Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
19.07.2017 14:44 - за плетката ...и бирата
Автор: katara Категория: Тя и той   
Прочетен: 1045 Коментари: 4 Гласове:
6

Последна промяна: 19.07.2017 14:48

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
 
image

 наздраве, ако  все още  има  мъжове..тук...



  Лелее к‘ва съм Патка, се замислила горката, тръгнала съм си без шапка. Ще поема път назад, този път ми е познат. Време колко ли ще мине, Питката ще ми изстине. Но за тъй‘ си трябва ритъм, Зайо Байо ще попитам. Той е винаги напет, бързо ще даде съвет, ха и ето го отпред и ѝ каза кат‘ поет:
-      РусоКоска си глупата, толко‘з кекс държиш  в торбата. Питката ти по е важна, откровено ще го кажа. Нямаш никакви проблеми, имаш шапчици големи! Пътечката си покажи, с тебе може да дружим. Мене поход ми се прави, може и да сеее забавим.

И този Ден, за ГорГерои паметен, спря да го има ЕдноВреме в ГораЩастлива…
     Бабата недовиждаше и взе миМичето за Вълчо. А той малко закъсня и като видя РусоКоска, така ѝ ръгна Питката с хурката, че милата Питка тръгна натъжена да си обикаля Нивата. На зрънца да стане си мечта и при Лиса с утеха заспа!
     А Вълчо след като приятелите го натряскали достатъчно в кръчмата се върнал при Лиса тъй ЧервеноКозка. И си простили даже Питката си споделили.
     Ловеца не дочака обещаната му Питка и изпадна в депресия и даже в репресия!
     А сещате ли се какво стана със Снежната Кралица и Снежанка и милите Джуджонки… и онези в Другите Приказки…?
     И всичко заради една Питка Заспала! Защото както Вълчо го предрече, Бухала в съда отсече: „Всички Нея споменаха, и така не я откриха“. Тъй че Нея обвиниха!

     А ‘бичканото ми миМиче си смени името и послуша Свраката да емигрират в ГораДалечЩастлива, и казват че разказва понякога на ОблачеЛеБяло, ама не за себе си… само за Патките!

сега ще го измисля автора...
 0000,1111



Гласувай:
6



Следващ постинг
Предишен постинг

1. saankia - тук е такъв ташак ..
19.07.2017 14:58
в туй блог бе ге ...
че най често си мисля...
че само АЗ съм..разумна..
вие какво ще кажете, любими мои..читатели
цитирай
2. saankia - автора на тази инфантилиЯ по горе, е...Жена..
19.07.2017 15:00
вие, чувате ли, кооо ставаа бее ей , хораа!!!
онъз пуетопелтечка от Чикагското гето..
която уж се...покри..
от кумува срама...
цитирай
3. milady - ето Я..писарушката
19.07.2017 15:19
2. lexparsy - липсваше у блогу. .
14:42
milady написа:

само такъв римопелтекоплет
липсваше у блогу..
ти, май не си мъШ.
а онуй на дъШд...
айде, ко ти беше..името...
покажи ,ако си...мъж..
цитирай
4. katara - .... интересен ракурс..
19.07.2017 20:35
Извинете ме, уважаеми читатели
Исках да напиша нещо по-красиво,
но такъв е мат,риала
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: katara
Категория: Тя и той
Прочетен: 1082989
Постинги: 468
Коментари: 2718
Гласове: 3937
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930