Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Архив
Постинг
02.12.2020 08:43 - Часовник
Автор: wonder Категория: Изкуство   
Прочетен: 5750 Коментари: 17 Гласове:
57

Последна промяна: 02.12.2020 08:44

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
image 

Ако стрелката на часовника съм аз, 
навярно ти си правилното време. 
В тиктакането тъжно има странна власт, 
от чийто ритъм раждам се в поеми. 
От миговете бели, северният бряг 
препуска денонощно към очите. 
И сенките от сън, с дъха на стар коняк, 
потъват сред потопа на вълните. 
Отключили сами дванадесети час 
ритмично разминават се камбани, 
броили полунощно с трепетния глас, 
през моя сън, на любовта ти раните.


Тагове:   часовник,   лирика,   дела раи,


Гласувай:
59



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Дела,
02.12.2020 08:50
много оригинално стихотворение. Изненадах се. Поздравления.
цитирай
2. wonder - Дела, много оригинално стихотв...
02.12.2020 08:52
rosiela написа:
Дела,
много оригинално стихотворение. Изненадах се. Поздравления.


Стар стих... като отлежал коняк. ;)))
Благодаря!
цитирай
3. vesever - Чаровно и мило е. Поздрави, Дела, и ...
02.12.2020 10:34
Чаровно и мило е.
Поздрави, Дела, и хубави празници да имаш!
цитирай
4. skras - Две души ..
02.12.2020 11:11
Ако тиктакат в синхрон времето за тях е спряло и няма власт над тях. И сливат се в блаженство.
цитирай
5. wonder - Чаровно и мило е. Поздрави, Дела, и ...
02.12.2020 12:14
vesever написа:
Чаровно и мило е.
Поздрави, Дела, и хубави празници да имаш!


Мерси, Веси!
И на теб хубави Рождественски дни - здрави и весели! :)))
цитирай
6. wonder - Две души. . Ако тиктакат в синхрон ...
02.12.2020 12:16
skras написа:
Две души ..
Ако тиктакат в синхрон времето за тях е спряло и няма власт над тях. И сливат се в блаженство.


Крас, ти знаеш какво е Хармония, лекота в общия полет и изобщо си ми от най-любимите Читатели! Обич, обич... изпращам накъмто теб. ;)))
цитирай
7. lexparsy - Ей, Делаааа, така и на мене ми изненада Музата...
02.12.2020 13:31
   Ей, Делаааа, така и на мене ми изненада Музата, с този за  вдъхновен от стрелките ни любовни стих, че е решила да те поздрави, като ми диктува нейн си....
   Чек' поне да ти го напиша и на тебе, че да мирне,  защото закъснявам за среща с днешното ми декемврийско Слънце, не със секундни минути само ..:-)))

Любовта ни, без стрелки за време...

Емоции не чакат и секундите,
и тиктакат ежедневното ми бреме,
минутни мисли мерят ми заблудите,
че стрелка съм важна в часове от време,
с които пък отмервам си подбудите,
дет' дал съм на деня, ил' той ще ми вземе.
В съня си се отмервам спрямо будните,
без стрелки за любовта да се прозре ме.

   Е..., не е като твоя стар коняк..., направо като коктейла "шотландско утро", с доматен сок и тъмна бира емоционални мерудии... (разказах го на Тонсън), но при тебе ще отлежи, че да стане за по-качествена ароматност,  в някое време, като на Пук спра да си вярвам на поеТачените оценители, че "не ставам"... :-()))
   Лекс

П. П.  После ще Проверим, дали пак, на Пук едновременно, точно в осем, ще получим по осем минуса. А някои напук са си маскирали плюсовете на четирилистни детелинки, с които да скрият кенефа напомпан поетично,  който им е инвестиран да питат, защото аз в постинга си  им казах, че съм му прошепнал нещо.... %-(=)
    Отивам да разкажа и на Слънцето, че да ме грейне,  стоплено от смях... :-)))) 
цитирай
8. wonder -    Уффф бе Делаааа, така пак на Пук ...
02.12.2020 15:01
lexparsy написа:
   Уффф бе Делаааа, така пак на Пук ми изненада Музата, че е решила да те поздрави за прекрасния стих, като ми диктува нейн си....
   Чек' поне да ти го напиша и на тебе, че да мирне, защото закъснявам за среща с днешното ми декемврийско Слънце, не със секунди и минути даже...:-)))

Емоции не чакат и секундите,
и тиктакат ежедневното ми бреме,
минутни мисли мерят ми заблудите,
че стрелка съм важна в часове от време,
с които пък отмервам си подбудите,
дет' дал съм на деня, ил' той ще ми вземе.
В съня си се отмервам спрямо будните,
чрез стрелки за любовта да се прозре ме.

   Е..., не е като твоя стар коняк..., направо е като коктейла "шотландско утро", с доматен сок и тъмна бира (разказах го на Тонсън), но при тебе ще отлежи, да стане за по-качествена ароматност, някое време, кат' спря да си вярвам на поеТачените оценители, че "не ставам"... :-()))
   Лекс

П. П. После ще Проверим, дали пак, на Пук едновременно, точно в осем, ще получим по осем минуса. А някои напук са си маскирали плюсовете на четирилистни детелинки, с които да скрият кенефа напомпан поетично, който им е инвестиран да питат, защото аз в постинга си им казах, че съм му прошепнах нещо.... %-(=)
    Отивам да разкажа и на Слънцето, че да си умра от смях... :-))))

Разказвай на слънцето всеки ден, защото знаем, че Благодатта на Земята идва от Слънцето. И му пращай любов, защото, както казва Дънов: "Всичко в света живее в Любовта и чрез Любовта. Всичко, което виждаме: звездни вселени, слънца, планети, е проява на Любовта. Целият Космос в неговата единност, целият физически свят е проявена, материализирана Любов. Пропътувайте цялото небе, цялата Вселена, обиколете всички светове, навсякъде ще ви кажат, че Бог е Любов."
цитирай
9. blackpredator - с туй стихо,
02.12.2020 16:59
спря тока на хисарския цървул!
и скарата на санитарното кифте..;)
цитирай
10. wonder - с туй стихо, спря тока на хисарския ...
02.12.2020 20:34
blackpredator написа:
с туй стихо,
спря тока на хисарския цървул!
и скарата на санитарното кифте..;)


Бих казала, като Дъглас Адамс: Влязох. Огледах се. В магазина на хотела имаше само две прилични книги и аз ги бях написала и двете, далеч от всякакъв цървул на скара. ;)))
А понеже и тази вечер, като всички други, ми е щастлива да пием по един Гимлет с намигване и да си представим следната картина по Чандлър - Той обича поезията, шахмата и класическата музика, но нищо не разбира от тях, а "етичният" му кодекс е по-твърд от погледа на проститутка, на която са предложили романтична любов.
Тя - така се е втелясала в лъжите си, че им е повярвала. Сега е замаяна като дервиш, безсилна като повредена перална машина, смазана като настъпен банан, неуверена и със същите шансове за успех, като на балерина с дървен крак.
цитирай
11. kliomba - С какво пак си жегнала простаците в ...
02.12.2020 20:37
С какво пак си жегнала простаците в блога, та овоняват вече цяла седмица с размножаване и простотии? ;)
"Отключили сами дванадесети час
ритмично разминават се камбани"
цитирай
12. wonder - С какво пак си жегнала простаците в ...
02.12.2020 20:39
kliomba написа:
С какво пак си жегнала простаците в блога, та овоняват вече цяла седмица с размножаване и простотии? ;)
"Отключили сами дванадесети час
ритмично разминават се камбани"


С нищо бе, невинна съм. ;)))
Те са фрустрирани от злото по рождение.
Не може да им се помогне.

Камбаните са символ на поне 3 неща. Сети се сам.
цитирай
13. wonder - Прекрасно стихо, катализира въ...
02.12.2020 20:42
planinitenabulgaria написа:
Прекрасно стихо,
катализира възппиятията...


Благодаря!
Съгласна съм с катализата. Ако можеше с думи да ръсим мозъци, еййй, голямо щастие щеше да е! ;)))
цитирай
14. tonsun - Духът, където и да се появи, е тор...
02.12.2020 21:36
Духът, където и да се появи, е тормозен и затворен - и, разбира се, веднага се поставя клеймото на бездуховност върху него. - Томас Бернхард

Нищо ново под слънцето. Сивите души винаги ще протягат пипала към цветното, светлото, нестандартното...
цитирай
15. wonder - Духът, където и да се появи, е тор...
02.12.2020 23:07
tonsun написа:
Духът, където и да се появи, е тормозен и затворен - и, разбира се, веднага се поставя клеймото на бездуховност върху него. - Томас Бернхард

Нищо ново под слънцето. Сивите души винаги ще протягат пипала към цветното, светлото, нестандартното...


Факт! :)))
Ние сме от слънчевите хора - усмихнати, радостни, удовлетворени и с шарени топли чувства! :)))
цитирай
16. stela50 - Поздрав, Дела!
08.12.2020 00:40
Започвам с последните думи преди моя коментар:
"Ние сме от слънчевите хора - усмихнати, радостни,
удовлетворени и с шарени топли чувства!"...
И това е прекрасно!
Оригинално и специално... и стих, и картина...
Вече любимо...

цитирай
17. wonder - Поздрав, Дела! Започвам с пос...
08.12.2020 07:44
stela50 написа:
Поздрав, Дела!
Започвам с последните думи преди моя коментар:
"Ние сме от слънчевите хора - усмихнати, радостни,
удовлетворени и с шарени топли чувства!"...
И това е прекрасно!
Оригинално и специално... и стих, и картина...
Вече любимо...



Благодаря!
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: wonder
Категория: Изкуство
Прочетен: 15126169
Постинги: 3220
Коментари: 32032
Гласове: 193736
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031