Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.01.2018 17:18 - В дядо Блоговия двор
Автор: lexparsy Категория: Забавление   
Прочетен: 9797 Коментари: 43 Гласове:
-2

Последна промяна: 16.08.2019 01:57

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
    Трудна професия си е това психоанализата, задължително трябва да си сѝ малко психо…
Тааа, кат‘ се чудех Как да БлогАнализирам. докато чета на децата Панча Тантра се сетих…
    „В дядо Петковия двор“ се казваше една песничка, дето даже като студенти имахме търпението да изпеем (колкото може) до Края, изреждайки животни :-) (свири се на китара само с Ла-мажор).
   Таа,  покрай нея се сетих че един индианец, дето само аз, една аборигенка, и един стар негър познаваме (ама негъра той умря), а аборигенката си немаме приказка)...
Та... червения разправяше… че във всеки Човек има едно животно, което го изразява най-добре.
Амиии, не знам дали имаше предвид само Човеците, щото аз знам и още един вид - Хора.
   Та хрумна ми да ги опиша с по няколко думи…

Спик, Спок, с Теб Пак Споделям,
ще се Размисля, Теб ще Питам,
     от Хората Съм,
          и да Кажеш тъй разчитам!
image

а за Човеците туй ми хрумна…
image
Ззак, Ззак, Ззаак,
ще сложа отпечатък,
     мухичка съм,
          тук аз просто аках!

Кац, кац, кац,
накацах те случайно
     калинка съм, 
          и отлетях! Къде? Незнайно!

Гра, Гра, Грааа,
награчих те, да знаеш,
     гарга съм,
          кат‘ слушаш, да си траеш!

Лаз, Лаз, Лаззз,
на слънце ще се опна,
     съм гущерче,
          абе, що пак ме сопна?

Мляс, мляс, мляс,
преживях си от скука,
     овца съм си,
          храна, а не поука!

Фрът, фрът, фрът,
прелитах от тъдяве,
     птичка съм,
          попях си тук на Яве.

Гут, Гут, Гууут,
нагуках мойта тайна,
     съм гълъбче,
          за другите съм знайна!

Куу, куу, кууу,
накуках новините,
     съм кукувица,
          скучни пак са дните!

Мяу, мяу, мяууу,
знам как да те гушна,
     тук коте съм,
          и съм си непослушна!

Бау, Бау, Бааууу,
ще ги налая, даже тебе,
     защот‘ съм куче,
           обичам ви, но туй ви требе!

Ку-Ку, ку‘каригууу,
буднах всички в мойто време,
     петльо съм си,
          абе к‘во ми дреме!

Кут, кут, кут‘кудякам,
яйце ти сложих на полога,
     щот‘ съм кокошка,
          вземи, аз друго мога!

Щурр, щуурр, щуурр,
пак тъй вечерно из полята,
     съм щурчо,
          разсейвам самотата!

Чик, чик, чикчирича,
тук-там пак скачам, тичам,
     врабче съм си,
          трохата не отричам!

Кро, Кро, Кроокам,
за храна ми трябват средства
     крокодил съм,
          просто си ми жертва!

Угххау, та да гха мау,
сега ми трябва уважение,
     щот‘ лъв съм,
          храня поколение!

Пуи, Пуи, Пуууии,
ти само печена ме знаеш,
     аз пуйка съм,
          виж ме, на яве ще се смаеш!

Гууус, Гус, Гус,
теб срещнах на завоя,
     гъсок съм,
          пътеката е моя!

Муу, Муу, Муууу,
храна ме знайте като име,
     съм кравичка,
          издойте мойто виме!

И-Гхаа, Иии-Гхааа,
рева си и от тук не мърдам,
     магаре съм,
          дано не бъркам!

Грух, Грух, Грууух,
да ме ядат, че и да ям обичам,
     съм си прасе,
          май на теб приличам!

Цър, Цър, Църрр,
хапвам всичко, бързо тичам,
     съм мишчица,
          и книжки не отричам!

Ква, Ква, Кваак,
ще чуят всички мойта тайна,
     аз жаба съм,
          красива и омайна!

Бее, Бее, Бееее,
тез хора, нямат ник‘ва жал
съм агънце
          пека се най-добре на жар!

Бъз, Бъз, Бъъъззз,
не ме дразни, нал‘ мед хапваш сладко,
     пчеличка съм,
          жилна ли, живея кратко!

Ами, предложете още…
Примерно…

Блог, Блог, БлогАммин,
споделям си, тъй интересно,
     аз блогър съм,
          Чудесно и Комплексно!

или

Шляк-шляк, Фрът, Пляааас,
Аз Ваз, въобще не ви разбирам,
     транссексуален съм,
          тук просто онанирам!

или пък…

Омм, Мир, Азъ, Знам, 
утеха в тебе аз намирам,
     Човек Ще Съм,
          и с Теб се Преоткривам…
image

***
Абеее, как щях да забравя…
една аборигенка каза… (дето и оня негър я познаваше)
друг път ще разправя…
ма откачалка се оказа…

Бумм, Дамм, Вамм, Дауу,
К‘вот си Нарече – Пожела го,
К‘вот си Нарече – Пожела го,
К‘вот си Нарече … стига мааа. да не си малоууумна…
     Дух на Земя Съм,
          грозна съм Ти, знам си… Чао!

К‘вот пожела си… къш от тук маааа! ‚ ‘бати досадата брат…, пак ще се върне….
image

П.П. Та, ако искате да помогнете да завършим БлогАналЛиза… 
дайте спонтанна воля и израз на всички Човешки чувства,
коментарите тук са отворени за мнения, предложения, глаПсуване
и Пожелания най вече…тъкмо ще се отърва от аборигенката…

___________________________________________________________________
Предложения от блогъри и благо-приятни:

------- vesever ------- Веси
Фър, фър, фърФърът
,
да си прехвръквам не сколасвам,
    съм пеперудка,
          от твойте сънища дошла съм!

Тък-та Дак-та, Тагадък,
волно тичам щом ме пускат,
    аз конче съм,
        мечтите ти със мен препускат!

------- didige ------- Диди
Скок Тук, Там, Скачам,

ако ме стряскаш съм уплашен,
     аз заек съм,
          гушнат, хич не си ми страшен!  

------- missana -------
Хък, Гаф, Мък, Чак,
такъв кретен си, туй е глупост,
     Засегнат съм,
          от аборигенска лудост!


------- съседа ------- Гошката
Чал, Тън, Без Сми Му Малга,
разнежвам се като я слушам,
     чалгаджия съм,
           опях квартала непослушен!

------- дъщеря ми ------- Ива
Кряс, Фръц, Пак Смях,
аз луд ще те направя лесно,
     маймунка съм,
          а и за мен е честно!


Уауб, Ба-Баа, МамУаа,

не пречи, тук мед събирам,
     съм мечка,
          ваш"те грижи не разбирам!

Еж, Боц, Беж, Ежж,
муцунката ми няма ти да видиш,
     аз таралеж съм,
          ако ме плашиш, ил" обидиш!

Бръм, Бръззз, Бърр, Кац,
споделям грижи неотложни,
     аз бръмбър съм,
          кажи ми някои възможни!


------- cinderellathespy ------- Ели
Пиаа, Пиаа, ТсииПиааа,

над грижите ви се свободно рея,
     орлица съм,
            и да разкажа ви, ам" хич не смея!

------- vesever -------  Веси
Чаа, Чаа, Чиит Чжаа,
кат" Ливингстон ще ти разказвам,
      но чайка съм,
           знай че гларус не се казвам...!
(ам" туй май е само челите Ричард Бах :-)

Гхиии, Бвми, Тхооо, Миллл...,
уж тежко стъпвам, и с хобот говоря,
     но слонче съм,
          политам, щом за мечтите споря.

------- nalia------- 
Гхъъъ, Гъъ, Смляс, Плясс,
с теб за оазис път ще хвана,
     щот" съм камила,
          и там да плюя съм призвана.

Скум, Ским, СкамЗигЗаг,
хвана ме в одухотворени рими,
     аз съм скумрийка,
          край огън хапвай ме с любими.
(а за малките деца съм Сийка,  в блог, за Иванчо съм Марийка!)


------- lexparsy-------
Спаа, Виж, Хват, Трааай,
виждам но не се показвам,
     сова съм,
          ако поискам само казвам!


Ку-кумяу, Та-Куку, Ти-маууу,
от скучен интерес чета ви първа,
     съм кукумявка,
          да ви накукумякам ми отърва!
 

------- urpa4a -------
Хааак, Чак, Бол, Пак,
и хора и компютри разболявам,
     "щот съм си вирус,
          и твой "приятел" забавлявам!

------- emelika -------
Кац, Хих, Сумм, Брав,
да кажа кацнах под носа ви,
     нова птица съм,
          но за менажерия не съм ви!


------- lexparsy-------
Плув, Фрът, Кръм, Смии,
запознанствата не са ми лесни,
     съм птицечовка,
          а гените ми неизвестни!

(из "Несподелени мисли с животните" от Дарвин :-)

Чет, Мууззз, Смиссс, Писсс,
разчитам мисли и бележки,
     като Поет ме знаеш,
           и ти ги пиша по човешки!  

Хитт, Лйъзз, Щтраккк, Хват,
изгодна сделка, Казвай, Бързам,
     Измамник съм,
          ам" после с теб не се обвързвам!  

------- lexparsy-------
Кац, Грааа, Гра-Гръък,
тук има бляскаво и свежа плът,
     друга гарга съм,
          да си поклъвна съм на път…

Пом, Пом, си Помпидуря,
който поискам е на почитане,
     аз помпидур съм,
          с интрига е за предпочитане!

Лееш, Кац, Лйеееш, Яд,
обичам гнилоч, лоши мисли,
     аз лешояд съм,
          на пир и с други сме отишли.  

-------toti55-------
Пух, бял, дух, вал,
тук аз просто си летя,
     облаче съм,
         сенча  ви, но мога да валя.

------- tonsun -------
Плюс-пляк, с Поли се пляскам,
интриги прости плеща с теории,
     Умник съм,
         и знам още Вам истории!

------- lexparsy-------


ПоТи, ПоВам, ПоНам, поНие,
поеЦитирам с вдъхновени Норми,
     
ПоеВзрян съм,,
         
знам си че за вас са сложни!




Гласувай:
21



1. lexparsy - Приятели ми казаха че ги е гнус. . . за ...
19.01.2018 21:32
Приятели ми казаха че ги е гнус...
за това почистих да се проветри...
И аборигенката е тука че и доскуча... ама аз я контролирам :-)
цитирай
2. vesever - Трябва да се внимава с аборигенк...
19.01.2018 21:44
Трябва да се внимава с аборигенката, явно е опасна :))
Много интересни описания си намислил, дали някой би се припознал ...
Аз определено съм гълъбчето ...и ...също щурчето - мисля, че ми пасват.
Хм, ако има пеперуда, съм и пеперуда ))

Фър, фър, фър
Пеперуда пъстрокрила съм...
Ефирно стъпвам в твоя сън...
))
Забавно е!
Ето и визуално и музикално пеперудено изпълнение
https://www.youtube.com/watch?v=Ub04m_l40-0
цитирай
3. lexparsy - Трябва да се внимава с аборигенк...
19.01.2018 21:47
vesever написа:
Трябва да се внимава с аборигенката, явно е опасна :))
Много интересни описания си намислил, дали някой би се припознал ...
Аз определено съм гълъбчето ...и ...също щурчето - мисля, че ми пасват.
Хм, ако има пеперуда, съм и пеперуда ))

Фър, фър, фър
Пеперуда пъстрокрила съм...
Ефирно стъпвам в твоя сън...
))
Забавно е!

благодаря Веси... ще се опитам да добавя пеперудата ти :-)
...
Фър, фър, фъъър,
да си прехвръквам не сколасвам,
     съм пеперудка,
          от твойте сънища дошла съм!

Това пасва ли ти?
цитирай
4. missana - Каква приказна поемичка си спретнал, Лекс!
19.01.2018 21:51
Уж за дечица, а тя по-май за възрастни блогърчета приляга. Отдават ти се тези неща. Да си знаеш, ще има и засегнати. А от мен специален поздрав и весел уикенд!

П.П. Скривам лъскавото диамантче в джоба, гарга да го не види.
цитирай
5. didige - Туй дворче пъстрооко, многолич...
19.01.2018 22:00
Туй дворче пъстрооко, многолично
на него най прилича,
стопанин да си има здрав!
И силен и корав!
Че както в приказката стара,
се знае и от малките деца.
Всеки да си върши своите дела.
Поздравления Лекс!

цитирай
6. vesever - Ам, супер е, Лекси!Дид, обади ти ...
19.01.2018 22:09
Ам, супер е, Лекси!
Дид, обади ти коя си, )))
Калинка, можем да сме и две калинки с пъстри пелеринки.
А кой има проблем с калинките ;)))
Още се смея, като се сетя!
цитирай
7. lexparsy - Уж за дечица, а тя по-май за възра...
19.01.2018 22:14
missana написа:
Уж за дечица, а тя по-май за възрастни блогърчета приляга. Отдават ти се тези неща. Да си знаеш, ще има и засегнати. А от мен специален поздрав и весел уикенд!
П.П. Скривам лъскавото диамантче в джоба, гарга да го не види.

Що пък да не е и за дечица блога Младене? Представяш ли си колко ще е забавно?
Ама както викаше един приятел "Всичко детско в мен убиха тези бееее... нищо не остана!"
А диамантчето на друго място го сложи, че гаргата и там ще бръкне :-)
цитирай
8. didige - Фър натам, фър насам аз нося кр...
19.01.2018 22:18
Фър натам, фър насам
аз нося красота незнайна.
Дали от много завист аз незнам
оставам си за някои потайна.

Ами зайчета има ли тук?
Скок, подскок
с ушенца сладки
озъртам се насам, натам.
Дали ще съм аз тук за кратко?
Е нищо, морковчета ще си хапна знам.
цитирай
9. vesever - Хей, ами конче-вихрогонче!? Как ...
19.01.2018 22:22
Хей, ами конче-вихрогонче!?
Как мечтая да препускам по полята и горите
С коня враня, ех, мечтите, ех, мечтите...
цитирай
10. lexparsy - Хей, ами конче-вихрогонче!?Как ...
19.01.2018 22:28
vesever написа:
Хей, ами конче-вихрогонче!?
Как мечтая да препускам по полята и горите
С коня враня, ех, мечтите, ех, мечтите...

Тък-та Дъкта Тагадък,
волно тичам щом ме пускат,
     аз конче съм,
          мечтите ти със мен препускат!

става ли?
цитирай
11. vesever - Много ми хареса, да! Мечтите ти ...
19.01.2018 22:32
Много ми хареса, да!
Мечтите ти със мен препускат, супер точно е!
цитирай
12. lexparsy - Фър натам, фър насамаз нося кр...
19.01.2018 22:37
didige написа:
Фър натам, фър насам
аз нося красота незнайна.
Дали от много завист аз незнам
оставам си за някои потайна.

Ами зайчета има ли тук?
Скок, подскок
с ушенца сладки
озъртам се насам, натам.
Дали ще съм аз тук за кратко?
Е нищо, морковчета ще си хапна знам.


Фър-птичка има вече...

Скок Тук, Там, Скачам,
ако ме стряскаш съм уплашен,
     аз зайо съм,
          а гушнат, хич не си ми страшен!

Става ли?
цитирай
13. lexparsy - Странен психо-синдром е това...
19.01.2018 23:11
missana написа:

...Да си знаеш, ще има и засегнати. ...

Забелязали са "колегите" много странен за нормалните хора психо-синдром...
Колкото по-безскрупулни и нагли и агресивни са някои "животни", толкова по съвършено използват мимикрията, да са Засегнати, Страдащи, Съжалени, Онеправдани и т.н.
Вещите демагози, политици и даже окупатори и грабители на цели държави го прилагат постоянно, и всички им се връзват...Все още...
Дали това ще пасва?

Хък, Гаф, Мък, Чак,
такъв кретен си, туй е глупост,
     Засегнат съм,
          от аборигенска лудост!
:-)
цитирай
14. lexparsy - Виждате ли Как Човеците се страх...
20.01.2018 14:07
Виждате ли Как Човеците се страхуваме да се идентифицираме с някое Животно...
Ама защото или ни е удобно в кожата на Обичания си манталитет, или са ни нарекли и Внушили какво сме и то Без Избор!!!
Даже сме изгубили естествената способност на Хората да кажем какво ни Харесва или Не... без обидни, просташки изявления!
А етично, камо ли морално все повече ни е чуждо или изопачено понятие!
Все пак да Мимикрирате и си Пожелавате е Ваш избор.
А това дали ще Ви се връзваме и страхуваме от вАС е Наш!
цитирай
15. apostapostoloff - Пак същото:
20.01.2018 15:02
куку, пипе и ампе.
цитирай
16. lexparsy - :-)
20.01.2018 15:20
apostapostoloff написа:
Пак същото:.
Ам' Тя Природата си е Пак, Една че и Съща... и не се потдава на разнообразно програмиране като шарените и вменени Новини за битието ни!

apostapostoloff написа:
куку, пипе и ампе.
Тези мога да ги класифицирам някак към описаните, нищо че има и не от земната фауна...
Щях да питам... ама май си избрахте :-)))

цитирай
17. lexparsy - Благодаря за вниманието, искрено!
20.01.2018 16:27
Проучването беше що-годе успешно, но не и много позитивно.
Малка част от него е статистиката че призивите за толерантно мислене могат да съберат повече негативизъм отколкото този, проявен към блогъри редовно (даже дългогодишно) и тенденциозно посещаващи постингите Ви хулейки, обиждайки и то меко казано нецензурно... с една и май пак нарочна цел - да откажа "цензурираните" от Тях да пишат!
И така сме и ще останем Примирени, Мнителни и Криещи се от простотията, вместо да и се опълчим!
Това е състоянието и на заобикалящи я ни "социум", за жалост!
цитирай
18. vesever - Пък аз обичам да се отъждествявам с ...
20.01.2018 16:32
Пък аз обичам да се отъждествявам с Природата, човекът Е част от Природата.
Обичам да съм коте, лебед, чайка, пиле,
И също агънце, и лъвче, и вълшебно биле,
И роза, карамфил и хризантема,
Ала това е вече растителна тема )))
Същата идея може да се осъществи и с растения - градина от най-различни цветя и всеки да се припознае.
Стига хората да опитват да откриват себе си в Природата...
Здрави да сме!
цитирай
19. lexparsy - Ми да, Веси! Колко естествено и &...
20.01.2018 17:46
Ми да, Веси! Колко естествено и "просто" отношение към ПриРодата (товае е етимологията на думата) а Тя си Е "Пак Същото"...
Знам че и ти споделяш моето искрено неразбиране, защо някои хора това ги дразни, чак до истерия и агресия!
Пожелавам ти да запазиш вярата и чистите чувства с които гледаш на живия живот и радваш другите с това!
А и някой ден да може да пуснеш постинг, който няма да си ангажираш деня да одобряваш коментарите си че да опазиш чист!

Днес е Бабин Ден, много хубав празник! Дано някой напише за него и смисъла му.
Хехе :-) представям си как една баба написва тук какво мисли... как ще се ужаси милата като я коментират.... направо ще се гътне милата...
цитирай
20. lexparsy - Маймуна Мечка Таралеж Бръмбър
20.01.2018 18:00
Дъщеря ми ги предложи :-)
Виж как децата се сещат повече... щото ние "асоцираме" савсем други неща :-)
Ще се опитам да ги измисля участници в Двора :-)

П.П.
Кряс, Фръц, Пак Смях,
аз луд ще те направя лесно,
     маймунка съм,
          а и за мен е честно!

Уауб, Ба-Баа, МамУаа,
не пречи, тук мед събирам,
     съм мечка,
          ваш'те грижи не разбирам!

Еж, Боц, Беж, Ежж,
муцунката ми няма ти да видиш,
     аз таралеж съм
          ако ме плашиш, ил' обидиш!

Бръм, Бръззз, Бърр, Кац,
споделям грижи неотложни,
     аз бръмбър съм,
          кажи ми някои възможни!
цитирай
21. cinderellathespy - Жената на феникса
20.01.2018 20:47
На феникса жената аз съм -
ангел вятърен и благ
омагьосвам с плам душата
в този сън тъй чудноват.

В пепелища се възраждам
знак за мен е любовта,
топла нежност ви изпращам,
пазейки докрай света.

Много ми харесаха визуализациите, Алекс!
Като животно се оприличавам на волна орлица.
Харесва ми идеята за моногамността им и за широкия свободен размах на крилете им! Обичам да съм горе
във високото. Близо до звездите и първоизточника.
Поздрави и лека вечер,

Ели
цитирай
22. lexparsy - Бъди орлица Ели :-)
20.01.2018 21:48
cinderellathespy написа:
На феникса жената аз съм -
ангел вятърен и благ
омагьосвам с плам душата
в този сън тъй чудноват.

В пепелища се възраждам
знак за мен е любовта,
топла нежност ви изпращам,
пазейки докрай света.

Много ми харесаха визуализациите, Алекс!
Като животно се оприличавам на волна орлица.
Харесва ми идеята за моногамността им и за широкия свободен размах на крилете им! Обичам да съм горе
във високото. Близо до звездите и първоизточника.
Поздрави и лека вечер,
Ели


Бъди орлица Ели, и ако е нужно Феникс :-)
За жалост моите "визуализации" са тривиално и просто блогърско земни...
Честно, затрудни ме феникса, а за твоята Орлица отворих да си припомня как пееше орела...
https://www/watch?v=ZPxipeJtCgU
прости за импровизацията :-)))

Пиаа, Пиаа, ТсииПиааа,
над грижите ви се свободно рея,
     орлица съм,
          и да разкажа ви, ам' хич не смея!

Дано ти допада...
цитирай
23. vesever - ми, Лекси, моето обяснение е, че ...
20.01.2018 21:49
ми, Лекси, моето обяснение е, че хората, които са се изпълнили с негативна енергия и злост, се дразнят от позитивното и доброто. Образно казано, от различни планети сме.
Но е редно негативните хора да си стоят на техните "планети" и да не опитват да цапат позитивните.

Прекрасен Бабинден беше при нас, пуснах клип, мисля, че хората в градовете няма как да видят всичко това и няма как да се докоснат до старите български традиции, които все повече потъват в забвение...
а ние, на село, в известен смисъл сме "привилегировани", както да бъдем близо до Природата, така и да опазим духа на старото българско време...доколкото е възможно...

цитирай
24. vesever - Да, вярно, идеите на дъщеря ти са ...
20.01.2018 21:51
Да, вярно, идеите на дъщеря ти са супер, как не се сетихме...а се чудех какво липсва....
Би могло и слонче, което да раздава прегръдки с хоботче, ей така ми хрумна )))
цитирай
25. lexparsy - Харесах чайка от твоите предложения...
21.01.2018 01:21
vesever написа:
...
Обичам да съм коте, лебед, чайка, пиле,
И също агънце, и лъвче, и вълшебно биле,
И роза, карамфил и хризантема,
Ала това е вече растителна тема )))
....

Харесах чайка от твоите предложения...

Чаа, Чаа, Чиит Чжаа,
кат' Ливингстон ще ти разказвам,
     но чайка съм,
          знай че гларус не се казвам...!
(ам туй май е само челите Ричард Бах :-)
цитирай
26. lexparsy - Щом слонче пожела го имаш :-)
21.01.2018 01:58
vesever написа:
Да, вярно, идеите на дъщеря ти са супер, как не се сетихме...а се чудех какво липсва....
Би могло и слонче, което да раздава прегръдки с хоботче, ей така ми хрумна )))


Гхиии, Бвми, Тхооо, Миллл...,
уж тежко стъпвам, и с хобот говоря,
     но слонче съм,
         политам, щом за мечтите споря.
:-)))
цитирай
27. nalia - Против уроки пу-пу-пу..:)
21.01.2018 07:06
Плюе двугърбата камила.
Тя може да е много мила:
отвежда бедуина до оазис
без да разпитва: Quo vadis?

Искам този домашен любимец, Лекс:))
цитирай
28. lexparsy - Добрутро Нал :-)
21.01.2018 11:18
nalia написа:
Плюе двугърбата камила.
Тя може да е много мила:
отвежда бедуина до оазис
без да разпитва: Quo vadis?

Искам този домашен любимец, Лекс:))

Благодаря за предложението Нал...
Да споделя... сега се светнах как се придобиват някои синдроми.. кат' два дена описвам блого-жуотни, почнах да ги сънувам.
Ааа... и друг комплекс ме нагонва, че бил съм бил пишел с "повече грешки от допустимото", ам' аз така си пиша кат' сам в туй село бе :-)))

А, ето ти и пожеланата блого-камила:

Гхъъъ, Гъъ, Смляс, Плясс,
с теб за оазис път ще хвана,
     щот' съм камила,
          и там да плюя съм призвана.

Ама понеже прочетох и се развеселих от последния ти постинг за "Скумрия - духовинец" си позволих да напиша и за нея:

Скум, Ским, СкамЗигЗаг,
хвана ме в одухотворени рими,
     аз съм скумрийка,
          край огън хапвай ме с любими.

хе-хе не мога да не асоцирам детското стихче за "малката скумрийка Сийка"

Скум, Ским, СкамЗигЗаг,
За малките деца съм Сийка,
     щот' съм скумрийка,
          в блог на Иванчо, съм Марийка!
цитирай
29. vesever - Много са добри, и чайката, и слон...
21.01.2018 12:03
Много са добри, и чайката, и слончето/
Когато съм на морето, седя с часове да снимам чайките и гларусите, невероятно се забавлявам, такива образи са, уникални!
А слонче винаги съм искала да видя на живо, да ме прегърне с хобот, виждала съм го по филмите ()))
Камила съм яздила преди години, като бях дете, в Несебър, от цялата група само аз се осмелих да се кача, дори ме преоблякоха със специални одежди, много вълнуващо беше, макар че мястото на камилите не е тук, вероятно не им е хубаво в нашите климатични условия.
Миналата година за един от празниците, май беше за 8. март, бях направила постинг с цветя и всеки да се припознае, беше станало много забавно, предимно дами от блога се припознаха...
Може скоро пак да измисля нещо подобно!
Да има вдъхновение и усмивки,
така правим света красив!
Хубав неделен ден, Лекси!
цитирай
30. lexparsy - Ами кацнаха от самосебе си два нови ...
21.01.2018 23:01
Ами кацнаха от самосебе си два нови героя:

Спаа, Виж, Хват, Трааай,
виждам но не се показвам,
     сова съм,
          ако поискам само казвам!

Ку-кумяу, Та-Куку, Ти-маууу,
от скучен интерес чета ви първа,
     съм кукумявка,
          да ви накукумякам ми отърва!
цитирай
31. vesever - :)))))) нали
22.01.2018 10:08
:)))))) нали
цитирай
32. urpa4a - Цвък цвък...
22.01.2018 23:33
Вирусче съм тук и тук,
балциченце проклетО,
без мозък, но пък малък мук,
от мене тролче ще вирее вечно в блогО,
ми чи кък пък тък - весел запъртък :D
цитирай
33. bezistena - Защо, Приятел, си деактивира поста ...
23.01.2018 00:24
Защо, Приятел, си деактивира поста

ОБРАЗОВАТЕЛНА "ПРОГРАМА"
http://lexparsy/history/2018/01/21/obrazovatelna-quot-programa-quot-oakano-e-veche-tuk-v-15-ch-.1589429

Та точно това е целта на мърсуващите в блог.бг антиБългари да те откажат да публикуваш истината!

Ние го регенерирахме с нашия пост:

Дисекция и сравнителен анализ на тоталитарния социален пробългарски патриотичен социализъм и на юдео–ционисткия преход и бандитски капитализъм в България
http://bezistena/history/2018/01/23/.1589606

Не се предавай и отказвай в мисията си, Приятелю!
цитирай
34. didige - Иааааа, иаааааа аз магаре съм ...
24.01.2018 12:38
Иааааа, иаааааа
аз магаре съм сегааааа.
Флора, фауна включете,
аз ще орева и двете.
цитирай
35. lexparsy - Добре се сети Иво :-)
24.01.2018 14:50
urpa4a написа:
Вирусче съм тук и тук,
балциченце проклетО,
без мозък, но пък малък мук,
от мене тролче ще вирее вечно в блогО,
ми чи кък пък тък - весел запъртък :D

Това успях да измисля:

Хааак, Чак, Бол, Пак,
и хора и компютри разболявам,
     'щот съм си вирус,
          и твой "приятел" забавлявам!
цитирай
36. lexparsy - Защо, Приятел, си деактивира по...
24.01.2018 14:58
bezistena написа:
Защо, Приятел, си деактивира поста
...
...
Не се предавай и отказвай в мисията си, Приятелю!

Ами деактивирах го временно, че да се махна от "Първа", че ме досрамя Приятел, че и имаше по-хубави неща да се четат :-)
Благодаря за разбирането и подкрепата. Не съм се отказал, споко :-)
Но от време на време сi деактивирам въобще блога, защото си имам мое Време, дето не мога да работя за блога, че и на хейтъри да се обяснявам :-)
цитирай
37. lexparsy - Ам да, има магаретата Диди...
24.01.2018 15:04
didige написа:
Иааааа, иаааааа
аз магаре съм сегааааа.
Флора, фауна включете,
аз ще орева и двете.

Аз съм го написал за магарето Дид, ама за теб така го пренаписах така:

И-Гхаа, Иии-Гхааа,
оревавам ви, от тук не мърдам,
     магаре съм,
          и с флора все ви бъркам!

а за флората може, ама трябва да питам фейките какви звуци издават :-)))
цитирай
38. emelika - Нова птица - гарга, чайка - хвърковато, все едно
26.01.2018 11:25
Клъв,клъв, клъв . Зрънце, семчица и стръв. В гълъбарника , лап-сус -- в блогарника съм тъй отскоро. Не познавам още ни пернати, ни хвъркати, нито лазещи гадини в тъй обширните градини. Но пък смях се от сърце! Гу у у-гуц, ха-ха-хлъц! Глътнах камъче.
Ох, въх! Литвам - Фъъъър! Дървен полуг ще градя, динозавърски яйца да люпя, вместо зърно да садя. О, да!
цитирай
39. lexparsy - Хехееее, и ти ме разсмя :-)
27.01.2018 12:14
emelika написа:
Клъв,клъв, клъв . Зрънце, семчица и стръв. В гълъбарника , лап-сус -- в блогарника съм тъй отскоро. Не познавам още ни пернати, ни хвъркати, нито лазещи гадини в тъй обширните градини. Но пък смях се от сърце! Гу у у-гуц, ха-ха-хлъц! Глътнах камъче.
Ох, въх! Литвам - Фъъъър! Дървен полуг ще градя, динозавърски яйца да люпя, вместо зърно да садя. О, да!


Ама най-смешен е откровения човешки израз, даже като животни да звучим, а не умнотията човекогрешна :-)
Ивини за моята спонтанност, ама туй ми хрумна:

Кац, Хиiх, Сумм, Брав,
да кажа кацнах под носа ви,
     съм нова птица,
          но за менажерия не съм ви!
цитирай
40. lexparsy - Хрум...
29.01.2018 02:12
Плув, Фрът, Кръм, Смии,
запознанствата не са ми лесни,
    съм птицечовка,
        а гените ми неизвестни!
(из "Несподелени мисли с животните" от Дарвин :-)

Чет, Мууззз, Смиссс, Писсс,
разчитам мисли и бележки,
     като Поет ме знаеш,
        и ти ги пиша по човешки!
цитирай
41. toti55 - ми,
16.05.2019 13:35
оф, ах, ъхъ, митя
аз ... просто си летя
и днес съм бяло,
понякога валя,
но още съм си цяло...
цитирай
42. lexparsy - :-))) Благодаря за импровизацията Тоти!
16.05.2019 14:08
toti55 написа:
оф, ах, ъхъ, митя
аз ... просто си летя
и днес съм бяло,
понякога валя,
но още съм си цяло...

Явно туй Облаче ще да е :-)
Но принципа да кажеш животно, което го няма, но може и Облаче, но да е в този стил както останалите, който се спазва...
Та ако ти се забавлява, кажи напиши го, ако не аз по-късно :-)
Пак ти благодаря че ми разсмя деня.

П.П. Предлагам ти:
Пух, бял, дух, вал,
тук аз просто си летя,
     облаче съм,
          сенча ви, но мога да валя.

цитирай
43. tonsun - Пляс-пляс-пляс-пляс. . . пляскам ...
15.08.2019 22:52
Пляс-пляс-пляс-пляс...
пляскам като мокра пола по задна част!
Умност рекох да изплеща, нооооо...
получи се простотия въпиеща.
Викам си.. Умник съм готин.. речовит..
И най-веке... гласовит и ..даровит!!

Моя принос, Лекс, към блоговата поема (handshake) :D :D
цитирай
44. lexparsy - Благодаря за Приноса Тонсън :-)
15.08.2019 23:40
tonsun написа:
Пляс-пляс-пляс-пляс...
пляскам като мокра пола по задна част!
Умност рекох да изплеща, нооооо...
получи се простотия въпиеща.
Викам си.. Умник съм готин.. речовит..
И най-веке... гласовит и ..даровит!!

Моя принос, Лекс, към блоговата поема (handshake) :D :D

За да пасва на поемата го преиначих така:

Плюс-пляк, и без Поли се пляскам,
интриги прости плеща с теории,
     Умник съм,
          и знам още Вам истории!

Искрени благодарности и поздравления за съпричастността и въображението ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lexparsy
Категория: Лични дневници
Прочетен: 1359584
Постинги: 484
Коментари: 4222
Гласове: 7372