Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
02.05.2020 16:32 - В едно случайно утро...
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 2692 Коментари: 6 Гласове:
-6


Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Смалих се и прегърбих си душата.

И за любов не смея да си спомням.

Зъл вятър вътре в мен сега се мята

Там, в ехото му, ставам по-виновен.

 

Трепери болно сгърченото време.

Не срещнах лековитата отвара.

Разбитото сърце не търси стреме

и няма как да вярва в нова вяра.

 

Един самотен остров е небето.

Летя, но няма пак да го достигна.

Вечерните копита на конете

отнасят в залез сетните години...

 

Когато и последната звездица,

предала ме потъне в светлината

на утрото, отронено в зеница,

ще се прелея в чезнещия вятър.




Гласувай:
3



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Надмина себе си, приятелю.
02.05.2020 20:25
Невероятни метафори в тази прелюдия от битието към небитието под силата на случващото се. Винаги казвам, че твоите лирически герои не подлежат на земен анализ. За жалост, само на земни минуси като настоящия, но това е видим знак за преминал прост човечец. Бъди снизходителен.
цитирай
2. missana - Благодаря ти, Роси!
02.05.2020 22:20
rosiela написа:
Надмина себе си, приятелю. Невероятни метафори в тази прелюдия от битието към небитието под силата на случващото се. Винаги казвам, че твоите лирически герои не подлежат на земен анализ. За жалост, само на земни минуси като настоящия, но това е видим знак за преминал прост човечец. Бъди снизходителен.


Мен лично поставянето на минуси дори ме радва. Това е вид положителна оценка, но изразена по по-парадоксален начин.

Пожелавам ти много хубав завършек на вечерта и щастлива неделя!
цитирай
3. lexparsy - Пак се насладих на неподражаемата ...
04.05.2020 13:03
Пак се насладих на неподражаемата ти поетична изразност, споделяща ни, както и този лирически спомен, но самотен, и пак отнесен от вятъра... Аз лично винаги се надявам че ще разкажеш и какво споделя вятъра, и накъде пътува... Сигурен съм че на връщане пак ще си спомниш, и позитивно, и с усмивка ще разкажеш приятелю.
   Лекс
цитирай
4. missana - Благодаря ти, за това невероятно хрумване и коментар, Лекс!
04.05.2020 17:24
lexparsy написа:
Пак се насладих на неподражаемата ти поетична изразност, споделяща ни, както и този лирически спомен, но самотен, и пак отнесен от вятъра... Аз лично винаги се надявам че ще разкажеш и какво споделя вятъра, и накъде пътува... Сигурен съм че на връщане пак ще си спомниш, и позитивно, и с усмивка ще разкажеш приятелю.
   Лекс


Дано фантазията ми е достатъчна да направя поисканото от теб.
цитирай
5. lexparsy - https://youtube.com/watch?v=n4RjJKxsamQ
04.05.2020 22:01
missana написа:
Благодаря ти, за това невероятно хрумване и коментар, Лекс!
lexparsy написа:
Пак се насладих на неподражаемата ти поетична изразност, споделяща ни, както и този лирически спомен, но самотен, и пак отнесен от вятъра... Аз лично винаги се надявам че ще разкажеш и какво споделя вятъра, и накъде пътува... Сигурен съм че на връщане пак ще си спомниш, и позитивно, и с усмивка ще разкажеш приятелю.
   Лекс

Дано фантазията ми е достатъчна да направя поисканото от теб.

   Ако позволиш да ти помогна с малко въображение Младен, ако не се натрапвам:-))
   Ами вятърът, отнесъл споменът за любимата ти а може би и самата любов се поражда в точката на прекалено високото налягане от излишни ментални и душевни чувства и емоции, много от тях и несподелени... и пътува в посоката където ще намерят покой истинските копнежи докато разпилява по пътя фалшивите...
   Така че ако духът ти последва този вятър може да намери и любовта ти която отдавна те очаква там, несподелена и търсеща своя вятър с посока към теб...
   Абе нещо такова, ама само разказвателно,  и нямам дарбата ти да го поетирам... :-)))
Поздравявам те със Scorpions - Wind Of Change за още идеи ни вдъхновения :-))
   Лекс
цитирай
6. missana - Благодаря ти, Приятелю,
11.05.2020 21:20
lexparsy написа:
missana написа:
Благодаря ти, за това невероятно хрумване и коментар, Лекс!
lexparsy написа:
Пак се насладих на неподражаемата ти поетична изразност, споделяща ни, както и този лирически спомен, но самотен, и пак отнесен от вятъра... Аз лично винаги се надявам че ще разкажеш и какво споделя вятъра, и накъде пътува... Сигурен съм че на връщане пак ще си спомниш, и позитивно, и с усмивка ще разкажеш приятелю.
   Лекс

Дано фантазията ми е достатъчна да направя поисканото от теб.

   Ако позволиш да ти помогна с малко въображение Младен, ако не се натрапвам:-))
   Ами вятърът, отнесъл споменът за любимата ти а може би и самата любов се поражда в точката на прекалено високото налягане от излишни ментални и душевни чувства и емоции, много от тях и несподелени... и пътува в посоката където ще намерят покой истинските копнежи докато разпилява по пътя фалшивите...
   Така че ако духът ти последва този вятър може да намери и любовта ти която отдавна те очаква там, несподелена и търсеща своя вятър с посока към теб...
   Абе нещо такова, ама само разказвателно,  и нямам дарбата ти да го поетирам... :-)))
Поздравявам те със Scorpions - Wind Of Change за още идеи ни вдъхновения :-))
   Лекс


както за хубавите идеи, така и за Скорпиънс - една от любимите ми групи. Песента е прекрасна!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5037124
Постинги: 2885
Коментари: 18674
Гласове: 3348
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031