Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
14.07.2017 00:55 - Мисли си, че те няма никъде и в нищо
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 9646 Коментари: 44 Гласове:
0


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
От сивия вулкан на утрото
започва твоето поредно раздвоение
увлечено от шумните лъчи
на най-брутално осквернилия те
слънчев ден...
Денят на твоето прераждане
със задна дата,
на кратковременното бъдеще
запълнило пространството
със теб.
...Мисли си, че те няма
никъде и в нищо...
дори в желязната сърцевина
на всеизпълващата празнота...
дори в сърцето на молитвата,
която тихо носи -
послание на грешника разкаял се
към
вечността
...



Гласувай:
9



Следващ постинг
Предишен постинг

1. zemja - Мъдри прозрения!
14.07.2017 06:25
По пътя към вечността навярно всеки се разкайва за грешките си и моли за опрощение.
Тъжните размисли – на фона на изгряващия ден, са израз на търсения в лабиринта на човешката душа...
Моите поздравления, Мисана!
цитирай
2. missana - Благодаря ти за този хубав коментар, Елица!
14.07.2017 10:44
С това стихотворение в сп.Хермес, през 1990г., стартира цикълът от мои стихотворения, озаглавени "Самотни рими". Той е напълно идентичен по заглавие, както и по съдържание, с първата ми отхвърлена от тоталитарните издателства стихосбирка. Другата бе озаглавена "Свещ за самота" /също така отхвърлена/. Лично аз се радвам, че бях отхвърлен от комунистите и техните лакеи - издатели. Това е голям плюс в биографията ми. Излязох абсолютно чист от тоталитаризма, а мнозина си продадоха душите като Фауст. Точно по тази причина те няма да останат в поезията, въпреки че понастоящем изглежда обратното.

Отплеснах се, а исках да споделя с теб и с читателите, защо точно на това стихотворение особено много държа.
цитирай
3. vedrina - !!!
14.07.2017 11:24
Мъдро, мъдро... - но не е, и защото утрото никога не е сиво..., а е сивкаво-лилаво, точно в разпукването си е розово или по-точно - не можеш да откъснеш очи от омагьосващата дълбочина на розово-лилавите нюанси, плуващи по небето...!!!
цитирай
4. missana - Благодаря, Марина!
14.07.2017 11:41
Доста изгреви съм посрещал и ако не ме лъже паметта, преди да се появят тези лилави нюанси /а впоследствие и розовите/, за които споменавате, утрото си е чисто сиво. От сивия вулкан на утрото изригва изгрева. От сивотата!!!
цитирай
5. thesccarletletter - Напомпаният боклук особено мир...
14.07.2017 12:02
Напомпаният боклук особено мирише.
цитирай
6. missana - Долавям само една миризма на боклук, незнайни "thesccarletletter".
14.07.2017 12:13
Вашата чу(довищна)! И не си правете повече труд да цапате коментарното ми поле. Туй то!
цитирай
7. yootova - някой казвал ти ли е че си велик ...
14.07.2017 12:30
някой казвал ти ли е че си велик
космополитен и божествен
цитирай
8. yootova - Вашата чу(довищна)! И не си правете ...
14.07.2017 12:32
missana написа:
Вашата чу(довищна)! И не си правете повече труд да цапате коментарното ми поле. Туй то!


Но защо така непочтително към Валери?

Та той е гений и аз съм горда, че мога да му лапам оная работа.
цитирай
9. missana - Какво е значението
14.07.2017 12:35
на думата "велик"???????? Не зная мъж ли си или жена, или нещо по средата - като Серафита на Балзак. Но прочети това по-долу и ще разбереш мнението ми за "великите". Хем ще те пообогатя духовно. Туй то!

Сен Жермен

Пеадичният Ахил не догонва костенурки.
В неархимедови полета затъва.
Всяка костенурка го надбягва.
Зенон над Диоген възтържествува.
Защо лети стрелата му в покой?
За други метрики навярно става дума.
Непостижими за човешки ум.
И най-сакралната обител е възможна
единствено в пространството на Хаусдорф.
Дори и църквата Христова съществува
не в рамките на всяка топология.
В Корпус Калозум е Тайната.
Отваряй черепи, Анубис.
Измъквай мозъците през носа.
Обонянието е зачатъкът на шесто чувство.
Упуаут ще отнесе сърцето още тупкащо на Сириус.
Към Дуат те водят Шемсу-Хор.
С анх за из път. С мещиф на Хор.
Устата на Озирис като с ключ секретен да отвориш.
Мъртъвците да избълва.
Приготви престилката за възкресението -
Торинска плащеница.
Бъди най-опитната акушерка.
За възкресението колайдер
по-голям от Адронния в ЦЕРН
ще ти трябва.
От фотон да излъчиш позитрон и електрон.
Само така ще възкръснеш.
Имаш ли сила и умение да го направиш?
Или само празни приказки ще приказваш
като жалки човечета,
обречени да бръщолевят на маса.
Научнопопулярни списания чели.
Жалки псевдоинтелектуалчета.
Поетчета недоносени.
Глупости пишещи.
Четящи се само помежду си.
От ХИВ-яловост заразени.
Животът им напразно минава.
Урни и кръстове гробни са свидетелство.
Кой Велик би умрял?
Не ми хвалете гениите.
Костите им отдавна изгниха.
Гарвани, орли и костeнурки
са по-гениални -
по триста - четиристотин години живеят.
Дори и с мърша да се хранят.
Само алхимиците вечни ще останат!
цитирай
10. missana - Ами лапайте му я,
14.07.2017 12:37
само преди това си изяснете дали има какво да му лапате. Да не се окаже, че лапате вакуум. "Както казват - и това не е лошо"!
цитирай
11. yotovaa - Изчезвай ма! Младене, тая кир...
14.07.2017 12:38
Изчезвай ма!
Младене, тая кирливка се прави на мен!
Изгони я!
цитирай
12. 4huddovi6teto - някой казвал ти ли е че си велик ...
14.07.2017 12:44
анонимен написа:
някой казвал ти ли е че си велик
космополитен и божествен


.. дори полигоралните компютърни чикиджии и яловиците ко-кучки го знаят.
Чу
цитирай
13. missana - Не съм специалист по екзорсизъм,
14.07.2017 12:44
но съчувствие от мен получавате. Пробвайте да я изместите от онази работа на Онзи - шефа ви и на двете.
цитирай
14. анонимен - Тоя мръсен чекиджия ме имитира, пич.
14.07.2017 12:49
анонимен написа:
някой казвал ти ли е че си велик
космополитен и божествен


.. дори полигоралните компютърни чикиджии и яловиците ко-кучки го знаят.
Чу


Кой създаде Земята?
Аз, бог Чу?
Кой опраши цветята?
Аз, бог Чу?
Кой създава куплети?
Аз, бог Чу!
Кой обича минети?
Аз, бог Чу!

Всички пишат халтура!
Аз съч Бог Чу!
И да ме хванат за кура!
Аз съм Бог ЧУ

Чу
цитирай
15. ill4ee - Валерий е божествен!
14.07.2017 12:53
Валерий е божествен!
цитирай
16. missana - Чак пък да те имитира.
14.07.2017 12:55
Нали беше неподражаем. Какво ги караш да ти правят - менует на Бокерини или омлет по панагюрски?
цитирай
17. pvvdaskalov - Валери, ела да те цункам по дупен...
14.07.2017 12:56
Валери, ела да те цункам по дупенцето!

Пиер
цитирай
18. missana - Да, божествено е момчето белобрадо!
14.07.2017 12:57
Бог да е на помощ на Бог! Господи, прости им. Те не знаят какво вършат. Туй то!
цитирай
19. missana - Ами като няма как да го цункат отпред /по технически причини/,
14.07.2017 13:01
онзи за когото споменаваш, може да склони да те ощастливи със задните си части. Щом не те е гнус - действай "Пиер"!
цитирай
20. 4u4olina - Един ден на Чучелото
14.07.2017 13:06
7 ч. Изхожда се по голяма нужда. Винаги го прави в блога.

7,10 .- Идват баба яга йотова и редбъската да му бършат задника. Това се изразява в размяна на свръхидиотски коментари, та да може чрез алгоритъма чучелото да качи акито си на първа.
Това е едничкият му смисъл.

От 7 до 24 се помпи сам, гласува си сам, коментира се сам.
За целта използва 4Oskies favn 56 selena1 elvispresly tomjouns ili4e
Слага на себе си плюсове и минуси на копукова, мисана и полигор.


Отдавна трябваше да е в някоя психиатрична клиника горкият.
цитирай
21. missana - Щом Вие го казвате, Чучолина,
14.07.2017 13:16
може би следва да Ви повярвам. Аз съм сравнително отскоро в блога, но наблюденията ми сочат нещо идентично с указаното от Вас. Вероятно доста блогъри са наясно с това "явление". Когато някой желае да се орезилява, следва ли да му пречим? Може би от високохуманни съображения - да! Но има непоправими случаи. И спирам коментара си дотук.
цитирай
22. 4u4ulina - Един ден на 4u4olina, Пуетеса от Хисаря
14.07.2017 15:25
- Изхожда се по голяма нужда в блоговете с коментари. После ги опикава с минуси-
Винаги го прави в блога.
- Идват петдесетте му ника да направят същото.
- От 7 до 24 се помпи сам, гласува си сам, сам, сам...

Сам!
цитирай
23. 4u4eloto - Здравейте, приятели! Аз съм Ч...
14.07.2017 15:33
Здравейте, приятели!
Аз съм Чучелото, на галено ми казват Чу.Всеки от моите 2000 приятели във ФБ знае, че аз съм най-великият поет на света за всички времена.
Чу
цитирай
24. missana - Нека всеки се изкаже по съвест, Чучолина.
14.07.2017 15:47
Аз никога не трия коментари. Полето ми е открито, като сърцето ми - и за приятели и за врагове. Съвестта ми е чиста. Имам единствен, ясен и открит ник в този блог, съвпадащ с фамилното име на рода ми. Не участвам в задкулисни игри с множество фалшиви никове. Не пиша минуси на хората. Не се самонапомпвам. Не имитирам чужди поетични стилове на известни руски поети, представяйки ги за свое самостоятелно творческо лице. Факт е, че разни нищожества издадоха дузина книжки и се надуват като пауни, а аз досега умишлено не съм издал стихосбирка, въпреки че няма пречка да го направя и разполагам с повече и по-качествени стихотворения от тях. Това иде да покаже доста неща. Най-вече кой си лъска егото и кой не. Вярвам, че бъдещето ще постави всекиго на мястото му и ще покаже категорично кой кой е в родната литература, стига българският език да остане. А ако не остане, ще остане написаното в този мой стих:

http://missana.blog/poezia/2017/06/30/poetyt.1554686?reply=5012891

Блекдаун за тебе, поете!
Издигна се твърде високо.
Полюшна се слънцето в тремор -
кандилото свое разклати.
И в бездната ти полетяваш
с величествен полет на птица.
Крилата ти нека отрежат.
Устата ти нека запушат.
Ще пишеш със светли зеници.
Защото поетът остава
и в чужда на него вселена.
Със словото той сътворява
по-нова - дори неродена.
Сега и на клада да сложат
най-тленното - твоето тяло,
какво ли с това ще докажат.
Ще почнеш ти пак отначало.
Защото талантът не знае
прегради, затвор и предели.
Надраства сърцето си даже
и думите стават по-смели.
Онези завистници твои,
които над теб отброяват
до девет с черните тоги
и черното знаме развяват,
не знаят че пак ще се вдигнеш,
но този път не от земята.
От свое небе ще се спуснеш
с корона-венец на главата.
И блясъкът твой ще ги стряска
в съня им кошмарен и земен,
защото гласът ти е силен,
стихът ти е лава подземна.
Поетът вулкан е от слово,
а словото трусове прави.
Разклаща света до основи
и срутват се старите сгради.
А Новото - то се въздига
на хълма могъщ и небесен.
И там само Бог ще запише
завинаги твоята песен!


И нито една дума от него няма да премине, докато този свят не премине.
Вярвам в Бог и пиша единствено заради него, а не заради разни лигочи.
цитирай
25. 4u4olina - Лелче, аз не съм поетеса.
14.07.2017 15:55
4u4ulina написа:
- Изхожда се по голяма нужда в блоговете с коментари. После ги опикава с минуси-
Винаги го прави в блога.
- Идват петдесетте му ника да направят същото.
- От 7 до 24 се помпи сам, гласува си сам, сам, сам...

Сам!



Както не е поет оня нравствен урод чучелото.
Защо ли?
Защото, първо, пише миришещи на шкембе чорба драсканици, които могат да впечатлят само пуйки от рода на блаба яга, второ, вманиачил се е да виси на първа, което никой друг не прави, и, трето, системно пише подобни гнусотии
Тя затова си е останала яловица бездетка, кой ще прибере у дома си змия пепелянка и миризлива буболечка от Зона Б-18?
,които нормален човек не може да напише, камо ли поет, и ако имаше модерация на място, трябваше десет пъти да са го изтрили.
И кое от написаното в деня на чучелото не е вярно ма?
"
цитирай
26. 4u4ulina - Поли4u4olina,
14.07.2017 16:20
Не си поетеса, нито поет.
Като гледам как се помпиш, ще се доближиш до "оня нравствен урод чучелото"
Велика е твоята завист!
Не става само със завист.
Таланта ти като магарето на Санчо Панса.
Трудно ти се получава да цвилиш като кон.
Кушия не се печели с много никове.
цитирай
27. missana - Кой съм и какъв съм, има кой да определи.
14.07.2017 16:46
Не мисля, че това сте Вие, Чучулина. Не сте де(путатката) от италианския парламент с унгарски произход - Илона Сталер, макар че при толкова анонимност, кой ти знае. И се припознавате, защото недвусмислено заявих, че имам единствен ник в този блог - този от който пиша понастоящем. Вие сте анонимница, която раздава присъди. Но с мен ще ви е трудно да се преборите, първо защото говорите явни лъжи и второ - няма да Ви достигне интелектът. Затова Ви съветвам дръжте курс към всеки друг, но не и към мен. Да се борите с Рицаря шансът Ви е нулев.

П.П. Полът Ви не играе никаква роля, защото не може да бъде еднозначно определен.
цитирай
28. 4u4olina - Лелката е една от чудерастите, к...
14.07.2017 17:11
Лелката е една от чудерастите, която се прави на неутрална, а те са особена порода - сляпо вярват в едно чучело, кланят се на чучело и величаят чучело.
Все пак признава общоизвестния факт - самопомпането на чучелото, което всеки знае.
Е да, канибала, за когото ме взема, също се самопомпи, факт.
Но самопомпането на двамата и помпането на други, в случая мисана, са две еднакво противни явления, затова наистина слагам минуси на всеки напомпан постинг, не на автора му, а на помпадура.
Но лелката не обръща внимание на цитираната гнусотия от оня, чието място не е тук.
И всички тези, които са наясно как тоя боклук нарича росиела, която може да е всякаква, но е дама, но въпреки това продължават да облизват маймуна, са боклуци като него.
цитирай
29. 4u4olina - Това изобщо не го разбрах - трябва да е насочено към оная с У, щото няма логика, къде видя да пиша че имаш много никове?
14.07.2017 17:17
missana написа:
Не мисля, че това сте Вие, Чучолина. Не сте де(путатката) от италианския парламент с унгарски произход - Илона Сталер, макар че при толкова анонимност, кой ти знае. И се припознавате, защото недвусмислено заявих, че имам единствен ник в този блог - този от който пиша понастоящем. Вие сте анонимницата, която раздава присъди. За чучелото Ви оставих да се изприказвате, но с мен ще ви е доста по-трудно, първо защото говорите явни лъжи и второ - няма да Ви достигне интелектът. Затова Ви съветвам дръжте курс към чучелото. Да се борите с Рицаря шансът Ви е нулев.

П.П. Полът Ви не играе никаква роля, защото не може да бъде еднозначно определен.

цитирай
30. missana - Да, насочено е към оная с У.
14.07.2017 17:23
Извинявам се и ще коригирам. Що се касае до Росиела, аз също съм възмутен от постъпката на чучелото спрямо нея. Защото тя е дама и с нищо не е заслужила такова долно отношение. Това беше знак за мен да взема страна. До този момент не обръщах никакво внимание на чучелото, но то /предпочитам да използвам среден род за него/ премина всякакви граници.
цитирай
31. tikovpisane - Много добре написано!
14.07.2017 17:36
missana написа:
Аз никога не трия коментари. Полето ми е открито, като сърцето ми - и за приятели и за врагове. Съвестта ми е чиста. Имам единствен, ясен и открит ник в този блог, съвпадащ с фамилното име на рода ми. Не участвам в задкулисни игри с множество фалшиви никове. Не пиша минуси на хората. Не се самонапомпвам. Не имитирам чужди поетични стилове на известни руски поети, представяйки ги за свое самостоятелно творческо лице. Факт е, че разни нищожества издадоха дузина книжки и се надуват като пауни, а аз досега умишлено не съм издал стихосбирка, въпреки че няма пречка да го направя и разполагам с повече и по-качествени стихотворения от тях. Това иде да покаже доста неща. Най-вече кой си лъска егото и кой не. Вярвам, че бъдещето ще постави всекиго на мястото му и ще покаже категорично кой кой е в родната литература, стига българският език да остане. А ако не остане, ще остане написаното в този мой стих:

http://missana/poezia/2017/06/30/poetyt.1554686?reply=5012891

И нито една дума от него няма да премине, докато този свят не премине.
Вярвам в Бог и пиша единствено заради него, а не заради разни лигочи.


Чест и почитания!
цитирай
32. анонимен - Кой тук ме споменава бе? Аз имам ...
14.07.2017 18:16
Кой тук ме споменава бе?
Аз имам издадени 438 книги, издавам книга на всеки 3 месеца.
Харесват ме всички, само полигоралните чекиджии и копучките не ме харесват.
Освен това не се помпя, а само си надувам прочитите, което не е едно и също.
Ако аз не съм на първа, кой бе?


Чу
цитирай
33. анонимен - О, Валюша, прекрасно се справяш. Чу
14.07.2017 18:18
анонимен написа:
missana написа:
Вашата чу(довищна)! И не си правете повече труд да цапате коментарното ми поле. Туй то!


Но защо така непочтително към Валери?

Та той е гений и аз съм горда, че мога да му лапам оная работа.

цитирай
34. missana - Благодаря, tikovpisane!
14.07.2017 18:26
Трогнат съм от казаното. И от мен - чест и почитания!
цитирай
35. rosiela - Мисана,
14.07.2017 18:29
страхотно е!
цитирай
36. redabys - Прегръдки, Чу!!!
14.07.2017 18:36
Прегръдки, Чу!!!
цитирай
37. 4huddovishteto - Тая хламидия, тая галапагоска костенурка какво прави тук?
14.07.2017 18:40
rosiela написа:
страхотно е!


Бърка си в лайната и с лайняните пръсти цапа по стените.
Валюша, Илиана, пиер, ред, обичам ви!

Знаете, че аз съм най-великият!

Звънете ми да си бъбрим.

Ето го и моят GSM № 0897 966 515

Чу
цитирай
38. missana - Благодаря ти, Роси!
14.07.2017 18:42
Ползвам случая да изразя още веднъж пред теб и тук - в коментарното си поле - съвсем публично, възмущението си от начина, по който си позволи да се държи спрямо теб колегата по перо, Чу! Подобно поведение е крайно осъдително и изключително низко и долно, както по причина, че е насочено спрямо дама, в пренебрежение на всякаква етика, а така също и поради факта, че е недопустимо да се отнасяш така към един събрат по слово. Ако ние не се ценим взаимно и си служим с подобни методи и похвати, то вицът за казана, отреден в ада за българите, е чиста проба истина!
цитирай
39. 4u4olina - Мисана, аз не само публично изказах ...
14.07.2017 18:47
Мисана, аз не само публично изказах възмущението си в нарочен постинг, но писах 3 писма на Инвестор.бг.
Гробовно мълчание - а тоя продължава всеки ден да пише все такива гадости, да се помпи и да седи на първа.
Явно е свещена крава тук, защото обективността изисква да му се наложи бан.
цитирай
40. missana - Мога само да кажа, Чучолина,
14.07.2017 18:58
че в случаи подобни на този, рано или късно Бог взема в ръце нещата и налага свой - вечен бан. Разбира се не пожелавам подобно наказание никому, дори и на най-страшния си враг, а говоря единствено от принципни съображение, помнейки добре известната истина: Бог забавя, но не забравя!
цитирай
41. rosiela - Стига, Мисана,
14.07.2017 22:33
missana написа:
Ползвам случая да изразя още веднъж пред теб и тук - в коментарното си поле - съвсем публично, възмущението си от начина, по който си позволи да се държи спрямо теб колегата по перо, Чу! Подобно поведение е крайно осъдително и изключително низко и долно, както по причина, че е насочено спрямо дама, в пренебрежение на всякаква етика, а така също и поради факта, че е недопустимо да се отнасяш така към един събрат по слово. Ако ние не се ценим взаимно и си служим с подобни методи и похвати, то вицът за казана, отреден в ада за българите, е чиста проба истина!


на Чувал може ли да се обидиш? Сега се мотка някакъв мобилен да види дали някой ще му се върже, та после да се себевъзнася! Номерца, евтини.
цитирай
42. rosiela - Изисква, но няма да стане.
14.07.2017 22:35
4u4olina написа:
Мисана, аз не само публично изказах възмущението си в нарочен постинг, но писах 3 писма на Инвестор.бг.
Гробовно мълчание - а тоя продължава всеки ден да пише все такива гадости, да се помпи и да седи на първа.
Явно е свещена крава тук, защото обективността изисква да му се наложи бан.

цитирай
43. missana - Дай Боже, Роси,
14.07.2017 23:02
поне да се разкае и да ти се извини. Това би било наистина мъжка постъпка.
Ако го направи, аз пръв ще му стисна ръката и ще заровя томахавката.
Ще забравя и за гадната му постъпка в Хулите. Но само, ако постъпи човешки спрямо теб.
цитирай
44. rosiela - Благодаря ти, но не чакай.
15.07.2017 10:00
missana написа:
поне да се разкае и да ти се извини. Това би било наистина мъжка постъпка.
Ако го направи, аз пръв ще му стисна ръката и ще заровя томахавката.
Ще забравя и за гадната му постъпка в Хулите. Но само, ако постъпи човешки спрямо теб.

цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5019000
Постинги: 2864
Коментари: 18571
Гласове: 3345
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031