Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.09.2017 23:29 - Завръщането
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 1264 Коментари: 7 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Нощта неистово заставя ме да пиша.
Да пиша с магмата на демоничната душа.
Магьосник черен вместо мене диша.
Изгаря устните ми с плътен огнен шал...

Душа се, искам да крещя, ала не мога
и само треморно редя на листа бял слова.
Расте в сърцето земетръсната тревога,
набъбват думи-гъби в есенната кал.

Огъвам този свят докрай в една подкова,
държа го в шепите си мъничък - безлик.
Духът-небитие расте -  вселените оборва,
надал самотен, метагалактичен вик.

По плочи от галактики пристъпвам
към бездната между живота и смъртта.
Изпразнен от желания изтръпвам,
катеря соло Хребета на вечността.

Под мен тъмнее всичко мимолетно,
премигват оглушели светлини.
Над мен просветва призрачно неземното
и гаснат метеорно земни истини.

Достигам  кръг от строги катедрали
по периметър на Великия квадрат,
където мислите са разширяващи се зали
в  свещената мъгла - невидим свят.

Назад е невъзможно всяко връщане.
Усещам,  губя вече този земен лик.
И всъщност пътят ми е дългото завръщане,
зад хоризонта кратък, към родилен вик!



Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. missana - Благодаря ти за споделеното, Влади!
01.10.2017 00:11
Аз записвам виденията си. Това с катедралите, разположени по периметъра Великия квадрат /за който Лао Дзъ казва - "Великият квадрат няма ъгли!"/ съм го виждал в едно свое видение. Трудно е да се опише колко грандиозна е гледката.
цитирай
2. rosiela - Магьосник на словото си ти!
01.10.2017 11:46
Прекрасно е, но повечето пишеш в късните часове и аз невинаги успявам да те прочета навреме. Затова пък по няколко пъти!
цитирай
3. missana - Благодаря ти, Роси!
01.10.2017 13:53
Трогнат съм от хубавите ти думи.
цитирай
4. vedrina - !!!
01.10.2017 20:09
Забележително..., - не мога да не отбележа изключителното му въздействие..., зашеметяващо е..., какво да споря върху някои изрази и метафори - велико...!!!
"По плочи от галактики пристъпвам
към бездната между живота и смъртта.
Изпразнен от желания изтръпвам,
катеря соло Хребета на вечността."
цитирай
5. missana - Много съм трогнат от високата Ви оценка, Марина!
01.10.2017 22:30
vedrina написа:
Забележително..., - не мога да не отбележа изключителното му въздействие..., зашеметяващо е..., какво да споря върху някои изрази и метафори - велико...!!!
"По плочи от галактики пристъпвам
към бездната между живота и смъртта.
Изпразнен от желания изтръпвам,
катеря соло Хребета на вечността."


Честит празник на поезията и нека новата седмица Ви носи само радост и хубави вести!
цитирай
6. ladylady - https://youtu.be/WuSiuMuBLhM
01.10.2017 23:40
“ Душа се, искам да крещя, ала не мога
и само треморно редя на листа бял слова.
Расте в сърцето земетръсната тревога,
набъбват думи-гъби в есенната кал. “

на тези велики строфи..
поднасям..великолепна музика..
честит празник, младене,
многоо е ..високо това творение..
съпричастна съм..
цитирай
7. missana - Благодаря ти, Юле! Много съм трогнат.
02.10.2017 11:07
Не зная дали заслужавам тези силни думи, които каза за стиха ми. Зная само, че съм го писал в особено състояние на духа. В транс.

Нямам думи за прекрасните ти музикални избори. И за този в частност. Признавам, че никой не ме е поздравявал досега с толкова хубава музика. Имаш невероятен вкус. Мерси от сърце!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037583
Постинги: 2885
Коментари: 18677
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031