позволи,

защото скулптор е на световете.

Изсече моя поетичен лик

в кандилото на бъдното да свети.
цитирай
6. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
20.01.2022 23:24
rosiela написа:
БЕЗ КОМЕНТАР!

Но Бог Отец не ви го позволи,

защото скулптор е на световете.

Изсече моя поетичен лик

в кандилото на бъдното да свети.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5079063
Постинги: 2908
Коментари: 18819
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930