Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.11.2021 00:19 - Налага вето върху времето безкраят
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1612 Коментари: 8 Гласове:
7

Последна промяна: 20.11.2021 09:33

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Зад залеза съзирам далнината,
окъпана от утринни лъчи...
завърнало се с ехото на своя крясък ято,
за да пребъдва в моите очи.
...Ранен от бъдещето е простора,
лишен от пасторален резонанс.
Витае в него сладката умора,
протяжно вплитаща ме в своя транс.
Не зная кой съм и не ща да зная,
защото няма смисъл от това.
Налага вето върху времето безкраят. -
Живот плюс смърт е просто самота.



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. alhimik1 - Философска лирика - то е Поезия
19.11.2021 05:23
Добро утро, от брега...:)
цитирай
2. missana - Благодаря ти, Док!
19.11.2021 20:31
alhimik1 написа:
Философска лирика - то е Поезия
Добро утро, от брега...:)


За жалост се прибрах вкъщи преди малко. Да имаш прекрасна и релаксираща вечер, приятелю!
цитирай
3. zemja - "Не зная кой съм.."
19.11.2021 21:09
Животът и смъртта на човека бележат частица от онази вечност, в която изгревът и залезът се срещат.
Когато осъзнаеш това, ти ставаш Някой и твоето присъствие на Земята придобива смисъл...
Това е само едно от всички възможни тълкувания на твоя философски стих, Мисана.
Поздрави!
цитирай
4. rosiela - ЗНАЧИМ НЕЩО, АМА КОИ СМЕ - БОГ ЗНАЕ.
19.11.2021 21:11
Не зная кой съм и не ща да зная,
защото няма смисъл от това.

СПЕЦИАЛНО ТИ СИ НЕЩО, АМА КАКВО НЕЩО!
цитирай
5. missana - Благодаря, Земя!
19.11.2021 23:15
zemja написа:
"Не зная кой съм.." Животът и смъртта на човека бележат частица от онази вечност, в която изгревът и залезът се срещат.
Когато осъзнаеш това, ти ставаш Някой и твоето присъствие на Земята придобива смисъл...
Това е само едно от всички възможни тълкувания на твоя философски стих, Мисана.
Поздрави!


След всеки твой коментар се обогатявам с нещо и нещо преосмислям.
цитирай
6. missana - Сърдечно ти благодя, Роси!
19.11.2021 23:16
rosiela написа:
ЗНАЧИМ НЕЩО, АМА КОИ СМЕ - БОГ ЗНАЕ. Не зная кой съм и не ща да зная,
защото няма смисъл от това.

СПЕЦИАЛНО ТИ СИ НЕЩО, АМА КАКВО НЕЩО!

цитирай
7. tikovpisane - Бях забравил силната ти поетико-философска десница, Приятелю!
20.11.2021 01:48
И тук удря здраво! Не зная кой съм и не ща да зная - толкова вярно! Рядко узнаваме кои сме всъщност. Колкото и да се стараем! Измежду всичките ни размисли за нас самите, може би понякога стигаме до истината, но я отхъврляме като недостатъчно правдоподобна хипотеза. А затова, че живот плюс смърт е просто самота е много силно! Вечността ни обрича на самотност. Така че и в едното, и в другото сме все самотни, ако речем да сме честни пред себе си. Поздравявам те, Приятелю!
цитирай
8. missana - Благодаря ти, Влади!
20.11.2021 02:01
tikovpisane написа:
Бях забравил силната ти поетико-философска десница, Приятелю! И тук удря здраво! Не зная кой съм и не ща да зная - толкова вярно! Рядко узнаваме кои сме всъщност. Колкото и да се стараем! Измежду всичките ни размисли за нас самите, може би понякога стигаме до истината, но я отхъврляме като недостатъчно правдоподобна хипотеза. А затова, че живот плюс смърт е просто самота е много силно! Вечността ни обрича на самотност. Така че и в едното, и в другото сме все самотни, ако речем да сме честни пред себе си. Поздравявам те, Приятелю!


Изключително точен анализ и разсъждения, които малцина са способни да поднесат. Възхитен съм!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5078351
Постинги: 2908
Коментари: 18819
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930