Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
09.11.2017 22:20 - СЕКУНДИ
Автор: tikovpisane Категория: Поезия   
Прочетен: 5185 Коментари: 6 Гласове:
-6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Аз лежа до теб.
Прегърнал те плътно.
Топла сълза,
изпълнена с обич
лети към бузата ти.
Докосва я и на мига,
тя става лед.
Пронизваща като нож,
болката минава през нас,
през отчаяните ни сърца.
Тя подсказва, че ние имаме
СЕКУНДИ.
Само няколко секунди
ни делят от смъртта.

С всяка изминала секунда,
намаляват ударите
на нашите сърца.
На всяка секунда,
аз ти давам целувка.
На всяка секунда,
устните ми изстиват.
Те намаляват.
Желаем да свършат
по-бързо.
Остават две секунди.
Казваме нашето последно
" ОБИЧАМ ТЕ ".
Любовната смърт ни прегръща.

Това произведение бе написано на младини и вдъхновено от любимата ми тогава група HIM. Ето и една от песните вдъхновили ме за ученическите ми писания.






Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Добре е, когато едно изкуство служи като вдъхновение за друго,
10.11.2017 00:05
както е в конкретния случай. По този начин вълната на естетиката се движи и става видима, дори за неизкушените в творчество. Поздравление за младежката романтика, Влади!
цитирай
2. tikovpisane - Да. При мен е дори често срещано яление,
10.11.2017 00:49
missana написа:
както е в конкретния случай. По този начин вълната на естетиката се движи и става видима, дори за неизкушените в творчество. Поздравление за младежката романтика, Влади!


особено когато бях тийнейджър. Този текст е видоизменен малко, но навремето бях съчинил много подобни. Иначе романтиката ме държи и до ден-днешен :)
цитирай
3. tryn - Невероятно!
10.11.2017 01:20
Красиво умиране, романтично отношение към смъртта.
Какво ли не може младостта?!
цитирай
4. milady - ooo,каkва приятна изненадааа,на п-ва..
10.11.2017 10:18
на мен ми станаха любими на около45г
Душата няма възраст,а романтиката е просто..клише
хубав Уикенд, влад..
кефф ми бе..
Джули

Ville Valo is Hammer, life...
https://youtu/N2CRMEVsVVc
цитирай
5. tikovpisane - Благодаря, Ели!
10.11.2017 10:43
tryn написа:
Красиво умиране, романтично отношение към смъртта.
Какво ли не може младостта?!


Такива ги творях като ученик- повечето ми творби бяха тогаз, така да ги нарека, с Ромео-Жулиетовска насоченост. Много хубав петък и уикенд ти желая. :)
цитирай
6. tikovpisane - Привет и на теб!
10.11.2017 10:45
milady написа:
на мен ми станаха любими на около45г
Душата няма възраст,а романтиката е просто..клише
хубав Уикенд, влад..
кефф ми бе..
Джули

Ville Valo is Hammer, life...
https://youtu/N2CRMEVsVVc


Радвам се, че си фен на Хим, има защо човек да им е фен. Но не съм съгласен, че романтиката е клише! Никога няма да бъде, поне за мен. Хубав уикенд и на теб!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: tikovpisane
Категория: Хоби
Прочетен: 704335
Постинги: 291
Коментари: 977
Гласове: 718
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031