Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.10.2017 23:56 - Двубой
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 3890 Коментари: 17 Гласове:
-1


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
В Светия Дух единствено живееш.
Останалото грешка е на Бога.
Тя - смъртен враг - сърцето ти владее.
Вградена в ириса, душата изнемогва.

Животът е измислена реалност.
Присъда доживотна - без амнистия.
Въртят се спиците на дните машинално,
а колелата им прегазват всяка истина.

Самотен Рицар с меч срещу Лъжата,
за своя Божи гроб ще се сражаваш
с безбройните слуги на Сатаната
и съвестта си в бой ще възкресяваш.

Съдбата ти е странна теорема,
дори не знаеш как се формулира.
А доказателството - тайнствена поема.
Записалият го с перо в ръка умира!



Гласувай:
7



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Един ден, Мисана,
30.10.2017 08:07
като отлетим горе, когато ни дойде време, бъди сигурен, че Бог ще те повика да му четеш стихове и ще те пита кой ангел ти ги е внушил. Страхотно стихотворение!
цитирай
2. tikovpisane - Велико стихотворение, приятелю!
30.10.2017 10:13
Съгласен съм с всичките неща в него, без едно- грешката на Бога. При Бог няма и не може да има грешка. Ако има грешка, трябва да я търсим у нас или пък другаде, но не и у Него. А пък има вариант да не съм разбрал правилно написаното. :)

Много хубава и успешна седмица от мен.
цитирай
3. missana - От твоите уста в божиите уши, Роси!
30.10.2017 13:52
rosiela написа:
Един ден, Мисана, като отлетим горе, когато ни дойде време, бъди сигурен, че Бог ще те повика да му четеш стихове и ще те пита кой ангел ти ги е внушил. Страхотно стихотворение!


Много ме трогна с този коментар. Да имаш великолепна и творчески уплътнена седмица!

П.П. Ще ходатайствам пред Бог за този ангел. Но нека първо узная името му.
цитирай
4. missana - Мерси, Влади!
30.10.2017 13:59
tikovpisane написа:
Велико стихотворение, приятелю! Съгласен съм с всичките неща в него, без едно- грешката на Бога. При Бог няма и не може да има грешка. Ако има грешка, трябва да я търсим у нас или пък другаде, но не и у Него. А пък има вариант да не съм разбрал правилно написаното. :)

Много хубава и успешна седмица от мен.


Стана ми много приятно като прочетох коментара ти. Да, прав си да не допускаш, че Бог не греши. От друга страна всички са запознати с твърдението от библията, че човекът е създаден по образ и подобие божие. Знаем, обаче, колко много човек греши. Защо тогава и първообразът му да е безпогрешен. Не може и двете твърдения да са вярни едновременно. Или човекът не е създаден по образ и подобие божие, или в противен случай, Бог също има право на своите грешки. Не случайно и в трите синоптични евангелия е изрично упоменато, че непростим за вечни времена е само онзи грях, който съставлява хула срещу светия дух, докато всеки друг грях, след дълбоко разкаяние, става простим. В този смисъл е и встъплението на стиха ми.

И твоята седмица да е много хубава и творческа!
цитирай
5. tikovpisane - Мерси за този коментар :)
30.10.2017 14:10
missana написа:
tikovpisane написа:
Велико стихотворение, приятелю! Съгласен съм с всичките неща в него, без едно- грешката на Бога. При Бог няма и не може да има грешка. Ако има грешка, трябва да я търсим у нас или пък другаде, но не и у Него. А пък има вариант да не съм разбрал правилно написаното. :)

Много хубава и успешна седмица от мен.


Стана ми много приятно като прочетох коментара ти. Да, прав си да не допускаш, че Бог не греши. От друга страна всички са запознати с твърдението от библията, че човекът е създаден по образ и подобие божие. Знаем, обаче, колко много човек греши. Защо тогава и първообразът му да е безпогрешен. Не може и двете твърдения да са вярни едновременно. Или човекът не е създаден по образ и подобие божие, или в противен случай, Бог също има право на своите грешки. Не случайно и в трите синоптични евангелия е изрично упоменато, че непростим за вечни времена е само онзи грях, който съставлява хула срещу светия дух, докато всеки друг грях, след дълбоко разкаяние, става простим. В този смисъл е и стъплението на стиха ми.

И твоята седмица да е много хубава и творческа!


Ами моят отговор е- злото, т.е сатаната. Да, създадени сме по образ и подобие Божие, и не сме грешали...до онзи паметен момент, когато се появява змията. Оттогава насетне, всичко ни върви с главата надолу, както се казва. Та ако има грешка някъде- да, то тя е в лукавия, по-точно от него произтичат грешките ни и греховете ни. Забелязал съм, че голяма част от хората- в това число и изтъкнати богослови и философи,- често разсъждават за Бога, като забравят другата, нечистата сила. Може би поради тази причина не могат да си обяснят някои неща или явления. Добре е да не забравяме никога за съществуването на дявола, защото забравянето му е тъкмо онова, което той иска- когато го забравим, той може да действа, когато знаем, че всеки миг е около нас се предпазваме и му прецакваме плановете. Та добре е да мислим за Бога, но и да не забравяме, че противодействието налице!
цитирай
6. vedrina - !!!
30.10.2017 14:28
Всеки човек е ковач на собствената си съдба..., е казал някой философ - като Вас...!!!
цитирай
7. tikovpisane - Всеки човек е ковач на собствената ...
30.10.2017 15:47
vedrina написа:
Всеки човек е ковач на собствената си съдба..., е казал някой философ - като Вас...!!!


Не се считам за философ. Замислям се от време на време върху нещата от живота, както всеки човек би трябвало да прави. По-добре е това, отколкото да се копират мисли на други хора, поради причината, че не може да има собствена мисъл.
цитирай
8. missana - Много се радвам, че обменяме мисли помежду си публично, Влади!
30.10.2017 23:43
tikovpisane написа:
missana написа:
tikovpisane написа:
Велико стихотворение, приятелю! Съгласен съм с всичките неща в него, без едно- грешката на Бога. При Бог няма и не може да има грешка. Ако има грешка, трябва да я търсим у нас или пък другаде, но не и у Него. А пък има вариант да не съм разбрал правилно написаното. :)

Много хубава и успешна седмица от мен.


Стана ми много приятно като прочетох коментара ти. Да, прав си да не допускаш, че Бог не греши. От друга страна всички са запознати с твърдението от библията, че човекът е създаден по образ и подобие божие. Знаем, обаче, колко много човек греши. Защо тогава и първообразът му да е безпогрешен. Не може и двете твърдения да са вярни едновременно. Или човекът не е създаден по образ и подобие божие, или в противен случай, Бог също има право на своите грешки. Не случайно и в трите синоптични евангелия е изрично упоменато, че непростим за вечни времена е само онзи грях, който съставлява хула срещу светия дух, докато всеки друг грях, след дълбоко разкаяние, става простим. В този смисъл е и стъплението на стиха ми.

И твоята седмица да е много хубава и творческа!


Ами моят отговор е- злото, т.е сатаната. Да, създадени сме по образ и подобие Божие, и не сме грешали...до онзи паметен момент, когато се появява змията. Оттогава насетне, всичко ни върви с главата надолу, както се казва. Та ако има грешка някъде- да, то тя е в лукавия, по-точно от него произтичат грешките ни и греховете ни. Забелязал съм, че голяма част от хората- в това число и изтъкнати богослови и философи,- често разсъждават за Бога, като забравят другата, нечистата сила. Може би поради тази причина не могат да си обяснят някои неща или явления. Добре е да не забравяме никога за съществуването на дявола, защото забравянето му е тъкмо онова, което той иска- когато го забравим, той може да действа, когато знаем, че всеки миг е около нас се предпазваме и му прецакваме плановете. Та добре е да мислим за Бога, но и да не забравяме, че противодействието налице!


Убеден съм, че така поне частично можем да проясним тази сложна материя. Да, прав си за нечистата сила. Ние, живеещите тук на Земята, сме потопени в тази заобикаляща ни среда /вселената/. Тя е флуид, от който несъмнено изтласкваме нещо и поведението ни се определя от знаменития закон на Архимед. Иисус ни учи, че Велзевул /Сатана/ е Князът на този свят /разбирай вселената/. Пак той казва: Божието богу, а Кесаревото - Кесарю! Преведено това означава, че трябва да отдаваме Божието на Бог, но и да отдаваме нещо на Сатана, защото той е Управителя на вселената, от която сме част. Математически погледнато сме функция на 2 променливи. Бог и Сатана. Разбира се първата от тях е по-важната, особено за Духа. Някои наричат Бог - двуликият Янус, подразбирайки нещо подобно.
цитирай
9. missana - Благодаря, че ни припомнихте тази мисъл, Марина!
30.10.2017 23:46
vedrina написа:
Всеки човек е ковач на собствената си съдба..., е казал някой философ - като Вас...!!!


Тя е правдива, обаче, само в известни граници - тези, до които се простира свободната ни воля и зад които започва абсолютното ограничение за последната.
цитирай
10. tikovpisane - Интересни мисли поднасяш, приятелю!
31.10.2017 10:38
Но поне за мен са мъчни за разбиране, а и не само за мен, мисля. Да отдаваме нещо на Сатана, казваш. Ето това не бих могъл да си го представя! Как следва да се тълкува? Да вършим грях, може би, понеже не си представям как ще му отдадем почит, освен по този начин, тъй като е зла сила и почитта му би се изразила в това да вършим зло. А точно това не би искал Иисус. А може би пък аз не разбирам. Радвам се, че провокираш размисли по важни теми. Светъл ден ти желая!
цитирай
11. missana - Благодаря ти за споделеното, Влади!
31.10.2017 13:53
tikovpisane написа:
Интересни мисли поднасяш, приятелю! Но поне за мен са мъчни за разбиране, а и не само за мен, мисля. Да отдаваме нещо на Сатана, казваш. Ето това не бих могъл да си го представя! Как следва да се тълкува? Да вършим грях, може би, понеже не си представям как ще му отдадем почит, освен по този начин, тъй като е зла сила и почитта му би се изразила в това да вършим зло. А точно това не би искал Иисус. А може би пък аз не разбирам. Радвам се, че провокираш размисли по важни теми. Светъл ден ти желая!


Искам да се поясня. Имаме следните 3 широко известни изказвания на Иисус:

1. Давай божието богу, а кесаревото кесарю.

2. Не можеш да служиш на двама господари едновременно.

3. Сатана е князът на този свят.

Да поразсъждаваме логически над тях. №1 ни призовава да служим на двама различни господари. №2 изключва това. №3 аксиоматично предпоставя, че Управител на вселената е Сатана, а не Бог. Бог управлява Небесното царство.
Следователно ролята на върховен кесар в тази вселена е отредена на Сатана. Значи Кесар имаме, но имаме и Бог. Прилагаме №1, а то повелява да служим на тези двама господари. После прилагаме №3, където се твърди, че е невъзможно да служим на двама господари. Намираме се в тотална безизходица. Ти как решаваш този казус, Влади?
цитирай
12. tikovpisane - Трудно е, наистина.
31.10.2017 15:33
missana написа:
tikovpisane написа:
Интересни мисли поднасяш, приятелю! Но поне за мен са мъчни за разбиране, а и не само за мен, мисля. Да отдаваме нещо на Сатана, казваш. Ето това не бих могъл да си го представя! Как следва да се тълкува? Да вършим грях, може би, понеже не си представям как ще му отдадем почит, освен по този начин, тъй като е зла сила и почитта му би се изразила в това да вършим зло. А точно това не би искал Иисус. А може би пък аз не разбирам. Радвам се, че провокираш размисли по важни теми. Светъл ден ти желая!


Искам да се поясня. Имаме следните 3 широко известни изказвания на Иисус:

1. Давай божието богу, а кесаревото кесарю.

2. Не можеш да служиш на двама господари едновременно.

3. Сатана е князът на този свят.

Да поразсъждаваме логически над тях. №1 ни призовава да служим на двама различни господари. №2 изключва това. №3 аксиоматично предпоставя, че Управител на вселената е Сатана, а не Бог. Бог управлява Небесното царство.
Следователно ролята на върховен кесар в тази вселена е отредена на Сатана. Значи Кесар имаме, но имаме и Бог. Прилагаме №1, а то повелява да служим на тези двама господари. После прилагаме №3, където се твърди, че е невъзможно да служим на двама господари. Намираме се в тотална безизходица. Ти как решаваш този казус, Влади?


Ами имам едно предположение, може и да е наивно. Мисля, че с отдаването на кесаревото- кесарю, се има предвид да спазваме законите на управниците, които и да са те, в случая- не буквално на сатана. Т.е човешките закони, не божествените, защото все пак сме в този свят, а човешките закони- написаните на хартия- не включват убийства, лъжи и т.н. Демек, да спазваме законите, но и Божиите също да спазваме. Или пък нещо друго- дори и да предположим, че трябва да отдаваме почит на сатана, като спазваме законите му, може би се има предив да не се противим на злото, защото само така можем да го унищожим.
цитирай
13. missana - Разбирам те добре, Влади.
31.10.2017 16:27
tikovpisane написа:
missana написа:
tikovpisane написа:
Интересни мисли поднасяш, приятелю! Но поне за мен са мъчни за разбиране, а и не само за мен, мисля. Да отдаваме нещо на Сатана, казваш. Ето това не бих могъл да си го представя! Как следва да се тълкува? Да вършим грях, може би, понеже не си представям как ще му отдадем почит, освен по този начин, тъй като е зла сила и почитта му би се изразила в това да вършим зло. А точно това не би искал Иисус. А може би пък аз не разбирам. Радвам се, че провокираш размисли по важни теми. Светъл ден ти желая!


Искам да се поясня. Имаме следните 3 широко известни изказвания на Иисус:

1. Давай божието богу, а кесаревото кесарю.

2. Не можеш да служиш на двама господари едновременно.

3. Сатана е князът на този свят.

Да поразсъждаваме логически над тях. №1 ни призовава да служим на двама различни господари. №2 изключва това. №3 аксиоматично предпоставя, че Управител на вселената е Сатана, а не Бог. Бог управлява Небесното царство.
Следователно ролята на върховен кесар в тази вселена е отредена на Сатана. Значи Кесар имаме, но имаме и Бог. Прилагаме №1, а то повелява да служим на тези двама господари. После прилагаме №3, където се твърди, че е невъзможно да служим на двама господари. Намираме се в тотална безизходица. Ти как решаваш този казус, Влади?


http://atanas-bg/herbs/zmmliako Ами имам едно предположение, може и да е наивно. Мисля, че с отдаването на кесаревото- кесарю, се има предвид да спазваме законите на управниците, които и да са те, в случая- не буквално на сатана. Т.е човешките закони, не божествените, защото все пак сме в този свят, а човешките закони- написаните на хартия- не включват убийства, лъжи и т.н. Демек, да спазваме законите, но и Божиите също да спазваме. Или пък нещо друго- дори и да предположим, че трябва да отдаваме почит на сатана, като спазваме законите му, може би се има предив да не се противим на злото, защото само така можем да го унищожим.


Но когато нещо е носител на противоречие, само въпрос на време е противоречието да се прояви. Управници най-различни. Едни хвърлиха атомни бомби над Хирошима и Нагасаки. Други бомбардираха Вавилон /Багдад/ при операцията шок и ужас и избиваха невинни и сриваха свещени дворци. Трети, под носа ни, бомбардираха с обеднен уран мирна Сърбия и т.н. и т.н. На тях ли да отдаваме Кесаревото? Ето - точно това значи да отдаваме дан на Сатана. Какво от това, че в законите на хартия е записано нещо, което на практика не се спазва. Мисля, че има много сериозен проблем с тези 3 пункта. Те не са от Христовото учение, а са прибавени към него от следовници на Сатана. Затова трябва по дух да определяме, кое от записаното в евангелията е на Иисус и кое не е негово, а добавено от онази част на църквата, която е станала убежище на Сатана и неговите слуги.


цитирай
14. tikovpisane - И аз съм се замислял върху това.
31.10.2017 16:57
Предполагам знаеш, че има немалко евангелия, които не са включени в Библията, а в същото време- тези противоречия. И като види човек какви представители на Църквата има...и то особено от Борджиите! Ужас! И да, прав си- трябва по дух да определяме какво е наистина на Господа, и какво- не.
цитирай
15. missana - Радвам се, че сме на едно мнение, Влади!
31.10.2017 18:28
tikovpisane написа:
И аз съм се замислял върху това. Предполагам знаеш, че има немалко евангелия, които не са включени в Библията, а в същото време- тези противоречия. И като види човек какви представители на Църквата има...и то особено от Борджиите! Ужас! И да, прав си- трябва по дух да определяме какво е наистина на Господа, и какво- не.


За съжаление такава е истината - печална или не!
цитирай
16. lexparsy - Животът е измислена реалност. ...
01.11.2017 21:33
missana написа:

Животът е измислена реалност.
Присъда доживотна - без амнистия.
Въртят се спиците на дните машинално,
а колелата им прегазват всяка истина.

:-)))
Няма амнистия, ното шанс за бягсво... Докато не осъзнаем че "ЗАТВОРА" е "Измислена реалност"
Уауууу, издишаш, вдишаш и тръгни свободен.. Ако смееш :-)))
цитирай
17. missana - И това го има, Приятелю!
04.11.2017 23:26
Благодаря ти за ценната визия и се извинявам за голямото закъснение,
с което видях коментара ти.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5038233
Постинги: 2885
Коментари: 18680
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031