Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
03.04.2019 22:41 - Поетче без билетче
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 4298 Коментари: 15 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Той беше тарикат от Варна,
дошъл от варненско селце,
за да направи име славно
със старий татко от ДеСе.

И хвана се за парашута -
нали си бе парашутист.
Но общината би му шута
и се превърна в анархист.

Преписваше от Вознесенски,
от Евтушенко взе дори.
Преписа даже и от френски.
Тях всичките побългари.

Че в тъмната страна балканска
днес руски, френски - кой ти знай.
Милеят хората за странство
и ги прекарват с евтин чай.

Накрая взе, че си повярва,
че произведен е поет.
Във фейса вдигат тетки врява
от пристъпи на диабет.

И чалгаджийки му се лайкват,
а той се кефи от това.
Нали и други графоманстват -
заместват с римички слова.

Така премина шейсетака
събрал римушкова есенция,
поет достоен за битака
в преддверието на деменция.



Гласувай:
4



1. rosiela - Младене!
04.04.2019 08:34
ОТЛИЧЕН 6 !
цитирай
2. rosiela - Баба Ваца на поета
04.04.2019 08:36
в Беатриче прецъфтя,
цял ден със хобота шета,
гали чужда суета.

Нескопосаница пълна,
болна с диагноза " слон",
във метреса се превърна,
пуска фар и камертон,

но това не я повдига
в поезията на духа,
нищо, че хоботът вдига
все по чужда суета!

А това е от мен подарък!
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Роси!
04.04.2019 10:32
rosiela написа:
Младене! ОТЛИЧЕН 6 !


Дадох и аз своя скромен принос към портрета на "поета". Да имаш прекрасен ден!
цитирай
4. missana - Това са игриви закачки,
04.04.2019 10:36
rosiela написа:
Баба Ваца на поета в Беатриче прецъфтя,
цял ден със хобота шета,
гали чужда суета.

Нескопосаница пълна,
болна с диагноза " слон",
във метреса се превърна,
пуска фар и камертон,

но това не я повдига
в поезията на духа,
нищо, че хоботът вдига
все по чужда суета!

А това е от мен подарък!


макар и понякога болезнени за потърпевшите. Навремето обичах да се подигравам с килограмите на хората, но днес съм далеч от онази физика, която беше еталон за съвършенство. И аз имам килограми над нормата. Затова съчувствам на всеки, който има подобен проблем. Невинаги сме били такива, каквито сме понастоящем и точно в това е трагизмът на ситуацията.
цитирай
5. morskipesni - Мизерник комплексиран.
04.04.2019 11:49
От теб се очакват само гадости.
цитирай
6. missana - Глупчо,
04.04.2019 11:53
morskipesni написа:
Мизерник комплексиран.От теб се очакват само гадости.


Приготвил съм ти голям лъскав микрофон. Хайде, почвай да ги пееш морските си песни...
цитирай
7. lexparsy - Бях се наканил да се изкажа с една алегория Младен...
04.04.2019 12:01
Но се отказах, защото не съм сигурен как би била разбрана от поетичните антагонистични прослойки към които все държим да бъдем прикрепени...
А някои хора просто си "поетират" за и със споделящите мислите им... И нито парадират, нито осмиват, а проблема е че не могат да Им се скрият даже :-)))
цитирай
8. rosiela - Тук ми мирише на кармично наказание, право да ти кажа.
04.04.2019 12:05
missana написа:
rosiela написа:
Баба Ваца на поета в Беатриче прецъфтя,
цял ден със хобота шета,
гали чужда суета.

Нескопосаница пълна,
болна с диагноза " слон",
във метреса се превърна,
пуска фар и камертон,

но това не я повдига
в поезията на духа,
нищо, че хоботът вдига
все по чужда суета!

А това е от мен подарък!


макар и понякога болезнени за потърпевшите. Навремето обичах да се подигравам с килограмите на хората, но днес съм далеч от онази физика, която беше еталон за съвършенство. И аз имам килограми над нормата. Затова съчувствам на всеки, който има подобен проблем. Невинаги сме били такива, каквито сме понастоящем и точно в това е трагизмът на ситуацията.

цитирай
9. missana - Прав си, Приятелю! С теб се разбираме и без думи.
04.04.2019 12:19
lexparsy написа:
Бях се наканил да се изкажа с една алегория Младен... Но се отказах, защото не съм сигурен как би била разбрана от поетичните антагонистични прослойки към които все държим да бъдем прикрепени...
А някои хора просто си "поетират" за и със споделящите мислите им... И нито парадират, нито осмиват, а проблема е че не могат да Им се скрият даже :-)))


Да имаш прекрасно Днес!
цитирай
10. missana - Дано не си права, Роси!
04.04.2019 12:20
rosiela написа:
Тук ми мирише на кармично наказание, право да ти кажа.
missana написа:
rosiela написа:
Баба Ваца на поета в Беатриче прецъфтя,
цял ден със хобота шета,
гали чужда суета.

Нескопосаница пълна,
болна с диагноза " слон",
във метреса се превърна,
пуска фар и камертон,

но това не я повдига
в поезията на духа,
нищо, че хоботът вдига
все по чужда суета!

А това е от мен подарък!


макар и понякога болезнени за потърпевшите. Навремето обичах да се подигравам с килограмите на хората, но днес съм далеч от онази физика, която беше еталон за съвършенство. И аз имам килограми над нормата. Затова съчувствам на всеки, който има подобен проблем. Невинаги сме били такива, каквито сме понастоящем и точно в това е трагизмът на ситуацията.



Никому не пожелавам кармични наказания.
цитирай
11. putinofil - А бе, пичове, помогнете най - после ...
04.04.2019 16:17
А бе, пичове, помогнете най - после на нещастното чучело бе.
По - луд не е имало ни в тоя блог, ни в целия интернет.
Тоя ненормалник денонощно виси в нета.
Изаква се всяка сутрин, чака баба яга йотова да му оближе акито и да му избърше задника , и почва да бие чекии, като си гледа грозната мутра на първа.
Когато я няма баба ваца, като днес, почва сам да си се коментира, с никовете
poliqor ili4e selena1.

Освен абсолютен графоман, който бълва на кило помиярщини, валерий станков е хронично неспасяемо и опасно луд.
И трябва да си луд като него, за да не се погнусиш от тая твар, превърнала някогашния приличен сайт блог.бг в чудовищна клозетна яма.

гнуссссс
цитирай
12. 4u4eloto - Здравейте на всички, дами и госп...
04.04.2019 16:38
Здравейте на всички, дами и господа.
Благодаря коленопреклонно на авторя за прекрасния подарък, който ми е сътворил.
И той, простия некадърник, е наясно с моята гениалност.
Аз съм най - великия в тая и съседните вселени.

Валерий

3 априлий 2019

Валюша, ела да ми духаш, мила!
цитирай
13. krumbelosvet - Нека му на ЧУ
04.04.2019 19:09
Как смей да не харесва Роси, любима дама на Мисана?!?!
цитирай
14. missana - Крумчо, благодаря ти за посещението. Трогнат съм.
04.04.2019 23:47
krumbelosvet написа:
Нека му на ЧУ Как смей да не харесва Роси, любима дама на Мисана?!?!


Но ме смущава фактът, че правиш неверни внушения. Какво общо виждаш между Чу и моя стих? Някъде в него упоменава ли се Чу? Прочети внимателно буква по буква и ще видиш, че не! Отделен въпрос е, че не крия уважението си към Росица Копукова. Тя е много силен автор. Ти също го знаеш. Лека нощ!
цитирай
15. krumbelosvet - За колежката Копукова
09.04.2019 17:58
не сме на едно мнение. И ако за съдържанието може да се спори, то куцата й рима и ритъм са лесно доказуеми. А за музикалния човек, са несъмнени и "стържат ухото".
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5100037
Постинги: 2915
Коментари: 18851
Гласове: 3353
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930