Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.09.2019 04:59 - ЗА РУСОФИЛА БЪЛГАРИЯ Е РУСКА ТЕРИТОРИЯ
Автор: bojil Категория: Политика   
Прочетен: 2716 Коментари: 24 Гласове:
24

Последна промяна: 16.09.2019 16:01

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg Постингът е бил сред най-популярни в Blog.bg
                                          ЗА РУСОФИЛА БЪЛГАРИЯ Е РУСКА ТЕРИТОРИЯ


    Това твърдение не е измислено от мен- аз го само констатирам. За да се убедите че не си измислям, давам думата на рублофила http://1997.blog.bg/ за повече разяснения (кликни върху текста за да го увеличиш):

                  image

  Неговото мнение не е единствено,нито уникално разбира се- то е всеобщо за всички рублофили и ако се разровим както трябва,ще открием още много примери в този дух. В своя текст той говори за България като за част от руската територия (цитирам):

  "В България има само русофили. Русофобите са емигранти, които не можаха да се впишат в културата и икономиката на новите си родини, защото са устати и мързеливи и сега им остава само да плюят по Русия.
А Русия има право да се противопостави на външни влияния и да продължава своята политика за идентичност, идеи и значение в съвременния свят."


   Наричайки възмущението от руския колониализъм "външно влияние" той внушава,че нашия протест срещу руските вмешателства е вътрешна работа на Русия а не отдалечено от нея събитие,случило се на 800 км от руската територия. Тоз елемент с неясна полова принадлежност дава право на Русия да прилага сила срещу хора които не обитават нейната територия,без да се съобразява с изконното им право на собствено мнение по въпроса! Той забравя обаче едно: ако в България имаше само русофили,както им се иска на него и на червените бандити,защо те критикуват всяка стъпка на нашето правителство- нали според тях и то е русофилско? Отговор разбира се не чакам: все едно да ги питам кой им е напълнил гащите!

  Защо казвам,че този русофил е безполов? Тук също не измислям нищо,а давам думата отново на него:

               image

  Ако от името vensua papa,с което се представя можете да разберете дали е мъж,жена или джендър,ще ви черпя една бира! Досега го мислех за мъж,но според някои други е жена. Това не е трагедия разбира се: жените лесно се подвеждат по сладки приказки и хубави банкети,простено им е да сгрешат. Ако е мъж обаче,значи е враг на България или малоумник,който се нуждае от принудително лечение!

  Другите русофили са на същото мнение- това личи от техни коментари към статии в Днес.Бг. Те така са се забравили и свикнали да ограбват народа на България,че за тях е нещо "нормално" този народ да бъде обуздаван с руска армия всеки път,когато реши да не ги слуша. Мненията им варират от окупиране до анексиране,т.е. до затриване на България но основната идея е само една- Българите пак да станат такива безгласни роби на русофилите,каквито бяха след 1944 г. :

  image

      image

  Русофилите викат чужда армия всеки път,когато земята под краката им се разлюшка от народния гняв, понеже за тях Русия е всичко а България- нищо! Те я викат само с болната презумпция че страната ни е руска територия,която Русия кой знае защо е оставила на "враговете" и трябва час по-скоро да си я "върне"! Затова не спират да заплашват народа че ако не ги слуша,ще бъде премазан и пребит от техните арогантни господари :

   image

  Не са обаче познали- иде краят на русофилската измет а не краят на България,както на тях им се иска!



Гласувай:
26


Вълнообразно


1. apostapostoloff - Русофилът в бъдеще ще гледа
12.09.2019 06:03
тази "руска" територия през решетките!
цитирай
2. bojil - (Русофилът в бъдеще ще гледа)
12.09.2019 06:07
apostapostoloff написа:
тази "руска" територия през решетките!

Ако се окаже някой шемет,може и през прозореца на психиатрията :)
цитирай
3. vmir - Ако имате бандит за съсобственик,
12.09.2019 08:53
не очаквайте да признае правата ви на съсобственик, освен ако нямате по-силно оръжие от неговото. А нашите русофилистици до днес се опитват да прогонят останалите българи по примера на дядовците си, които са си присвоявали собствеността на прогонените от тях и са останали ненаказани за бандитизма си, станал възможен с присъствието на въоръжените окупатори, на които дори и паметници са направили от името на прогонените.
цитирай
4. get - Божиле, комунистите-социалисти в България страдат от понятийно, а от там и психичното - параноидално-шозифренично ... ?
12.09.2019 09:44
... параноидално-шозифренно разстройство на Аз-ът!
bojil написа:

ЗА РУСОФИЛА БЪЛГАРИЯ Е РУСКА ТЕРИТОРИЯ

- Защо е така? Можем да разберем, отваряйки и зачитайки се в Библията на Русофила-марксист известна още и като "Манифест на комунистическата партия" ?

В която ОСНОВНАТА ПРИЧИНА за тази суицидно-нихилистична черта на комуниста е описана в Едно изречение?
"Работниците НЯМАТ ОТЕЧЕСТВО." ! - ЗАБЕЛЕЖКА: като думата "работник" се използва и за синоним-заместител на "пролетарий".

И тъй като, тези момчета(или момичета) бяха родени и са с промито съзнание(индоктринирани - д.м.), от времена, КОГАТО БЯХМЕ ОКУПИРАНА(ПОЛУКОНИАЛНА И ЗАВИСИМА !) ОТ СССР СТРАНА ! - за същите е характерно, да не правят разлика между СССР и неговата понастоящем наследничка Русия?

Но за да ГИ РАЗБЕРЕМ КАТО ПАТОЛОГИЯ, препоръчвам ви да прочетете "Манифеста" - поместен на Адрес:
https://chitanka/text/26841/11#textstart

- Глава Втора с наименование: "Пролетарии и комунисти" - се намират именно тези идеологически постановки(причини) довеждащи комуниста+русофил до ... патологична нихилистична-суицидност?

Когато прочетете този ПОКАЗАТЕЛЕН ПО СВОЕТО СЪДЪРЖАНИЕ ТЕКСТ? Ще ви стане ясно и СЪСТОЯНИЕТО НА ПЪЛНА МОРАЛНА И ИДЕЙНА НИЩЕТА достигаща до параноидална-шизофренност, В МИСЪЛ И ПОВЕДЕНИЕ, при нашите комунисти със задължителното допълнение "русофили"?

Заболяването при тези люде изразяващо се в СУИЦИДЕН национал-нихилизъм е сериозно - съответно следва да подходим със задълбоченост при лечението му ... ако ли не, можем да доведем нещата до национален суицид(самоубийство - за незнаещите думата)!

Поздрав! ... с допълнение: Комунизма съпроведен с Родоотстъпничество/Българофобство/ е Диагноза! Лицата страдащи от него - са със социопатично поведение, застрашаващо както обществото, така и самите болни!

Повече за социопатията и социопатите - можете де прочетете в Преведения от мен(за вас) текст от руския духовник Кротов в поста ми озаглавен: "Страната на победилата социопатия"?
На Адрес:
http://get.blog.bg/history/2019/05/09/strana-pobedivshei-sociopatii.1656423
цитирай
5. batogo - !!!:))) Поздравления, Божо!
12.09.2019 10:00
Много точно си илюстрирал манталитета на русофилстващия безродник. Мнението ти напълно се припокрива с моето по отношение на тия мизерници, готови да продадат всичко свято, за да са на влест и садистично да тормозят човеците с българско самосъзнание. За русофила България винаги е била и винаги ще бъде руска територия, която е поверена на него по заслуги, за да я управлява и ограбва, като малтретира, унижава и издевателства произволно над нейните родолюбиви, осъзнати и проявяващи непримирим дух и проницателност граждани!
Чест и почитания за справедливото ти отношение към подобна алчна и продажна измет, която заслужава пълно презрение, приятелю и съмишленико!

цитирай
6. 1997 - Смятам интереса ви към половите ми органи за чисто езиков. Нямам против
13.09.2019 10:01
По отношение приписваните фантазни характеристики на русофилите, намирам ги за нацистко предубедени.
цитирай
7. bojil - не очаквайте да признае правата ви ...
13.09.2019 14:23
анонимен написа:
не очаквайте да признае правата ви на съсобственик, освен ако нямате по-силно оръжие от неговото. А нашите русофилистици до днес се опитват да прогонят останалите българи по примера на дядовците си, които са си присвоявали собствеността на прогонените от тях и са останали ненаказани за бандитизма си, станал възможен с присъствието на въоръжените окупатори, на които дори и паметници са направили от името на прогонените.

Тук се оказва,че си съвършено прав- ето я причината да прогонват нашето население от България,благодаря!
цитирай
8. bojil - Много точно си ...
13.09.2019 14:39
batogo написа:
Много точно си илюстрирал манталитета на русофилстващия безродник. Мнението ти напълно се припокрива с моето по отношение на тия мизерници, готови да продадат всичко свято, за да са на влест и садистично да тормозят човеците с българско самосъзнание. За русофила България винаги е била и винаги ще бъде руска територия, която е поверена на него по заслуги, за да я управлява и ограбва, като малтретира, унижава и издевателства произволно над нейните родолюбиви, осъзнати и проявяващи непримирим дух и проницателност граждани!
Чест и почитания за справедливото ти отношение към подобна алчна и продажна измет, която заслужава пълно презрение, приятелю и съмишленико!

БЛАГОДАРЯ!!!
Убеден съм,че интелектуалци като теб са прекрасни членове на обществото- един като тебе дава повече на България от 1000 продажни русофила взети заедно!
цитирай
9. bojil - По отношение при...
13.09.2019 14:46
1997 написа:
По отношение приписваните фантазни характеристики на русофилите, намирам ги за нацистко предубедени.

"Интересът" ми е въображаем и няма нищо общо с реалността,а тесногръдото едностранчиво мислене на червенсерьожа ти пречи да видиш,че в живота освен комунизъм-нацизъм има и нормални хора,които не искат ни едното нито другото! Не ви искаме червения и кафявия социализъм,ни живи ни умрели!
цитирай
10. bojil - . . . параноидално-шозифренно р...
13.09.2019 14:58
get написа:
... параноидално-шозифренно разстройство на Аз-ът!
bojil написа:

ЗА РУСОФИЛА БЪЛГАРИЯ Е РУСКА ТЕРИТОРИЯ

- Защо е така? Можем да разберем, отваряйки и зачитайки се в Библията на Русофила-марксист известна още и като "Манифест на комунистическата партия" ?

В която ОСНОВНАТА ПРИЧИНА за тази суицидно-нихилистична черта на комуниста е описана в Едно изречение?
"Работниците НЯМАТ ОТЕЧЕСТВО." ! - ЗАБЕЛЕЖКА: като думата "работник" се използва и за синоним-заместител на "пролетарий".

И тъй като, тези момчета(или момичета) бяха родени и са с промито съзнание(индоктринирани - д.м.), от времена, КОГАТО БЯХМЕ ОКУПИРАНА(ПОЛУКОНИАЛНА И ЗАВИСИМА !) ОТ СССР СТРАНА ! - за същите е характерно, да не правят разлика между СССР и неговата понастоящем наследничка Русия?

Но за да ГИ РАЗБЕРЕМ КАТО ПАТОЛОГИЯ, препоръчвам ви да прочетете "Манифеста" - поместен на Адрес:
https://chitanka/text/26841/11#textstart

- Глава Втора с наименование: "Пролетарии и комунисти" - се намират именно тези идеологически постановки(причини) довеждащи комуниста+русофил до ... патологична нихилистична-суицидност?

Когато прочетете този ПОКАЗАТЕЛЕН ПО СВОЕТО СЪДЪРЖАНИЕ ТЕКСТ? Ще ви стане ясно и СЪСТОЯНИЕТО НА ПЪЛНА МОРАЛНА И ИДЕЙНА НИЩЕТА достигаща до параноидална-шизофренност, В МИСЪЛ И ПОВЕДЕНИЕ, при нашите комунисти със задължителното допълнение "русофили"?

Заболяването при тези люде изразяващо се в СУИЦИДЕН национал-нихилизъм е сериозно - съответно следва да подходим със задълбоченост при лечението му ... ако ли не, можем да доведем нещата до национален суицид(самоубийство - за незнаещите думата)!

Поздрав! ... с допълнение: Комунизма съпроведен с Родоотстъпничество/Българофобство/ е Диагноза! Лицата страдащи от него - са със социопатично поведение, застрашаващо както обществото, така и самите болни!

Повече за социопатията и социопатите - можете де прочетете в Преведения от мен(за вас) текст от руския духовник Кротов в поста ми озаглавен: "Страната на победилата социопатия"?
На Адрес:
http://get/history/2019/05/09/strana-pobedivshei-sociopatii.1656423

Приятелю,"Манифестът" и "Капиталът" за мен са отвратителни и дори сатанински четива- не искам въобще да се занимавам с тях,гнус ме е дори да ги докосвам! В същото време знам,че трябва да има вещи хора като теб които ги познават по-добре,за да може чрез това познание по-лесно да оборим лъжеученията, скрити в тези "четива". За мен обаче ще е трудно ако не и невъзможно да се занимавам по-задълбочено с тях поради причините,които изтъкнах по-горе!
цитирай
11. get - До 10. bojil - Така е както казваш в цитираното по-долу ... Но?
13.09.2019 17:07
bojil написа:

Приятелю,"Манифестът" и "Капиталът" за мен са отвратителни и дори сатанински четива- не искам въобще да се занимавам с тях,гнус ме е дори да ги докосвам!
... за да може чрез това познание по-лесно да оборим лъжеученията, скрити в тези "четива".

- Но в този случай, даваш поле за изява за субекти, както с неустановена РОДОВА(като граматическа категория - п.м.), така и политическа принадлежност - сърдейки се да шикалкавят ... използвайки ДВУСМИСЛИЕТО НА СЛОВАТА: Фашизъм и Нацизъм?
- Както е при идеологическия джендър с нейм "1997" - Цитат?
1997 написа:

По отношение приписваните фантазни характеристики на русофилите, намирам ги за нацистко предубедени.


Като ОТНОВО ОБЯСНЯВАМ?
Русофила ТОВА Е НАМЪКНАТАТА МАСКА - върху едно друго политическо явление, КОМУНИСТ-българофоба?
Защо уж българин по род - КОМУНИСТА Е БЪЛГАРОФОБ?
Защото в неговата Библия с име "Манифест на комунизма" - му е не само внушено но и вменено:
- ТИ НЯМАШ НАЦИОНАЛНА ПРИНАДЛЕЖНОСТ! ... по силата на индоктриниране съзнанието (му) чрез "пролетарския интернационализъм" ... за който ни внушават, че бил "антипод" на "финансовия интернационализъм" - известен и като глобали(зъм/зация)?
От тази МАРКСОВА ФОРМУЛИРОВКА - тръгват от момента на появата си, като политическите субекти, в Италия-фашизма, в Русия-болшевизма а в Германия-нацизма?

Какво е било отношението на болшевизма, към появилият се малко след него идеологически брат, Италиански фашизъм - Такава разлика определено - бардовете на "новата" Рассея, НЕ НАМИРАТ - а приветстват "другарите" си наредили се ведно с тях под "червеното знаме на марксизма" - видно от стихотворенията им?

1.
"Товарищи фашисты, милости просим-
.....Вместе власть буржуев сбросим!
.............Фашисты и большевики – пролетарии-братья
Крепите над миром красные объятья

Пролетарии,
стройтесь в единую линию
.......Сегодня командуют Троцкий и Муссолини
...................Красное знамя борьбы пролетариев
Теперь развернуто от России
до Италии" - от Владимир Маяковски

... или ... ?
2.
"...
Сыпь тальянка, звени соловьями
Я сегодня не трезв и не пьян.
Я фашистское красное знамя
Пронесу по рязанским полям
..." - от Сергей Есенин?

Така че отново възниква екзистенциалния въпрос?! - Какво е общото и различното между - при тези идеологически маркситки-близнаци?

П.П.
За "германския нацизъм" - ще пиша/обясня СТИГА ИДЕОЛОГИЧЕСКИЯ ДЖЕНДЪР подписващ(а) се "1997", да прояви наглостта - и направи опит за контра-реплика?
- Защото при Сталин - в Съветска Русия - вече имаме досущ като в Хитлерова Германия - НАЦИЗЪМ! :))) - простете усмивката! - Но мога да се аргументирам ЗА ПРАВИЛНОСТТА на твърдението в ТЕЗАТА МИ!?
При Сталин в Съветска Русия - ИМАМЕ НАЦИЗЪМ!
цитирай
12. bojil - Приятелю, "Манифестът...
16.09.2019 16:10
get написа:
bojil написа:

Приятелю,"Манифестът" и "Капиталът" за мен са отвратителни и дори сатанински четива- не искам въобще да се занимавам с тях,гнус ме е дори да ги докосвам!
... за да може чрез това познание по-лесно да оборим лъжеученията, скрити в тези "четива".

- Но в този случай, даваш поле за изява за субекти, както с неустановена РОДОВА(като граматическа категория - п.м.), така и политическа принадлежност - сърдейки се да шикалкавят ... използвайки ДВУСМИСЛИЕТО НА СЛОВАТА: Фашизъм и Нацизъм?
- Както е при идеологическия джендър с нейм "1997" - Цитат?
1997 написа:

По отношение приписваните фантазни характеристики на русофилите, намирам ги за нацистко предубедени.


Като ОТНОВО ОБЯСНЯВАМ?
Русофила ТОВА Е НАМЪКНАТАТА МАСКА - върху едно друго политическо явление, КОМУНИСТ-българофоба?
Защо уж българин по род - КОМУНИСТА Е БЪЛГАРОФОБ?
Защото в неговата Библия с име "Манифест на комунизма" - му е не само внушено но и вменено:
- ТИ НЯМАШ НАЦИОНАЛНА ПРИНАДЛЕЖНОСТ! ... по силата на индоктриниране съзнанието (му) чрез "пролетарския интернационализъм" ... за който ни внушават, че бил "антипод" на "финансовия интернационализъм" - известен и като глобали(зъм/зация)?
От тази МАРКСОВА ФОРМУЛИРОВКА - тръгват от момента на появата си, като политическите субекти, в Италия-фашизма, в Русия-болшевизма а в Германия-нацизма?

Какво е било отношението на болшевизма, към появилият се малко след него идеологически брат, Италиански фашизъм - Такава разлика определено - бардовете на "новата" Рассея, НЕ НАМИРАТ - а приветстват "другарите" си наредили се ведно с тях под "червеното знаме на марксизма" - видно от стихотворенията им?

1.
"Товарищи фашисты, милости просим-
.....Вместе власть буржуев сбросим!
.............Фашисты и большевики – пролетарии-братья
Крепите над миром красные объятья

Пролетарии,
стройтесь в единую линию
.......Сегодня командуют Троцкий и Муссолини
...................Красное знамя борьбы пролетариев
Теперь развернуто от России
до Италии" - от Владимир Маяковски

... или ... ?
2.
"...
Сыпь тальянка, звени соловьями
Я сегодня не трезв и не пьян.
Я фашистское красное знамя
Пронесу по рязанским полям
..." - от Сергей Есенин?

Така че отново възниква екзистенциалния въпрос?! - Какво е общото и различното между - при тези идеологически маркситки-близнаци?

П.П.
За "германския нацизъм" - ще пиша/обясня СТИГА ИДЕОЛОГИЧЕСКИЯ ДЖЕНДЪР подписващ(а) се "1997", да прояви наглостта - и направи опит за контра-реплика?
- Защото при Сталин - в Съветска Русия - вече имаме досущ като в Хитлерова Германия - НАЦИЗЪМ! :))) - простете усмивката! - Но мога да се аргументирам ЗА ПРАВИЛНОСТТА на твърдението в ТЕЗАТА МИ!?
При Сталин в Съветска Русия - ИМАМЕ НАЦИЗЪМ!

Комунизмът и русофилията впрочем "прекрасно" се допълват,разликата между тях е само формална и русофилът често е по-голям анти-Български нацист даже от фашистите. А стихотворението на Маяковски е чудесно- ако можеш пусни ми го цялото или ми дай линк да го открия,за да го цитирам тук-таме. Мои приятели също се интересуват от него а на теб ще ти е лесно да го откриеш безпроблемно,за което предварително благодаряим!
цитирай
13. krumbelosvet - Драги психо-десни
18.09.2019 09:11
Русофили-предатели има само в болните ви мозъци. Един Вазов е достатъчен, но вие вадите ЕДНО ИЛИ ДРУГО СТИХЧЕ от началото на Първата Световна Война, които не доказват нищо друго, освен че русофилът е преди всичко РОДОЛЮБЕЦ. Ами капитан Петко Войвода? И той ли е предател?
Аз съм родолюбец, който осъзнава, за разлика от вас, че между великите сили НЯМАМЕ друг поне потенциален съюзник. И животът го доказа за N-ти път - Западът ни РАЗОРЪЖИ при първа възможност. РАЗОРЪЖИ ни във всичко - армия, енергетика, промишленост, селско стопанство, търговия, банково дело, образование, наука, кино...
цитирай
14. bojil - Русофили-предатели ...
18.09.2019 20:39
krumbelosvet написа:
Русофили-предатели има само в болните ви мозъци. Един Вазов е достатъчен, но вие вадите ЕДНО ИЛИ ДРУГО СТИХЧЕ от началото на Първата Световна Война, които не доказват нищо друго, освен че русофилът е преди всичко РОДОЛЮБЕЦ. Ами капитан Петко Войвода? И той ли е предател?
Аз съм родолюбец, който осъзнава, за разлика от вас, че между великите сили НЯМАМЕ друг поне потенциален съюзник. И животът го доказа за N-ти път - Западът ни РАЗОРЪЖИ при първа възможност. РАЗОРЪЖИ ни във всичко - армия, енергетика, промишленост, селско стопанство, търговия, банково дело, образование, наука, кино...

Ами че точно Вазов се отметна от русофилството когато видя как Русия ни напада,за да раздаде половината ни територия на нови поробители,а другата половина да я окупира! Точно това щеше да направи и капитан Петко,ако бе поживял повече за да види "делата" на кумирите си! Така обаче няма да постъпите вие червените,които сте доказали продажната си същност на думи и на дело!
цитирай
15. krumbelosvet - Бе bojil-е, братко
19.09.2019 22:55
"Вазов се отметна от русофилството когато видя как Русия ни напада,за да раздаде половината ни територия на нови поробители,а другата половина да я окупира!"
Това е твоето психо-дясно бълнуване.
А иначе, учениците знаят, че България първо уж няма да се намесва в Първата Световна Война, после все пак се намесва на страната на Германия, срещу Англия, Франция и Русия. Тогава някаква руска част участва на Румънския фронт против нас. И Вазов реагира болезнено, РОДОЛЮБИВО и Н Е Г Р А М О Т Н О. Неграмотно, защото НИЕ сме избрали да воюваме срещу Русия, а не обратно. О, невежество психо-дясно....
цитирай
16. nkf - Българинът може да бъде единствено ...
22.09.2019 14:19
Българинът може да бъде единствено българолюбец, започне ли да става някакъв друг "любец", престава бъде Българин, става безродник, излиза от рода, сиреч става изрод, сиреч става нещо неясно, без корен, родина, Бог и земя, сиреч става мангал. Такива мангали са именно русофилите и поради това е закономерно за тях България да е нищо. Да филиш държава, която от векове води жестока антибългарска политика и ненавистта й към България да е превърната в имперска доктрина, означава само едно - значи си дегенрат и мутант, раково образувание. Раковите образувания се лекуват със скалпел, за да не унищожат организма, върху който паразитират.
цитирай
17. krumbelosvet - nkf , твоите чуСтва ги знаем.
10.10.2019 08:56
И тия чуСтва, са си твоя работа. Те нямат връзка с реалността. Вазов е патриот. И Капитан Петко Войвода е патриот. А Стамболов е идиот. Доведе гробаря на България, Фердинанд, и отиде да преговаря със султана за дуална империя. Заради болната си русофобия, като твоята.
цитирай
18. bojil - "Вазов се отметна от ...
11.10.2019 17:51
krumbelosvet написа:
"Вазов се отметна от русофилството когато видя как Русия ни напада,за да раздаде половината ни територия на нови поробители,а другата половина да я окупира!"
Това е твоето психо-дясно бълнуване.
А иначе, учениците знаят, че България първо уж няма да се намесва в Първата Световна Война, после все пак се намесва на страната на Германия, срещу Англия, Франция и Русия. Тогава някаква руска част участва на Румънския фронт против нас. И Вазов реагира болезнено, РОДОЛЮБИВО и Н Е Г Р А М О Т Н О. Неграмотно, защото НИЕ сме избрали да воюваме срещу Русия, а не обратно. О, невежество психо-дясно....

България винаги е воювала за себе си- не за Русия и Мусия. Воювайки за своята кауза обаче,тя винаги среща съпротивата на Русия! Ние не сме търсели тази съпротива- Русия ни я натрапваше! Тя по начало ни е предупреждавала да не си търсим своето- искала е да го раздаде на гърци,сърби и влашори безболезнено,без да й се пречкаме! Карала ни е с други думи да станем предатели на Българското и да го харижем безплатно на чужди поробители! Е,не се е получило- Българите не са предателски народ за разлика от руско-сръбските окупатори!
цитирай
19. bojil - Българинът може да бъде единствено ...
11.10.2019 17:54
nkf написа:
Българинът може да бъде единствено българолюбец, започне ли да става някакъв друг "любец", престава бъде Българин, става безродник, излиза от рода, сиреч става изрод, сиреч става нещо неясно, без корен, родина, Бог и земя, сиреч става мангал. Такива мангали са именно русофилите и поради това е закономерно за тях България да е нищо. Да филиш държава, която от векове води жестока антибългарска политика и ненавистта й към България да е превърната в имперска доктрина, означава само едно - значи си дегенрат и мутант, раково образувание. Раковите образувания се лекуват със скалпел, за да не унищожат организма, върху който паразитират.

Напълно прав си приятелю- подкрепям те изцяло!
цитирай
20. bojil - И тия чуСтва, са си ...
11.10.2019 17:57
krumbelosvet написа:
И тия чуСтва, са си твоя работа. Те нямат връзка с реалността. Вазов е патриот. И Капитан Петко Войвода е патриот. А Стамболов е идиот. Доведе гробаря на България, Фердинанд, и отиде да преговаря със султана за дуална империя. Заради болната си русофобия, като твоята.

Точно защото Вазов е патриот а не русофилски идиот,затова след 1944 г. имаше период,когато бе забранен за изучаване от болните ручофилски мозъци които му се подиграваха,че дошло време неговите песни да не се четат! После обаче разбраха че ще отблъснат народа и върнаха неговото творчество в училище,макар и силно орязано и редактирано! РЕДАКТИРАНО за да не проличи че той е бил Българофил,а не болен русофил!
цитирай
21. krumbelosvet - Евлоги и Христо Георгиеви българи и родолюбци ли са? М?
06.11.2019 13:03
Евлоги и Христо Георгиеви, Иван Вазов, Капитан Петко Войвода и аз и милиони българи са родолюбци, и ЗАТОВА са русофили.
Радвате ли се братя българи-русофоби, че любените от вас САЩ ни изпратиха посланичка Мустафа, със съпруг по-мургав от нашите роми? По коя логика? Те представляват МНОЗИНСТВОТО в собствената си страна, или ще работят с МНОЗИНСТВОТО в нашата страна? Не, те ни сочат избраното от тях НАШЕ бъдеще - малцинство в собствената си страна.
Вие, наши братя-българи, станали жертва на Стамболовата, после на Гьобелсовата и после на Макартистката пропаганда на Гласът на Америка, сте ЖЕРТВИ. Но особени жертви. Жертви, влюбени във ВЕКОВНИТЕ В Р А Г О В Е на България...
цитирай
22. krumbelosvet - Драги Божиле.
06.11.2019 13:13
Като министър на образованието, Иван Вазов е ВЗЕЛ ХЛЯБА на множество учители-социалисти. Още в "Под игото" той заявява своята позиция против социализма. В първите години след 9-ти, когато у нас все още имат РЕАЛНА СИЛА анти-социалистически настроения, а образованите кадри на комунистите не достигат, Вазов НАИСТИНА е редактиран.
Имам личен куриозен пример. Някъде към 1952-3-та, ме изпитаха върху Вазовия "Език свещен" Там беше въведено УСЛОВНО НАКЛОНЕНИЕ. Не "О, аз ще те избриша от калта", а "Да имах мощ обрисвах ти калта". И аз, дървен философ, казах от себе си "Тука Вазов скромничи, защото той има тая мощ". А учителят се подсмихва. Той знае за редактирането. Сигурно си е помислил, че родителите са ме осветлили. А не бяха. Бях отличник и те не се занимаваха с уроците ми...
цитирай
23. bojil - Евлоги и Христо Георгиеви, Иван ...
07.11.2019 03:30
krumbelosvet написа:
Евлоги и Христо Георгиеви, Иван Вазов, Капитан Петко Войвода и аз и милиони българи са родолюбци, и ЗАТОВА са русофили.
Радвате ли се братя българи-русофоби, че любените от вас САЩ ни изпратиха посланичка Мустафа, със съпруг по-мургав от нашите роми? По коя логика? Те представляват МНОЗИНСТВОТО в собствената си страна, или ще работят с МНОЗИНСТВОТО в нашата страна? Не, те ни сочат избраното от тях НАШЕ бъдеще - малцинство в собствената си страна.
Вие, наши братя-българи, станали жертва на Стамболовата, после на Гьобелсовата и после на Макартистката пропаганда на Гласът на Америка, сте ЖЕРТВИ. Но особени жертви. Жертви, влюбени във ВЕКОВНИТЕ В Р А Г О В Е на България...

Няма закономерност задължаваща хората,които ненавиждатКремълския окупатор и клептоманизатор да бъдат задължително русофоби и американфили,както си въобразяват червените баснописци! Добрият родолюбец винаги първо е Българин а после е всичко останало,но най-добрите от всички добри родолюбци никога (!!!) не са москофили,съветофили и анти-Българофили!

Капитан Петко е бил купен от руски злосторници със специално имение- затова е бил "русофил" макар и колеблив,понеже нямал доверие на хората,които се опитвали да го подкупят! Вазов се отметнал от гламавото русофилство,когато видял жертвите на руските бомбардировки във Варна и Каварна а братя Георгиеви не посмели да си дойдат в България и да работят за нея,понеже Русия щяла да съсипе бизнеса им! Стамболовата "пропаганда" е фантазия на болни фашистки мозъци с Гьобелсово мислене- истината е,че Стамболов като здраво стъпил на земята и най-близък до Левски оцелял революционер е знаел злокобната роля,която Русия изиграла в неговата гибел и съвсем естествено не таял никакво доверие към нея! Стамболов бил наясно,че Русия умишлено ни е оставила да гинем още 104 години под турското иго,след като е можела да ни освободи още в 1774 година!
цитирай
24. bojil - Като министър на образованието, ...
07.11.2019 03:36
krumbelosvet написа:
Като министър на образованието, Иван Вазов е ВЗЕЛ ХЛЯБА на множество учители-социалисти. Още в "Под игото" той заявява своята позиция против социализма. В първите години след 9-ти, когато у нас все още имат РЕАЛНА СИЛА анти-социалистически настроения, а образованите кадри на комунистите не достигат, Вазов НАИСТИНА е редактиран.
Имам личен куриозен пример. Някъде към 1952-3-та, ме изпитаха върху Вазовия "Език свещен" Там беше въведено УСЛОВНО НАКЛОНЕНИЕ. Не "О, аз ще те избриша от калта", а "Да имах мощ обрисвах ти калта". И аз, дървен философ, казах от себе си "Тука Вазов скромничи, защото той има тая мощ". А учителят се подсмихва. Той знае за редактирането. Сигурно си е помислил, че родителите са ме осветлили. А не бяха. Бях отличник и те не се занимаваха с уроците ми...

Много добре е постъпил Вазов- той е знаел отлично,че социализмът няма нищо общо с Българската народна философия и с Българския характер а е вражеско та даже варварско лъжеучение,което подготвяло гибелта на нашето селячество!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: bojil
Категория: Политика
Прочетен: 1772588
Постинги: 292
Коментари: 5326
Гласове: 64251
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Блогрол
1. Интересен комплект от финансови съвети
2. Русия искала да провали Илинденското въстание
3. Няма "славянска" азбука- има Българска
4. Как бе посърбен Българския град Пирот
5. Съвецки грабежи в България до 1947 г.
6. Коронавирусите не са нови за човека
7. Русия помагала на турците в арменския геноцид и карала султана да окупира половин България
8. Ботев за истинския лик на сърбите и "румънците"
9. Българските контрачети през Втората световна война
10. 6-те ястребинчета убити от шумкари,за да не ги издадат
11. Руският фокус с македонския заек
12. Какво е направила Русия за България
13. Царска Русия забранявала украинския език,няма общо с Кирил и Методий
14. Уранови находища в България
15. Насраните руски орли - велики стихове
16. Фалшивата ни история е резултат от руската хибридна война срещу нас
17. Москва се е подписала под договор, изрично позволяващ разширяване на НАТО
18. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу България
19. Съвецките чутури не са изкуство,а червена пропаганда срещу народа ни
20. Русия умишлено оставяла хората си да измират от глад,за да краде подаяния от Запада