Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
01.01.2019 12:48 - Късмети без баница
Автор: misteriavechna Категория: Лични дневници   
Прочетен: 6420 Коментари: 6 Гласове:
5

Последна промяна: 01.01.2019 13:00

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 Честита да е деветнайстата от новото хилядолетие! Веселко да е,  да го караме по- на майтап, без да се взимаме прекалено на сериозно! И по- често на маса да върви! Забъркала  съм едни късмети, ако са ви много всичките, пишете едно число до 14 и ще разберете вашия. "_*

Три кокошки носачки и петел сексманиак!

Нефтена платформа и два танкера (пълни с нефт)

Екскурзионно пътуване до луната!

Диамантена мина в ЮАР!

Лифт в Банско!

Крава млекодайна рекордьорка с доилен апарат в Алпите (лилава евентуално)! !

Офшорна (добре закръглена) банкова сметка!

Хотел на първа линия в Слънчака!

Круизен кораб (ай, честито)!

Вила на Муша Кей!

Камила + нефтен кладенец около Дубай!

500 кв. м. по Витошка!

Клиника за пластична хирургия + зъболекарски кабинет!

300 декара лозе в Божоле!




Тагове:   късмети,


Гласувай:
5



Следващ постинг
Предишен постинг

1. valdor1355 - За много години на щастливо мяуч...
01.01.2019 14:20
За много години на щастливо мяучене, Миси! :-* :-ж :)))))))
Най- ми хареса нефтената платформа с двата танкера. Взимам си ги. :)))))))
цитирай
2. misteriavechna - Честита и печеливша година, Мац!
01.01.2019 14:32
Проект неспечелен от теб да не остане! Твоя е платформата, знаеш си! Мяяуу, много да се обичате с обичните ти!
цитирай
3. lexparsy - Благодаря за късметчето, аз направо се вживях като децата
02.01.2019 08:29
Сериозно, намислих си 7 и офшорната сметка барнах.
Че баш той ми трябваше бе, защото другите са ангажиращи а аз обичам да правя „Каквото си искам“ И тъй отговарям кат ме питат. И не знам защо все завиждат бе?
А освен това и без туй всички нормални българи бегаха офшор, да са ми под ръка денгите да си ги харчим с тях.
Само трябваше някаква цифра да речеш поне. Те и на пенсионерите пенсиите и възрастта им се са „добре закръглени“, че и спестовната книжка дето намерик как майка ми внасяла на дъщеря ми че кат‘ са оженела :-)))

Наистина съгласен съм че се вземаме прекалено на сериозно, за това и аз се шегувам на Нова Година, че да усмихна някой преди да му пожелая нещо и по мъничко, но истинско зарадвано.

Здравето винаги трябвало да се пожелава, но все забравяме и душевното да го наречем поне за имане. И понеже ти си го имаш ти пожелавам да бъде споделено с други през годината. А то и любовчицата с туй е свързана :-)
цитирай
4. misteriavechna - Късметлия си Лекси!
02.01.2019 09:30
Уцели си късмета. Всъщност тук са разбъркани и не отговарят на цифрата, според реда си. Но седем се оказа седем и в другия списък. Така, че да не се чудиш колко закръглена ще е сметката - седем нули, със седем отпред. Ще има за всички прищевки на щерките :))))
Много усмивки да раздадеш, Лекс и здрав да си всякак. Обичай и бъди обичан по много!
цитирай
5. barin - Здравей, misteriavechna. Късмет ...
02.01.2019 11:19
Здравей, misteriavechna. Късмет тртябва да има винаги. Дори не смо по Нова година, скрит в баницата или в кафенето, дадено като листче.
Поздрави!
цитирай
6. misteriavechna - Сбъднати късмети ти желая Barin!
02.01.2019 14:33
Такива, каквито си пожелаваш само ти и ги няма писани нито с кафето, нито с баницата!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: misteriavechna
Категория: Поезия
Прочетен: 1160879
Постинги: 572
Коментари: 1674
Гласове: 1787
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол