Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.07.2020 00:20 - Актуалности от Гората
Автор: babamecapredsedatel Категория: Новини   
Прочетен: 391 Коментари: 0 Гласове:
2


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Тези дни в Гората назряха събития, за които искам да съобщя на хората.
Те, хората, и представа си нямат, че ние в Гората също се вълнуваме от събитията по света, и в частност в България.
За информация, нашата Гора също е в България, вярно в покрайнините, и те за това, новините стигат бавно до нас. Нищо, че има радиа, телевизии, интер- и интранет.
Малко от нас са толкова на ТИ с новите технологии. А, няма и обратна връзка. Например: не занете, че аз съм легитимно избрана за Председател на Горския съвет, след балотаж с един Лъв и едно Магаре.
Та да се представя, де! Меца. Викат ми баба. Макар, че съм с малолетно мече и съм далеч от бабинството.
Та, по същество.
Както казах, назряха едни събития, такива, че ме принудиха да взема отношение по въпроси тревожещи Таралежа, Лисицата, Гарвна и Кукувицата. Особено Кукувицата.
Тук усещам първите негативни реакции: "Чакай, к"ъв Лъв във вашата гора, бе?" - ще попитат мнозинството българи. Това го има само на герба! Ми, емигрант, бе - ще отговоря. Дали от Ирак, дали от Сирия, Афганистан - знам ли. Дойде. Искаше помощ. Викам си: И той животно като нас. Да остава! А той! Отгоре на всичкото - мераклия и за Преседател на Горския съвет. Щото ние сме били слаби животни (нямам предвид на тегло).
Както и да е. Успях, след четири вота на недоверие да оцелея. Като Председател имам предвид. Но вече съм длъжна да отговоря на НЕКОИ въпроси, за да няма пети вот. Кукувицата ми се е настървила, ако ме разбирате какво имам на ум.
Заедно с Гарвана ми връчиха един списък с въпроси. Бяха се подписали под списъка лично. Таралежа и Лисицата ги подкрепиха само със скандирния, ама се виждаше, че при следващи избори ще ми бият шута. Нищо, че и двамата сега са в местния Парламент. Лисицата, даже ми е Съпредседател.
Не, че искам да оплювам Лисицата, ама като поставя разни въпроси защо не признае публично, че децата й са далеч извън нашата гора. В Джунгла, в западното полукалбо, в по северната му част. Учили, били, малките лисичета. На какво се учите, бе? Мениджмънт! Що не се учите за заварчици или водопроводчици бе? А? Е, те, затова, ще им дам верните отговори, та да види Лисицата, Кон боб яде ли.
Първо - пита Гарвана - защо в нашата гора няма правителство? Също като при хората? Да си имаме министри, че и Министър председател?
Какви министри, бе мили мой? Че ние шепа животни останахме. Не стига, че имаме 240 съветници в Горския съвет, а сме само двадесет и пет-шест вида животни, ами ти министри бълнуваш. Пък и в Горският съвет се въртят едни и същи. За Свинете няма да коментирам. Те отдавна са малцинство. Може и да имат някакво право. Нали са репресирани от предни режими.
Никакво правителство! Я вижте - хората като си имат, какви рокади въртят. Вчера беше Вълкът (от Уолстрит ли дойде, от къде ли?), предлага постни пици. Днес на същото място е зло Куче, дето не яде от джанките, ама не дава и на Заека да яде от тях. Такива министри ли искате?
Хайде сега, вие, хората, ако искате дайте по-задоволителен отговор!
Втория въпрос беше формулиран (ама каква дума само, брей) от Кукувицата. Във връзка с актуалната обстановка в Гората. Защо - пита тя - не изнесете статистика, вие от Горския съвет, колко, по възрастови критерии, са умрелите от Ковид19? Например: от 35 до 40 години - 2-ма, от 40 до 45 - 2-ма, от 45 до 50 - 3-ма, ... от 65 до 70 - 325?
Мила? Ти да не си изкукала? Ти пенсионната система на гората ли искаш да разбиеш? Не ти ли е ясно, че даже и медиите на хората не спускат такава информация? Те пазаят ли си пенсионната система? Пазат я! Нищо, че в нея няма пари. Ти знаеш ли, колко пари ще икономиса системата, като не плаща пенсии на измрелите пенсионери? Я сметни! 325 пенсионера, по 12 месеца, по там едни 200-300 лева! А? Ми, това са си 300-400 метра чиста магистрала!
На теб не ти ли е ясно, че тоя Ковид19 е създаден от хората с двояка цел? Хем да оправдае икономическата криза, хем да се изразходват по малко пари за пенсии! Ма, наистина си изкукала!
Никаква информация няма да снасяме! И ние като хората! Отвън, пред сградата на Горския съвет, само ще обяснявате колко е страшно положението.
Третият въпрос го повдигна пак гарвана. Но ми се струва, че беше инспириран (брей, брей, каква нова дума заех от хората) от баба Костенурка. Тя наистина е баба. Защо, пита Гарвана, си нямаме и ние НОЩ?
Скъпи! Не ни трябва НОЩ! Ще си имаме УТРИН! Онези НОЩните само броят умрелите. А!, И подготвят чували. А УТРИН (Управление за Тероризиране на Реакционни Индивиди и Неверници) ще има по сериозна роля. Директно ще вкарва в бърлога всички, които се опълчват на системата. Най-мекото наказание ще бъде 300 боровинки за всеки индивид, който се противопоставя на карантини или не вярва, че има Ковид19.
Има и още въпроси на които съм длъжна да отговоря, но - следващия път! Щото една от преводачките ми е показала положителен резултат на тест по икономика и трябва спешно да взема мерки.
Баба Меца



Гласувай:
2



Следващ постинг

Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: babamecapredsedatel
Категория: Новини
Прочетен: 7428
Постинги: 6
Коментари: 2
Гласове: 5
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031