Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2019 10:10 - В сянката на твоята прегръдка
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2172 Коментари: 21 Гласове:
-11


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Угасват страстите с последен блясък,
отложен в тихите меандри на кръвта,
ята са спомените и с отчаян крясък
летят над черната усмивка на нощта.

Прегърнал те, аз тръпна в твоя профил,
докоснат от косите ти в безсмъртен миг,
граала-минало на тънък лъч положил,
забил в сърцето ми докрай любовен щик.



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Младене,
29.12.2019 10:30
космична красота е притаена в твоето интимно стихотворение. Поздравления, приятелю.
цитирай
2. rosiela - Ето го Валерко Постния, контрастът е пълен!
29.12.2019 10:32
Сред гаргите по моя дълъг път
какво ме чака утре – вече зная.
За теб ще нося споменче Отвъд –
Жена, с която аз живях във Рая.
цитирай
3. pompadur4udovi6te - Хаха, лудото чудовище си е гласу...
29.12.2019 11:14
Хаха, лудото чудовище си е гласувало самичко с клонингите, а на теб е сложило минуси.
Воняща твар.
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Роси!
29.12.2019 11:18
rosiela написа:
Младене, космична красота е притаена в твоето интимно стихотворение. Поздравления, приятелю.


Светла неделя от мен!
цитирай
5. missana - Негово право е да прави каквото си поиска.
29.12.2019 11:22
pompadur4udovi6te написа:
Хаха, лудото чудовище си е гласувало самичко с клонингите, а на теб е сложило минуси.
Воняща твар.


Едно е абсолютно сигурно. А то е, че каквито и гадости да върши, по-добър поет няма да стане. Тук "по-добър" съм използвал единствено като сравнителна степен. От нея не следва, че е "добър поет". Лично аз не го чета, защото нито мога да науча нещо от него, нито да изпитам естетическа наслада от подобно евтино римушкване.
цитирай
6. pompadur4udovi6te - Въпросът е друг. Тая отрепка се п...
29.12.2019 11:28
Въпросът е друг.
Тая отрепка се ползва от подкрепата на админите.
Защото те са сложили бан само на Копукова, а Чучелото и бана Яга нямат.
Затова тая гнида безнаказано смърди тук.
цитирай
7. missana - Дано само въпросната дама, Роси,
29.12.2019 12:18
rosiela написа:
Ето го Валерко Постния, контрастът е пълен! Сред гаргите по моя дълъг път
какво ме чака утре – вече зная.
За теб ще нося споменче Отвъд –
Жена, с която аз живях във Рая.


не е тази дето първа ми идва наум...!
цитирай
8. missana - Той и в други сайтове се ползва от подкрепата на админите.
29.12.2019 12:19
pompadur4udovi6te написа:
Въпросът е друг.
Тая отрепка се ползва от подкрепата на админите.
Защото те са сложили бан само на Копукова, а Чучелото и бана Яга нямат.
Затова тая гнида безнаказано смърди тук.



цитирай
9. rosiela - Имаш право!
29.12.2019 12:35
missana написа:
pompadur4udovi6te написа:
Въпросът е друг.
Тая отрепка се ползва от подкрепата на админите.
Защото те са сложили бан само на Копукова, а Чучелото и бана Яга нямат.
Затова тая гнида безнаказано смърди тук.




цитирай
10. rosiela - А още по-интересно е,
29.12.2019 14:01
че и отвъд бана съм си постоянно четена и поставяна в " любими".
цитирай
11. jeremy231 - Харесва ми вашия оптимизъм,
29.12.2019 15:02
rosiela написа:
че и отвъд бана съм си постоянно четена и поставяна в " любими".



Само че статистиката е безпощадна:
Име: Valeri Stankov
Възраст:63
Статистика
Популярни постинги: 896
Постинги този месец: 37
Гласове този месец: 291
Коментари този месец:254
Любими блогове 89
Блогъри добавили в любими: 381
Блог вълни: 629

Име:Росица Копукова
Възраст:61
Пол:жена
Град:София
Професия:Журналист
Интереси:Творчество в областта на литературата и изкуството в по-широк аспект, астрология
Статистика
Популярни постинги:707
Постинги този месец:95
Гласове този месец:478
Коментари този месец:315
Любими блогове:14
Блогъри добавили в любими:58
Блог вълни:1


цитирай
12. jeremy231 - Преди години, Младене, ви преду...
29.12.2019 15:03
Преди години, Младене, ви предупредих, че има опасност да станете вторият Полигор. Можете да се гордеете - постигнахте го.
цитирай
13. rosiela - И на мен ми харесва оптимизма ви. 1 глас скача на 5, така че не е лошо да делим вашите данни срещу действителните! И още нещо, аз имам далеч на 58 души, постави
29.12.2019 15:53
jeremy231 написа:
[quote=rosiela]че и отвъд бана съм си постоянно четена и поставяна в " любими".



Само че статистиката е безпощадна:
Име: Valeri Stankov
Възраст:63
Статистика
Популярни постинги: 896
Постинги този месец: 37
Гласове този месец: 291
Коментари този месец:254
Любими блогове 89
Блогъри добавили в любими: 381
Блог вълни: 629

Име:Росица Копукова
Възраст:61
Пол:жена
Град:София
Професия:Журналист
Интереси:Творчество в областта на литературата и изкуството в по-широк аспект, астрология
Статистика
Популярни постинги:707
Постинги този месец:95
Гласове този месец:478
Коментари този месец:315
Любими блогове:14
Блогъри добавили в любими:58
Блог вълни:1


[/quote




поставили ме в " любими". Сори, това е положението!
цитирай
14. jeremy231 - На черното няма как да се каже бяло, който кликне на профила ви - това е информацията. Факт. :)))))))))
29.12.2019 18:55
rosiela написа:
jeremy231 написа:
[quote=rosiela]че и отвъд бана съм си постоянно четена и поставяна в " любими".



Само че статистиката е безпощадна:
Име: Valeri Stankov
Възраст:63
Статистика
Популярни постинги: 896
Постинги този месец: 37
Гласове този месец: 291
Коментари този месец:254
Любими блогове 89
Блогъри добавили в любими: 381
Блог вълни: 629

Име:Росица Копукова
Възраст:61
Пол:жена
Град:София
Професия:Журналист
Интереси:Творчество в областта на литературата и изкуството в по-широк аспект, астрология
Статистика
Популярни постинги:707
Постинги този месец:95
Гласове този месец:478
Коментари този месец:315
Любими блогове:14
Блогъри добавили в любими:58
Блог вълни:1


[/quote




поставили ме в " любими". Сори, това е положението!

цитирай
15. lexparsy - Някои прегръдки или целувки се като ...
29.12.2019 19:41
Някои прегръдки или целувки се като трънчета в гърдите на поетичните птици, за да ги възпеят, че да кацнат и други... по-слънчеви... :-)
Харесвам когато пишеш с настроение за любов, даже и несподелена!

А амплитудата на блоговете оценки и интриги е плод на бездарна душевна нищета! :()
Лекс
цитирай
16. rosiela - Има, има, тук стават много разминавания на цветове и цифрички, нали не падате от небето?!
29.12.2019 20:58
jeremy231 написа:
rosiela написа:
jeremy231 написа:
[quote=rosiela]че и отвъд бана съм си постоянно четена и поставяна в " любими".



Само че статистиката е безпощадна:
Име: Valeri Stankov
Възраст:63
Статистика
Популярни постинги: 896
Постинги този месец: 37
Гласове този месец: 291
Коментари този месец:254
Любими блогове 89
Блогъри добавили в любими: 381
Блог вълни: 629

Име:Росица Копукова
Възраст:61
Пол:жена
Град:София
Професия:Журналист
Интереси:Творчество в областта на литературата и изкуството в по-широк аспект, астрология
Статистика
Популярни постинги:707
Постинги този месец:95
Гласове този месец:478
Коментари този месец:315
Любими блогове:14
Блогъри добавили в любими:58
Блог вълни:1


[/quote




поставили ме в " любими". Сори, това е положението!


цитирай
17. missana - Четена си, защото има какво да четат. Пишеш превъзходно, Роси!
29.12.2019 22:04
rosiela написа:
А още по-интересно е, че и отвъд бана съм си постоянно четена и поставяна в " любими".

цитирай
18. missana - Благодаря ти, Приятелю!
29.12.2019 22:06
lexparsy написа:
Някои прегръдки или целувки се като трънчета в гърдите на поетичните птици, за да ги възпеят, че да кацнат и други... по-слънчеви... :-)
Харесвам когато пишеш с настроение за любов, даже и несподелена!

А амплитудата на блоговете оценки и интриги е плод на бездарна душевна нищета! :()
Лекс


Радвам се, че толкова културен и талантлив автор прочете и оцени позитивно написаното от мен. Много хубаво прекарване на новогодишните празници ти желая!
цитирай
19. missana - Джереми 231,
29.12.2019 22:11
Напомняш ми по стил на коментиране Йотовава. 1000 елементарни и неверни коментара. Даваш манипулирани статистики. Нали знаеш как яко го помпят любимия ти - "велик" автор. Освен това той се самокоментира и самооценява от фалшивите си многобройни никове. А коментиранията му се натрупват от: "Ти си велик. Казвала ли съм ти, че си най-великия" и от неговите гротескови отговори. Ако твърдиш, че казаното от мен не е вярно, значи си или сляп или с оскъден мозъчен багаж. Весели празници! И не се престаравай! Няма да ти бъде платено за натегачеството.
цитирай
20. rosiela - Не познавам този абсурден червенопръцко, но му знам блога. Дружбата може да иде по ДС- линия.
29.12.2019 22:18
missana написа:
Напомняш ми по стил на коментиране Йотовава. 1000 елементарни и неверни коментара. Даваш манипулирани статистики. Нали знаеш как яко го помпят любимия ти - "велик" автор. Освен това той се самокоментира и самооценява от фалшивите си многобройни никове. А коментиранията му се натрупват от: "Ти си велик. Казвала ли съм ти, че си най-великия" и от неговите гротескови отговори. Ако твърдиш, че казаното от мен не е вярно, значи си или сляп или с оскъден мозъчен багаж. Весели празници! И не се престаравай! Няма да ти бъде платено за натегачеството.

цитирай
21. missana - Казваш, че дружбата може да иде по линия на службата!
29.12.2019 22:42
rosiela написа:
Не познавам този абсурден червенопръцко, но му знам блога. Дружбата може да иде по ДС- линия.
missana написа:
Напомняш ми по стил на коментиране Йотовава. 1000 елементарни и неверни коментара. Даваш манипулирани статистики. Нали знаеш как яко го помпят любимия ти - "велик" автор. Освен това той се самокоментира и самооценява от фалшивите си многобройни никове. А коментиранията му се натрупват от: "Ти си велик. Казвала ли съм ти, че си най-великия" и от неговите гротескови отговори. Ако твърдиш, че казаното от мен не е вярно, значи си или сляп или с оскъден мозъчен багаж. Весели празници! И не се престаравай! Няма да ти бъде платено за натегачеството.




Някак си ми се връзва, Роси!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5018137
Постинги: 2864
Коментари: 18568
Гласове: 3345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031