27.09.2017 20:58 - Въглероден прекис - реалност или фантазия
Автор: missana Категория: Лични дневници

Последна промяна: 28.09.2017 13:09

В Първо послание до Тимотей /глава 4/, Свети апостол Павел отделя специално внимание на бабите, като приносител на особен вид  нравствена нечистоплътност:

7. От скверни и бабешки басни отбягвай, а се упражнявай в благочестие.

В глава 5 той отделя аналогично внимание и на старците, но този път само за почит:

1. Старец не укорявай, а увещавай го, като да ти е баща; по-младите пък, като да ти са братя.

Той вмъква и специален текст за вдовиците /пак там/:

3. Вдовици почитай - истинските вдовици,

като след няколко стиха доуточнява:

9. За вдовица да се приема жена не по-долу от шейсет години, водила един мъж,

очевидно визирайки опасността от мърсуване и похот при по-младите такива.

А може би именно последните, в качеството си на своеобразви алхимички, са дали своя дан и са открили химичестото съединение, известно под името водороден прекис, което символично се задава чрез емпиричната формула: H2O2. С негова помощ мацки и гейове си изрусяват косите, а от аптеките го купуваме буквално за стотинки, като се обръщаме към аптекаря, стоящ зад гишето с думите:

- Едно шишенце кислородна вода, ако обичате.

Тя е отлично дезинфекциозно средство за външно третиране на ранички, а някои ексцентрични лечители я препоръчват на капки в чаша вода и за перорален прием.

Тук се изкушавам да цитирам отговора на Айнщайн на въпроса на истерична дама:

Кое е най-голямото откритие в науката, г-н Айнщайн?

Запазвайки хладнокръвие големият учен отговорил духовито и находчиво:

Боята за коса, мадам!

Ала сега ще стане дума не за съединението H2O2, а за друго химическо съединение - това с емпирична формула C2O2. Мога да ви уверя, че на земляните то не е и едва ли скоро ще стане известно. Но мога също да ви уверя, че в други звездни системи същото е отдавна използвано и се прилага за синтез на вещество, което на земен език би следвало да се произнася като Силактан /т.е. зареждащо със сили изнемощели организми/. Формулата на Силактан е с гриф Above Top Secret и тя е точно това, заради което в Битие /Глава 3/ Бог казва:

22. И рече Господ Бог: ето, Адам стана като един от Нас да познава добро и зло; и сега - да не простре ръка да вземе от дървото на живота, та, като вкуси, да заживее вечно.

Съединението C2O2 по аналогия следва да бъде наречено въглероден прекис. Мога веднага да ви посоча три различни структурни формули за него, във всяка една от които въглеродът е от четвърта, а кислородът от втора валентност, т.е. спазени са обичайните валентности на участващите в съединението атоми. Тези три формули всеки един от вас, който има елементарни познания по училищна химия, би могъл сравнително лесно да открие и затова не бих ви лишил от това удоволствие да си поиграете на откриватели. За жалост нито една от упоменатите три формули не може да получи реализация в пространството на химическите връзки, което е много капризно и налага допълнителни ограничения. Има, обаче, една четвърта формула, която за жалост вие никога няма да откриете и именно тя решава казуса за съществуването на въглеродния прекис и Силактан. Тази формула се базира на неизвестно засега свойство на земната химия, просто и изящно, но и убягващо й, което, уви, на този етап не ми е позволено да ви разкрия.

1. rosiela - Полезен материал,
27.09.2017 21:12
ама за който има акъл!
2. missana - Благодаря, Роси!
27.09.2017 21:21
Мисля, че доста от читателите в блога са изучавали сравнително добре училищната химия /имам предвид органичната/. За тях едва ли ще е трудно да напишат в емпиричен вид въпросните 3 структурни формули на въглеродния прекис, за които говоря. Според мен това е по-добро упражнение за мозъка от решаването на една банална кръстословица. Да имаш много хубава вечер!
3. ladylady - https://youtu.be/080SZFGnJOI
27.09.2017 21:23
daa, ne e za teb,Roske..

Публикуван на 2.12.2010 г.
АБОНИРАНЕ 1,7 ХИЛ.
SUBSCRIBE SUBSCRIBED UNSUBSCRIBE

Току що обявените Нобелови награди за Химия и Физика отидоха за изследванията свързани с Въглеродния атом. Нобеловата награда за Химия бе дадена на трима учени за разработката на инструмент за манипулиране на въглеродните атоми. Докато наградата за Физика бе получена от двама физици родени в Русия, за техните изследвания на забележителните качества на Графина, много тънка форма на Въглерода.

Докато обявяваха Нобеловата награда за Физика, Кралската Шведска Академия започна ,"Въглерода, основата на всички познати форми на живот на Земята, ни изненада отново."

Те не осъзнаваха колко подвеждащо бе това тяхно изказване. Това, което видяхме в Графина е само бегъл поглед на чудесата, на които е способен Въглерода. Особено, това което ни чака много близко бъдеще!

Преди да разкрием вида на Въглерода, който ще промени всеки аспект на нашия живот, толкова много и драстично нека да поставим на вашето внимание няколко други явления свързани с новините през последните седмици.

Напоследък имаше вихрушка от безпокойство в средите на учените относно откритието, че Слънцето влияе на разпада на радиоактивните елементи на Земята. Открито бе, че някакъв вид странни излъчвания от Слънцето е причината за мутация на материята на Земята.

Това е влиянието на скоростта на разпада на елементи като Въглерод-14, беше особенно тревожно и неочаквано. Въглерода, както бе отбелязано преди е основния градивен елемент на живота както знаем. И Въглерод-12 е най-изобилстващата форма на Въглерода отговорна за 99% от всички познати форми на на Въглерода. Това е изотоп на Въглерода съдържащ 6 протони, 6 електрони и 6 неутрони. 6-6-6. Това звучи ли ви познато?
След Кислорода, втория най-често срещан елемент в човешкото тяло е Въглерод-12. При кремацията, тялото се възвръща към своето състояние на Въглерод-12. След Водорода Хелия и Кислорода, които всичките да газове, Въглерод-12 е най-често среща
4. missana - Чудесна информация, Юле!
27.09.2017 21:30
Наистина въглеродът е свързан с голямата тайна на живота.

П.П. Що се отнася до Роси, ще кажа, че тя е жена с висок морал и е отлична поетеса.
5. ladylady - по Делата ще ги познаете...видеото ми е Бест дъ Бест..нали
27.09.2017 21:41
missana написа:

6. missana - по Делата ще ги познаете...видеото ми е Бест дъ Бест..нали
27.09.2017 21:48
ladylady написа:
missana написа:
Наистина въглеродът е свързан с голямата тайна на живота.

Да, видеото ти е върхът. Благодаря повторно! Просто си прекрасна, когато поискаш. А ти винаги го можеш. Зная го!
7. staler - ами и аз тука докато си лежим на ди...
27.09.2017 21:59
ами и аз тука докато си лежим на дивана открих формулата на въглеродния трекис..
8. missana - Открили сте една от трите формули, които упоменах в текста си. Те са тривиални.
27.09.2017 22:13
staler написа:

Но не сте в състояние да откриете четвъртата - Истинската. Няма землянин годен да стори това засега. В частност това касае и Вас.

П.П. Ако не сте се пошегували, Ви поздравявам за това малко откритие!
9. staler - пошегувах се, не ме поздравявайте. ...
27.09.2017 22:50
пошегувах се,не ме поздравявайте.между другото ,вие землянин ли сте?
10. missana - Добре е, че имате чувство за хумор.
27.09.2017 23:15
staler написа:
пошегувах се,не ме поздравявайте.между другото ,вие землянин ли сте?

Това пролича и от въпроса Ви. Лека вечер и ведри мисли!

Автор: missana