Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
04.11.2020 10:18 - Единак
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1382 Коментари: 12 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Уморих се да гоня мечтите -
дойде моят ноември с мъгла.
Тъмновъглени сенки в очите
са последните антикрила.

Този свят е безцелно устроен -
кълбовиден, безръбен дори.
Всяка грапава точка се рони.
Върху гладкост осъмвам в зори.

Вече нищо конкретно не искам
и заспивам прегърнал страха.
Любовта е играта без смисъл,
наркотик и стремеж към стреха.

Разпилява се сетната близост
и замръквам отвред в самота.
Вълче ехо - урок за неистовост,
ме превръща в студен единак.

А звездите фотонно извиват
бледа стълба под бледа луна.
И по нея поел - аз ще вия,
с вълча кожа, под сноп светлина.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Младене,
04.11.2020 16:06
много хубаво и емоционално наситено е, но лирическият герой не си ти. Ти умееш да обичаш.
цитирай
2. morskipesni - Депресар и емигрантин в "собствената" си (на мафията) страна.
04.11.2020 18:27
Европа е по-добра родина, когато те завива рускиня. Гладка.
цитирай
3. zemja - Един от миговете...
04.11.2020 21:01
Който казва, че любовта е само радост и усмивки, лъже и себе си, и нас.
Истинският поет отразява живота в неговата пълнота, а не само светлите мигове.
Щастлива даденост е да можеш да обичаш при всички обстоятелства...

Пожелавам ти усмихнати дни, Мисана!
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Роси!
04.11.2020 21:39
rosiela написа:
Младене, много хубаво и емоционално наситено е, но лирическият герой не си ти. Ти умееш да обичаш.


Права си - сега не съм такъв, но имаше един дълъг период, в ксойто бях съвършено различен. Това стихотворение е писано тогава.
цитирай
5. missana - Ако разполагаш с повече от една рускиня, прати едната насам.
04.11.2020 21:41
morskipesni написа:
Депресар и емигрантин в "собствената" си (на мафията) страна. Европа е по-добра родина, когато те завива рускиня. Гладка.


Така ще станеш истински следовник на Христа /"ако имаш 2 ризи - дай едната на ближния си"/.
цитирай
6. missana - Сърдечно ти благодаря, Земя!
04.11.2020 21:43
zemja написа:
Един от миговете... Който казва, че любовта е само радост и усмивки, лъже и себе си, и нас.
Истинският поет отразява живота в неговата пълнота, а не само светлите мигове.
Щастлива даденост е да можеш да обичаш при всички обстоятелства...

Пожелавам ти усмихнати дни, Мисана!


Права си! Поетът е кръгъл като Земята. То й е във всичко, без да е тъждествен с него.
цитирай
7. rosiela - Смея се до сълзи.
04.11.2020 21:50
missana написа:
morskipesni написа:
Депресар и емигрантин в "собствената" си (на мафията) страна. Европа е по-добра родина, когато те завива рускиня. Гладка.


Така ще станеш истински следовник на Христа /"ако имаш 2 ризи - дай едната на ближния си"/.

цитирай
8. missana - Нали идеята е да се раздаваме, Роси! А това може да стане и чрез рускини.
05.11.2020 01:44
rosiela написа:
Смея се до сълзи.
missana написа:
morskipesni написа:
Депресар и емигрантин в "собствената" си (на мафията) страна. Европа е по-добра родина, когато те завива рускиня. Гладка.


Така ще станеш истински следовник на Христа /"ако имаш 2 ризи - дай едната на ближния си"/.


цитирай
9. rosiela - Младене,
05.11.2020 05:39
не мога да направя кафето от смях. Ще го отложа малко.
цитирай
10. missana - Нека да има нещо, което да ни развеселява в тези мрачни дни, Роси!
05.11.2020 09:33
rosiela написа:
Младене, не мога да направя кафето от смях. Ще го отложа малко.

цитирай
11. missana - С друг поглед към проблема ...
06.11.2020 08:35
zemja написа:
С друг поглед към проблема


Озарена самота

Ти помниш ли? – В Октомври те обикнах
и този месец аз благослових.
"Това е ТЯ!" – Сърцето ми извика
и пишеше за тебе стих след стих.

Годините ни следваха безмълвно.
Не ги усещах и не ги броях.
Бях от неземно щастие погълнат –
над всичките небета прелетях...

Сега е пак Октомври, ранна есен.
Приижда в мен вълна' неистов страх.
Внезапен вятър нейде те отнесе,
аз само за минути остарях.

Със спомена за тебе ще живея –
в една премъдра, светла самота.
Дано поне тогава да изпея
най-хубавия стих за любовта!

Мисана, благодаря, че ми разреши да публикувам на твоята страница.
И за подсказаните мотиви благодаря!

Обичан бъди!



И аз ти благодаря за тази прекрасна и изчистена поезия, в която висока техника и чувства са в божествен синтез. От теб човек може само да се учи на поезия, Земя!
цитирай
12. zemja - Стига ми някой да почувства така творенията ми!
06.11.2020 18:33
Но твоята поезия ме вдъхновява, Мисана.
Покорно благодаря!
:))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5113514
Постинги: 2918
Коментари: 18870
Гласове: 3355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930