Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
12.04.2020 11:45 - Единствено...
Автор: missana Категория: Поезия   
Прочетен: 610 Коментари: 5 Гласове:
-5

Последна промяна: 21.06.2020 12:09

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Затворник съм в огънато пространство.
Прелитат закъснели зли светулки.
Там, в светлините им, абсцисно гасна.

Протягат длани пак мечти лениви
и нотите им зимен вятър разпилява.
Единствено глупците са щастливи.




Гласувай:
1



Следващ постинг
Предишен постинг

1. lexparsy - Пак не се въздържах и коментирах в твоето поле Младен :-(((
12.04.2020 14:08
Изтрих коментара си, и ти го пуснах на лични. Защото нещастието, и глупостта на Юлка, като едно вменена на блога със злитв си помисли, ми е достатъчна и в моя постинг!
Имам си достатъчно глупашка простотия да се боря за да си оцелея малко от щастието, оцеляло ми, и тъй нужно знам неделният ми ден!

Бъди си сам жертва, защото тя много лесно се постига целта, да те лишава от позитивни мисли и коментари, както и критични какъвти беше и моя!
Обещавам си да не опитвам повече като стръв залъгалка за глупашкоти ни щастие!
Лекс

П. И както и ако изтриеш нейният коментар моля те изтрий и този! :-(
цитирай
2. rosiela - Младене,
12.04.2020 14:42
забележителен по силата си емоционален момент .Зашеметяващи две тристишия, нямам думи от изненада за твоята оригиналност. Бабодеди нещо е дрогиран, та не е вникнал в същината, но здраве да е.
цитирай
3. missana - Боже всемогъщи, моля те накажи чучелоибрикчийката Юлова!
12.04.2020 16:25
Срам и позор е да се допускат простотиите на тази неуравновесена психически личност. Идва страстна седмица. Как може да я търпиш повече да безчинства неканена из коментарните полета на блогърите и да ги цапа гротескно? И да мърси името Ти и Духа Светий...
цитирай
4. missana - Остави, Лекс!
12.04.2020 16:27
lexparsy написа:
Пак не се въздържах и коментирах в твоето поле Младен :-((( Изтрих коментара си, и ти го пуснах на лични. Защото нещастието, и глупостта на Юлка, като едно вменена на блога със злитв си помисли, ми е достатъчна и в моя постинг!
Имам си достатъчно глупашка простотия да се боря за да си оцелея малко от щастието, оцеляло ми, и тъй нужно знам неделният ми ден!

Бъди си сам жертва, защото тя много лесно се постига целта, да те лишава от позитивни мисли и коментари, както и критични какъвти беше и моя!
Обещавам си да не опитвам повече като стръв залъгалка за глупашкоти ни щастие!
Лекс

П. И както и ако изтриеш нейният коментар моля те изтрий и този! :-(


Бабодед Юлов Чучелов е психар и нещастник. Дори не съм разбрал, кога е нахълтал при мен. Веднага щом забелязах го изтрих. Честита Цветница! Бог да те пази и вдъхновява да пишеш все така оригинално.
цитирай
5. missana - Благодаря ти, Роси!
12.04.2020 16:29
rosiela написа:
Младене, забележителен по силата си емоционален момент .Зашеметяващи две тристишия, нямам думи от изненада за твоята оригиналност. Бабодеди нещо е дрогиран, та не е вникнал в същината, но здраве да е.


Бабодед Юлов Чучелов ще си получи заслуженото, защото скверни Светия Дух!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: missana
Категория: Поезия
Прочетен: 5098481
Постинги: 2914
Коментари: 18848
Гласове: 3351
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930