Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
30.05.2020 07:01 - Крим наш! І Київ?
Автор: kvg55 Категория: Забавление   
Прочетен: 7465 Коментари: 60 Гласове:
16

Последна промяна: 30.05.2020 07:36

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
30.05.2020г.


image

     Трима бивши посланици на Съединените щати в Украйна – Стивън Пайфър, Джон Хърбст и Уилям Тейлър – се събрали на по уиски и измъдрили следното предложение : да се използва пандемията от новия коронавирус (COVID-19) за оказване на натиск върху Русия и "връщане" на Крим в Украйна. Че му дали и гласност чрез
National Public Radio (NPR).
Us-американските дипломати изтъкват, че на фона на разпространението на COVID-19 и падането на цените на петрола, Вашингтон със своите съюзници – Германия, Франция и Украйна – трябва да излезе с предложение за отмяна на международните санкции срещу Москва, ако конфликтът в Украйна бъде прекратен.
Кризата с коронавируса може да принуди Кремъл да се съгласи, предполагат те.
Предложението е добро, ама има един голям недостатък, което го прави без интересно – не е направено на Първи април.
В отговор в министерството на външните работи на Руската федерация обмисляли идеята на говорителят на министерството Мария Захарова, трима бивши руски посланици в САЩ да се съберат на по водка и хайвер и да предложат щата Тексас да бъде върнат на Мексико.
Предложението да бъде оповестено от ТАСС под заглавие : "Пандемията може да върне Тексас на Мексико!"
Изглежда в Съединените щати вирусът е мутирал и освен белите дробове поразява и мозъка. Така че не е зле тримата дипломати да се погрижат за биологичното си бъдеще.
На предложението отговорили и политици от Кримската автономна република – "Обща деменция", казал членът на Съвета на федерациите от Крим Сергей Цеков.
"Глупост и цинизъм" – Вицепрезидентът на кримския парламент Владимир Бобков нарече идеята на американските посланици глупава и цинична.
"Зле разбират Русия" – Сенаторът от Севастопол Екатерина Алтабаева нарече изявлението на посланиците неоснователно. "Кризата не само не създава условия Крим да се върне в Украйна, напротив, създаде условия за отмяна на санкциите, които бяха незаконно наложени срещу Русия, на полуострова и на неговите жители – с цел не само да се преодолее пандемията, но и острите прояви на икономическата криза по целия свят, на които вече сме свидетели", каза Алтабаева пред РИА Новости.
Депутатът от Държавната дума от Севастопол Дмитрий Белик предположи, че Пайфер, Хърбст и Тейлър са с "розови очила" и поставят абсурдни идеи за обсъждане, защото не разбират добре Русия. Те просто не познават националния ни манталитет, не искат да учат нашата история и затова разчитат на принципите на натиск в отношенията с нашата страна.
"Мечтите не са вредни" – От своя страна, губернаторът на Крим Сергей Аксьонов нарече изявлението на американските дипломати фантазия. Аксьонов добави, че бившите дипломати могат лично да посетят полуострова, за да разберат какво е мнението на кримчани.
https://news.bg/int-politics/eksposlanitsi-na-sasht-vidyaha-v-koronavirusa-shans-za-vrashtaneto-na-krim-v-ukrayna.html
https://www.pan.bg/view_article-58-522069-v-rusiya-otgovoriha-na-izyavlenie-na-amerikanski-diplomati-otnosno-prehvyrlyan.html


image
Изглед от полуостров Крим


image
Кримският мост


image
Мария Захарова




Гласувай:
16


Вълнообразно


1. radostinalassa - Наскоро някаква американка ревеше, че...
30.05.2020 08:42
Русия трябва да върне Крим на Украйна, защото тормозела гражданите му, карала ги да ходят войници и не можели да станат нежни като янките.
цитирай
2. kvg55 - До 1. radostinalassa
30.05.2020 08:53
Нека си реве. Те освен да реват, друго вече не могат.
цитирай
3. apostapostoloff - Кой го е еня за тия келяви руснаци бе,
30.05.2020 09:08
мръсник?

Сто тояги на голо ще са ти малко, руско мекеренце!

Ега ти изтекат очите и да ти изсъхнат ръцете!
цитирай
4. kvg55 - До 3. apostapostoloff
30.05.2020 09:12
Какви са тези клетви , бе Постолье?
Нали си възвишен човек, бродиш между звездите.
Виж Захарова, каква сладурана е!
цитирай
5. kvg55 - До 5. анонимен
30.05.2020 10:38
Какво е турял? Извади една тъпа us-американка, която грееше като тиганче на месечина.
Маша е интелигентна жена. И устата. Плаши янките.
цитирай
6. radostinalassa - Янките продължават да си мечтаят за Крим
30.05.2020 10:55
Като не е техен и имат право да стоят в Черно море само 20 дни, където се замаяват от РЕБ , доведена от руските самолети, искат да го получат косвено чрез украинските измекяри. Доведоха и Украйня, както и нас до икономическа разруха. И Лайфчо не може да оневини пиратското поведение.
цитирай
7. dobrodan - Аз предлагам Крим да върне Русия на Украйна
30.05.2020 12:40
и ще има поне малко справедливост на тоя свят.
цитирай
8. radostinalassa - 9. dobrodan
30.05.2020 12:54
Крим е руски, а не Русия на Крим. А Украйна е окупирана като нас по демократичен път, но без референдум, което е недемократично.
цитирай
9. dobrodan - Мхм, изконно руската земля, да бе :),
30.05.2020 14:08
"Имената на кримските исторически селища са до едно имена на крепости, както и се полага на Крим, рая на земята; Керменчик (малка крепост), Алма Кермен (непристъпна крепост), Бей Кьiрман (богата крепост), Инкерман, Карасан Керман, Менгермен, Черкез Кермен (черкезка крепост), Керменчик (Симферопол), Кермен Кая (крепост-скала), Кьiз Кермен (девичата крепост), Сарамамбаш Кермен (Мангуш), Сарьiсап Кермен (Бешуй), Тепе Кермен (висока крепост), Ески Кермен (старата крепост).
Возиш се на автобуса из Северен Кавказ, примерно в Пятигорск.
Екскурзоводът обяснява: гледайте, граждани, там стоят пет планини една зад друга. Това е, значи, планината Биштау...
- Какво значи Биштау? - пита щастлив почиващ от далечния Новосибирск.
- Това е татарска дума, означава "пет планини", откъдето идва и руското название на град Пятигорск!
Пътуваш из Крим...
Прочутият Коктебель, курортните места...Което означава Кук туба, синя висина. Впрочем
от същия корен түбе е името на планината Тибет.
Влизаш в град Балаклава. Поклащаш глава пред такова чудно градско име и стоиш замислен преди отпътуването. Това ще да е нещо от древногръцки или латински. Отваряш дебелите речници. Търсиш. Не. Означава Бальiкльi, което на тюрко-"татарски" значи рибно място. Наближаваш Карадаг...Което означава Кара Тау, "черна планина", после след-ват толкова познати за ушите на тюрките имена!"
Крим става Уруски едва след разделянето на Хазария :). Тогава започваме да губим и Централна Европа.
цитирай
10. radostinalassa - Езикът не прави соя
30.05.2020 14:45
Кара и у нас значи черно. Татари значи тартари - потомците на Тарха и тара.Монголи значи моголи - велики.
цитирай
11. catforlife - Що тъй превъзбуждаш тез дет бродят ...
30.05.2020 16:04
Що тъй превъзбуждаш тез дет бродят между звездите, пък и самите звезди ;) хихихи Много забавен пост! Поздрави!
цитирай
12. radostinalassa - Историята не е за...
30.05.2020 16:10
мнимите дечица.
цитирай
13. kvg55 - До 7. radostinalassa
30.05.2020 16:57
САЩ останаха в пръст в гъз.
цитирай
14. kvg55 - До 8. анонимен
30.05.2020 16:58
Факт е, че масата us-американки са с тъпи физиономии.
цитирай
15. kvg55 - До 9. dobrodan
30.05.2020 16:59
И ти като us-американските посланици предлагаш глупости.
цитирай
16. kvg55 - До 10. radostinalassa
30.05.2020 17:00
Обясни му на невежата.
цитирай
17. kvg55 - До 11. dobrodan
30.05.2020 17:02
По времето на Екатерина Велика полуостровът е отвоюван от Османската империя.
цитирай
18. kvg55 - До 12. radostinalassa
30.05.2020 17:04
Обясни му на невежата.
И в България живеят турци и цигани.
цитирай
19. kvg55 - До 13. catforlife
30.05.2020 17:07
Постоль го е стегнала перуката.
цитирай
20. kvg55 - До 14. radostinalassa
30.05.2020 17:08
Инфантили!
цитирай
21. radostinalassa - Не мога да му обясня
30.05.2020 17:10
kvg55 написа:
Обясни му на невежата.
И в България живеят турци и цигани.

Той предпочита обяснението на старшината.
цитирай
22. kvg55 - До 23. radostinalassa
30.05.2020 17:36
Рабска душица.
цитирай
23. radostinalassa - Мислиш ли ?
30.05.2020 18:02
kvg55 написа:
Рабска душица.

цитирай
24. kvg55 - До 25. radostinalassa
30.05.2020 18:15
Щом е заслепен от старшината.
цитирай
25. dobrodan - С някои неща мислиш, че си наясно, но не си.
30.05.2020 18:24
kvg55 написа:
И ти като us-американските посланици предлагаш глупости.

Защо Екатерина търчи да отвоюва Крим (и не само Крим) според теб?
Не си прави труда да отговаряш. Подсказка - Карасан е един от виновниците за окончателната победа на татарите над българи и руси. "Биш" или 5 на ОСМАНСКИ турски е "беш". А думичката "кук" е стара поне колкото Египет и днес ще я откриеш в "тракийската" КУКЕР, "ДУХ ОТ НЕБЕТО".
Един от двама ни наистина пише глупости (никой не е напълно застрахован от това, но на някои честичко им се удава, иде им отръки) и това не съм аз.
С изнесеното в постинга съм безусловно съгласен :).
цитирай
26. kvg55 - До 27. dobrodan
30.05.2020 18:32
С написаното не обясняваш защо "Аз предлагам Крим да върне Русия на Украйна".
Просто политически издържана глупост.
цитирай
27. radostinalassa - Тюркският език е изпълнявал...
30.05.2020 19:08
ролята на есперанто, за да се разбират народите. Дразниш , като все употребяваш тюркски думи.
Който владее Крим, той владее Черно и Средиземно море. И не само тях.Путин трябва да е полудял или да е втория Горбачов, че да го върне .
цитирай
28. kvg55 - До 27. radostinalassa
30.05.2020 19:13
Тя и Украйна си е руска.
цитирай
29. dobrodan - Видя ли? :):)
30.05.2020 19:20
Защото Крим преди 1000 години е Хазария. Русия си присвоява името (всъщност цялата Киевска Рус). Която носи пък името на кан Урус Айдар, българин.
Така ще се възстанови историческата справедливост. Проливи, мроливи - другаде е причината. Темата не е за този раздел.
Иначе американската тъпотия е показна :), за който й се върже :).
Крим е Ялта (Джалда), преди да стане Крим.
Както и да го погледнеш - Крим е украински. Народите, които днес го населяват, са късни преселници от татарското нашествие в огромната си част.
Русите се изживяват като правоприемници на Велика Хазария, това е и причината да искат Крим. Показване на мускули пред Турция и другите в региона. И си го взеха де...
цитирай
30. kvg55 - До 29. dobrodan
30.05.2020 19:34
Абе, Добродане, къде задълба в историята? Последно Крим е руски от 18 март 2014 година. След референдум. Това е!
Ами ако траките не са българи, какво правим тогава? Трябва да им връщаме земите.
цитирай
31. radostinalassa - Ти май не знаеш къде се намира Крим
30.05.2020 19:34
Това е единственото обяснение на коментара
цитирай
32. kvg55 - До 31. radostinalassa
30.05.2020 19:37
Факти без логическа връзка.
цитирай
33. dobrodan - Да ти кажа, знам. По-скоро ти не знаеш къде се е намирал
30.05.2020 19:45
преди време.
И двамата свикнете да търсите обяснение за фактите не там, където искат да го търсите. Да ви е по-лесно - защо Турция иска България, а руснаците - Добруджа?
Траките са наследници на старите български племена. На тях поне нищо нямаме за даване.
цитирай
34. kvg55 - До 33. dobrodan
30.05.2020 19:54
"Траките са наследници на старите български племена".
Нали сме дошли от Волжка България?
цитирай
35. radostinalassa - И къде се е намирал Крим?
30.05.2020 20:05
На кое място?
цитирай
36. dobrodan - За епохите, за които говоря, няма Волжка България.
30.05.2020 20:06
Няма и Дунавска България. Има различни български държави, а далеч преди траките да се спуснат на Балканите са били пеласгите (билсага), кубарите (на тях е кръстен Кипър), Илат (Елада му е гръчкото именце), ето:
" Българските преселници разнесли достиженията и особеностите на българската култура по целия свят. Гърците, които дошли на Балканите на границата на I и II- ро хилядолетие пр. н. е. заимствали високата култура на коренното българско население на Балканите и нарекли „гръцка“. Затова в основите на гръцката митология виждаме български предания. Забележително е, че гърците, които завоювали Маканското царство на ахейците (след отслабването на българите – архипеи (архивци) в братоубийствената война с българите-троянци) направили свой главен герой българския богатир Гуруглъ – Син на Гроба – и само малко изопачили името му във формата Херакъл. От имената на българските племена произлезли названията на гръцките области: от това на племето себер (наречено „креш“ - борба и „палуан“ - борец поради особената им обич към българската борба креш) възникнали „гръцките“ названия на Спарта, грек (грък), Гърция, Пелопонес. От българското име на главните планини в Гърция – Тайга (гористи хълмове) идва гръцкото им име Тайгет. Чисто българската дума „еллат“ - изобилна, цветуща страна - станала име на страната на гърците – Елада. Точно по същия начин коренното италийско население възприело високата култура на атрячките българи (етруските), които в 1200 г. пр. н. е. избягали от Троя и основали на Апенините първите градове-царства (в това число и Рим). Българската дума „рем“ - свещен хълм – дала името на град Рим и Римската империя. От българското название „Идел“ дошло името Италия, а от българското име на коренното население на Апенините (алтънбаш, златокосите) – идва името „латини“, латински и т. н. Преките потомци на българите (дебери-себери, билсага-пеласги и кимерите) – траките (мизийци, севери, македонци и др.) запазили своята култура до седми век, когато новата преселническа вълна от българи (водена от Аспарух) достигнала Балканите. Най-прочутият тракиец – князът Себертек (Спартак) попаднал като роб у римляните, но вдигнал грандиозното въстание на робите и едва не унищожил Римската империя."
Има и за още по-назад във времето.
цитирай
37. radostinalassa - И къде там се е намирал Крим?
30.05.2020 21:21
Всичко е станало обратно . Спартак си е Спартак. Не ни превеждай от гюркски, ние сме българи.
Тук са живеели беласгите, но гърците семити не могат да казват Б. .Да не говорим за Ж. Бог Жива е станал Зевс. Българите са отишли и на север, в Руската равнина. Няма причина да са я оставили празна.
цитирай
38. kvg55 - До 35. radostinalassa
30.05.2020 21:33
На което място е и сега.
цитирай
39. kvg55 - До 36. dobrodan
30.05.2020 21:53
Това "Гуруглъ" доста по турски ми звучи.
Нищо не казваш за Омир, за "Илиадата", за "Одисеята", за това че Ахил Богоравний е българин.
"Има различни български държави" - какво значи различни? Нали всичките са български?
"новата преселническа вълна от българи (водена от Аспарух) достигнала Балканите" - нали сме живяли на Балканския полуостров от веки веков. Какво преселение?
Пишеш без каквато и да е логическа връзка.
цитирай
40. kvg55 - До 37. radostinalassa
30.05.2020 21:55
Ти си веща в историята. Обясни му на заблудения, че Кримския полуостров и Балканския полуостров са две различни географически понятия.
цитирай
41. radostinalassa - Значи той мисли, че Крим е ...
30.05.2020 21:59
от тази страна на Черно море? Дано не направят натовска база във Варна. Може да пострадаме, ако русите наистина са угрофини.
цитирай
42. kvg55 - До 41. radostinalassa
30.05.2020 22:03
Съмнявам се дали въобще мисли.
цитирай
43. dobrodan - Лоша работа :).
30.05.2020 22:10
Сега уроци по история специално за вас двамата не смятам да изнасям. Мисленето може да го оставите за следващия живот, може пък там да имате късмет. Каквото трябва съм ви го написал. Оправяйте се сами по-нататък и лека нощ.
цитирай
44. kvg55 - До 43. dobrodan
30.05.2020 22:14
Какво има да се оправяме, ти си се объркал.
цитирай
45. radostinalassa - И така, къде е Розата на ветровете, ...
30.05.2020 22:28
Центъра на света? Там, където слухят редовно самолетоносачите на янките, и треперят като премине руски самолет? Или вякъде в тюркските страни? Не става за даскал и в ракетното училище.
цитирай
46. kvg55 - До 45. radostinalassa
30.05.2020 22:36
Че какво му е на ракетното училище?
цитирай
47. radostinalassa - Ти не си ли учил там?
30.05.2020 23:06
kvg55 написа:
Че какво му е на ракетното училище?

И аз не съм.Като започнат да мислят и се взривяват като корабите на Мъск.
цитирай
48. kvg55 - До 47. radostinalassa
30.05.2020 23:16
А, това ли имаш предвид. Оригинално смешно.
цитирай
49. radostinalassa - Ако му е толкова важно да пише...
31.05.2020 15:04
коментари при тебе, аз мога да му отстъпя. Именно ти беше виновен за това, че почнах да коментирам при него и той се .........
цитирай
50. kvg55 - 49. radostinalassa
31.05.2020 16:57
Сега пък аз виновен. Освободи го от каторгата.
цитирай
51. radostinalassa - Там е хубаво
31.05.2020 17:21
Конят си цвили там поне от 1 година и не протестира. Даже е доволен, че няма кой да го засенчва.
цитирай
52. kvg55 - До 51. radostinalassa
31.05.2020 18:39
Съдейки по писмата, наистина е хубаво.
цитирай
53. radostinalassa - Поздравих го даже...
31.05.2020 19:05
с пустинна песен.
цитирай
54. kvg55 - До 53. radostinalassa
31.05.2020 19:12
А той разбра ли, че го поздравяваш?
цитирай
55. radostinalassa - Той знае какво е ХЕ, ако не е забравил вече.
31.05.2020 19:18
kvg55 написа:
А той разбра ли, че го поздравяваш?

цитирай
56. kvg55 - До 55. radostinalassa
31.05.2020 19:23
А, добре!
цитирай
57. stefbelchev - Македони, вулгари и укропи
31.05.2020 19:35
Най-честите смешни вицове за ужас на американските читатели са, че тези 3 нещастни народи са предшественици на богу утвърдената еврейска цивилизация
цитирай
58. kvg55 - До 57. stefbelchev
31.05.2020 19:43
Те са! Блоговите историци го казват.
цитирай
59. radostinalassa - Ставаш все по - съмнителен
31.05.2020 22:09
kvg55 написа:
Те са! Блоговите историци го казват.

Да не харесваш арапите?
цитирай
60. kvg55 - До 59. radostinalassa
31.05.2020 22:12
Арапите какъв сой са?
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: kvg55
Категория: Забавление
Прочетен: 5754878
Постинги: 2808
Коментари: 25797
Гласове: 34177
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031