Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.11.2017 23:10 - Патологични желания
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 3299 Коментари: 8 Гласове:
-4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Далеч от безпощадните завои
се чувствам гладък и оразмерен.
Приемам даже чуждите за свои
в един несвършващ и безличен ден.

Човешкото ми е враждебно чуждо.
Желая  всекиму аз вечния живот.
Все още търся формула за биле лудо -
да отведа човечеството в трапът-гроб.

Отмервам земния престой-проклятие
с часовника вграден на мисълта
и с Мефистофел влизам в съзаклятие,
за да очистя ангелското от калта.

Заставам контра на световните закони,
опровергал света незрим и зрим...
Противник съм на всякакви канони,
но хвърлям зара скрит - непредвидим.

И искам най-патологичното - отречено,
затънтено в бездънните ми  глъбини,
от равенството с другите неща обречено,
възкръснало - от тях да ме дели!



Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikovpisane - Интересно стихотворение, Младене!
10.11.2017 23:28
За тези, които биха го изтълкували буквално- сигурно има и такива- ще си помислят, че си тотално объркан или направо побъркан. Аз обаче знам, че не е така. Зад привидно мрачния текст има доста светлина. И няма само аз да го оценя. Сигурен съм! Поздрави и хубав уикенд!
цитирай
2. rosiela - Оригинален.
10.11.2017 23:34
По късна доба пишеш невероятни неща. От невъзможното искаш да направиш възможно.
цитирай
3. missana - Поезия къща не храни!
11.11.2017 05:31
tikovpisane написа:
Интересно стихотворение, Младене! За тези, които биха го изтълкували буквално- сигурно има и такива- ще си помислят, че си тотално объркан или направо побъркан. Аз обаче знам, че не е така. Зад привидно мрачния текст има доста светлина. И няма само аз да го оценя. Сигурен съм! Поздрави и хубав уикенд!


В тази многострадална страна останаха да я пишат само лудите. Оценявам високо коментара и подкрепата ти, Влади и сърдечно ти благодаря!
цитирай
4. missana - Благодаря ти, Роси!
11.11.2017 05:32
rosiela написа:
Оригинален. По късна доба пишеш невероятни неща. От невъзможното искаш да направиш възможно.


Трогнат съм от хубавите ти слова. Да имаш прекрасен уикенд!
цитирай
5. vedrina - !!!
11.11.2017 07:51
Много дръзко...!!!
цитирай
6. missana - Благодаря Ви, Марина!
11.11.2017 21:11
vedrina написа:
Много дръзко...!!!


Бог да Ви пази!
цитирай
7. ok3223 - Много думи
12.11.2017 16:35
слаб резултат... по - къси ги давай, 2-3 куплета може би ще са по добри. Страдаш от многодумие, а поезията не го обича
Мотаеш се в Космоса, а не личи да си чел Атомна физика, Астрономия и Астрофизика, да имаш дълбоки знания в тези области.
цитирай
8. missana - О'кейчо таксиджиев!
14.11.2017 10:05
ok3223 написа:
Много думи слаб резултат... по - къси ги давай, 2-3 куплета може би ще са по добри. Страдаш от многодумие, а поезията не го обича
Мотаеш се в Космоса, а не личи да си чел Атомна физика, Астрономия и Астрофизика, да имаш дълбоки знания в тези области.


Тъкмо те бях позабравил, ала изглежда се е поразвалила колата, та сега го раздаваш и критик. В цитираните от теб области имам повече познания от теб, момченце недорасло. Имам познания в тази материя каквито никой землянин няма, защото няма откъде да ги има. Плюс познания в направления още неоткрити от земната наука. А ти ще си изкукаш между 4-те стени на таксито, повтаряйки, като кон с чул на очите, онова Яворово стихче, на което мама и даскалицата са те учили от нема и къде.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5039209
Постинги: 2885
Коментари: 18680
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031