Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
17.08.2021 11:09 - Божествена си!
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1384 Коментари: 14 Гласове:
1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Божествена си - с шеметна осанка!

Благодаря на силите небесни, че те има.

Вселената превръща всичко в сянка,

но няма власт над скъпото ти име.


Когато погледите ни се срещнат,

аз знам, че тъй е било отредено

от космоса, от неговата бездна

и от всевиждащото, неподкупно време.


Аз знам, че любовта ни ще пребъде

достигнала до златната си есен,

докоснала ни с пролетния гъдел

или с магия на подземна песен.


Защото ти си моят светъл лебед,

прииждащ с ангелите на безкрая,

дарил душата ми с финалната победа

над силите на злото в път към рая.


Сега склони глава на мъжкото ми рамо,

да те почувствам свята и единствена.

Вдъхни ми вярата, че ще сме вечно двама,

опровергали всяка земна истина.

 

 

https://www.youtube.com/watch?v=18mHMEqYEF8




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. go4i - Лисане
17.08.2021 11:27
нямаш ли някоя снимка като бебе да си я сложиш за аватар?
цитирай
2. missana - Някой пишеше нещо за злобата, но тук виждам колко много й е подвластен.
17.08.2021 11:39
go4i написа:
Лисане нямаш ли някоя снимка като бебе да си я сложиш за аватар?


Наслаждавам се, когато видя колко бързо човек може да се самоопровергае. Защото фалшивият човек друго и не може да направи. Той е безстойностен. Такъв е бил винаги и такъв ще си остане, докато гумата на Времето не изтрие докрай евтините му пози и "успехи"!
цитирай
3. marana69 - ...простакела мараТуйкова, го4ева..
17.08.2021 13:05

не си търси Скандали, досадна Кукувича прежда..
ти си най безумното нервноболно пар4е наоколо...и,без "умното" )

мисана, е все пак..НЯКОЙ си...
нали...
арее.. и чаооо на африканска пескария..
цитирай
4. missana - Благодаря, но не е важно дали някой е НЯКОЙ или НИКОЙ...
17.08.2021 13:55
marana69 написа:
...простакела мараТуйкова, го4ева..
не си търси Скандали, досадна Кукувича прежда..
ти си най безумното нервноболно пар4е наоколо...и,без "умното" )

мисана, е все пак..НЯКОЙ си...
нали...
арее.. и чаооо на африканска пескария..


Да си припомним какво беше казала Емили Дикинсън по въпроса...
Единственото важно нещо е, че ако някой претендира да е нравствен коректив, то следва поне да отстоява чрез личността си написаното. В противен случай не може да му се вярва.
цитирай
5. notfun - ..извинявам се ..за уличният език..
17.08.2021 14:18

....Истината, често, е грозна....
но, Лъжата е вредна..както..и Клеветата, отровна..

АЗ, е най важното "Нещо" във Вселената!
приятен ден..
цитирай
6. vencivaleri1951 - Мисана, "Гочито" ти пусна коментар по твойта мера
17.08.2021 15:18
Във футбола знаеш максимата-няма млади , стари-има можещи и неможещи.
Това важи и за много други професии, важи най-вече за изкуството.
Ти коментира за старчески дом при поредния пасквил на Росица.
Какво се е захванала с хора, които дори не я забелязват. Маргото ми е приятел във фейса, донякъде се и познаваме . Не съм прочел нищо злобарско от нея , откакто влизам в мрежата. Пише си жената, коментира болежки, младите и най-младите...но за никого нищо гадно. А тя е ударена от живото по възможно най-жесток начин. При това си остана с вечния оптимизъм и вечната усмивка на уста. Има локсация по рождение-смени става.Боли я, куца...Било божие наказание За какво? А колегата ти Стивън Хокинг, трябва деца пеленачета да е ял вероятно. Или Бочели, или великолепният поет Дамян Дамянов, Рузвелт...Знаеш ли колко ощетени физически от съдбата имат дан в съкровищницата на човечеството. По вашата логика, Лермонтов, Пушкин, Ботев, Яворов са си го търсели и разгневили Бога
Хайде ако Маргото е забърсала някой мъж хараесван от Росица разбирам. Ама ти бе човече? Защо трябва да и държиш постоянно исо, защо сам се слагаш под чехъл. За добрият стих не трябва единствено талант-трябва и характер. Иначе става "отиди в гората/ преброи листата/ те са сто и пет/ аз обичам само теб/

И не малко смешно е, когато човек споделя, че в съзнателния си живот е гледал "Соколето" да праща "Маргото" в старчески дом
А Калин Донков какво ви мъчи-възпитан, деликатен дядо. Написал не лоши неща и на никого не сторил лошо. Поне аз не съм чул. Абе кажете поне за един човек нещо хубаво и който да не е Бойко Борисов
цитирай
7. missana - Венци, явно не си ме разбрал правилно. В коментара си вложих и доза самоирония.
17.08.2021 16:11
Към материала на Роси имаше приложена снимка на възрастна жена и на грохнал старец. Това незабавно ме наведе на асоциацията със старческия дом. Всеки един от нас го очаква светлото комунистическо бъдеще, наречено СТАРОСТ и старческите домове, в които Партията-майка би настанила своите 100-летни чеда. То самата грохнала от старост и Алцхаймер Партия плаче за специален старчески дом, а този на Позитано явно не върши добре работа. Но това е отделен въпрос, който може да бъде уреден от двамата фантомаси - верни пажове на Корнелката.
цитирай
8. notfun - ..мисана, време е, да си вземеш..почивка,
17.08.2021 16:43

....резила, не е въпрос на "червената боя"..)

а аз разбирам, винаги..моменталически..,
и ти го знаеш...
надявам се, да не изпаднеш..под летвата..
хубаво лято, и нови усмивки, ти желая..
цитирай
9. missana - Почивам си като гледам делата Радеви.
17.08.2021 16:53
И очаквам светлото комунистическо бъдеще да ни залее с пачки от хиперинфлационни пари. Хубаво лято и на теб! Пази се от жегите!
цитирай
10. rosiela - Младене,
17.08.2021 18:30
нЕкои умират от злобейш, щото прогнозират нова наша обща стихосбирка. За 1 октомври ще я има, от прекрасните ти стихове взимам. Божествените като това.
цитирай
11. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
17.08.2021 19:39
rosiela написа:
Младене, нЕкои умират от злобейш, щото прогнозират нова наша обща стихосбирка. За 1 октомври ще я има, от прекрасните ти стихове взимам. Божествените като това.


Злабата, черната завист и чакалщината са характеристики почти неизбежни в поетичните среди. Така е било открай време и така ще продължава. Комунистите издигаха в култ посредствеността, за да не ги засенчва никой.
цитирай
12. missana - Глупчо, не си спомням да съм те канил в полето си. Нарочно копирах глупостите ти,
17.08.2021 23:21
go4i написа:
Хахах вярвате ли си? И двамата сте нещастници. Тези книжлета служат само за подпалки в печката. Аз, ако си платя и томовете на Тодор Живков да им занеса и тях ще ми издадат от мое име.


защото изтривам коментара ти и оттук насетне за мен си персона нон грата. Безсмислено е да правиш опити за коментар, защото ще бъде трит. Мастурбациите си ги прави в собственото си коментарно поле, анонимно нищожество 7-ми номер!
цитирай
13. zemja - Това е...
17.08.2021 23:42
...любов, която извисява човека и побеждава силите на злото.
Искрено и убедително!

А изпълнението на Emma Shapplin засилва внушенията...

Моите почитания, Мисана!

цитирай
14. missana - Дълбоко съм ти благодарен за коментара, Земя!
18.08.2021 00:14
zemja написа:
Това е... ...любов, която извисява човека и побеждава силите на злото.
Искрено и убедително!

А изпълнението на Emma Shapplin засилва внушенията...

Моите почитания, Мисана!



Стихът ми бе издиктуван отгоре. Това стана толкова бързо, че не бях сигурен, че ще успея да го запиша. Но слава богу успях!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037242
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031