Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
26.04.2020 22:14 - Любовно
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 982 Коментари: 8 Гласове:
-2

Последна промяна: 26.04.2020 22:15

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
С едно предчувствие останало,
посрещам утрото навъсено.
Пробягват от ъглите хладни
откосите горещи на греха ни...

Ще се завърнеш ли като надежда -
кинжална и метежна пред раздяла? -
С болезнената истина, проглеждаща,
пробола осъзнаващото тяло.

Пердета. Полутъмна стая...
Ликът ти върху мен. Приведеният.
Най-святото, мечтаното причастие
на устни, вплитащи се тайнствено
                                                       и клетвено...


Остави ме самотно бездиханен -
изтръпнал от внезапната обреченост,
за да вървя през толкоз пусти гари
в мъглите на несбъднатата вечност.

Вървя, но движа ли се, сам не зная.
Или насрещно ме връхлитат силуети?!
Случайността отчаяно ме изпреварва -
отнася призрака ти с ветровете...



Гласувай:
4



Следващ постинг
Предишен постинг

1. rosiela - Младене,
26.04.2020 22:54
върховно стихотворение, апотеоз на взривяващата любов!
цитирай
2. missana - Благодаря ти, Роси!
26.04.2020 23:54
rosiela написа:
Младене, върховно стихотворение, апотеоз на взривяващата любов!


Благословена да си!
цитирай
3. tikovpisane - Въздействащо стихотворение, Приятелю!
28.04.2020 01:08
И е най - вече такова, поради перфектните тъжни нюанси, които се запомнят. Този куплет лично на мен най-много ми хареса: " Остави ме самотно бездиханен -
изтръпнал от внезапната обреченост,
за да вървя през толкоз пусти гари
в мъглите на несбъднатата Вечност"

Поздравявам те!
цитирай
4. emelika - О, нека следващото твое утро
28.04.2020 08:40
да бъде от лъчи огряно!
цитирай
5. missana - Благодаря ти, Влади!
28.04.2020 13:37
tikovpisane написа:
Въздействащо стихотворение, Приятелю! И е най - вече такова, поради перфектните тъжни нюанси, които се запомнят. Този куплет лично на мен най-много ми хареса: " Остави ме самотно бездиханен -
изтръпнал от внезапната обреченост,
за да вървя през толкоз пусти гари
в мъглите на несбъднатата Вечност"

Поздравявам те!


Трогнат съм от хубавия ти коментар, Приятелю!
цитирай
6. missana - Благодаря ти, Емелика!
28.04.2020 13:38
emelika написа:
О, нека следващото твое утро да бъде от лъчи огряно!

цитирай
7. lexparsy -    Дълбоко емоционално любовно ...
28.04.2020 17:03
   Дълбоко емоционално любовно предчувствие, изразено с поетичният ти стил... но едно предчувствие не е ли и присъствие някъде в ефира на астралните копнежи...?
   Но аз бих им държал сметка на тези отнасящи Ветрове защото няма такива неща е като случайности... :-))
   Винаги Имаш моите поздравлени, когато пишеш така Младен!
   Лекс

П. Предпазливо коментирам с известно закъснение, когато се е уталожил агресивният интерес на Мразците... :-))
цитирай
8. missana - Благодаря ти, Лекс!
28.04.2020 18:48
lexparsy написа:
 Дълбоко емоционално любовно предчувствие, изразено с поетичният ти стил... но едно предчувствие не е ли и присъствие някъде в ефира на астралните копнежи...?
   Но аз бих им държал сметка на тези отнасящи Ветрове защото няма такива неща е като случайности... :-))
   Винаги Имаш моите поздравлени, когато пишеш така Младен!
   Лекс

П. Предпазливо коментирам с известно закъснение, когато се е уталожил агресивният интерес на Мразците... :-))


Дълбоко съм трогнат от коментара ти!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5100653
Постинги: 2915
Коментари: 18853
Гласове: 3353
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930