Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
25.08.2019 17:26 - Сапарева баня
Автор: lubara Категория: Туризъм   
Прочетен: 2760 Коментари: 8 Гласове:
16

Последна промяна: 26.08.2019 17:50

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
               Тръгнах нормално, около десет часа. Излъгах се да мина по пътя през Владая. Първо, голямо чакане, за да се включа по " Борис III". После чак към Владая шосето се пооправи.

image

На влизане в Дупница имаше ремонт на двата моста, отново чакане на светофарите. Поразгледах центъра.

image

                                                       Красива фасада.

image

                           Поседях малко на сянка и потеглих към парк " Рила".

image

                           Паркът е хубав, бше голяма жега и малко се размотах по алеите му.

image

                                           Басейнът не е лоша алтернатива в тези горещи дни.

image

                                 Някъде около ранния следобед оставих колата в центъра на Сапарева баня. Пътят беше ужасно разоран, дано го отремонтират скоро...

image

                                  Запалих една свещица в храма" Свети Никола", строен през 16-17 -ти век, доколкото си спомням. Паметник на културата.

image

                                          Нагоре не съм ходил, нямах време.

image

                        Гейзерът бълваше гореща вода, поседяхме на едни пейки насреща му. А, преди това хапнахме в центъра, гладна мечка хоро не играе!

image

                                      Като зеленоокото момиче на Боян Иванов...

image

            Толкова много чешмички не съм виждал в друго градче, рилската вода е под носа им!

image

                                                   Едно хубаво хотелче...

image

                                          И на " дълга е главната улица"...

image

                                                        Едно китно дворче...

image

                                           Цвят карамзъ, ама не лош!

image

          Уличката на ...хайде, на мечтите! Три часа бях в града, ама и три дни няма да са ти достатъчни, за да се наситиш на красотата и спокойствието на това място.

image

                       Върнах се през Самоков, после спрях на " Щъркеловото гнездо". Този рибар само кеси напразно, така ми се стори...

image

                                             Две млади мацки пореха вълните...

image

                                      Други се возеха на воден диван, подмятани насам-натам.

image

                          Тези близнаци ги щракнах накрая и се прибрах на Стрелбището росен-росен. Кога беше това ли, преди две седмици.

                          Добре, че онзи големия пожар стана после, иначе щях съвсем да се опелтеча около хубавата Сапарева баня!



Гласувай:
16



1. erato7 - Любо, толкова близо си бил до Рил...
26.08.2019 10:40
Любо, толкова близо си бил до Рилските езера!
цитирай
2. lubara - Поздрави, erato7!
26.08.2019 12:01
Трябва да отида с едно преспиване. Иначе си е голямо търчане!
цитирай
3. katan - Подготвяй нова книга
12.09.2019 15:46
с пътеписи, Любо.
Всичко е много интересно и написано в твоя приятен стил и намигване към читателя.
Поздрави на пътешествениците!
цитирай
4. lubara - Поздрави, katan!
14.09.2019 08:02
Катя, закъснял съм. Има едно семейство, също и една Елка Иванова, издадоха подобни книги. " Сто отбивки" и " "Думи през друми". А и издаването е свързано с доста пари, защото цветните снимки са си скъпи на хартия! Аз сега се колебая с трета книга, да я бъде или да не рискувам!
цитирай
5. rosiela - Пък аз ще кажа едно голямо " благодаря"!
22.09.2019 16:08
Много пъти сме минавали на екскурзия транзит през Сепарева баня, не бях я виждала обстойно.
Имам съседи в София, всяка година са там, събирали се у приятели с голяма къща и си деляли разноските. Много ми разказваха, ама друго е да го видиш.
цитирай
6. lubara - Поздрави, rosiela!
22.09.2019 16:27
Сапарева баня е любим курорт на брат ми, чак от ЮАР идва там и много добре познава района. Аз веднъж съм се качвал на Паничище, Рилските езера все още не съм ги посещавал.
цитирай
7. rosiela - Как си пропуснал? Такъв планинар си.
22.09.2019 16:50
Иди непременно. Омагьосващо е.
цитирай
8. lubara - Поздрави, rosiela!
23.09.2019 09:10
Нямам оправдание, знам това!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: lubara
Категория: Изкуство
Прочетен: 4574946
Постинги: 689
Коментари: 9099
Гласове: 19614
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031