Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.07.2021 19:53 - Услуга за услуга
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 778 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 21.07.2021 17:40

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
- Бат Рашко, бат Рашко! Възмутена съм, възмутена съм до смърт! От какво бе, Нешкова? От какво си толкова възмутена? - съпричастно реагира Рашко Бойков, когото всички смятаха за справедлив и деятелен човек. И възмутената Роба Нешкова мислеше така за него. Ще изслуша човека, ще му влезе в положението и после хоп - праща сигнал в прокуратурата. Но преди това винаги здраво сплашва обидчика. Та реши да си каже всичко Роба Нешкова. Стисна зъби и продължи:   - Бат Рашко, искам да ти се оплача от Борис Бойков. Той не е мъж! Не е мъж!!! - Ама защо бе, Роба, него много жени го харесваха, а ти изведнъж обявяваш, че не е мъж. - Не е бат Рашко. Какъв мъж е, щом му се предложих по всички правила. Бяхме насаме и дори чисто гола останах, а той си пие питието и не поглежда към мен. Пък аз умея да прелъстявам мъжете, бат Рашко. Тренирала съм тялото си. Гъвкава и привлекателна съм. През обръч минавам. Виж, харесвам много Радо Руменов. Той никога не ми е отказвал. Той за мен е стопроцентов мъж. Препоръчвала съм го и на много мои колежки и всяка от тях твърди, че е мъж.   - Ех, Нешкова, разбирам болката ти. Напоследък много жени се оплакват от Борис Бойков, че вече не вършел работа. Майки протестърки са му се предлагали една по една, разголили прелести от палатките, а той дори не ги поглеждал. Лошо, много лошо! Ще  разгледам внимателно сигнала ти, Роба. Ще си поговоря аз с него на 4 очи, като мъж с мъж, пък после може да стане и по-дащен. А ти желаеш ли го силно?
- Много силно. Много силно го желая, бат Рашко! Нощем огън гори слабините ми. Ама вече и вибраторът не ми помага, въпреки че си купих черен Мамба - най-големият размер.
- Добре, Нешкова. С теб сме стари приятели. Считай, че въпросът ти е уреден! - каза на раздяла Рашко Бойков и за миг съзря щастливата и благодарна усмивка на Роба Нешкова през процепа на затварящата се тежка врата. И през същия този процеп проехтя неговият глас. Ще дойде ден и аз също ще поискам от теб една услуга. Но по-добре е този ден никога да не идва!
 



Гласувай:
2



1. rosiela - Младене,
21.07.2021 02:28
не е само Роба яко закъсала, ами е и Манолка Маева.
Умрях от смях.
цитирай
2. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси.
21.07.2021 08:49
rosiela написа:
Младене, не е само Роба яко закъсала, ами е и Манолка Маева.
Умрях от смях.


Манолка Маева трябваше да предложи името: "Наведи се БГ. Идваме!" Щото това име най- уйдисва на ситуацията.
цитирай
3. zemja - Забавно ми беше...
28.07.2021 02:41
Как знаеш всичко, Мисана? Чудя ти се. :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5107199
Постинги: 2917
Коментари: 18863
Гласове: 3354
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930