Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.07.2021 20:15 - Спестовници
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 870 Коментари: 6 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Иванчо: Тате, защо жените мечтаят да забременеят?

Бащата: За да спестяват от дамски превръзки!




Гласувай:
4



1. rosiela - Младене,
05.07.2021 21:49
и не само...
цитирай
2. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси! Беше само невинна шегичка!
05.07.2021 23:13
rosiela написа:
Младене, и не само...

цитирай
3. zemja - Невинно! :)
06.07.2021 01:37
Много иска да знае този Иванчо...
Радвам се, че ти е до шеги, Мисана!
Поздрав!
цитирай
4. zaw12929 - НЯМА ЛОШО! ПОНЯКОГА МАЛКИТЕ ДЕЦА ...
06.07.2021 18:21
НЯМА ЛОШО! ПОНЯКОГА МАЛКИТЕ ДЕЦА ЗАДАВАТ НЕУДОБНИ ВЪПРОСИ.ТАКА МЕ ИЗНЕНАДА МАЛКИЯТ МИ СИН НА 6 ГОДИНИ, НО ОТ НЕУДОБНИЯТ ВЪПРОС МЕ ИЗНЕНАДАХА, ГОСТИ, КОИТО ЗВЪНЯХА НА ВРАТАТА
НА ДРУГИЯ ДЕН ПОМОЛИХ КОЛЕГИТЕ СИ ПО РАБОТА ДА МИ ДАДАТ СЪВЕТ КАКВО ДА ОТГОВОРЯ
НА ДРУГИЯ ДЕН ЗАРАНТА, КАЗАХ НА ДЕТЕТО- "ТИ ВЧЕРА МЕ ПОПИТА...
ВЕЧЕ ЗНАМ МАМО ДЕЦАТА МИ КАЗАХА... ДА ЗАКЪСНЯХ
ДРУГ ПЪТ. КАТО СЕ ВРЪЩАМ ОТ РАБОТА ПРЕД БЛОКА СРЕЩАМ МАЛКИЯТ СИ СИН- В ОКАЯНО СЪСТОЯНИЕ- И КЪСИТЕ МУ ГАЩИ ИЗПРЪСКАНИ С КАЛ И ВОДА

ВЛЯЗОХМЕ В АСАНСЬОРА И ТИХИЧКО ГО ПИТАМ: "СИНЕ, КЪДЕ НАМЕРИ КАЛНА ВОДА АЗ ТОЛКОВА ТЪРСИХ..."ИМА МАМО, ДАЖЕ НА ОЩЕ 2-3 МЕСТА, ЮЕ ТИ ПОКАЖА- БЕ ДОВОЛЕН ДА МИ ПОМОГНЕ...
ПО ТОЗИ ВЪПРОС ГОВОРИХМЕ СЛЕД НЧКОЛО ДНИ- В ПОЧИВНИЯ ДЕН. ...

ДНЕС, КОГАТО ТОЙ Е НА МОЯТА ВЪЗРАСТ, ОЦЕНЯВА ТЪРПЕНИЕТО МИ. с ВЪЗХИЩЕНИЕ ГОВОДИ ЗА УЧИТЕЛИТЕ СИ- ПО БЪЛГАРСКИ, ПО ФИЗИКА... ЗАТОВА, ЧЕ СА БИЛИ ВЗИСКАТЕЛНИ И СА ОСТАВИЛИ БЛАГОДАРНОСТ...
цитирай
5. missana - Благодаря ти, Земя! Трогна ме с коментара си!
06.07.2021 21:38
zemja написа:
Невинно! :) Много иска да знае този Иванчо...
Радвам се, че ти е до шеги, Мисана!
Поздрав!

цитирай
6. missana - Благодаря, Зав!
06.07.2021 21:42
zaw12929 написа:
НЯМА ЛОШО! ПОНЯКОГА МАЛКИТЕ ДЕЦА ЗАДАВАТ НЕУДОБНИ ВЪПРОСИ.ТАКА МЕ ИЗНЕНАДА МАЛКИЯТ МИ СИН НА 6 ГОДИНИ, НО ОТ НЕУДОБНИЯТ ВЪПРОС МЕ ИЗНЕНАДАХА, ГОСТИ, КОИТО ЗВЪНЯХА НА ВРАТАТА
НА ДРУГИЯ ДЕН ПОМОЛИХ КОЛЕГИТЕ СИ ПО РАБОТА ДА МИ ДАДАТ СЪВЕТ КАКВО ДА ОТГОВОРЯ
НА ДРУГИЯ ДЕН ЗАРАНТА, КАЗАХ НА ДЕТЕТО- "ТИ ВЧЕРА МЕ ПОПИТА...
ВЕЧЕ ЗНАМ МАМО ДЕЦАТА МИ КАЗАХА... ДА ЗАКЪСНЯХ
ДРУГ ПЪТ. КАТО СЕ ВРЪЩАМ ОТ РАБОТА ПРЕД БЛОКА СРЕЩАМ МАЛКИЯТ СИ СИН- В ОКАЯНО СЪСТОЯНИЕ- И КЪСИТЕ МУ ГАЩИ ИЗПРЪСКАНИ С КАЛ И ВОДА

ВЛЯЗОХМЕ В АСАНСЬОРА И ТИХИЧКО ГО ПИТАМ: "СИНЕ, КЪДЕ НАМЕРИ КАЛНА ВОДА АЗ ТОЛКОВА ТЪРСИХ..."ИМА МАМО, ДАЖЕ НА ОЩЕ 2-3 МЕСТА, ЮЕ ТИ ПОКАЖА- БЕ ДОВОЛЕН ДА МИ ПОМОГНЕ...
ПО ТОЗИ ВЪПРОС ГОВОРИХМЕ СЛЕД НЧКОЛО ДНИ- В ПОЧИВНИЯ ДЕН. ...

ДНЕС, КОГАТО ТОЙ Е НА МОЯТА ВЪЗРАСТ, ОЦЕНЯВА ТЪРПЕНИЕТО МИ. с ВЪЗХИЩЕНИЕ ГОВОДИ ЗА УЧИТЕЛИТЕ СИ- ПО БЪЛГАРСКИ, ПО ФИЗИКА... ЗАТОВА, ЧЕ СА БИЛИ ВЗИСКАТЕЛНИ И СА ОСТАВИЛИ БЛАГОДАРНОСТ...


Трябва да си горд, че си дал добро възпитание на децата си. Това е особено важно, за да могат на свой ред те да дадат добро възпитание на своите деца.

Бъдете здрави и щасливи - всички от семейството!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5038065
Постинги: 2885
Коментари: 18677
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031