Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
21.01.2021 23:02 - Админ защо не изтриеш на Копукова постовете, изнася лични съобщениея преправени -и аз мога -ето
Автор: jupel Категория: Други   
Прочетен: 816 Коментари: 0 Гласове:
2

Последна промяна: 19.03.2021 19:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

част от тях

Re: Re: Re: Re: ей, 

РОСО,КАК МОЖЕШ ДА МРАЗИШ ЧОВЕК ,КОЙТО НЕ ПОЗНАВАШ

И САМО ЗАЩОТО СИ НИЩО ПРЕД МЕН,

КАКВО ПРАВИШ Я КАЖИ КАКВО МОЖЕШ

ДА СИ КУПУВАШ

КНИЖКИ И НАГРАДИ


ЗА НИЩО НЕ СТАВАШ

И ХОРАТА ГО РАЗБРАХА

ДРАЗНИ ТЕ ЧЕ ТИ ГО КАЗВАМ ОТКРИТО


НО ТИ СИ ГО ИЗПРОСИ

А ЗА ДЪЩЕРЯ МИ


НАИСТИНА ЩЕ РЕВЕШ

ОБЕЩАВАМ СИ

Изпратено: 22:06 От: jupel

Изтрий



 И ОЩЕ ЕДИН  -ТИ....
  ТИ ,СТАРЧЕ ka4ak вече ми писа ,че си гаден и на Пеевски човек,трябваше ли пак да го доказваш,като ми пращаш блогбеге и ИМ РЕВЕШ КАТО ОЩИПАНА БУЛКА ОТ МЕН?!

Последни 20 регистрирани посетителя

19:31 - blogbg
19:15 - ka4ak



Re: Re: Re: ей, 

Мълий-й-й-й-й-й.....грозна ще търкаш наровете ,аз ще те накарам да ревеш

Изпратено: 22:04 От: rosiela

Изтрий | Отговор


Re: Re: ей, 

ВЪРВИ МАЙНАТА СИ

НИКОГА НЯМА ДА РЕВНА
И ТО ЗАРАДИ ТАКАВА
ТЪПА И ГРОЗНА, ДЕБЕЛА С....

Изпратено: 22:04 От: jupel

Изтрий


ей, 

ще спреш ли да ревеш  на админ от мен,не щеш ...тогава ...

Изпратено: 21:51 От: jupel

Изтрий

 

 

Re: Re:

Не се нуждая от помощ,
всичко преживях
и оцелях


а аз съм силна

издържам всичко
дори тази кривозъба дебела свиня ТУК която с пари всичко купува

НО НЕ ..НАМЕРИЛА Е МАЙСТОР АЗ СИ Я РАБОТЯ НАВЪН ПО ЯКО
дето не си е платила още

Изпратено: 22:42 От: jupel

Изтрий



 

Re: Ку-ку,

дего твойто дете , я.............е

Изпратено: 22:42 От: jupel

Изтрий

Ку-ку,

.......... КАТО НА ДЪЩЕРЯ ТИ Е БОКЛУК

Изпратено: 22:43 От: rosiela

Изтрий | Отговор

 

дори и да умра не ми пука, но тебе те е страх за животеца ти

и книжките  ти въшливи

Изпратено: 22:43 От: jupel

Изтрий



Re: ЕЙ,СЪЩЕСТВО НЕЧОВЕШКО

А бе ти ще търкаш нарове още, това запомни от мене. Имам мерак да влезеш, където ти е мястото.
На моите книги на първата заглавна буква не можеш да стъпиш, щото си проста като селско миризливо гюбре! Ха-ха-ха, побърканата тя!

Изпратено: 22:25 От: rosiela

Изтрий | Отговор




ЕЙ,СЪЩЕСТВО НЕЧОВЕШКО

никой не говори с тебе нито аз нито дъщеря ми те познава,


ти си паранояяяяяя,

върви се лекувай -

и лъжеш като софийска циганка

ИЗОБЩО НЕ МОЖЕШ ДА СЕ МЕРИШ С МЕН ПО СИЛА И ДУХ

затова ти е болката
и НИЩО НИЩО НЕ МОЖЕШ ОСВЕН ДА СИ КУПУВАШ ВСИЧКО И КНИЖКИ, И НАГРАДИ

но всичко има край

ще ти види някой сметката помни

и аз съм астроложка


ха ха

айде майната ти ...върви се лекувай


Изпратено: 22:21 От: jupel

Изтрий


БАБИ, ами ти си жив боклук?

Изпратено: 21.01 23:09 От: rosiela

Изтрий Отговор



Re: Re: Re: Re: Re: R

Боклук! И ти, и дъщеря ти.

Изпратено: 21.01 23:10 От: rosiela

Изтрий | Отговор

 

Re: Re: Re: Re: R

луда си ти като си се заяла с жена която не познаваш
признай си че не си ме виждала, дъщеря ми също--ти си ПАРАНОЯ

от самотата ти, но и от ЗЛОБАТА ТИ

Изпратено: 21.01 22:49 От: jupel

Изтрий

 

Re: Re: Re: R

ТИ ЛЪЖЕШ, БАБИ. ИНТЕЛЕКТУАЛКИТЕ И МНОГО УМНИ СМЕ ТАКА. НЯМАМ НИКАКВИ ПРИРОДНИ ПРОБЛЕМИ.

Изпратено: 21.01 22:47 От: rosiela

Изтрий | Отговор

 

Re: Re: R

стига лъга, наистина имаш циганска кръв да лъжеш

а що не и покрадваш...плагиатстваш

Изпратено: 21.01 22:45 От: jupel

Изтрий




 

Ку-ку,

АМИ НЕ СЪМ ИСКАЛА, НЕ СЪМ ГО ИМАЛА, БАБИ. ВЪПРОС НА ПРЕДПОЧИТАНИЕ.

Изпратено: 21.01 22:45 От: rosiela

Изтрий | Отговор




 

Re: Ку-ку,

коя нормална неще деца, мислиш ли че някой ще ти повярва

наистина ли си наивна на тази тема?
явно

Изпратено: 21.01 22:46 От: jupel

Изтрий


19:55 - Ще пускам постове срещу тях, докато изтриете постовете им срещу семейството ми,каквото те нямат. автор: jupel категория: Забавление   image
прочетен: 0 коментари: 0 гласове:  0
 
 image
копук | bgjargon - речника на улицата - BGЖАРГОН .com
www › word › meaning › копук
9.04.2015 г. — копук - глупав човек. ... копук. негоден за военна служба. не го взеха да служи, защото е копук ...
РР нищо лично:)


image


а ето и другата -ДИРИГЕНТКАТА -ДАНИЕЛА РАЙЧЕВСКА-WONDER

ЗАДКУЛИЕ ПЪЛНО, МАШАТА НА ДАНИЕЛА  Е РОСА И ОЩЕ НЯКОЛКОТО...!


image  
 




Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: jupel
Категория: Изкуство
Прочетен: 2445771
Постинги: 2836
Коментари: 1224
Гласове: 14317
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031