Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.07.2021 09:46 - Не мразя големите поети, а големите мисирки
Автор: blackvibrator Категория: Изкуство   
Прочетен: 2866 Коментари: 12 Гласове:
12


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
 В коментар една тролеса графоман, към която и в други постинги съм се обръщал, твърди, че съм мразел големите поети, и, както винаги лъже.
Изобщо не мразя големите поети, а ги обожавам, както и изобщо Поезията, затова съм завършил Българска филология.
Но наистина ужасно мразя някои други неща.Например патологичната суетност, нарцисизъм и вторачване в собствения си пъп като център на вселената.Помпозното празно дърдорене.И особено използването на смъртта на някой голям творец като повод за евтин пиар от страна  на някои потребители като въпросната тролеса графоман и нейния трол паж и шут, единствено възползвали се от кончината на Ивайло Балабанов единствено от нарцистични подбуди.
Тоя, който истински обича и почита починалите, се слива сам с тях, пречиства се чрез тях, а не пуска постинги в блог.бг, за да съзерцава броя на гласовете и прочитите си.




Гласувай:
12



1. blackvibrator - И, тролесо, Бог наистина вижда.
21.07.2021 10:40
Как ме кълнеш из блога, размахваш списък със стотици "мои" никове, как злобата, омразата и низостта те карат да наричаш изроди трима блогъри, как постингите си с помпата на оня идиот ти са еманация на уродливост, как с минусите в тях, които не са от мен, но горещо аплодирам, защото с манията си по точките ги заслужаваш,стават на памперс, как си фалшива, нагла и неграмотна.
Вижда, бъди сигурна.
цитирай
2. starforlife - ~
21.07.2021 11:56
blackvibrator написа:
Как ме кълнеш из блога, размахваш списък със стотици "мои" никове, как злобата, омразата и низостта те карат да наричаш изроди трима блогъри, как постингите си с помпата на оня идиот ти са еманация на уродливост, как с минусите в тях, които не са от мен, но горещо аплодирам, защото с манията си по точките ги заслужаваш,стават на памперс, как си фалшива, нагла и неграмотна.
Вижда, бъди сигурна.

Уф, след малко ще коментирам.
цитирай
3. starforlife - Та:
21.07.2021 12:10
blackvibrator написа:
Как ме кълнеш из блога, размахваш списък със стотици "мои" никове, как злобата, омразата и низостта те карат да наричаш изроди трима блогъри, как постингите си с помпата на оня идиот ти са еманация на уродливост, как с минусите в тях, които не са от мен, но горещо аплодирам, защото с манията си по точките ги заслужаваш,стават на памперс, как си фалшива, нагла и неграмотна.
Вижда, бъди сигурна.

- Това за кълненето ще го прескоча, защото нЕмам поетичната душевност да го коментирам.
- За списъците с НИК-овете - също, защото нЕмам техническия капацитет пък да го коментирам.
(Но отговорно заявявам, че 99% от размахваните "твои"НИК-ове - не са твои. Ако й е кеф на СтойенчоПлондерицата - за мои да ги приеме и обявява - ще ми е смешно, нищо повече.)
- Виж "Изрод" не си я давам и ще одим при Дахтеров (дето, смех, й бил придворен нотариус - като придворния палячо Блячо, та чак дори Клиентски тайни и доверявал).
- ОТ ИМЕТО НА ТОЗИ, КОЙТО ПРАВИ ПОСТИНГИТЕ Й НА ПАМПЕРСИ - ПРИЕМАМ ГОРЕЩИТЕ аПЛОНДАции и ще ги предам, защото знам кой е.
О, неее, не съм аз. Ако... Когато... Аз реша да й/м го причиня - няма да са памперси, а дамски превръзки.

С две думи: Неприятен текст в постинга, по правдив и истинен.
цитирай
4. eva666 - бе, който е Велик..се вижда, и през Океани )
21.07.2021 13:16
3. starforlife

на СтойенчоПлондерицата - за мои да ги приеме и обявява - ще ми е смешно, нищо повече.)
цитирай
5. eva666 - ...аз, па харесвам...'тежките'..текстове...прав си!
21.07.2021 13:17
blackvibrator написа:
Как ме кълнеш из блога, размахваш списък със стотици "мои" никове, как злобата, омразата и низостта те карат да наричаш изроди трима блогъри, как постингите си с помпата на оня идиот ти са еманация на уродливост, как с минусите в тях, които не са от мен, но горещо аплодирам, защото с манията си по точките ги заслужаваш,стават на памперс, как си фалшива, нагла и неграмотна.
Вижда, бъди сигурна.

цитирай
6. анонимен - Тя мен ме е обявила, че съм ти. Джу...
21.07.2021 13:20
Тя мен ме е обявила, че съм ти.
Джулайна смята, че съм Мара. Дупедало преди викаше, че съм Рустам. Русенският храбрец Чернопръц вика, че съм starforlife. Вероятно има и още.
цитирай
7. blackvibrator - Така и не разбрах кои са трите изр...
21.07.2021 13:49
Така и не разбрах кои са трите изрода, които тролесата така диво мрази.Аз съм първиЯ, очевидно е, Джулайна е вториЯ, но кой е третиЯ?
Аз съм още и ментален клошар, с жълта книжка, според нейниЯТ ибрикчия съм и някакъв персонаж от снимка, нямам нищо против, но обръщам внимание на факта, че да кълне така, особено пък заради минуси, е проява на злоба, агресия и нехристиянско поведение.
Който помпи и минусира тролесата, е със специални заслуги за тоя блог, защото истината е, че Чудесницата и пажовете й отдавна превърнаха това място в резерватЪТ на таласъмите.
цитирай
8. notfun - 6. puk2 - Тя мен ме е обявила, че съм ти. Джу..
21.07.2021 15:11
....пуки.,важноо, е. ко мисли..Китайският..Чушкопек
/ той, е СобственикА на блоКЪТ....


Ментета
Ментето Puk10, нали знаеш, че знам кой си? :)
цитирай
9. анонимен - Ей, на. Джулайната пак изходи по...
21.07.2021 15:24
Ей, на. Джулайната пак изходи поредната си безсмислица. Много напомня на лексито по липса на връзка с действителността.
цитирай
10. fun1001 - пукНица 22. както виждаме, Тотална БЕЗмислица ..си ти...
21.07.2021 23:33
обикаляш сега, да се мазниш тук там,за да.."покриеш" че си
лу..крава, мараОбщата.1917, и алабалова...

не можеш мен, да прикоткаш, никогааа...макар, че се натискаш...
аз не съм ти...Червена мУхоморка, като Расса Кокошкова, нито
самотна дрта мома, като Валдорка Дърева, нито пък дрт Червен плазмодий
като твоите..ортаци...рустама и Ики Маус, и Дядя Пърдяторъъ

за тях, ставаш, и за пантото, както писах Китайският..Чушкопек...)))
смешна и жалка старлетка..която 20 г си загубила Младостта в чатове..
значи, си грозна ,и затворена у дома, по 24ч.
това се види на ТВ екранчето, марийке)
цитирай
11. troina - как, кой ?..морскипесни, валеркови..))
22.07.2021 14:12


Така и не разбрах кои са трите изрода, които тролесата така диво мрази.Аз съм първиЯ, очевидно е, Джулайна е вториЯ, но кой е третиЯ?
цитирай
12. milady - мароо, с тезз пинизи тъпи, ме изгониха от Цирка ))))
02.08.2021 12:20
6. puk2 - Тя мен ме е обявила, че съм ти. Джу..

Ментета
Ментето Puk10, нали знаеш, че знам кой си? :)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: blackvibrator
Категория: Рецепти
Прочетен: 86934
Постинги: 61
Коментари: 153
Гласове: 41
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031