Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.05.2017 00:03 - Сънувах те
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 9376 Коментари: 49 Гласове:
-2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Сънувах те как идваш в късна нощ
от дъното на чуждата вселена.
Най-нежната частица жива мощ,
дошла душата ми завинаги да вземе.

Езичница сред бялата мъгла
(обвила плътно стройното ти тяло),
долиташе на ангелски крила
да станем с теб божественото цяло.

Не те изчаках, просто полетях
да те посрещна и да те погледна.
Теб, гостенко на сетния ми грях,
видение на призрачната бездна...

Звездите мигаха и чезнеха отвред
като семафори край малки гари.
И спомних си, че съм последният поет
на всички светове и всички твари.

...И знаех - ще те зърна в този миг,
в неистовото шеметно летене...
Не ще пропусна верния ти лик -
последното ми земно упоение...

Сънувах те как идваш в късна нощ
от дъното на чуждата вселена.
Най-нежната частица жива мощ,
дошла от вечността да ме превземе.



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. hloris - misana-
08.05.2017 00:41
прероденият Яворов.
Много нежно пишеш
Влюбена съм в поезията ти!
цитирай
2. to4icata111 - Много ми хареса!
08.05.2017 00:55
Красиво, чувствено и въздействащо!
Поздравления,
to4icata111
цитирай
3. missana - Трогнат съм от хубавите ти думи, hloris!
08.05.2017 01:04
Поздрав за теб:

https://www.youtube/watch?v=OFtNChII78k&app=desktop

цитирай
4. missana - Благодаря ти, to4icata111!
08.05.2017 01:06
Да имаш чудесна нова седмица - на здраве и поетично вдъхновение!
цитирай
5. zemja - Знам го този стих,но...
08.05.2017 04:46
...пак го прочетох с наслада.
Бъди все така вдъхновен, Мисана!
цитирай
6. nalia - Писано със затворени очи
08.05.2017 06:05
Сякаш изсвирено на пиано
Благодаря, Мисана, за красотата
цитирай
7. elvispresly - това стихотворение и писано, Ми...
08.05.2017 07:03
това стихотворение и писано, Мисана, още преди век

СЪНУВАХ ТЕ ДО МЕНЕ
В СРЕДНОЩЕН ЧАС
ЦЕЛУВАХ ТИ ОЧИТЕ
И ПЛАКАХ АЗ
СЪБУДИХ СЕ И ТИХО
ЗОВЯХ В НОША-
О`КАК Е ЧУЖД И ПУСТ
БЕЗ ТЕБЕ ДНЕС СВЕТА !
цитирай
8. elvispresly - Яворов би се обърнал в гроба. Деб...
08.05.2017 07:04
Яворов би се обърнал в гроба. Дебелянов също
цитирай
9. elvispresly - Не, това не е поезия, вопъл някакъв - ...
08.05.2017 07:04
Не, това не е поезия, вопъл някакъв - може би, но като стихотворно майсторство е пълен боклук.
цитирай
10. rosiela - Онемях
08.05.2017 07:33
от възхищение, Мисана.
Злобата ми е позната, от нея не немея.
цитирай
11. rosiela - Нямам думи!
08.05.2017 07:35
Над съвършеното!
цитирай
12. selena1 - кичозно
08.05.2017 08:01
.....................
цитирай
13. hloris - missana
08.05.2017 09:57
фактът,че се лее толкова злоба по теб,е единствения индикатор,че го умееш.
И си играеш с римите.Както си искаш.
Благодаря ти за поздрава!
Усмивки,и продължавай да ги ковеш римите!
цитирай
14. missana - Благодаря ти за хубавите думи, Земя!
08.05.2017 10:58
Както и за хубавото пожелание. Доброто ти отношение към моето творчество ме стимулира към ново вдъхновение! Следя прекрасните ти творби в блог бг и им се възхищавам искрено.
цитирай
15. missana - Много съм трогнат, Натали,
08.05.2017 11:06
от споделеното ти впечатление. Знаеш, че твоето мнение за творбите ми, възприемам като индикатор за обективност. Радвам се и съм ти признателен, че си в редиците на онези, които приветстват като цяло нещата ми, а не ги охулват безпочвено. Да имаш прекрасен ден!
цитирай
16. missana - Благодаря ти, Роси, за толкова хубавите думи!
08.05.2017 11:09
Те са силен стимул за мен, да продължавам да пиша. А чакали и чудовища винаги е имало и ще има, щом животът наподобява гора или джунгла.
цитирай
17. missana - Благодаря ти повторно, hloris!
08.05.2017 11:12
Признателен съм ти и съм трогнат, че се застъпваш за написаното от мен. Пожелавам днешният празничен ден да ти носи само радост и възвишено настроение!
цитирай
18. missana - Уважаеми, Елвиспресли!
08.05.2017 11:24
Съдейки по ника Ви, като че ли ще е по-удачно да се произнасяте така категорично в областта на рока. Цитираният от Вас текст съдържа едно единствено съвпадение с моето стихотворение, а именно: "Сънувах те". Но "Сънувах те" е израз с ширупотреба от най-дълбока древност. Предполагам, че е бил използван и от първобитните поети в пещерите. Той не е патент на Яворов, Дебелянов, или на цитирания от Вас поет. Самите те, за разлика от мен, са подражателствали съвсем явно на Пол Верлен и други знаменити предшественици измежду т.нар. "прокълнати поети", чиито произведения са имали възможността да четат в оригинал. Но никой не ги е обвинил официално за това им деяние. За всеки непредубеден читател между моят текст и този цитиран от Вас, ще е ясно отсъствието на съвпадения. Дали Яворов и Дебелянов ще се обърнат в гроба, е въпрос който не ме касае, защото и да извършат подобно действие, очевидно не аз ще съм причината за него. Обърнете се към медиумите, за да се информирате дали това се случва с Яворов и Дебелянов.
цитирай
19. missana - Уважаема, Селена1!
08.05.2017 11:28
Имате право на мнение. Но трябва да помните какво казват по този повод руснаците:

"На вкус и цвет товарищей нет!"

А ние с Вас не сме дори товарищи.
цитирай
20. piligor - при това много вкисната боза
08.05.2017 11:48
при това много вкисната боза
цитирай
21. missana - Слушам Ваши величества, Анонимен и Пилигор!
08.05.2017 12:04
А може би трябва да се базирам единствено на Вашата висококомпетентна преценка.
По професия съм математик и ми се струва, че между трите ника: Елвиспресли, Анонимен и Пилигор, съществува тясната корелация на идентитет. А на Вас как Ви се струва уважаеми господа?

П.П. Интересно защо пропуснахте да упоменете Натали /Налиа/? Тя също даде позитивна преценка за написаното от мен.
цитирай
22. piligor - Налия дава положителна оценка на ...
08.05.2017 12:34
Налия дава положителна оценка на всеки, Мисана, независимо какво е сътворил.
Един израз от любимия ми сериал "Двама мъже и половина" - можеш да оваляш лайно в пудра захар, но няма да се превърне в поничка.
В тая връзка ква е тая езичница, която ще ти помогне да постигнеш божественото цяло???
цитирай
23. hloris - Има ли нещо джентълменско да плюеш анонимно?!
08.05.2017 12:34
анонимен написа:
нещо си се взел много насериозно, Мисана, щом опираш до мнението на Хлорис, Кжопукова и многониковата Ангелова. Тя е земя, трън, стих, оса, още какво ли не.


А пък винаги съм смятала,че си много точен мъж,джентълмен.
Падаш ми много ниско в моите очи...нима това е завист?!?
Всеки има някакви си предпочитания.
Коментарите са за това.Да се обосновеш защо мислиш така.
С лицето си...ако имаш честта и доблестта да го направиш..
Явно за теб тези понятия не съществуват.

missana,извини ме за отклонението.
Камъни се хвърлят само по дърво,отрупано с плод,нали така?!
Усмивки
цитирай
24. piligor - като добавиш многониковата Елица и ...
08.05.2017 12:35
като добавиш многониковата Елица и преброиш положителните оценки - едната е твоя, другата е на Копукова - е светни ме на колко хора напомпаната горе боза се е харесала.
цитирай
25. piligor - Ти пък като най известен трол в блога като каква го раздаваш, ебаси смешката. Мисана, какво стана с Откровения? И в Хулите май не те пускат още, нали?
08.05.2017 12:37
hloris написа:
анонимен написа:
нещо си се взел много насериозно, Мисана, щом опираш до мнението на Хлорис, Кжопукова и многониковата Ангелова. Тя е земя, трън, стих, оса, още какво ли не.


А пък винаги съм смятала,че си много точен мъж,джентълмен.
Падаш ми много ниско в моите очи...нима това е завист?!?
Всеки има някакви си предпочитания.
Коментарите са за това.Да се обосновеш защо мислиш така.
С лицето си...ако имаш честта и доблестта да го направиш..
Явно за теб тези понятия не съществуват.

missana,извини ме за отклонението.
Камъни се хвърлят само по дърво,отрупано с плод,нали така?!
Усмивки

цитирай
26. hloris - Мислиш ли,че твоето мнение е меродавно,поне за мен?!
08.05.2017 12:46
piligor написа:
hloris написа:
анонимен написа:
нещо си се взел много насериозно, Мисана, щом опираш до мнението на Хлорис, Кжопукова и многониковата Ангелова. Тя е земя, трън, стих, оса, още какво ли не.


А пък винаги съм смятала,че си много точен мъж,джентълмен.
Падаш ми много ниско в моите очи...нима това е завист?!?
Всеки има някакви си предпочитания.
Коментарите са за това.Да се обосновеш защо мислиш така.
С лицето си...ако имаш честта и доблестта да го направиш..
Явно за теб тези понятия не съществуват.

missana,извини ме за отклонението.
Камъни се хвърлят само по дърво,отрупано с плод,нали така?!
Усмивки



Избърши си лигите в случая.
Хората тук имат уши и очи кой какъв е,не мислиш ли?!
Папагал...с паунски наченки
Разсмя ме:))))))
цитирай
27. piligor - пак не ми отговори за Откровения и ...
08.05.2017 12:58
пак не ми отговори за Откровения и Хулите.
А иначе в блога има двайсетина истински блогъри, останалото са тролове.
цитирай
28. missana - hloris,
08.05.2017 13:02
Моля те не се връзвай на провокациите на този евтин мошеник, Пилигор. Не виждаш ли, че от злоба е жълт-зелен горкият.

Е добре, Пишлигорчо. Ти оплю и Натали. Надявам се тя сама да прецени с кого всъщност си има работа. Че си нищожество е повече от ясно. Само не разбрах, какво ми намекваш за сайт Откровения. Какво, според теб, се е случило там? Публикувам редовно в сайта и съм един от най-четените и уважавани автори в него. А ти ще си останеш анонимен, просто защото нямаш лице. Дори и фалшивото ти име Стефан Балди няма да ти помогне. Ибрикчия си знаеш на кого, а може би си дори идентичен с него. Но това само свидетелства за степента на неизличимото ти заболяване.
цитирай
29. nalia - Голямо пилене пилиш, Пилигор:)
08.05.2017 13:24
Хареса ли ми нещо, проличава.
Не ми ли хареса, не се занимавам.
цитирай
30. missana - Натали,
08.05.2017 13:38
няма смисъл да се занимаваш с това нищожество. И двамата с теб имаме достатъчно интелект, за да сме разбрали вече, кой се крие зад въпросните никове Анонимен и Пилигор. Който и да е той, обаче, очевидно е в понапреднала възраст, защото от коментарите е видно, че е с немалка доза склероза. Забележи, че първо Пилигор ме пита:

"В тая връзка ква е тая езичница, която ще ти помогне да постигнеш божественото цяло???",

а сега пък Анонимният настоява да получи отговора:

"Та чий го дири езичницата в божията цялост? цитирай"

Очевидно се касае за лице с шизофренно разстройство. Дай боже да е регистрирано в психиатриите и да му помогнат, защото шизофренията си е Божие наказание.
цитирай
31. vedrina - !!!
08.05.2017 14:02
Изключително красиво - невероятно, зашеметяващо..., - колко и да си прилича на Асен Разцветников - това е голям елексир, божествен...!!!
...И знаех - ще те зърна в този миг,
в неистовото шеметно летене...
Не ще пропусна верния ти лик -
последното ми земно упоение...
цитирай
32. missana - Благодаря Ви, Марина за този коментар!
08.05.2017 14:14
Цяло щастие е, че ме извадихте от нафталина с Яворов и Дебелянов и ме придвижихте към времената на Разцветников. Видно е, че полека-лека мога да достигна и до наши дни и да зазвуча съвременно. Поне се надявам на това.

Желая Ви по-топла неделя! И се увивайте с шал, че времето позахладня.
цитирай
33. elineli - Чувството
08.05.2017 15:32
създало красивите ти стихове е възхитително!
Сърдечните ми аплодисменти имай!:)
Блогът e чудесно място - дава достатъчно възможности, човек да
обгражда себе си с неограничено количество светли мисли от себеподобни.
Както и да отговори на всеки разчадърил се десант от негации.
Възползвай се.
В реверанс и с добронамереност :)
ЕL
цитирай
34. blackpredator - е,
08.05.2017 15:46
стихото е халбата, за да преглъщат блогърите и Чу-товите биренки...
цитирай
35. raders - хубав стих
08.05.2017 16:54
хубав стих
цитирай
36. missana - Благодаря ти, elineli !
08.05.2017 17:24
Толкова е хубаво да видиш, че колега по перо се застъпва за теб. Трогнат съм! Традиционните български нрави са по принцип точно обратни на това.

Желая ти много успешна нова седмица, наситена със здраве и вдъхновение!
цитирай
37. missana - Мерси за посещението, blackpredator!
08.05.2017 17:28
"Чу-товите биренки..." Или може би Чу-товните биренки...

Не зная кое от двете е по-правилното, но зная само, че, когато си говорим за Чу-тото, то не бива да изпускаме да споменем и за Туй то то.
цитирай
38. missana - Благодаря
08.05.2017 17:29
за хубавите думи, Радерс! Желая ти нови успехи на поетичното поприще!
цитирай
39. rustam - Интересна
08.05.2017 17:42
и провокативна интерпретация на Смъртта, истинска енигма и предизвикателство за ума и душата на читателя. Много над десетки "обеди, срещи и вечери" с Господ, където позата на манифактуриста крещи от всеки ред.

Обаче като гледам-цялата трета пейка се е изредила да сипе злъч. Но и това е признание.
цитирай
40. rustam - ПП
08.05.2017 17:46
Щях да забравя. За кратунковците "мощ" и "мощи" е все едно. Ама то тези неща не се учат в Института за детски учителки в Шумен, особено специалност "руски език за детските градини"
цитирай
41. missana - Благодаря, rustam !
08.05.2017 18:23
Някои чучелотовници взеха да си изпускат нервите, но това е донякъде разбираемо -
трябва да се натягат пред Бащицата, а може да са, дори, едно цяло с него. Предполагам, че и отчитат дейност пред ДС.

Възможно най-хубава седмица от мен!
цитирай
42. rosiela - Със Рустам
08.05.2017 18:31
rustam написа:
Щях да забравя. За кратунковците "мощ" и "мощи" е все едно. Ама то тези неща не се учат в Института за детски учителки в Шумен, особено специалност "руски език за детските градини"



скука няма.
цитирай
43. wonder - Браво, Младене!Духовната ти ...
08.05.2017 20:54
Браво, Младене!
Духовната ти поезия е като картина на Апелес пред завистливите очи на обущаря.
Като гледам 20-те истински блогъра в Блог.бг сме се изредили да те харесаме, а плюещият нагоре цапа единствено себе си.
То и черният ПиАр си е ПиАр. ;)))
В този стих си летял в по-нагорни небеса и енергията му коктейлно разбърква калейдоскопа на душите.
цитирай
44. missana - Благодаря ти за подкрепата, wonder!
08.05.2017 23:29
Силно съм трогнат от коментара ти. И двамата знаем, че "Анонимният", който нагнетява страстите в този сайт е всъщност един черен завистник. Той е своеобразен Сизиф, който дори и след смъртта си ще избутва камъка на собствената си черна завист, а когато го изпусне този камък ще го затрупва. А какво остава пък приживе!

Пожелавам ти нови високи творчески изяви и успешна нова седмица!
цитирай
45. missana - Ей, Анонимен!
08.05.2017 23:32
Ама ти само тези две недодялани куплетчета ли успя да скалъпиш. А като ти гледа човек хъса ще си каже, че има работа с творчески колос. Така е братле - да плюеш и да пишеш са си две различни неща. Първото си го научил, а за второто ще си умреш ненаучен.

П.П. Уви, нещата все пак опират до Черно и Бяло.
цитирай
46. zemja - Към Полигор, Анонимен и другите, които ми броят никовете:
09.05.2017 02:20
Да, имам още един – List, но засега не го ползвам. И не са тайна за Екипа.
Не ви дължа обяснение. Ще кажа само, че за този стих съм гласувала с ник Земя.
Настоявам да проверите, ако е възможно.

За стиха на Мисана: ваше право е да не го одобрите. Но се аргументирайте убедително – като образовани хора. Метафорите трябва да се разгадават от читателя, а не да се обясняват от автора.
Вашите недостойни подмятания са стрели срещу самите вас...
цитирай
47. missana - Благодаря, Земя!
09.05.2017 02:35
Искам само да знаеш, че обръщайки се към това привидно множество от никове, ти всъщност се обръщаш към един и същи човек, известен с прозвището Чучелото в този блог. Чучелото е същество с болен мозък и вероятно има диагноза шизоиден синдром. Ако психиатрите са пропуснали да му я поставят, то му я поставям аз, ползвайки една техника на покойния проф. Шипковенски /лека му пръст/.
цитирай
48. zemja - Не вярвам, Мисана!
09.05.2017 13:35
Поне за Полигор съм сигурна, че е Павел Горинов.

И пак ще припомня чуждата мисъл: силните излъчват спокойствие и не губят времето си в дребни конфликти.

Ведри и успешни дни!
цитирай
49. missana - Ех, Земя!
09.05.2017 15:35
Никовете poligor и piligor са абсолютно различни. Нима не виждаш това??? На ник
poligor /според теб - Павел Горинов/ съответства линк с творчество:

http://poligor/

Влез сама и се убеди в очите си. А на ник piligor не сответства нищо. Това е Чучелото. Вижда се от самолет.

цитирай
50. gorskafeq - Разкошен си!
09.05.2017 22:47
Разкошен си!
цитирай
51. missana - Благодаря Ви,
10.05.2017 00:00
Горска Фея! Трогнат съм от хубавите думи.
цитирай
52. missana - Благодаря Ви, Горска Фея!
10.05.2017 00:01
Трогнат съм от хубавите думи.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5115308
Постинги: 2918
Коментари: 18870
Гласове: 3355
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930