Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.02.2020 10:37 - Неудобни въпроси
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 414 Коментари: 4 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
...Но съществувам ли, кажи ми? -
В студеното ребро на изгрева...
В изящната извивка на тревата...
Или пък в сянката на еретична костенурка,
промъкнала се тихомълком
                                         през отворите на мълвата...
И ако сън съм, сън ли ме сънува
в нишката невидима на мойрата...?

...През очите на бухал се сипе бъдеще.
...Дъжд изгрява, слънце вали.
...Две деца небрежно си играят -

очаквам да се преродя.




Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Много ме изкефи съчувствено...:)
03.02.2020 21:25
Такива въпроси си задава човек, когато е отскочил за малко до в "Къщи" през някой  реалистичен сън, а после пак се е прибрал в Матрицата:)
А ако не си поет, и се опиташ да разкажеш на тукашен език, може да те вземат за дрогирано мангалче (или за хейтър от блога . :)) Аз за това се упражнява с Музата ми :))
Ама кой ще ти позволи прераждане бе приятелю? Има още да си доиграваме мисията в сценария...
Знаеш че си плещя разсмейващи глупости Младен! Наистина ми хареса изказаната въпросителност...
Лекс
цитирай
2. rosiela - Младене,
03.02.2020 23:01
между два свята си и задаваш неудобни въпроси. Екзистенциално е твоето творение. Но всеки сам намира отговорите.
цитирай
3. missana - Аслъ (но не Тандоган)!!!
03.02.2020 23:21
lexparsy написа:
Много ме изкефи съчувствено...:) Такива въпроси си задава човек, когато е отскочил за малко до в "Къщи" през някой  реалистичен сън, а после пак се е прибрал в Матрицата:)
А ако не си поет, и се опиташ да разкажеш на тукашен език, може да те вземат за дрогирано мангалче (или за хейтър от блога . :)) Аз за това се упражнява с Музата ми :))
Ама кой ще ти позволи прераждане бе приятелю? Има още да си доиграваме мисията в сценария...
Знаеш че си плещя разсмейващи глупости Младен! Наистина ми хареса изказаната въпросителност...
Лекс


Прав си, Приятелю. Кой ще ни разреши да се прераждаме. Нас май ни пазят за дое*аване! Благодаря ти за хубавия коментар.
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Роси!
03.02.2020 23:22
rosiela написа:
Младене, между два свята си и задаваш неудобни въпроси. Екзистенциално е твоето творение. Но всеки сам намира отговорите.


Границата е ветровито място. И въпросито!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5041435
Постинги: 2886
Коментари: 18683
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031