Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
10.04.2021 05:55 - Все търсещи, Све любещи...
Автор: lexparsy Категория: Изкуство   
Прочетен: 1693 Коментари: 4 Гласове:
12

Последна промяна: 12.04.2021 03:25

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
Не сказани сме, 
в свят от все и све сънуван сън, 
   а споделящи се! 
Не страдащи сме, 
с вселенска фикция от нас навън, 
   а радващи се!   

Все търсещи се сме, 
с фрактален спин чрез време-странство, 
   тъй разбиращи се! 
Све любещи сме, 
Богоподобни сме, и в холограмно тайнство, 
   Нему стремящи се!   

image


-------
   Така ме събуди да съм бил написал тъмносинята Светка. Защото така можело да разкаже какво съм бил сънувал. Аз се съгласих, защото все ми се цупи, че не съм бил написал в блога просветкащите и взрения... Все едно съм длъжен да и бъда медиен лобист, а после мен да мразят и класифискализират браточка... 
   А светлосинята протестира, че било имало много непознати думи за хейтърите, телевизионно просветените и поеТачените анализатори... Но аз понеже ми се спи, категорично заявих, че нямам никакво намерение да медиВятърствувам  анаЛизаторски в нета... Но тя пък пак на пук се изпъчи, че този път можела да разкажа сънуване с човешки думи... 
   — Хе, Хе...- викам и - че ако някой не е разбрал тъмносинята, кой ще ти чете просветкъщите простотии ма.... Имам да си доспивам и друга важна, лична и себична работа днес, и не ме занимавай...!

-------
   Не съм търсил клип за поздрав на приятели, но Господ ми набута да си пусна "More Than This" Харесвам Brian Ferry, но само неговото лично творчество и песни, отделно от "Roxy Мusic"... А те си личат, и аз съм си ги подбрал. Ще изповядам че любимата ми е "Авалон" :-)





Гласувай:
14



1. wonder - Е, защо се оплакваш, при все, че днес ...
10.04.2021 10:05
Е, защо се оплакваш, при все, че днес Светката ти е доста мъдрословна в поетичността. ;)))
Много ми хареса стиха! Особено в частта "не страдащи сме, а радващи се".
И часът ти на публикуване може да се тълкува нумерологично по няколко начина, но числата са все хубави.
Да са ти светли съботата и неделята! А и всички други дни!
цитирай
2. tonsun - Здрасти, Лекс! (hi) Твоите Св...
10.04.2021 10:24
Здрасти, Лекс! (hi)
Твоите Светки ме "светнаха" да си припомня думите на един изключителен писател и драматург...
"Нашият вид, човешкият, е единственият съзидателен вид и той разполага само с едно творческо оръдие – ума и духа на отделния човек.
Свободното, незнаещо граници съзнание се преследва, ограбва, притъпява и упоява от безчестие, недохранване, потискане, принудително насочване, от зашеметяващите удари на уеднаквяването.
Ето защо вярвам, че свободният, търсещ ум на човека е най-скъпоценното нещо на света."
Джон Стайнбек
Хубаво е да сме Търсещи хора!
Търсим отговори, но преди това сме си задавали въпроси...
А въпроси може да задава само човекът, който мисли...
А те точно с тая привилегия, не всеки се е сдобил.;) Да си пожелаем повече да бъдат осенени от тая благодат...Мисленето!
Поздрави за твоите Светки. Бъдете здрави! (hi)
цитирай
3. lexparsy - Ценя твоето мнение Дела
10.04.2021 14:52
wonder написа:
Е, защо се оплакваш, при все, че днес Светката ти е доста мъдрословна в поетичността. ;)))
Много ми хареса стиха! Особено в частта "не страдащи сме, а радващи се".
И часът ти на публикуване може да се тълкува нумерологично по няколко начина, но числата са все хубави.
Да са ти светли съботата и неделята! А и всички други дни!

   Ценя твоето мнение Дела, и чисто го приемам за комплимент.
   И днес като излязох, пак цял ден гледам страдащи хора... Но ако се вгледаме в тях по-дълбоко, ще видим че самате причина че дълбоко вярват че са част от реалността на един кошмарен сън който им е вменявам цял живот и са си повярвали. А телевизора и медиите продължават да го вършат, дотолкова че са се влюбили в своето страдание и и ги е страх да избягат от съня си...
... Но повода да напиша така наистина беше един интересен сън,.. Накратко..., осъзнах една емоция като повтаряема фракталност във времето и измеренията на пространство... И имаме избор дали да я вкаменим в паметник, под този образ, или да я оставим жива и да твори свои подобия... Но за жалост и негативните мисли пред очите ни творят свои подобия... "Светлосинята ми Светка" искаше да разкаже с много повече думи, но и тези са достатъчни за "правилно сънуващите".
Защото никой нищо няма да научиш с празни приказки..., Но виж Поезията е друго по-холгромно споделяне между хора с емпатия!
Затова аз благодаря на твоята емпатия Дела!

П. А часа на публикуване беше 5:52, а аз изчаках три минути да прочетс пак и да му лепна нумерологичност. :-))))
цитирай
4. lexparsy - Неподражаема е твоята изказност Тонсън :-)
10.04.2021 15:27
   Както винаги и ти размисляш повече, отколкото едно кратко стихче... :-)
Не бях чел тази мисъл на Стайнбек, но и той мъдро казва очевидното за всички с духовно зрение... че сме призвани да се борим създателното в нашата Душевност творяща чрез познание и любов, да не попадне под властта на ентропията, към която се стреми нашата Морбидност. Последната дума аз си харесах към антипод за разбиране...
   А като се огледаме Ще видим как познанието е разбито на науки, чиито основни емпирични аксиоми, спрени от движение с коорфонатми системи Нула, Нищо, Покой... и най-вече Ентропия...
   Затова и критерии за интелигентност ни е станал Ума който дава готови отговори, предоставени наготово, или заучени чрез демагогия, а не този който задава въпроси и се развива, изучава и себе си и вселената...
   Уффф, светлосинята пак се разприказва, но поне на хора като тебе и позволявам.. :-))))
Бъди и ти здрав и предизвикателен най-вече духовно! Тогава ще можеш да свалиш маската, защото освен че няма да прихванеш вируса но и ще ваксинираш останалите...
— Млъкни маааа!
Извиняеай, на Сетката кряскам... :-)))
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1363713
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7375