Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
20.04.2020 13:04 - Бях
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2160 Коментари: 15 Гласове:
-4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Бях птица - в сънищата си летях
извън галактиките - в другата вселена.
И вечния ти образ там съзрях -
неземен - от неписана поема.

Изгубил странно чувството за страх,
се реех с новото си антитяло.
И само твоите очи, без капка грях,
приех за свое истинско начало.

Отправна си за всички светове,
в които аз безпаметно съм странствал.
Единствен център в тъмни векове,
осмислящ и предвечното пространство.

Не те измервам с този си живот.
Той твърде малък е и твърде е нищожен. -
Падение, наречено от мен възход,
заради непостигнатото невъзможно.

Една висока кота не е трайна цел,
а само спирка по трасето към безкрая.
Небето стръмно е, но не е никак смел
пълзящият към портите на Рая.

Влечугите не са добре приети Там.
Не са добре дошли със змийски кожи.
Обратно върнати от този божи Храм,
сизифово те слизат към Подножието.

Със мен бъди до сетния ми ден,
Мечтице моя, с образ на богиня.
Без теб до атомите си съм в плен
безмилостен на земната пустиня.

Без теб жестоко е да гасна сам
в предверието на смъртта и да се моля,
под пяната на леден океан,
за зрънце щастие сред толкова неволя.

Бях птица - в сънищата си летях
извън галактиките - в другата вселена.
И вечния ти образ там съзрях.
Събудих се с написана поема!

 



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Невероятен си. Нямам думи. Чучелца гаснат в тревите, като дребни мушици, невъзможно им е да са птици!
20.04.2020 14:10
Една висока кота не е трайна цел,
а само спирка по трасето към безкрая.
Небето стръмно е, но не е никак смел
пълзящият към портите на Рая.
цитирай
2. rosiela - Все така се буди, приятелю.
20.04.2020 14:11
Бях птица - в сънищата си летях
извън галактиките - в другата вселена.
И вечния ти образ там съзрях.
Събудих се с написана поема!
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Роси!
20.04.2020 16:07
Ти винаги си ме подкрепяла в творчеството ми. Признателен съм ти и винаги ще ти бъда признателен!
цитирай
4. zaw12929 - Все така Събудих се с написана по...
20.04.2020 16:45
Все така Събудих се с написана поема! А нас ХОРАТА, сега в каква ли трагедия ще ни натикат... Търпи сърце!
Поздрави за смелостта на сън и ... на яве! Трудни дни!
цитирай
5. lexparsy - Това е истинската ти поетична същност Младен!
20.04.2020 16:59
   Разбира се по това, че коментарите биха били тривиални...! Хе..., и по това, че не се нуждае от междуГалактически преводач :-)))
   Моите поздравления приятелю!
   Лекс
цитирай
6. sladkotojelanienap - vzaimstvano
20.04.2020 18:11
ama qko
цитирай
7. missana - Христос Воскресе, Зав! Здраве и благополучие ти пожелавам и сърдечно ти благодаря!
20.04.2020 18:43
zaw12929 написа:
Все така Събудих се с написана поема! А нас ХОРАТА, сега в каква ли трагедия ще ни натикат... Търпи сърце!
Поздрави за смелостта на сън и ... на яве! Трудни дни!

цитирай
8. missana - Благодаря ти, Приятелю! Трогнат съм от хубавия ти коментар!
20.04.2020 18:45
lexparsy написа:
 Това е истинската ти поетична същност Младен!  Разбира се по това, че коментарите биха били тривиални...! Хе..., и по това, че не се нуждае от междуГалактически преводач :-)))
   Моите поздравления приятелю!
   Лекс

цитирай
9. missana - При подобно обвинение етиката изисква да се посочи
20.04.2020 18:47
sladkotojelanienap написа:
vzaimstvano ama qko


откъде е заимствано. Другото са голословни брътвежи.
цитирай
10. rosiela - Младене,
20.04.2020 21:41
ще има да чакаш да ти каже. Това е профил на Анита Трифонова със снимка на чалгаджийката - дъщеря й Полина. Тя е сбъркала Бах с брато от кварталната кръчма. Леле, много се смях, леле, не мога да се спра....
цитирай
11. tikovpisane - Размазваш, Приятелю!
20.04.2020 22:37
Особено с първия и последния куплет, макар че и другите са невероятни, особено този:
" Със мен бъди до сетния ми ден,
Мечтице моя, с образ на богиня.
Без теб до атомите си съм в плен
безмилостен на земната пустиня. "

Благословено перо имаш, Младене! За пореден път те поздравявам!
цитирай
12. missana - Благодаря ти, Роси, за това пояснение.
21.04.2020 01:05
rosiela написа:
Младене, ще има да чакаш да ти каже. Това е профил на Анита Трифонова със снимка на чалгаджийката - дъщеря й Полина. Тя е сбъркала Бах с брато от кварталната кръчма. Леле, много се смях, леле, не мога да се спра....


Аз не съм много ориентиран, кой кой е в този блог. Затова различни хора могат да ме литкат лесно. Дотук добре, но истината никога не може да бъде литкана.
цитирай
13. missana - Благодаря ти за тези хубави слова, Влади. Дълбоко съм трогнат!
21.04.2020 01:06
tikovpisane написа:
Размазваш, Приятелю! Особено с първия и последния куплет, макар че и другите са невероятни, особено този:
" Със мен бъди до сетния ми ден,
Мечтице моя, с образ на богиня.
Без теб до атомите си съм в плен
безмилостен на земната пустиня. "

Благословено перо имаш, Младене! За пореден път те поздравявам!

цитирай
14. vedrina - !!!
21.04.2020 19:21
Прекрасна поема - мечта с космически заряд и термини...
"Не те измервам с този си живот.
Той твърде малък е и твърде е нищожен. -
Падение, наречено от мен възход,
заради непостигнатото невъзможно."
цитирай
15. missana - Благодаря Ви, Марина!
21.04.2020 22:19
vedrina написа:
!!! Прекрасна поема - мечта с космически заряд и термини...
"Не те измервам с този си живот.
Той твърде малък е и твърде е нищожен. -
Падение, наречено от мен възход,
заради непостигнатото невъзможно."


Христос Воскресе! Бъдете в перфектно здраве и благословена от Бог за дълъг и щастлив живот!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5073436
Постинги: 2907
Коментари: 18817
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930