Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
24.10.2017 22:52 - Аз лъчът
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2181 Коментари: 10 Гласове:
0

Последна промяна: 25.10.2017 00:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
И ето ме на черен фон изрязан -
лъчът пътуващ цялата вселена,
мен падналият ангел ме създаде,
лежах под тъмната материя погребан.

Родих се от Окото на Земята,
поисках да съм сам и да съм труден...
на лесните не им е лесно, зная,
в сивеещия списък на погубените.

От процепа на своя ум изведен,
като изящен стих без продължение,
във кладенеца на съмнението спускам се
от дъното да взема възкресение.

...И отразен по непонятен начин,
чрез мълнията странно рикоширала,
към антисветовете се отправям,
за да ги вкуся и през тях да мина...



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. tikovpisane - Дълбока философия, Младене!
24.10.2017 23:39
Истинският Лъч трябва да мине навсякъде, за да грее по-ярко, демек истинно. Много ми хареса! Продължавай все така!
цитирай
2. missana - Мерси, Влади!
24.10.2017 23:58
tikovpisane написа:
Дълбока философия, Младене! Истинският Лъч трябва да мине навсякъде, за да грее по-ярко, демек истинно. Много ми хареса! Продължавай все така!


Радвам се, че стиха ми ти хареса. Да имаш несекващо вдъхновение!
цитирай
3. lexparsy - Поздравления за осъзнатата смелост!
25.10.2017 01:24
missana написа:

Родих се от Окото на Земята,
поисках да съм сам и да съм труден...
на лесните не им е лесно, зная,
в сивеещия списък на погубените.

Важното е да си на Пътя, а ти си,
а не им е лесно на шарените щастливци, скрити зад сиви поучения :-)

Да те разсмея... извън контекста...
"Тежък е лекия живот !!!"
това го изтърси един приятел докато играехме голф в една адска жега и после дойде и буря с порой (а тряба да се довърши играта)... и стана култова фраза :-)))

цитирай
4. missana - Благодаря ти, Приятелю!
25.10.2017 03:46
lexparsy написа:
Поздравления за осъзнатата смелост!
missana написа:

Родих се от Окото на Земята,
поисках да съм сам и да съм труден...
на лесните не им е лесно, зная,
в сивеещия списък на погубените.

Важното е да си на Пътя, а ти си,
а не им е лесно на шарените щастливци, скрити зад сиви поучения :-)

Да те разсмея... извън контекста...
"Тежък е лекия живот !!!"
това го изтърси един приятел докато играехме голф в една адска жега и после дойде и буря с порой (а тряба да се довърши играта)... и стана култова фраза :-)))



"Тежък е лекият живот !!!" - чудесна сентенция е казал приятеля ти. Легна ми на сърцето. Ще я запомня!
цитирай
5. rosiela - Прекрасно философско стихотворение, Младене.
25.10.2017 08:11
Като размислих, първите две строфи да тебе ли си ги писал, щото и аз се виждам като тяхно отражение. Но в поезията е така, тя никога не е еднозначна, в истинската поезия, имам предвид, като твоята. Бъди жив и здрав. Късно вечер ги пишеш, та се налага да ги осмислям сутрин по видело.
цитирай
6. nalia - ..лъчът пътуващ цялата вселена
25.10.2017 08:23
Всеки опит за коментар ще е паянтово мостче над придошла река, Мисана:)
цитирай
7. missana - Мерси, Роси!
25.10.2017 09:49
rosiela написа:
Прекрасно философско стихотворение, Младене. Като размислих, първите две строфи да тебе ли си ги писал, щото и аз се виждам като тяхно отражение. Но в поезията е така, тя никога не е еднозначна, в истинската поезия, имам предвид, като твоята. Бъди жив и здрав. Късно вечер ги пишеш, та се налага да ги осмислям сутрин по видело.


Поезията и любовта са средствата за единение на душите. Там можем да бъдем едно. И както казваше един мой приятел: "Всички сме едно в квантовия свят".
цитирай
8. missana - Благодаря, Натали!
25.10.2017 09:50
nalia написа:
..лъчът пътуващ цялата вселена Всеки опит за коментар ще е паянтово мостче над придошла река, Мисана:)


Трогнат съм от коментара ти! Нека сряда е щастливият ти ден!
цитирай
9. vedrina - !!!
25.10.2017 19:00
Впечатляващо..., най-вече финалът, - този Лъч да не е отразен чрез пълно вътрешно отражение в оптичен кабел, минаващ с мълниеносна скорост...!!!
цитирай
10. missana - Оригинално хрумване! https://www.youtube.com/watch?v=eFAhYf44pW8
25.10.2017 23:18
vedrina написа:
Впечатляващо..., най-вече финалът, - този Лъч да не е отразен чрез пълно вътрешно отражение в оптичен кабел, минаващ с мълниеносна скорост...!!!


Много високо Ви ценя Марина и благодаря за високата чест да бъда коментиран от Вас! Поздравът горе е за Вас.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037166
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031