Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2020 15:08 - Бесове
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1431 Коментари: 13 Гласове:
-5


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Тъй тежко е да видиш ближни
преминали на вражеска страна.
Синът предаден беше трижди
от най-любимите си имена.

Които защити, не се свениха -
замерваха го с камъни отвред.
"Осанна" бързо с кръста замениха,
защото Словото Го правеше Поет!



Гласувай:
2



Следващ постинг
Предишен постинг

1. анонимен - Мисана, току що качих постинг, п...
13.01.2020 15:45
Мисана, току що качих постинг, показващ гнусотата на едно нищожество, без което тук се диша леко, но там още вони.
Нали нямаш нищо против?
цитирай
2. missana - Припомняш ми една недостойна кампания срещу мен,
13.01.2020 16:10
hulite написа:
Мисана, току що качих постинг, показващ гнусотата на едно нищожество, без което тук се диша леко, но там още вони.
Нали нямаш нищо против?


проведена с най-долни средства от лице, което винаги е било безогледно толерирано от ръководството на визирания от теб сайт Хулите. Това лице беше наречено публично "подлец" от Илко Илиев - поет и човек, когото дълбоко уважавам. Останах изумен и от ръководството на въпросния сайт, което не се посвени да вземе участие в кампанията срещу мен и дори да я раздуха. Но това некоректно поведение остава изцяло за тяхна сметка. Дефакто аз съм прекратил всякакви отношения с този сайт. А лицето, позволило си толкова грозна постъпка, ще бъде съдено от Бог и много скоро всички ще станат свидетели на това.
цитирай
3. rosiela - Големи патила си имал с въпросния боклук. Не знаех подробности.
13.01.2020 16:58
missana написа:
hulite написа:
Мисана, току що качих постинг, показващ гнусотата на едно нищожество, без което тук се диша леко, но там още вони.
Нали нямаш нищо против?


проведена с най-долни средства от лице, което винаги е било безогледно толерирано от ръководството на визирания от теб сайт Хулите. Това лице беше наречено публично "подлец" от Илко Илиев - поет и човек, когото дълбоко уважавам. Останах изумен и от ръководството на въпросния сайт, което не се посвени да вземе участие в кампанията срещу мен и дори да я раздуха. Но това некоректно поведение остава изцяло за тяхна сметка. Дефакто аз съм прекратил всякакви отношения с този сайт. А лицето, позволило си толкова грозна постъпка, ще бъде съдено от Бог и много скоро всички ще станат свидетели на това.

цитирай
4. rosiela - А иначе стихотворението
13.01.2020 16:59
е много правдиво. Като всяко преживяно и талантливо превъплътено в изкуство събитие.
цитирай
5. анонимен - Не само с теб се е държало подло това ...
13.01.2020 17:09
Не само с теб се е държало подло това влечуго.
Много са.
Но забележи как вместо да го заклейми, тая пак го облизва колко е велик.

anonimapokrifoff
Модератор
image
image

Записан(а): Nov 30, 2007
Мнения: 1038

image
imageВъведено на: 25 Сеп 2014 20:43:56 » image image
Тая работа ми прилича на бой с лопатки в пясъчника. Дали съм потресена от бележката на Мисана? Ни най-малко. Получавала съм много по-страховити. И все пак трябва да изчакаме и неговата дума - ако надникне във форума и ако реши да я каже. И малко ми е странно, че самобитен, ярък и доказал се поет, какъвто е Валери Станков, се занимава с това.
цитирай
6. lexparsy - Много хубав стих, провокиращ и м...
13.01.2020 18:09
Много хубав стих, провокиращ и много теософски размисли Мисана.
Дано останем верни освен на ближните си, но и Бог блсжен, който да посрещнем с правилният възглас на език, който не е унизен осквернен...

А въпросният сайт аз официално помолих да ми изтрие регистрацията Дълго е да обяснявам защо...
:))) Хиля се, защото от "stihovebg" ме изгониха (уж за месец) защото ги хакнах да публикувам ЗАБРАНЕНИ от тях, но одобрени от модератор графични апликации... ( мога да те открехна как, защото програмиста им още се чуди брат :)))
Абе не знам защо на поетите все им слагат някакви дефиниции и ограничения,или ги класифицират като някакви опасни и за социума вещери...
А аз само се забавлявам с това поприще брат... докато обичам да ги чета и да се уча... :)
Лекс
цитирай
7. rosiela - Младене,
13.01.2020 21:59
ако много ти липсва Чукчата, в Асеновград е, поетесата на червените Маргарита Радинска, го е наградила в местното читалище на селското конкурсче " Наздравица за любовта". А както знаем, той има в изобилие стихчета за дами с лопата да ги ринеш. Вейнал е брадата и мръсните панталонки и дели наградата с още една девойка, ама тя така се погнусила от неговата мърсотия, че побегнала настрани и не ще да се снима до него.
цитирай
8. missana - Роси,
13.01.2020 22:38
rosiela написа:
Големи патила си имал с въпросния боклук. Не знаех подробности.
missana написа:
hulite написа:
Мисана, току що качих постинг, показващ гнусотата на едно нищожество, без което тук се диша леко, но там още вони.
Нали нямаш нищо против?


проведена с най-долни средства от лице, което винаги е било безогледно толерирано от ръководството на визирания от теб сайт Хулите. Това лице беше наречено публично "подлец" от Илко Илиев - поет и човек, когото дълбоко уважавам. Останах изумен и от ръководството на въпросния сайт, което не се посвени да вземе участие в кампанията срещу мен и дори да я раздуха. Но това некоректно поведение остава изцяло за тяхна сметка. Дефакто аз съм прекратил всякакви отношения с този сайт. А лицето, позволило си толкова грозна постъпка, ще бъде съдено от Бог и много скоро всички ще станат свидетели на това.



За подлата постъпка той ще получи възмездие отгоре, каквото дори и не може да си представи. От друга страна ми направи услуга, защото се оттеглих окончателно от тази жалка трибуна и вече няма кой да им вдига рейтинга.
цитирай
9. missana - Благодаря ти, Роси!
13.01.2020 22:39
rosiela написа:
А иначе стихотворението е много правдиво. Като всяко преживяно и талантливо превъплътено в изкуство събитие.

цитирай
10. missana - Всъщност хората, за които говориш са толкова нищожни,
13.01.2020 22:42
hulite написа:
Не само с теб се е държало подло това влечуго.
Много са.
Но забележи как вместо да го заклейми, тая пак го облизва колко е велик.

anonimapokrifoff
Модератор
image
image

Записан(а): Nov 30, 2007
Мнения: 1038

image
imageВъведено на: 25 Сеп 2014 20:43:56 » image image
Тая работа ми прилича на бой с лопатки в пясъчника. Дали съм потресена от бележката на Мисана? Ни най-малко. Получавала съм много по-страховити. И все пак трябва да изчакаме и неговата дума - ако надникне във форума и ако реши да я каже. И малко ми е странно, че самобитен, ярък и доказал се поет, какъвто е Валери Станков, се занимава с това.


че въобще не ги забелязвам. Няколко месеца след кончината им никой няма да си спомня за тях. Те не са сътворили нищо стойностно.
цитирай
11. missana - Благодаря ти, Приятелю!
13.01.2020 22:44
lexparsy написа:
Много хубав стих, провокиращ и много теософски размисли Мисана.
Дано останем верни освен на ближните си, но и Бог блсжен, който да посрещнем с правилният възглас на език, който не е унизен осквернен...

А въпросният сайт аз официално помолих да ми изтрие регистрацията Дълго е да обяснявам защо...
:))) Хиля се, защото от "stihovebg" ме изгониха (уж за месец) защото ги хакнах да публикувам ЗАБРАНЕНИ от тях, но одобрени от модератор графични апликации... ( мога да те открехна как, защото програмиста им още се чуди брат :)))
Абе не знам защо на поетите все им слагат някакви дефиниции и ограничения,или ги класифицират като някакви опасни и за социума вещери...
А аз само се забавлявам с това поприще брат... докато обичам да ги чета и да се уча... :)
Лекс


Оригиналните творци са винаги трън в очите на жалкия и мизерен свят! Слава богу!
цитирай
12. missana - Селски поети в селски читалища ги награждават, Роси!
13.01.2020 22:46
rosiela написа:
Младене, ако много ти липсва Чукчата, в Асеновград е, поетесата на червените Маргарита Радинска, го е наградила в местното читалище на селското конкурсче " Наздравица за любовта". А както знаем, той има в изобилие стихчета за дами с лопата да ги ринеш. Вейнал е брадата и мръсните панталонки и дели наградата с още една девойка, ама тя така се погнусила от неговата мърсотия, че побегнала настрани и не ще да се снима до него.

цитирай
13. rosiela - Имаш право!
13.01.2020 23:14
missana написа:
rosiela написа:
Младене, ако много ти липсва Чукчата, в Асеновград е, поетесата на червените Маргарита Радинска, го е наградила в местното читалище на селското конкурсче " Наздравица за любовта". А както знаем, той има в изобилие стихчета за дами с лопата да ги ринеш. Вейнал е брадата и мръсните панталонки и дели наградата с още една девойка, ама тя така се погнусила от неговата мърсотия, че побегнала настрани и не ще да се снима до него.


цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037166
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031