Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2021 20:13 - Стоичков го очаква ужасен край
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1658 Коментари: 14 Гласове:
3


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Обикновено рядко използвам дарбата си да виждам бъдещето по причини, които няма да споделя тук. Но този път видях бъдещето на един ритнитопковец и се ужасих. Неотдавна един столичен всекидневник се опита да направи класация на 10-те най-значими българи в историята на майка България. И представете си Учителя Петър Дънов беше включен в десетката. Дотук добре. Отлично дори! Дънов е духовен водач с последователи от цял свят. Той е човек, който би правил чест на всяка една нация. Зарадвах се, че вестникът постъпва правилно. Но тутакси в друг вестник прочетох следното заглавие: "Пробутаха Дънов на мястото на Стоичков!" Кощунствено заглавие. Как може един прост ритнитопковец да бъде съизмерван с един велик дух какъвто е Беинса Дуно. Самата мисъл за сравнение между двамата е омерзителна. Разбира се след подобно заглавие незабавно елиминирах въпросния вестник. За мен Стоичков в духовен план е кръгла нула. Защото е просто един спортист и нищо повече. Той няма как да направи духовен принос за страната си. Може единствено да се пъчи с головете си и  простаци да го възхваляват, но слава на Всевишния, че никога, Никога Той не би го допуснал в храма на Духовността. Както се казва всяка жаба да си знае гьола. Амин!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikovpisane - Е, въобще няма как да се сравняват, Приятелю!
19.07.2021 21:32
Стоичков е велик футболист, Дънов е велик духовен водач. Обаче!!! Тая класация за футболисти ли е, или за мъдреци? Редно е да се правят две отделни за такива хора. Например, класация за най-великите футболисти, и за най-великите духовни водачи! Ама в една графа...не ми се струва редно. Но дори и да са в такава, Стоичков си има приноса, без значение, че не е от най-умните хора - все пак е футболист, от тях не се очаква да са супер интелигентни, но безспорно е голям футболист. А Дънов ням какво да го коментирам...Легенда! Но за духовни приноси да се сравяват двамата, е меко казано, тъпо!

Желая ти позитивна и вдъхновена седмица, Приятелю! И дано е с една идея по-хладна, че иначе не се търпи!
цитирай
2. rosiela - Младене,
19.07.2021 21:33
подкрепям те. Пълен прос-с-с-с-с-с.... с амбиция, хъс и пари.
цитирай
3. rosiela - Подкрепям!
19.07.2021 21:34
tikovpisane написа:
Стоичков е велик футболист, Дънов е велик духовен водач. Обаче!!! Тая класация за футболисти ли е, или за мъдреци? Редно е да се правят две отделни за такива хора. Например, класация за най-великите футболисти, и за най-великите духовни водачи! Ама в една графа...не ми се струва редно. Но дори и да са в такава, Стоичков си има приноса, без значение, че не е от най-умните хора - все пак е футболист, от тях не се очаква да са супер интелигентни, но безспорно е голям футболист. А Дънов ням какво да го коментирам...Легенда! Но за духовни приноси да се сравяват двамата, е меко казано, тъпо!

Желая ти позитивна и вдъхновена седмица, Приятелю! И дано е с една идея по-хладна, че иначе не се търпи!

цитирай
4. missana - Благодаря ти, Влади! https://gong.bg/bg-football/nacionalen-tim/multimedia/video/neprezhalimiiat-gundi-oshte-striaska-anglijskite-synishta-556977
19.07.2021 21:42
Абсолютно си прав. За Стоичков трябва отделна класация. Само за футболисти. Макар че и такава да направят само ще диша праха на Гунди. Гунди беше гений във футбола. Голът му на Уембли срещу англичаните е сравним само с този на Марадона срещу тях. Стоичков до Гунди е просто футболно нищожество. За мен Гунди бе българският футболен гений, а не Стоичков. Голът на Гунди е на линка най-горе - наслаждавай му се.
цитирай
5. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
19.07.2021 21:46
rosiela написа:
Подкрепям! подкрепям те. Пълен прос-с-с-с-с-с.... с амбиция, хъс и пари.


Ти го каза по-добре и от мен.
цитирай
6. vencivaleri1951 - Мисана, ти гледал ли си Гунди?
19.07.2021 23:34
Гусди бе обичан футболист от всички-цесекари в т ч Бе обичан, защото бе освен голям футболист и много добър човек. Дарованието обаче в Левски бе Жоро Соколов и ако има някой като спортна злоба, като фетболен интелект, скорост с топка, техника и усет за гола може да се сравнява със Стоичков е само той. Гудин бе наистина голям футболист, но с какво Бонев му отстъпваше или Любослав пенев, или Бербатов?
Та Пенев бе голмайстор на Примера а Бербатов на Бундеслигата и Висшата лига.
Жеков бе по резултатен таран от Гунди.
И пак казвам-всички обичахме Гунди. Аз ритахв ЦСКА , но не се развих. Гунди имаше проблем със стъпалата-болезнен дюстабан и играеше със специални обувки. Имаше редовно процедури в Дианабат и понеже Армията му бе по близо идваше да обядва там когато имаше сутрин и следобед процедури. Юношите също ни хранеха с голямите и когато идваше той го наобикаляхме да го пипнем, да го чуем и т н
Имаше и спорт, имаше и уважение към спортистите, защото наистина имахме голями спортисти. И Левски и ЦСКА спокойно можеха да играят във всяко голямо първенство, а ЦСКА щеше да се бие за призовите места.

сега за Ицо

Изгониха през 70те Битълс от САЩ/персона нон грата/ защото Джон Ленън се бе изцепил , че са по известни от Христос. Изгониха ги за подигравка на религиозна основа. А Джон бе прав-Битълс сами по себе си бяха религия и за християни , и за будисти, и за мюсулмани...Днес няма по известен българин от Стоичков Сравнение с Дънов не може да има-на различна писта са, но определено Стоичков е по известен и в България от Дънов. Освен финал на световно първенство , всичко друго е постигнал-индивидуално , на клубно ниво, национален състезател...Няма индивидуален световен или клубен приз да не е постигнал. Той е явление и надарен Свише И само в България е охулван от част от публиката. Не сме единствените. Половин Испания подценява Меси, другата Роналдо
И кагато се говори за интелект, не подценявайте спортистите Именно
Интелектът отличава големият спортист от добрия
Хайде помисли за какви части от секундата трябва да реагира футболист преди гола-било защитник, било нападател. Това е бързина на мисълта Чувал съм от покойния професор Шойлев, че коефициентът на интелигентност на националните състезатели в колективните спортове е далеч по висок от средния за дадена страна, както и в индивидуалните спортове-стрелбата и бокса
Иначе преди , или след мач не е лошо да се почете дънов-ще разбереш състезанието по добре
цитирай
7. missana - Благодаря ти за този коментар, Венци!
20.07.2021 00:05
Разбира се, че помня Гунди. Бях голям негов почитател. Той беше не само гениален футболист, но имаше финес и физическа красота като световен киноактьор, за разлика от Стоичков, чието лице е много грозно и неодухотворено и не излъчва и милиграм интелект. Не зная бил ли си на мача Бенфика - Левски с участието на великия Еузебио и Симоес и Торес. Гунди и там се разписа блестящо, извисявайки се над всички. Да не говорим за феноменалните 2 гола за 1 минута във Флоренция, когато елиминирахме силния отбор на Белгия с нападател като Журион. Тогава друг класен български футболист - Иван Колев - от ЦДНА, а после и от Сливен, подаде пас на Гунди. Соколов играеше под №8. Правеше ефектни загрявания със Сашо Костов - Лекето /лявото крило на Левски/, който укротяваше топката с дупе, а Соколов я спираше на врата си. Стоичков изглежда като маймуна до Гунди. Гунди беше футболен гений!
цитирай
8. missana - Разбира се, че помня Гунди. Бях г...
20.07.2021 00:12
missana написа:
Разбира се, че помня Гунди. Бях голям негов почитател. Той беше не само гениален футболист, но имаше финес и физическа красота като световен киноактьор, за разлика от Стоичков, чието лице е много грозно и неодухотворено и не излъчва и милиграм интелект. Не зная бил ли си на мача Бенфика - Левски с участието на великия Еузебио и Симоес и Торес. Гунди и там се разписа блестящо, извисявайки се над всички. Да не говорим за феноменалните 2 гола за 1 минута във Флоренция, когато елиминирахме силния отбор на Белгия с нападател като Журион. Тогава друг класен български футболист - Иван Колев - от ЦДНА, а после и от Сливен, подаде пас на Гунди. Соколов играеше под №8. Правеше ефектни загрявания със Сашо Костов - Лекето /лявото крило на Левски/, който укротяваше топката с дупе, а Соколов я спираше на врата си. Стоичков изглежда като маймуна до Гунди. Гунди беше футболен гений!


П.П. Стоичков го създаде Йохан Кройф. Но Кройф може и от лайно да направи голмайстор.
цитирай
9. krumbelosvet - Мисана май е геренец
20.07.2021 07:52
там има животинска омраза към Стоичков. Както у психо-десните към "Гошо тарабата".
цитирай
10. vencivaleri1951 - Мисана, не ти благодаря за коментара
20.07.2021 14:58
Ти нямаш нищо общо със спорта. Аз съм свързан с ЦСКА, тренирал съм там, преди ЦСКА са стане отделно дружество, формално баща ми беше принципал на отбора-водеха се в бригадата му на заплата. Той сам бе левскар-като гимназист е тренирал на "Юнак" гимнастика. Внук ми е в старша възраст на Левски, показвал съм го тук с капитанската лента . Казват , че има бъдеще , според мен има физика за централен защитник, интелект, но не и спортен хъс. Не е гладувал в буквалния смисъл като Стоичков.
Ти мразиш Стоичков и го правиш защото е от противников отбор. Ти имаш ли малка представа, какво е да си кавалер на Златната топка, а преди това и асистент на носителя-Ван Бастен. И това от Източна европа-колко са-на пръстите на едната ръка се броят Нямал интелект!? Имаш приятел в блога , която се презентира като журналист и ти не пропускаш да я венцехвалиш. Я ми кажи в момента , ако попиташ за български журналист хора от световните медии, кого ще посочат. Ще посочат Стоичков. При това е много скъпо платен журналист и коментатор. Никой не си дава парите за "грозната мутра" на когото и да е. След това да се говори за физиката , за болестите в укорителен тон на когото е да е , е реакция на примитив , не минал ренесанса.
Бих могъл да ти изброя поне 10 футболисти на Левски през годините, които наистина са ощетени от природата като визия/ Стоичков нито е хубавец, нито е грозен/, но няма да го направя. Не съм възпитан така. След това ти като антикомунист защо симпатизираш на Гунди. Та той бе член на ЦК на Комсомола, делегат на конгрес на БКП. Готвеха го за за министър на спорат/ председател на БСФС/ И защо си от Левски? Само един щрих ще припомня - Отборът заедно с административното и профсъюзно ръководство и во главе с приниципала по това време Цола Драгойчева, по случай рождения ден на Сталин , качват на ръце бюст на грузинеца на Мусала-тогава връх Сталин
Впрочем за какво говорим-спортът загина у нас след промените. И загина защото ликвидираха училищния спорт.Както и културата ликвидирайки самодейността.
Днес нито Гунди, нито Стоичков щяха да бъдат видяни
Нямаше да бъдат чути Кабаиванска, Гюзелев , Гяуров
Първите двама ги виждат в училищни отбори, последните трима в самодейни колективи Гюзелев в Художествената академия, Кабаиванска във ФМФто, Гяуров вхора на артилерийското училище...
Днес ритат тези които могат да си платят таксите, издават поезия , които могат финансово да отговорят на издателя. И спортът и културата в България се набират в "Червената книга"

missana написа:
Разбира се, че помня Гунди. Бях голям негов почитател. Той беше не само гениален футболист, но имаше финес и физическа красота като световен киноактьор, за разлика от Стоичков, чието лице е много грозно и неодухотворено и не излъчва и милиграм интелект. Не зная бил ли си на мача Бенфика - Левски с участието на великия Еузебио и Симоес и Торес. Гунди и там се разписа блестящо, извисявайки се над всички. Да не говорим за феноменалните 2 гола за 1 минута във Флоренция, когато елиминирахме силния отбор на Белгия с нападател като Журион. Тогава друг класен български футболист - Иван Колев - от ЦДНА, а после и от Сливен, подаде пас на Гунди. Соколов играеше под №8. Правеше ефектни загрявания със Сашо Костов - Лекето /лявото крило на Левски/, който укротяваше топката с дупе, а Соколов я спираше на врата си. Стоичков изглежда като маймуна до Гунди. Гунди беше футболен гений!

цитирай
11. missana - Ех, Крумчо. И Гунди ли ще отречеш заради някакъв Стоичков.
20.07.2021 19:06
krumbelosvet написа:
Мисана май е геренец там има животинска омраза към Стоичков. Както у психо-десните към "Гошо тарабата".


Гунди беше гений от ранга на Марадона. А Стоичков е ритнитопковец от средна величина в световен план. Такива с лопата да ги ринеш. Но понеже е българин си викаме - нашето гардже е най-хубаво.
цитирай
12. missana - Венци, няма да ме разубедиш в мнението ми за Стоичков, каквито и доводи да ми
20.07.2021 19:13
привеждаш. Причината е, че съм жив свидетел на гения на Гунди и мога да преценя, че до него Стоичков е футболно джудже. Все едно да ми твърдиш, че Раковски е по-голям поет от Ботев, защото имал международни награди. То Левчо Полевчев имаше всякакви международни награди, вкл. от френската академия на безсмъртните. И кво от това. Той е поетичен пигмей до Ботев, който няма нито една международна награда и не се е снимал с Пабло Неруда.
цитирай
13. rosiela - Младене,
21.07.2021 02:31
аз също от спорт много не разбирам, но от простащина - усещам я. А в тази област Стоичков няма равен: тежка простащина.
цитирай
14. missana - Така е, Роси!
21.07.2021 08:51
rosiela написа:
Младене, аз също от спорт много не разбирам, но от простащина - усещам я. А в тази област Стоичков няма равен: тежка простащина.


Това явно е вродено негово "качество". Непоправимо!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037178
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031