Постинг
09.09.2021 11:23 -
9–-ти септември - фатален ден за българските клетници
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 1778 Коментари: 14 Гласове:
Последна промяна: 09.09.2021 12:06
Прочетен: 1778 Коментари: 14 Гласове:
6
Последна промяна: 09.09.2021 12:06
Днес е 9-ти септември - фатален ден за България. Ден донесъл през 1944г. на българския народ повече беди от турското робство. Английският предател на българските интереси Чърчил - най-злокобната фигура за българския народ и американския президент Рузвелт, предават България в ръцете на Сталин на всеизвестните им три срещи: Ялта, Техеран, Потсдам. Така злощастната ни родина попада в съветски ръце. Съветите нахлуват на българска територия с войските си - грабят, изнасилват, безчинстват и въдворяват продажните български комунисти на власт. Оттогава започва да пропада българската държава, която в предвоенната 1939г. е била перлата на Балканите и житницата на Европа. Това падение ще спре само след като в днешно време бъдат премахнати и последните остатъци от комунизма и бъде организиран, подобно на Нюрнбергския процес, процес срещу комунистическите престъпници у нас, които навремето съдиха без съд и присъда. Сталин, който изби около 70 млн. души от собствения си народ, е най-големият престъпник на всички времена и народи. Съветската армия загуби 22 млн. души във втората световна война. Останалите, близо 50 млн. души, Сталин изби в мирно време в концентрационните си лагери. Всеки може да прочете за това в книгите на великия руски писател Александър Солженицин: "Архипелаг Гулаг", "Красное колесо", "Един ден на Иван Денисович" /последната книга е преведена на български и издадена в Хрушчово време./. В сравнение с изверга Сталин, Хитлер изглежда просто хуманист. Но Сталин и досега не е съден и дори има тенденция за възвръщане на комунистическия му ореол. Не бяха съдени и българските комунистически престъпници. Днес бандата им продължава да върлува в родината ни "под вънкашност чужда и под име ново"! Бог да пази многострадалното ни отечество от червената чума. От червените вампири и термити, искащи да опоскат и най-малкото останало ценно, което по чудо е оцеляло в клетото ни отечество.
За bojil, който служи на новата си роди...
"Писах преди време на кратункоФците...
Свещенната сила на договорите
"Писах преди време на кратункоФците...
Свещенната сила на договорите
подкрепям!
цитирайДОБРЕ КАЗАНО ... „ Бог да пази многострадалното ни отечество от червената чума" но и ние трябва да си свършим работата.
С това не казвам, че трябва да постъпим като тях а да не допускаме до властта хора като тях...
цитирайС това не казвам, че трябва да постъпим като тях а да не допускаме до властта хора като тях...
rosiela написа:
Младене, подкрепям!
getmans1 написа:
ДОБРЕ КАЗАНО ... „ Бог да пази многострадалното ни отечество от червената чума" но и ние трябва да си свършим работата.
С това не казвам, че трябва да постъпим като тях а да не допускаме до властта хора като тях...
С това не казвам, че трябва да постъпим като тях а да не допускаме до властта хора като тях...
Подкрепям гражданската ти позиция, Мисана!
Нищо не е вечно...
цитирайНищо не е вечно...
zemja написа:
Обективно и смело! Подкрепям гражданската ти позиция, Мисана!
Нищо не е вечно...
Нищо не е вечно...
Макар че те са олицетворение на абсолютната тъпота, която по принцип е вечна.
Особено за житницата на Европа
Производство на зърнени култури / в хил. т. /
година Общо Пше- Царе- Ече- Овес Ръж Соя Фасул Ориз Грах
ница вица мик
1939 4000 2000 922 40 150 220 - - 10 0,8
ч. стоп. % 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
1980 7809 3847 2256 1375 54 28 107 38 67 13
ч. стоп. % 12,3 2,0 33,2 8,6 11,6 11,8 - 24,4 - 2,2
1990 8216 5292 1221 1387 64 49 15 23 25 53
ч. стоп. % 14,4 3,4 67,8 11,2 9,2 13,5 - 29,4 - 1,1
1998 5415 3213 1321 718 85 22 9 24 11 11
ч. стоп. % 98,1 97,9 98,9 97,9 95,0 91,0 93,7 100,0 81,8 100
пишеш Мисана абсолютни глупости. България с 4000 тона пшеница, житницата на Европа. Ами износът ни на зърнени култури е около 15% от общия добив.
Приз 80 те произвеждаме два пъти повече зърнени култури и пак фуражи внасяме. Внасяме и днес. Отвори статистическите бюлетини и прочети бе доценте. Стига с клишета не почиващи на грам истина. ще прочетеш, че през тази върхова 39 та година, промишлената продукция като остойностен обем е равна на годишното производството на ЗММ Ленин. Ще прочетеш че в 90 % от къщите няма тоалетна , а 85% са кирпичени/глина, слама и често за изолация говежда тор/ През върховата 39та 5% от сградите са електрифицирани, а животинската тяга пак 85% е в селското стопанство и складов транспорт.Две десетилетия след черния 9ти септември българия ще продава ток и на трите страни съседи , които Сталин не "завладя"-Турция, Югославия, Гърция. Гърците ще пълнят магазините през почивните дни и ще пазаруват, а в Люлин 10 гръцки гастарбайтери ще изградят карето червени/глазурени тухли/ жилищни блокове. Сърбите пък ще "нападат" хранителните ни магазини. Днес ако искаш качествена храна да купиш пътуваш до Сърбия и Македония. Турция също, но ми е далеч.
Ти казваш, че си доцент и , че си гледал Соколето на живо. Е тогава имаш представа колко чужди студенти обучавахме, колко чужденци от съседите се лекуваха у нас. Днес не искат да видят специалист с наша диплома, а водещи болници в нас са турски
И какво щеше да се случи с България на Парижката мирна конференция, ако Сталин не стоеше зад нас.
Гърците искаха над 10000км2-Родопите, като компенсация за окупацията и бяха подкрепени от Французите и англичаните. Ами , ако и Съветите бяха се съгласили. Тогава и Югославия щеше да поиска своите 10хиляди кв км , също за окупацията. И това е добрият вариант. Западните преговарящи имат и много по лош вариант. Ликвидирането ни по подобие на Австроунгария от ПСВ. България не само , че не губи и педя от територията си, но и увеличава последната. Оставят ни дори анекса на Добруджа.
Ние сме прецедент. Участник сме в тристранния пакт и не само че не ни саткционират, но ни оставят и Добруджа като зестра. На кого според теб го дължим-на Бойко Борисов ли? Тези 45 години , въпреки че има репресии, въпрки отнемането на някои свободи ще остане втори и дано съм лош пророк и поселедн Златен век за България.
цитирайПроизводство на зърнени култури / в хил. т. /
година Общо Пше- Царе- Ече- Овес Ръж Соя Фасул Ориз Грах
ница вица мик
1939 4000 2000 922 40 150 220 - - 10 0,8
ч. стоп. % 100 100 100 100 100 100 100 100 100 100
1980 7809 3847 2256 1375 54 28 107 38 67 13
ч. стоп. % 12,3 2,0 33,2 8,6 11,6 11,8 - 24,4 - 2,2
1990 8216 5292 1221 1387 64 49 15 23 25 53
ч. стоп. % 14,4 3,4 67,8 11,2 9,2 13,5 - 29,4 - 1,1
1998 5415 3213 1321 718 85 22 9 24 11 11
ч. стоп. % 98,1 97,9 98,9 97,9 95,0 91,0 93,7 100,0 81,8 100
пишеш Мисана абсолютни глупости. България с 4000 тона пшеница, житницата на Европа. Ами износът ни на зърнени култури е около 15% от общия добив.
Приз 80 те произвеждаме два пъти повече зърнени култури и пак фуражи внасяме. Внасяме и днес. Отвори статистическите бюлетини и прочети бе доценте. Стига с клишета не почиващи на грам истина. ще прочетеш, че през тази върхова 39 та година, промишлената продукция като остойностен обем е равна на годишното производството на ЗММ Ленин. Ще прочетеш че в 90 % от къщите няма тоалетна , а 85% са кирпичени/глина, слама и често за изолация говежда тор/ През върховата 39та 5% от сградите са електрифицирани, а животинската тяга пак 85% е в селското стопанство и складов транспорт.Две десетилетия след черния 9ти септември българия ще продава ток и на трите страни съседи , които Сталин не "завладя"-Турция, Югославия, Гърция. Гърците ще пълнят магазините през почивните дни и ще пазаруват, а в Люлин 10 гръцки гастарбайтери ще изградят карето червени/глазурени тухли/ жилищни блокове. Сърбите пък ще "нападат" хранителните ни магазини. Днес ако искаш качествена храна да купиш пътуваш до Сърбия и Македония. Турция също, но ми е далеч.
Ти казваш, че си доцент и , че си гледал Соколето на живо. Е тогава имаш представа колко чужди студенти обучавахме, колко чужденци от съседите се лекуваха у нас. Днес не искат да видят специалист с наша диплома, а водещи болници в нас са турски
И какво щеше да се случи с България на Парижката мирна конференция, ако Сталин не стоеше зад нас.
Гърците искаха над 10000км2-Родопите, като компенсация за окупацията и бяха подкрепени от Французите и англичаните. Ами , ако и Съветите бяха се съгласили. Тогава и Югославия щеше да поиска своите 10хиляди кв км , също за окупацията. И това е добрият вариант. Западните преговарящи имат и много по лош вариант. Ликвидирането ни по подобие на Австроунгария от ПСВ. България не само , че не губи и педя от територията си, но и увеличава последната. Оставят ни дори анекса на Добруджа.
Ние сме прецедент. Участник сме в тристранния пакт и не само че не ни саткционират, но ни оставят и Добруджа като зестра. На кого според теб го дължим-на Бойко Борисов ли? Тези 45 години , въпреки че има репресии, въпрки отнемането на някои свободи ще остане втори и дано съм лош пророк и поселедн Златен век за България.
За тоя пост Мисана заслужава един турски... "обида", да разбере разликата между турско и соц.
цитирай
9.
vencivaleri1951 -
Абе недей така-то днес не знаеш заплаха ли е това , или блян:)
10.09.2021 14:10
10.09.2021 14:10
Ако е младо момче, да кажеш, че не знае, не е видял дупките от бомби по София, или как дядо му е опъвал жили зад воловете в браздата-това са масовите случаи. Ште ми ховори за житницата на Европа с 4млн тона жито и 2 млн царевица. Или промишлено чудо, с даракчийници и тепавици-Бакърената и "Бакиш". Какво заварва 9 ти септември от тази "житница" -купонна система, черна борса и срината финансова система. Имах колега в направлението си, който изпитваще неприязън към селяните. Привиках го един път, защото се даржеше на моменти кофти с колеги от провинцията , които като идваха носеха по някои деликатеси , характерни за района им.
Питах го защо и той ми обясни:
Майка му била учител. С нея той е на пазар и вижда как сваля обиците си от ушите да купи масло. В къщи се оказва , че в буцата има камък. Просто отвътре му идваше и беше язвителен. В дупките от бомбите съм вадил попови лъжички и жаби. Съсед имахме с осакатени ръце и белези по лицето-експлозив играчка от добрия Запад
Впрочем у нас купонната система е свършила през51ва, а при англичаните 10 години по късно. Личното стопанство в растениевъдството и производството на свинско месо през 85та има равностоен обем със същите през 1939 та . Ама нали е дата, и се смята за престижно да се плюе в кладенеца , където още пиеш.
цитирайПитах го защо и той ми обясни:
Майка му била учител. С нея той е на пазар и вижда как сваля обиците си от ушите да купи масло. В къщи се оказва , че в буцата има камък. Просто отвътре му идваше и беше язвителен. В дупките от бомбите съм вадил попови лъжички и жаби. Съсед имахме с осакатени ръце и белези по лицето-експлозив играчка от добрия Запад
Впрочем у нас купонната система е свършила през51ва, а при англичаните 10 години по късно. Личното стопанство в растениевъдството и производството на свинско месо през 85та има равностоен обем със същите през 1939 та . Ама нали е дата, и се смята за престижно да се плюе в кладенеца , където още пиеш.
krumbelosvet написа:
За тоя пост Мисана заслужава един турски... "обида", да разбере разликата между турско и соц.
10.
missana -
Ех, Венци. Явно не си добре запознат. През 1939г. българският лев е бил златен, т.е.
10.09.2021 17:00
10.09.2021 17:00
можел е да бъде разменен срещу златния си еквивалент. Всичко е било евтино. България е благоденствала. Ти ми вадиш числа от 1980г., т.е. от година, която е настъпила с 41 години по-късно. Не чувстваш ли, че подобно сравнение не издържа критика. Смешно е. Това е почти половин век след 1939г. Нормално е да има увеличение на добивите /ако тези числа са наистина верни/. Но това нищо не доказва. Вземи и сравни една Гърция и България през 1980г., но преди това ги сравни през 1939г. В тези сравнения се крие истината.
Що се касае до т.нар. чуждестранни студенти, през 1980г. съм преподавал математика и в ИЧС /Института за чуждестранни студенти Гамал Абдел Насър/. Имам преки впечатления. Тези чуждестранни студенти бяха пълна измет. Много от тях предлагаха подкупи в USD, защото бяха некадърни да си вземат изпитите и искаха да минат по втория начин. Това бяха Живкови инициативи да обучаваме тук студенти, които се връзваха с опашките си за клоните на дърветата. Дано да ме разбереш. По онова време в математическия корпус на ИЧС шеф беше доцент Пенев - лека му пръст. Той много ме уважаваше. А що се касае до това какъв доцент съм аз, то ще ти кажа, че съм такъв с решение на ВАК /Висшата Атестационна Комисия/ и имам диплома издадена от ВАК през 2003г. Сегашните доценти и професори са плод на административно производство, т.е. са назначени чиновници от ръководството на някакъв университет. Те са чисто регионални. Утвърдените доценти от ВАК са такива изобщо, а не регионално. Но има ли смисъл да ти се обяснявам...?
цитирайЩо се касае до т.нар. чуждестранни студенти, през 1980г. съм преподавал математика и в ИЧС /Института за чуждестранни студенти Гамал Абдел Насър/. Имам преки впечатления. Тези чуждестранни студенти бяха пълна измет. Много от тях предлагаха подкупи в USD, защото бяха некадърни да си вземат изпитите и искаха да минат по втория начин. Това бяха Живкови инициативи да обучаваме тук студенти, които се връзваха с опашките си за клоните на дърветата. Дано да ме разбереш. По онова време в математическия корпус на ИЧС шеф беше доцент Пенев - лека му пръст. Той много ме уважаваше. А що се касае до това какъв доцент съм аз, то ще ти кажа, че съм такъв с решение на ВАК /Висшата Атестационна Комисия/ и имам диплома издадена от ВАК през 2003г. Сегашните доценти и професори са плод на административно производство, т.е. са назначени чиновници от ръководството на някакъв университет. Те са чисто регионални. Утвърдените доценти от ВАК са такива изобщо, а не регионално. Но има ли смисъл да ти се обяснявам...?
krumbelosvet написа:
За тоя пост Мисана заслужава един турски... "обида", да разбере разликата между турско и соц.
се явиха 1 милион души. В Априлското въстание срещу турците са взели участие само 20000 души. Сам си направи сметката, въз основа на тези числа, кое робство е било по-страшно - комунистическото или турското.
4млн тона зърно и житница на Европа!?
Както и сега хвърляш "златния лев" , другата опорка. И с динара и с драхмата е могло да се купува валута и злато. С днешния лев също. Какво от това-прави ли ги инструмент в чийто и да е инвестиционене портфейл? Фунтът е златен, шв франк е златен, доларът е златен...в тях можеш да инвестираш очаквайки поскъпването им. Можеш и да играеш срещу тях-например Сорос игра срещу фунта и стана фактор във финансовия свят. Какъв е бил финансовият оборот в България по това време бе Мисана. Математик си бил.
десетки хиляди дребни дребни селски стопани с просто стоково възпроизводство. Потребяват основно, това което произведът . Данъците са в натура основно
С пари освен заможната класа са разполагали бюджетните позиции и наемните работници и слуги.
Тоест парите в оборот са в много малки количества.
За какъв лев говориш? Това е опорка за необразовани хора. Пък и производстовото и финансовия пазар които имаме е вързан с Германия, тоест с марката.
Марката е висяща пара и преди войната и по време на Ваймарската република. България е загубила ПСВ, плаща сериозни репарации. Защо не ги плащаме със златен лев??? Защо плащаме с мес, жито, дървен материал, масла и т н. Защо не кеш, а със стока, като стоката ускъпява дългът-трябва да я транспортираш.
Тоест ние нямаме пари да правим годишна вноска по репарации, а ти ми говориш за златен лев. Не знам какъв ти е произходът, но чичо и баща ми са имали в един период един чифт обувки-чичо когато е бил на лекции-баща ми в квартирата, баща ми в гимназият в час, чичо в квартирата. И така два, три месеца, докато класната на баща ми не разбира каква е работата и му купува обувки. Ето това е бил средностатистическия ученик, съответно студент в началото на 40те. И не са били отп най-бедните. Само една година чичо не плаща такса по -бедност
ПП За първи път узнавам, че в ИЧС се е учело и математика. Доколкото си спомням институтът бе бъдещите студенти да научат български и след това да могат да следват в различните Висши учебни заведения. Е имаше и за зомбиране малко идеологическа подготовка, но математика...За какво им е била? Не споря, но не виждам логика, а съм работил с тях. Бог да го просто Савата Генчев преподаваше там български. Както и да е.
А аз не говоря за студентите, а за образованието ни.
ЧС си бяха не лош бизнес. Не знам за инженерните вузове, но имаше Вузове с добро име- Агрономическия и Ветеринарния, Медицинския, ВИФ, Консерваторията, ВИТИЗ и там се вкарваха сериозни пари от чуждестранни студенти. С гърци и Турци Медицинският беше пълен. Сега един няма да намериш Вече се съмнявам в това което пишеш. Хабилитиран преподавател, да не вижда какво изоставане в образованието имаме. То беше марка, а днес ни водят с население над 50% функционално неграмотно-тоест не можещо да си изкарва хляба с друго освен физически труд
цитирайКакто и сега хвърляш "златния лев" , другата опорка. И с динара и с драхмата е могло да се купува валута и злато. С днешния лев също. Какво от това-прави ли ги инструмент в чийто и да е инвестиционене портфейл? Фунтът е златен, шв франк е златен, доларът е златен...в тях можеш да инвестираш очаквайки поскъпването им. Можеш и да играеш срещу тях-например Сорос игра срещу фунта и стана фактор във финансовия свят. Какъв е бил финансовият оборот в България по това време бе Мисана. Математик си бил.
десетки хиляди дребни дребни селски стопани с просто стоково възпроизводство. Потребяват основно, това което произведът . Данъците са в натура основно
С пари освен заможната класа са разполагали бюджетните позиции и наемните работници и слуги.
Тоест парите в оборот са в много малки количества.
За какъв лев говориш? Това е опорка за необразовани хора. Пък и производстовото и финансовия пазар които имаме е вързан с Германия, тоест с марката.
Марката е висяща пара и преди войната и по време на Ваймарската република. България е загубила ПСВ, плаща сериозни репарации. Защо не ги плащаме със златен лев??? Защо плащаме с мес, жито, дървен материал, масла и т н. Защо не кеш, а със стока, като стоката ускъпява дългът-трябва да я транспортираш.
Тоест ние нямаме пари да правим годишна вноска по репарации, а ти ми говориш за златен лев. Не знам какъв ти е произходът, но чичо и баща ми са имали в един период един чифт обувки-чичо когато е бил на лекции-баща ми в квартирата, баща ми в гимназият в час, чичо в квартирата. И така два, три месеца, докато класната на баща ми не разбира каква е работата и му купува обувки. Ето това е бил средностатистическия ученик, съответно студент в началото на 40те. И не са били отп най-бедните. Само една година чичо не плаща такса по -бедност
ПП За първи път узнавам, че в ИЧС се е учело и математика. Доколкото си спомням институтът бе бъдещите студенти да научат български и след това да могат да следват в различните Висши учебни заведения. Е имаше и за зомбиране малко идеологическа подготовка, но математика...За какво им е била? Не споря, но не виждам логика, а съм работил с тях. Бог да го просто Савата Генчев преподаваше там български. Както и да е.
А аз не говоря за студентите, а за образованието ни.
ЧС си бяха не лош бизнес. Не знам за инженерните вузове, но имаше Вузове с добро име- Агрономическия и Ветеринарния, Медицинския, ВИФ, Консерваторията, ВИТИЗ и там се вкарваха сериозни пари от чуждестранни студенти. С гърци и Турци Медицинският беше пълен. Сега един няма да намериш Вече се съмнявам в това което пишеш. Хабилитиран преподавател, да не вижда какво изоставане в образованието имаме. То беше марка, а днес ни водят с население над 50% функционално неграмотно-тоест не можещо да си изкарва хляба с друго освен физически труд
missana написа:
можел е да бъде разменен срещу златния си еквивалент. Всичко е било евтино. България е благоденствала. Ти ми вадиш числа от 1980г., т.е. от година, която е настъпила с 41 години по-късно. Не чувстваш ли, че подобно сравнение не издържа критика. Смешно е. Това е почти половин век след 1939г. Нормално е да има увеличение на добивите /ако тези числа са наистина верни/. Но това нищо не доказва. Вземи и сравни една Гърция и България през 1980г., но преди това ги сравни през 1939г. В тези сравнения се крие истината.
Що се касае до т.нар. чуждестранни студенти, през 1980г. съм преподавал математика и в ИЧС /Института за чуждестранни студенти Гамал Абдел Насър/. Имам преки впечатление. Тези чуждестранни студенти бяха пълна измет. Много от тях предлагаха подкупи в USD, защото бяха некадърни да си вземат изпитите и искаха да минат по втория начин. Това бяха Живкови инициативи да обучаваме тук студенти, който се връзвах с опашките си за клоните на дърветата. Дано ме разбереш. По онова време в математическия корпус шеф беше доцент Пенев - лека му пръст. Той много ме уважаваше. А що се касае до това какъв доцент съм аз, то ще ти кажа, че съм такъв с решение на ВАК /Висш ата Атестационна Комисия/ и имама диплама издадена от ВАК през 2003г. Сегашните доценти и професори са плод на административно производство, т.е. са назначени чиновници от ръководството на някакъв университет. Те са чисто регионални. Утвърдените доценти от ВАК са такива изобщо, а не регионално. Но има ли смисъл да ти се обяснявам...?
Що се касае до т.нар. чуждестранни студенти, през 1980г. съм преподавал математика и в ИЧС /Института за чуждестранни студенти Гамал Абдел Насър/. Имам преки впечатление. Тези чуждестранни студенти бяха пълна измет. Много от тях предлагаха подкупи в USD, защото бяха некадърни да си вземат изпитите и искаха да минат по втория начин. Това бяха Живкови инициативи да обучаваме тук студенти, който се връзвах с опашките си за клоните на дърветата. Дано ме разбереш. По онова време в математическия корпус шеф беше доцент Пенев - лека му пръст. Той много ме уважаваше. А що се касае до това какъв доцент съм аз, то ще ти кажа, че съм такъв с решение на ВАК /Висш ата Атестационна Комисия/ и имама диплама издадена от ВАК през 2003г. Сегашните доценти и професори са плод на административно производство, т.е. са назначени чиновници от ръководството на някакъв университет. Те са чисто регионални. Утвърдените доценти от ВАК са такива изобщо, а не регионално. Но има ли смисъл да ти се обяснявам...?
Това са налудни доводи.
Най масовото поклонение след 10ти ноември беше това на Живков, след 9ти ноември на Димитров, а преди това на Борис трети
И трите са със стотици хиляди
Нищо общо няма с това за което пишеш.
Излизайки на въстание залагаш живота си, а и този на семейството. През 90та отиваш на митинг по най различни причини-кауза, любопитство, купон, саир...
Червените митинги не остъпваха по количество на митингуващи.
И мен ако питаш, много повече от милион имаше на Орлов мост
цитирайНай масовото поклонение след 10ти ноември беше това на Живков, след 9ти ноември на Димитров, а преди това на Борис трети
И трите са със стотици хиляди
Нищо общо няма с това за което пишеш.
Излизайки на въстание залагаш живота си, а и този на семейството. През 90та отиваш на митинг по най различни причини-кауза, любопитство, купон, саир...
Червените митинги не остъпваха по количество на митингуващи.
И мен ако питаш, много повече от милион имаше на Орлов мост
missana написа:
се явиха 1 милион души. В Априлското въстание срещу турците са взели участие само 20000 души. Сам си направи сметката, въз основа на тези числа, кое робство е било по-страшно - комунистическото или турското.
krumbelosvet написа:
За тоя пост Мисана заслужава един турски... "обида", да разбере разликата между турско и соц.
се явиха 1 милион души. В Априлското въстание срещу турците са взели участие само 20000 души. Сам си направи сметката, въз основа на тези числа, кое робство е било по-страшно - комунистическото или турското.
Вече беши доказано, че изборите на 10 юни 1990г. бяха фалшифицирани от БСП с близо 1 милион гласа. Жалко, че западните наблюдатели и фирма ИНФАС узакониха тази грандиозна фалшификация. Комунистите са най-големите майстори на клеветата, лъжата и фалшификациите. В това е единствената им сила, защото са слуги на Сатаната.
цитирай