Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
22.03.2021 16:12 - ГЛЕДНА ТОЧКА НА ЩАСТИЕТО - СНИМКИ И СТИХОТВОРЕНИЕ
Автор: rosiela Категория: Изкуство   
Прочетен: 1402 Коментари: 3 Гласове:
0

Последна промяна: 22.03.2021 17:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
В СБЖ , София, на поетичен рецитал, миналата година. Вдясно съм аз.


image  
 
 


За щастието има много книги,

но аз не съм прочела ни една,
разказвали ти как да го постигнеш
и как да бъдеш търсена жена.

А аз съм толкова своеобразна,
че правилата хич не ме ловят,
но пълно е било с момчета разни,
желаещи да им открия път.

Не знам какво и как се получава,
горят пожари в мъжките очи,
обаче пък и аз не се предавам,
ако обичам - просто ми личи.

Приключа ли - отново проличава.
На никого не давам аз съвет,
но щастието покрай мен остава
не само като временен сонет.

Додето то вълнува се и жари,
аз го разглеждам малко по- добре,
не са ми нужни хиляди пожари,
един единствен, но за векове.

Да може да се бори със живота,
във който любовта е само част
и да се взима точно свойта кота,
да мисли " ние" и да мисли " нас".

Останалото може да го пеем
с красиви думи, дадени от Бог,
но има хора, дето го живеят
и без поезия живота строг.

Да го направиш хубав - е изкуство
и щастието в него да вплетеш.
Божествено да бъде всяко чувство,
на верния човек да се опреш.

С подадена ръка от небесата
и в другия живот ще е до теб.
Белязана е някъде звездата,
душата просто чака своя ред.

22 март 2021г., София
Росица КОПУКОВА

Чукнете върху снимката, излиза цялата.


image


























Гласувай:
3



1. rosiela - ГЛЕДНА ТОЧКА НА ЩАСТИЕТО
22.03.2021 16:12

За щастието има много книги,
но аз не съм прочела ни една,
разказвали ти как да го постигнеш
и как да бъдеш търсена жена.
А аз съм толкова своеобразна,
че правилата хич не ме ловят,
но пълно е било с момчета разни,
желаещи да им открия път.
Не знам какво и как се получава,
горят пожари в мъжките очи,
обаче пък и аз не се предавам,
ако обичам - просто ми личи.
Приключа ли - отново проличава.
На никого не давам аз съвет,
но щастието покрай мен остава
не само като временен сонет.
Додето то вълнува се и жари,
аз го разглеждам малко по- добре,
не са ми нужни хиляди пожари,
един единствен, но за векове.
Да може да се бори със живота,
във който любовта е само част
и да се взима точно свойта кота,
да мисли " ние" и да мисли " нас".
Останалото може да го пеем
с красиви думи, дадени от Бог,
но има хора, дето го живеят
и без поезия живота строг.
Да го направиш хубав - е изкуство
и щастието в него да вплетеш.
Божествено да бъде всяко чувство,
на верния човек да се опреш.
С подадена ръка от небесата
и в другия живот ще е до теб.
Белязана е някъде звездата,
душата просто чака своя ред.

22 март 2021г., София
Росица КОПУКОВА
цитирай
2. missana - Умееш да постигаш синтеза между личното и философското в творбите си, Роси.
22.03.2021 19:03
Точно това те отличава от обширното множество на пишещите поезия. Във всеки твой стих откривам прозрение за живота подплатено с мъдрост. И настоящият прекрасен стих не прави изключение. Двата финални куплета са яркото доказателство:

"Да го направиш хубав - е изкуство
и щастието в него да вплетеш.
Божествено да бъде всяко чувство,
на верния човек да се опреш.

С подадена ръка от небесата
и в другия живот ще е до теб.
Белязана е някъде звездата,
душата просто чака своя ред."

От такава поезия човек може само да се учи!

цитирай
3. rosiela - Благодаря ти сърдечно, Младене.
22.03.2021 20:05
много хубав приятелски коментар.
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: rosiela
Категория: Поезия
Прочетен: 6605494
Постинги: 5041
Коментари: 23943
Гласове: 9774
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031