Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
08.02.2021 20:06 - Великия Алхимик задава само умни въпроси!
Автор: marknatan Категория: История   
Прочетен: 1762 Коментари: 1 Гласове:
4


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Приятели! Ученият няма да излъже! Ставало е дума, че аз съм описвателноразказвателен типаж, тип лишен от когнитивни възможности индивид! Това е от френския, приятели! Ставало е дума, че френският език е описателен. Нали? Владея ли го на български, а , приятели? Преди години бивша моя и преподавателка  на балдъзата, която тоже не ми е чужда по дифолт , да ми викат балдъзкин, ако лъжа на честна тракийска, ме покани да да кандидатствам за професор. Тогава, приятели , СПТУ -тата заведения не си избираха сами професорите, приятели от френското " про - фЕ-сор" а се утвърждаваха централно, а мене ме псоочиха директно за дидаскалос!!! Отидохме в киносалона, където щяха да одобрят кандидатурата ми, защото вече бяха , чели за откритияти, ми приятели, ученият няма да излъже, може да забрави, че  е отвил баба алхимица в леглото с двамата славянски братя по-миналото лето, но мятрялното откритие откритие остава на чаршафа, истината Ви казвам приятели! Пълно с професори около мене, насядали и ме гледат! Приятели! Представяте ли си, те  професорите насядали в кионоисалона и ме гледат! А аз няма къде да седна, защото на моя стол, приятели, само облегалката му оставили, забравили да сложат седалка ! Колко съм клечал, изръбих си и д-то на тая облегалка, коелената ме болят от клечене , но само умни въпроси задавах, приятели! Най-накрая, професорът до мен, който от мен не можа да вземе думата, взе думата последн! Но, който се смее последен най-хубаво се смее приятели! И каза, че има само една препоръка, да не се казва, че зададеният въпрос е добър, приятели! Да се изчисти от употреба квалификацията на зададените въпроси!
Защото на предходния е казано ,че е добър!
А аз бях предходния, приятели!
 Нека сега този претенциозен историк да ме критикува!




Гласувай:
5



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: marknatan
Категория: История
Прочетен: 3849920
Постинги: 1122
Коментари: 4084
Гласове: 1727
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031