Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
28.07.2019 19:42 - КРЕМЪЛ в последните 13 часа - Шок и Ужас,Пучь!!?
Автор: peperutka Категория: Тя и той   
Прочетен: 2218 Коментари: 2 Гласове:
1

Последна промяна: 28.07.2019 19:45

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 


   Снайперы у стен Кремля.
Устранение блогеров.

Машины против людей на митинге: жестокость властей зашкалила!









Гласувай:
6


Вълнообразно


Следващ постинг
Предишен постинг

1. peperutka - https://www.volkhonsky-live.ru/
28.07.2019 19:44
гледайте НОВИ видеа...слушайте внимателно..

а, това/горе/ е сайта на единият влогър..
цитирай
2. peperutka - върло лято е!!! гледаам...простите и гладни Маракуйки и Гадостинки, как фъркат из блогу.
28.07.2019 19:47
Максим Шевченко
Published on 28 Jul 2019
В субботу 27-го июля весь мир стал свидетелем жестокого и неадекватного разгона властями московского гражданского митинга. По последним данным на 28 июля, было задержано более 1400-т человек. Чем это вызвано: страхом, безумием или борьбой группировок во власти?
цитирай
3. radostinalassa - Това са платени клакьори
28.07.2019 19:49
Но на кого ли обяснявам, на избегалите оттук ? Стой си при арабите, но не влизай в джамия. Опасно е .
цитирай
4. анонимен - Мой руски колега,
28.07.2019 19:52
чието име няма да спомена по обясними причини, ми каза, че за един лайк на "неподходящ" статус във ФБ могат да те арестуват.
цитирай
5. peperutka - гадостиноо, такава смешна матрьошка като теб,
28.07.2019 19:57
да ми дава акъл..това ми звучи като..Новата Октомврийска ..
извикай и..Маша Путкина с Крайцера Аврора..
имаш право на 1 ЕДИН комент!
бегай...рупай цвяклото..
цитирай
6. peperutka - анджи, който търси Истината, ще я намери..който ,не...тежко Му..
28.07.2019 19:58
angpiskova написа:
чието име няма да спомена по обясними причини, ми каза, че за един лайк на "неподходящ" статус във ФБ могат да те арестуват.

цитирай
7. peperutka - твоята агресивна ..Инфантилия, може да умори и 100 пипирутки..
28.07.2019 20:02
не и мен...
казах, излез оттук, и отивай да четеш, женоо
няма да ти пусна безумният истеричен флууд,мн ясно..
ще изгониш Всичко и Всички..що оше мърдат..
друм...
цитирай
8. peperutka - с тез тъпи провокации..на село...бягай...
28.07.2019 20:06
radostinalassa написа:
Щом триеш, значи нямаш аргументи. Скоро Сорос ще пукне, споко.

цитирай
9. eva666 - мараХуйка 1917, цял ден тук?!!! върло лято, млада жена,с малко дете!?
28.07.2019 20:15
гадостино, ти и още 2 ма спамите тук с безкраен Флууд
за да изкарате,белким по 100 лева?

за моят глад, аз съм се погрижила САМА, около 3 000 ме оправят, ти му мисли
и,вездесъщата пустаТролеса, мара тъпеса 1986..
ее, кой бил гладен, да чуя?
цитирай
10. peperutka - ето ги-3те п0остакели с минусите..Умните хора са били винаги..малко..
28.07.2019 20:20
ее, как му се казва на това(доМбиче)..по-долу?


Русия прати „атомна“ бомба в европа и седна да гледа цирка.
от: radostinalassa

юли 28 2019
цитирай
11. starforlife - ~
28.07.2019 20:23
radostinalassa написа:
Това са платени клакьори

На теб някой трябва да плати за 3 грама мозък да ти присадят, трол недоклатен.
Защото водопадно флудиш по въпроси, от които дори бегла представа си нямаш.
Например: Аз в СССР и сегашна Русия съм бил поне 10 пъти през годините (последно - миналата година) и от първо лице ти казвам, че въшливата ти Русия е едно от последните места където нормален човек би живял, а ти дори пределите на селото си не си напускала, но не се свениш да драскотиш пълните си измишльотини и тотални глупости.
Пример в примера: САЩ дадоха на света и в частен случай на Русия Интернет, а кремльовските идиоти искат да го "затворят" (като в Северна Корея), че да виреят простотийте в него само на идиоти като теб и руския народ да е отделен от света. Нормалният.

Пфу! Дееба и олигофренясалото добиче, дееба...
цитирай
12. peperutka - https://youtu.be/jB_4q_Fc9AU
28.07.2019 20:26
ето го канала и на Дойче Веле..
цитирай
13. peperutka - жоро,така е, и аз се нервя! Интернет се напълни с бедни и прости..безхаберници..
28.07.2019 20:31
Пример в примера: САЩ дадоха на света и в частен случай на Русия Интернет, а кремльовските идиоти искат да го "затворят" (кати в Северна Корея), че да виреят в него само идиоти като теб.
Пфу! Дееба и олигофренясалото добиче, дееба...

Интернет се напълни с бедни и простовати..безхаберници/ те затова кибикат тук...
за да могат някакси ,да вържат двата края...
подобно..дежурните напотеси..
с по 66 книжки..и 50 световни Награди.))))))
цитирай
14. starforlife - ~ 14. peperutka
28.07.2019 20:45
О, аз не се нервя. За какво да се нервя? Помиярите вият и скимтят, но това по никакъв начин не влияе и не променя битието ми.
Мина това време. Когато ме принуждаваха наоример под мой интелектуален труд да се кумят имената на партийни умствени недоръсти. Визирам факта, че когато... За да бъдеше призната дипломната ми работа от средното (а и после от първото ви'шО) за рационализация, идиот-партийни "инженери" присламчиха като мои уж ръководители.
Дееба тея комунисти дееба. Дееба тея некадърници дееба.


Та, КрумЧервеносветни, не съм партийно пристрастен, да. Просто съм сърбал попарата ви кумунистическа и даденото като пример не е единствен в личния ми живот и сблъсък с идиотския ти/ви строй.


ПС: Хаааааааа ха ха ха
Олигофренката РадостинаЛасова ми турна минус. Бааси идиотката да мисли, че ми го премести.
Премести ми го, да. От пръшливия й гъз, във вонящата й уста.
Деееба тая безсилна и нищоправеща идиотия, дееба.
цитирай
15. peperutka - не търси мъст и Скандали тук..недоправено Тролче жалко.
28.07.2019 20:48
15. radostinalassa - 12. starforlife
20:39

....не си за моят акъл,Опит, и др..Ресурси
дадох ти.. безплатен, добър съвет..
аз съм изчела един таван, и половината Интернет, бабе))))
иди си виж дядото, по- добре..
лудкей ,тракаш нон стоп по 25 поста дневно
имате и още 5- 6 имена/ Трол Фамилията Владови- Русе...
цитирай
16. peperutka - бай Крум, мераклия, но го вкарва мекичък и.."наполовина"))))..Смешни сте, многоо, и що ли си губите времето
28.07.2019 20:57

Та, КрумЧервеносветни, не съм партийно пристрастен, да. Просто съм сърбал попарата ви кумунистическа и даденото като пример не е единствен в личния ми живот и сблъсък с идиотския ти/ви строй

аз нямам оплаквания, от Комунизъма ,ни от Седесаризма...винаги съм била Соло..
но, Истината е моят Идеал, и досега НИКОЙ /гадостиноо..
не е успял, да ме купи или подкупи...на никаква цена..
НЕ набърквай Стар, ние се познаваме,а ти КОЙ си???
един упорит и примитивен трол...вижда се.
цитирай
17. анонимен - Но на кого ли обяснявам, на избег...
28.07.2019 21:18
radostinalassa написа:
Но на кого ли обяснявам, на избегалите оттук ? Стой си при арабите, но не влизай в джамия. Опасно е .

Интересно кой плаща на толкова българи, които трайно се заселват или в Европа, или в САЩ. Разбирате ли колко са нелепи такива твърдения?
цитирай
18. анонимен - ПП
28.07.2019 21:20
Не знам кое му е толкова опасното на това да влезеш в джамия. Била съм в джамия в Сърница, със съпруга и детето си. И то по време на молитва.
Приеха ни изключително радушно, просто ни казаха да се качим на горния етаж. Без проблем можехме да наблюдаваме молитвата, помолиха ни само да не смущаваме молещите се.
цитирай
19. peperutka - Анджи, Радостина е един мн опасен блоКов елемент,трупа Неспирно Спам, и задръства
28.07.2019 21:26
angpiskova написа:
radostinalassa написа:
Но на кого ли обяснявам, на избегалите оттук ? Стой си при арабите, но не влизай в джамия. Опасно е .

Интересно кой плаща на толкова българи, които трайно се заселват или в Европа, или в САЩ. Разбирате ли колко са нелепи такива твърдения?


всеки един нормален ,полезен дебат.Ти си профи, сигурна съм и от 2 думи,
си усетила това зловредно влияние,и мерзки инсинуации..
тя, отдавна стана ясна...затова, и нормален човек ,не смее да пише вече тук..
/аз съм извън класацията ) благодаря за Доверието ,и подкрепата!
цитирай
20. radostinalassa - И не ми давайте акъл какво да правя...
28.07.2019 21:26
пестете го, ще ви трябва. Дебелаци .
цитирай
21. анонимен - пестете го, ще ви трябва. Дебелаци. ...
28.07.2019 21:28
radostinalassa написа:
пестете го, ще ви трябва. Дебелаци .

Мисля, че подобен език не е характерен за хора, които твърдят за себе си, че са умни и че боравят с аргументи. Нека ви напомня, че вие сте в тяхното пространство, а не те във вашето.
цитирай
22. peperutka - аз знам какво правиш.Трупаш СПАМ, само и само да те четат/ затова пишеш ужасни небивалици
28.07.2019 21:47

20. radostinalassa - И не ми давайте акъл какво да правя.

...защото, си вързана за Тенекията на ГугълАдсенс/Спечелете и вие..трици))))
аванта тук..за теб, нямаа...изчезвай...
цитирай
23. starforlife - Анджи, осъзнаваш, че езика го вадя такъв, какъвто реша, защото помияри се ритат,
28.07.2019 23:18
а не им се говори, нали?
Търпях комплексарските им напъни (да се чете: не ми дремеше за комплексарските им напъни) тук 12 години и нямах този език... Мога да си позволя 2 да съм простак.
Те ли ще ме спрат, да ги еба в женчовците да ги еба?
Льольовци. Импотентни.
цитирай
24. krumbelosvet - Това не се търпи.
28.07.2019 23:40
Да зашкалят.
А стар фор лайф ме сънува още. Има защо. Човека като ученик създал "интелектуален труд", който бил рационализация. И разни комунисти, некадърни разбира се, се присламчили към рационализацията. Мога ли да попитам, в коя "социалистическа организация" беше подадена рац...ята, внедри ли се и колко беше възнаграждението. Щото от опит знам, че г-н стар фор лайф има особено разбиране що е лъжа.
цитирай
Вашето мнение
За да оставите коментар, моля влезте с вашето потребителско име и парола.
Търсене

За този блог
Автор: peperutka
Категория: Тя и той
Прочетен: 528366
Постинги: 406
Коментари: 3784
Гласове: 691
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031