Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.08.2021 07:58 - Дойдох за миг да зърна този свят
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1158 Коментари: 7 Гласове:
0

Последна промяна: 22.08.2021 08:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Написах се в един-единствен стих
с надеждата, че пак ще оживея.
Кадеше времето прашеца си тъй тих
и в тишината му от страх немеех.

Той стелеше се неподкупен - сив,
затулваше очите на цветята.
Наметна самотата с плащ ръждив,
а есента изгуби своята позлата.

Останах втренчен в тъжния кордон
на облаци - изгнаници небесни.
Те - бели айсберги, след черен щорм,
изливаха поройните си песни.

Дойдох за миг да зърна този свят.
По-гол от просяк, с вик да го прегърна...
Раздал душата си, да стана по-богат,
но в моя антидвойник се превърнах.

Неземен път ми предстои отвъд.
Не се страхувам в него да закрача.
Отхвърлил бремето на крехка плът,
готов съм да застана пред палача.

И ако той последна дума ми даде,
ще го попитам с тайнствена усмивка:
Нима помисли си, че всичко ти ми взе,
забрави ли, че аз така поисках.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Младене,
22.08.2021 09:48
човеко между два свята. Уникално стихотворение си написал пак.
цитирай
2. rosiela - Младене,
22.08.2021 09:50
ДОБАВЯМ И НЕГО В КНИГАТА.
цитирай
3. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
22.08.2021 15:53
Бъди благословена за големия си поетичен талант, а също и за честността и прямотата, с която казваш неудобните истини на хората, които нямат срам да се представят за творци. Благодаря ти и за подкрепата на творчеството ми! Над половин век съм в поезията, но ти единствена подкрепи творчеството ми. Досега съм се сблъсквал само със завист и голи обещания.
цитирай
4. rosiela - Аксиома: Значи си талантлив!
22.08.2021 21:28
missana написа:
Бъди благословена за големия си поетичен талант, а също и за честността и прямотата, с която казваш неудобните истини на хората, които нямат срам да се представят за творци. Благодаря ти и за подкрепата на творчеството ми! Над половин век съм в поезията, но ти единствена подкрепи творчеството ми. Досега съм се сблъсквал само със завист и голи обещания.

цитирай
5. missana - Не зная за мен, Роси и ти благодаря за комплимента,
22.08.2021 23:29
rosiela написа:
Аксиома: Значи си талантлив!
missana написа:
Бъди благословена за големия си поетичен талант, а също и за честността и прямотата, с която казваш неудобните истини на хората, които нямат срам да се представят за творци. Благодаря ти и за подкрепата на творчеството ми! Над половин век съм в поезията, но ти единствена подкрепи творчеството ми. Досега съм се сблъсквал само със завист и голи обещания.



но комунизмът беше смърт за всеки, който беше талантлив. Комунистите се грижеха за това да се дава път само на безличието.
цитирай
6. zemja - Дошил за миг на този свят,...
23.08.2021 05:46
...човек остава в него само с това, което е сътворил.
Ти ще останеш с поезията си, Мисана.
Поздравления!
цитирай
7. missana - Сърдечно ти благодаря, Земя!
23.08.2021 08:57
zemja написа:
Дошил за миг на този свят,... ...човек остава в него само с това, което е сътворил.
Ти ще останеш с поезията си, Мисана.
Поздравления!

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5097296
Постинги: 2913
Коментари: 18845
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930