Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.12.2020 23:20 - Като сянка ще те срещна
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1621 Коментари: 11 Гласове:
5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

На моя взор дъхът е леден -

замръзват пустите пространства

и призракът нечакан странства,

отразен в лика ми бледен.

 

Надеждата дори се рони,

но и тя е опустяла.

Тя вдовица е бездомна

и на скръб и на раздяла.

 

Споменът за теб помръзва

в самота неутешима.

Вярата ми в теб възкръсва

болна, но непобедима.

 

Сякаш вятър посребрява

някогашните къдрици.

Сякаш минало възстава

в разширените зеници.

 

Ти си моя, но далечна.

Аз - една звезда неясна,

като сянка ще те срещна.

Ще горя и ще угасна.




Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Младене,
02.12.2020 23:23
много красиво изразен спомен, мисля, че стихотворението не е ново.


Надеждата дори се рони,

но и тя е опустяла.

Тя вдовица е бездомна

и на скръб и на раздяла.


НЯМАМ ДУМИ! ТОЛКОВА ОРИГИНАЛНА СТРОФА.
цитирай
2. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
02.12.2020 23:31
rosiela написа:
Младене, много красиво изразен спомен, мисля, че стихотворението не е ново.


Надеждата дори се рони,

но и тя е опустяла.

Тя вдовица е бездомна

и на скръб и на раздяла.


НЯМАМ ДУМИ! ТОЛКОВА ОРИГИНАЛНА СТРОФА.


Много набито око имаш. Наистина стихотворението е много старо. Това е първото ми стихотворение. Писах го в далечната 1972г. в казармата. Тогава се увличах от прокълнатите поети. В стиха се чувства влиянието им.
цитирай
3. rosiela - Младене,
02.12.2020 23:45
ти си по рождение велик, та не мога да оспорвам увлеченията ти от едно или друго. Това е в рамките на истинната приятелска раздумка.
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Роси!
02.12.2020 23:58
rosiela написа:
Младене, ти си по рождение велик, та не мога да оспорвам увлеченията ти от едно или друго. Това е в рамките на истинната приятелска раздумка.


Продължавам да се уча в поезията. Дано Бог ми даде шанс да продължавам да пиша. Ти винаги си ме подкрепяла и аз ценя това много високо!
цитирай
5. tikovpisane - Изключително стихотворение, Приятелю, поздравявам те!
03.12.2020 09:53
Незабравими строфи! На мен ми допадна най-много това:

"Споменът за теб помръзва

в самота неутешима.

Вярата ми в теб възкръсва

болна, но непобедима."

В цялото стихотворение тъгата е разтърсваща, но тук и последният стих са велики. Да имаш хубав и спокоен четвъртък!
цитирай
6. missana - Благодаря, Земя!
03.12.2020 10:33
zemja написа:
Мисана, ...усетих болката ти по неизживяна в миналото любов.
Но копнежът е останал, непохитен от времето...
Вдъхновяващ стих!

Като стигма

Линее споменът за тебе –
годините го заличават.
Но аз от него съм обсебен
и не! Не искам да забравя

очите, светлите къдрици,
усмивката, която сгрява...
Дойде със полета на птица.
Не казвай, че си остаряла.

Сега те нося като стигма
в сърцето ми, на теб дарено.
Не може старост да ни стигне,
от нашата любов сразена.

От сърце ти пожелавам да пишеш все по-често и все по-добре, Поете!


Радвам се, че моят "древен" стих е станал повод за написването на твоето хубаво стихотворение. Бъди благословена да продължаваш да пишеш и да ни радваш с творчеството си!
цитирай
7. missana - Благодаря ти, Влади!
03.12.2020 10:36
tikovpisane написа:
Изключително стихотворение, Приятелю, поздравявам те! Незабравими строфи! На мен ми допадна най-много това:

"Споменът за теб помръзва

в самота неутешима.

Вярата ми в теб възкръсва

болна, но непобедима."

В цялото стихотворение тъгата е разтърсваща, но тук и последният стих са велики. Да имаш хубав и спокоен четвъртък!


Много ме трогна. Не очаквах, че това стихче може да развълнува някого. Затова съм щастлив от казаното от теб. Да имаш много здраве и успехи, скъпи Приятелю! Надявам се през 2021 година изключителният ти роман да види бял свят!
цитирай
8. tikovpisane - Много ти благодаря! Ти просто така пишеш - трогателно! Това не бива да те учудва.
03.12.2020 13:39
missana написа:
tikovpisane написа:
Изключително стихотворение, Приятелю, поздравявам те! Незабравими строфи! На мен ми допадна най-много това:

"Споменът за теб помръзва

в самота неутешима.

Вярата ми в теб възкръсва
Трогателно е, разбира се. Ти просто така пишеш, това не трябва да те учудва.

болна, но непобедима."

В цялото стихотворение тъгата е разтърсваща, но тук и последният стих са велики. Да имаш хубав и спокоен четвъртък!


Много ме трогна. Не очаквах, че това стихче може да развълнува някого. Затова съм щастлив от казаното от теб. Да имаш много здраве и успехи, скъпи Приятелю! Надявам се през 2021 година изключителният ти роман да види бял свят!

цитирай
9. missana - И аз ти благодаря, Влади, за хубавото мнение относно нещата ми.
03.12.2020 19:33
Бъди благословен и нека Бог те дарява с успехи!
цитирай
10. tikovpisane - Благодаря ти! Желая на теб и семейството ти същото!
03.12.2020 20:49
missana написа:
Бъди благословен и нека Бог те дарява с успехи!

цитирай
11. missana - Мерси, Влади!
03.12.2020 21:04
tikovpisane написа:
Благодаря ти! Желая на теб и семейството ти същото!
missana написа:
Бъди благословен и нека Бог те дарява с успехи!


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037666
Постинги: 2885
Коментари: 18677
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031