Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2017 15:19 - Де да зная...............................................................................
Автор: travell Категория: Регионални   
Прочетен: 14105 Коментари: 30 Гласове:
26

Последна промяна: 12.09.2017 16:43

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg

Чудя се днес, де да зная,
идва ли на блога края?
Пращат ли го в бяла стая,
или някъде в безкрая?

Тази визия уродлива,
със статистика фалшива,
пусто в празно пак прелива
и напира за архива.

Писа не един човек,
че за блога трябва лек,
но при липса на стратег,
май коват му здрав ковчег.

Знам, че с тази си преценка,
аз описвам грозна сценка,
но не виждам и наченка
за добра дотук оценка.

Сега ще чеквам малко знаци,
от тези нетни гъсталаци,
поставени от бот-юнаци,
предназначени за глупаци.

И ако този текст изплува,
нека някой да умува,
дали изобщо ще си струва,
блогът наш да се лекува.


Тагове:   де да зная,


Гласувай:
26



1. cinderellathespy - Стихчето
12.09.2017 15:41
Аз не случайно отдавна си се рея свободна другаде...
Пусти спомени ме мъчат и затова наминавам и тук,
но сега като си се заровя в любимата работа и интересните ми книги
сигурно ще го забравя тоз адрес...
И на мен ми е мъчно, че така става с блогчето, но вече ни показаха,
че изобщо на никой не му пука какво пишем, как се стараем да правим
постовете интересни и цветни.... Аз зададох няколко въпроса
на личната линия, отговориха ми че искат унифициране на блоговете,
всичките да са еднакви защото това били очакванията на потребителите... :(
Ами... мойта душа пък не иска да я слагат в калъп и затова ще продължа
да си творя цветно във фейс-а и в моето далечно...
Много хубаво стихче, което отразява тъжните мисли на много от нас, Дани!
Поздрави и усмивки от мен на пук на тъгата,

Ели
цитирай
2. katara - хубаво се е получило..
12.09.2017 16:27
но,няма ..безплатен обяд..
поздрав!
цитирай
3. travell - Toва място си беше много добро, защо ...
12.09.2017 16:37
Toва място си беше много добро, защо им трябваше да го „оправят“? А иначе, фейсбук не става за разкази, убедех се. Не може да се оформи текста така, както можеше тук. Дано поне при унифицирането вземат някой добър образец. Струва ми се късно да се ходи някъде другаде и да се пренасочват читателите, доколкото ги има. Не, че съм тръгнал редовно да публикувам, но все пак...
И все още се чудя на тази Капча...
При условие, че си се логнал тук с потребителско име и парола, защо трябва да минаваш през още системи за сигурност? Това го има и на други места, но там сърфираш като анонимен и ако искаш да оставиш коментар или да въвеждаш нещо минаваш през нея. Честно казано, аз при онлайн банкирането минавам през по-малко перипетии, отколкото тук в момента.
И все пак тая надежда да се оправят нещата :)

Е, не! 2200 прочита! А дано някога да стане реалност, тази статистика за блога ;)
цитирай
4. vesever - Привет, Дани! Според мен просто ...
12.09.2017 16:59
Привет, Дани!
Според мен просто не трябва да обръщаме внимание на аномалиите и да си гледаме приятните мигове, както тук, така и навсякъде.
Поздрави!
цитирай
5. milady - а бе, Въске, кое му е приятното!?
12.09.2017 17:14
да си правят гавра с нас,
и да стоим ,и да ти аплодираме
розАвите гащи на заоблените кълки..
всеки Божи ден,да му се не види..тъпигьозлъка..
Ти, нямаш никаква представа,къде живееш, Жено...
стига с това лицемерие и тъпи номера на лолитка..
къде са ти комшийките,децата, мъжа, приятелките?
ама,то Голема перверзия беше,мила Фрутке..
аха, да се пенсионираш във тъй „веселото блог бе ге ..
благодаря за трибуната,колега..
аз съм Юлия
цитирай
6. deorea2 - Т. нар. блог. бг вече е мъртъв. Ето ...
12.09.2017 20:06
Т.нар.блог.бг вече е мъртъв.
Ето вижте в момемта.
Всички постинги с по 7 хиляди.
Най отгоре - поредни драсканици на внушили си че са велики поети драскачите Мисана и Гогата.
По надолу е поредната мегакичозна фотосесия на една маниакално тъпа ексхибиционистка, която се наслаждава на формите си и ни ги натрапва и на нас, аре вече да се снима гола, та да е върхът!
След това е поредната путинска пропаганда на едно путинско мекере, и накрая ксенофобия и расизъм в чист вид на един тъпак, загрижил се за американските негри.
Следва пак напомпана помия на някаква уж набожна лелка, от която човек може да повърне.
Да нарека сайта кочина значи да обидя свинете, защото те са много по достойни от тия психясали помпадури!
Сайтът е мъртъв, дами и господа!
И само чучелата от двата пола, ,които се кефят напомпани, не го разбират.
цитирай
7. tikoev - Всеки си е намерил място под слън...
12.09.2017 20:54
Всеки си е намерил място под слънцето. Тук ще останат само тези които не могат да си намерят мястото и ще продължават да си говорят сами на себе си с още по-голям хъс. :))))
цитирай
8. 4huddovi6teto - Всеки си е намерил място под слън...
12.09.2017 21:19
tikoev написа:
Всеки си е намерил място под слънцето. Тук ще останат само тези които не могат да си намерят мястото и ще продължават да си говорят сами на себе си с още по-голям хъс. :))))


Като мен и като гогата.
ние си говорим сами.
ЧУ

ама гогата ме бие
той се хвали с по 7 свои ника
не е ли откачен?
цитирай
9. tikoev - Всеки си е намерил място под слън...
12.09.2017 21:31
анонимен написа:
tikoev написа:
Всеки си е намерил място под слънцето. Тук ще останат само тези които не могат да си намерят мястото и ще продължават да си говорят сами на себе си с още по-голям хъс. :))))


Като мен и като гогата.
ние си говорим сами.
ЧУ

ама гогата ме бие
той се хвали с по 7 свои ника
не е ли откачен?

Не знам. Разрешете го помежду си. Възможно е да се съгласите на компромиси...Зависи! Възможно е дори и консенсус да постигнете! :)))
цитирай
10. travell - Изроди се този блог и това си е. Не ...
12.09.2017 22:00
Изроди се този блог и това си е. Не знам какви са причините, но някои от коментарите дотук го доказват. Няма да ги трия, защото те са показателни за това му състояние
цитирай
11. milady - https://youtu.be/o0nZbt1Txsk.....Rest in peace
12.09.2017 22:11
Недей се ядосва...
мъдрият Човек се учи от всекиго, когото среща
….Глупакът гледа носа си ...


Откак съм тук, имам 7 Бана/ за 5г/
Аз ,Такава мисия съм си
избрала, да казвам, каквото мисля.На такива хора им казват
луди,или със шизофренна диагноза, макар ,че Казионната
медицина лъже, за да комулира печалби и да всЯва страх.
такава болест..просто няма .Това е измислено.и наложено в
обществото, и профилирано в Раздел Психология и Психиатрия ..
Тъй като Науката за Душата / и Мозъка/ ме привлича неустоимо
от ранна възраст, чета редовно по темата, и най -важното, просто
наблюдавам различни хора . Какво по-добро място oт това тук
Интернет мрежата , и конкретно в тази блогосфера..
Сигурно ви е направило впечатление, че хората предпочитат,
да се представят „анонимно “..поне по- голямата част/ 70%
Поради тази причина и повечето хора се чувстват „освободени„
да говорят, каквото им..мине през главата, без особена самокри
тичност, и истинско, дълбоко осъзнаване. Наблюдавайте ги..

цитирай
12. deorea2 - Aз пък знам кои са причините.
12.09.2017 22:18
travell написа:
Изроди се този блог и това си е. Не знам какви са причините, но някои от коментарите дотук го доказват. Няма да ги трия, защото те са показателни за това му състояние



Помпащите идиоти, които курдисват все едни и същи муцуни на първа.
От тук идват и хейтърите, и фейковете, и наказателните операции с минус ите.
Всеки би трябвало да изрази презрението си към напомпаните кретени с минус.
цитирай
13. redabys - Всички ние искаме Чу да не отсъства ...
12.09.2017 22:46
Всички ние искаме Чу да не отсъства нито за секунда от първа.
УЖАСНО Е, ЧЕ МИНАВАТ ЧАСОВЕ БЕЗ НЕГО!
ПОГРИЖЕТЕ СЕ, МОЛЯ!
цитирай
14. kasnaprolet9999 - Добре си го казал, идва му на блога ...
12.09.2017 22:58
Добре си го казал, идва му на блога края и зорлем го правят това неговите собственици.Стихото си го бива.
цитирай
15. milady - ето, Злото не..идва самО...
12.09.2017 23:11
22:46 - Абе къде е Лидис?

№ 1 лъжец и манипулатор на сайта
многомилионника Той, Касапин бил..с „интереси“..
БП„ ти си недорасъл комплексар..на Полигор се смееш..
ами, да покажа Баба Лудис, тя като КуКуДелка има поне 10 имена..
айде, скрий се, блогова шашма...
цитирай
16. blackpredator - милейди Трутка е свещен скарабей за блога
12.09.2017 23:31
търкаля си топчетата Ако, къдя мое и където свари...
цитирай
17. deorea2 - Ето един от многото примери, с които ...
12.09.2017 23:40
Ето един от многото примери, с които тоя малоумник се гордее с безумието си - да помпи, да помпи, да помпи.

7. blackpredator - бива
02.09 23:07
ама мойте чушки не се вместват в троен чушкопек
добре, че комшията грънчар има пещ ;)))

имам чувството, че анонимният е един дебел от сточна гара :))

Трутке, ще я надупя до Икономиста, щото жената прави нещо
за разлика от тебе, безполезна твар...

ДОКОГА ЕДИН ЛУД ЩЕ ОСИРА ВСИЧКО?
цитирай
18. deorea2 - търкаля си топчетата Ако, къдя мое и ...
12.09.2017 23:42
blackpredator написа:
търкаля си топчетата Ако, къдя мое и където свари...



Само духовен урод може да се гаври с покойници като Лидис.
не чувстваш ли, че манията ти да помпиш икономисти, уондъри, борнове, весета, точици и т.н. е БОЛЕСТНО СЪСТОЯНИЕ?
цитирай
19. poliqor4o - deorea2 не е мой ник
12.09.2017 23:51
Аз си имам само тоя и не се помпя.
Мен ме четат.
Аз съм единственият истински поет!
цитирай
20. 4huddovi6teto - Аз си имам само тоя и не се помпя. Мен ...
12.09.2017 23:56
poliqor4o написа:
Аз си имам само тоя и не се помпя.
Мен ме четат.
Аз съм единственият истински поет!



Глупости.
Няма по-велик от мен.
Чу
А оня шибан предатор да си ръфне отзад.
Пак съм на първа.
цитирай
21. blackprredator - Аз си имам само тоя и не се помпя. Мен ...
12.09.2017 23:58
poliqor4o написа:
Аз си имам само тоя и не се помпя.
Мен ме четат.
Аз съм единственият истински поет!


Полигоре, предупредих те
цитирай
22. blackprredator - търкаля си топчетата Ако, къдя мое и ...
12.09.2017 23:59
blackpredator написа:
търкаля си топчетата Ако, къдя мое и където свари...


докога тоя касапин, който помпи всичко живо, ще ме имитира
педигоре, къш
цитирай
23. blackprredator - Трътке, ти си ментално увредена
13.09.2017 00:00
milady написа:
22:46 - Абе къде е Лидис?

№ 1 лъжец и манипулатор на сайта
многомилионника Той, Касапин бил..с „интереси“..
БП„ ти си недорасъл комплексар..на Полигор се смееш..
ами, да покажа Баба Лудис, тя като КуКуДелка има поне 10 имена..
айде, скрий се, блогова шашма...

цитирай
24. blackpreddator - що пък да не помпя
13.09.2017 07:53
deorea2 написа:
blackpredator написа:
търкаля си топчетата Ако, къдя мое и където свари...



Само духовен урод може да се гаври с покойници като Лидис.
не чувстваш ли, че манията ти да помпиш икономисти, уондъри, борнове, весета, точици и т.н. е БОЛЕСТНО СЪСТОЯНИЕ?


това ми доставя наслада чувствам се велик
първа ще бъде както аз реша и точка
освен посочените помпя още поне 10 други блога
моделирам сайта по мой кеф
луд съм бил
аз се грижа за вас бе дебили
показвам ви какво да четете
цитирай
25. lexparsy - ???
13.09.2017 08:40
katara написа:
но,няма ..безплатен обяд..
поздрав!

май тук със сигурност на накои има плащат,
а на други, ако не, май трябва!
цитирай
26. krumbelosvet - Блогът бг
13.09.2017 09:40
Управата на Блога ползва чужд опит и изпълнява (чужди?) цели. Пишещите имат известна свобода В РАМКИТЕ на тия цели. Всеки си прави сметката, както и колкото може.
цитирай
27. ladylady - тук си ПРАВ!!...намиг..
13.09.2017 10:10
tikoev написа:
Всеки си е намерил място под слънцето. Тук ще останат само тези които не могат да си намерят мястото и ще продължават да си говорят сами на себе си с още по-голям хъс. :))))

цитирай
28. deorea2 - И така, нормален ли е оня Стоян от ...
13.09.2017 11:40
И така, нормален ли е оня Стоян от русенско, който помпи не свои, а чужди постинги, който гордо си признава тоя кретенизъм, който намира перверзно удоволствие в това да помпи?
Луд ли е или да?
цитирай
29. redabysss - Няма да повярвате къде се разхождах ...
13.09.2017 12:54
Няма да повярвате къде се разхождах последния половин час - във Фейсбука на Станков


Блогът никога няма да умре, щом Чу е тук и се помпи ката ден, за да е на първа!!!
цитирай
30. krumbelosvet - Аз си мислех
14.09.2017 16:03
Аз си мислех, че собственикът на блог.бг изкарва глупости на първа стр., като следва световната стратегия за оглупяване. А то "блякпредаторът" се кефел да показва "най-доброто" според него. ОЛЕКНА МИ, че не престъпници, а обикновен любител моделира "обшественото мнение"..
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: travell
Категория: Регионални
Прочетен: 625786
Постинги: 122
Коментари: 775
Гласове: 2360
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031