Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.06.2020 08:49 - Докоснах с любовта ни синевата
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 844 Коментари: 4 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Дори да дойде ден да си ми чужда,
ела при мен, аз пак ще те прегърна.
Дори и нашата любов да е заблуда,
очите пак ще искат да те зърнат...

Изтекло е морето днес в сълзата,
солено пари тя по мойта буза,
откъснала парченце от душата,
прокапала на новата ти блуза.

Навехнах непонятното си име
в оставащото тъжно разстояние.
Един без друг ли ще го довървиме
в студени дни, гравирали страдание?

Аз още помня първата ни ласка -
предчувствие за топлите ти устни.
Очакваше ме може би с каляска -
да бъда принц от приказките вкусни.

Но черен принц съм тука на Земята
под грохота на толкова небета.
Докоснах с любовта ни синевата,
останал сам на мъртвите павета.

 




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Много ми хареса любовното ти докосване до синева!
12.06.2020 09:18
   Истинската любов е вечна и винаги се завръща, даже и привидно да си изглеждаме чужди или грозни. Май има нещо синхронично в таз' сутрешните ни размисли..., но твоите са по-поетични, а моите с по-красива резолюция... :-)))
   Много любов и красота в лятната ти синева да докосваш Младен!
   Лекс
цитирай
2. missana - Благодаря ти за толкова хубавия коментар, Лекс!
12.06.2020 13:14
lexparsy написа:
Много ми хареса любовното ти докосване до синева!   Истинската любов е вечна и винаги се завръща, даже и привидно да си изглеждаме чужди или грозни. Май има нещо синхронично в таз' сутрешните ни размисли..., но твоите са по-поетични, а моите с по-красива резолюция... :-)))
   Много любов и красота в лятната ти синева да докосваш Младен!
   Лекс


Ценя много високо мнението ти. Пожелавам ти много радостен петък и релаксиращ уикенд, Приятелю!
цитирай
3. rosiela - Младене,
12.06.2020 21:35
нямам думи.Невероятно вдъхновено, оригинално и жизнеутвърждаващо начало на любовта в твоите бисери.
цитирай
4. missana - Сърдечно ти благодаря, Роси!
12.06.2020 23:29
rosiela написа:
Младене, нямам думи.Невероятно вдъхновено, оригинално и жизнеутвърждаващо начало на любовта в твоите бисери.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5078373
Постинги: 2908
Коментари: 18819
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930